Naverisk

Naverisk

Supervisión y gestión remotas para proveedores de servicios gestionados.

Sobre Naverisk

Naverisk es una completa solución de RMM (supervisión y gestión remotas) y centro de atención que ofrece sólidas funciones de supervisión tecnológica, gestión, aplicación de parches, alertas, scripting y automatización para proveedores de servicios gestionados y profesionales de TI.

Naverisk se centra en la tecnología de servicio para los clientes proporcionando a los usuarios herramientas de supervisión, PSA, control remoto, gestión de dispositivos, emisión de tickets y facturación en una única solución basada en la web.

Los usuarios pueden supervisar los registros de eventos, CPU, RAM, software, hardware, uso, red, impresoras y más, así como solucionar problemas y reparar dispositivos sin interferir con los usuarios finales. El acceso de control remoto permite emplear las herramientas de control remoto integradas, seguras y móviles de Splashtop.

Con el scripting de código abierto, los usuarios pueden ejecutar y automatizar scripts programados en los lenguajes nativos del SO PowerShell, Batch, JavaScript y otros. Los usuarios también pueden parchear el sistema operativo, los controladores de dispositivos y las aplicaciones de manera eficiente sin necesidad de WSUS, definir diversos acuerdos, tipos y opciones de facturación con los SLA para los clientes y crear informes, supervisar y gestionar todas las actividades de help desk y técnicas con creación de tickets nativa e integrada.


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Naverisk

4.8 (88)
VS.

Precio inicial

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USD 99.00
mes

Opciones de precios

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Prueba gratuita
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Funciones

106
112

Integraciones

9
3

Facilidad de uso

4.6 (88)
4.1 (74)

Relación calidad-precio

4.8 (88)
4.1 (74)

Atención al cliente

4.8 (88)
4.0 (74)

Alternativas

N-sight

4.3
#1 alternativa a Naverisk
SolarWinds Remote Monitoring & Management ofrece gestión de parches, elementos audiovisuales y copias de seguridad;...

Spiceworks

4.4
#2 alternativa a Naverisk
Lleva un registro de todo lo que está sucediendo en la red, ¡desde cuando el usuario instala una pieza de software que...

ManageEngine Endpoint Central

4.5
#3 alternativa a Naverisk
Una aplicación integrada de gestión de dispositivos móviles y de escritorio que permite la administración centralizada...

EV Reach

4.6
#4 alternativa a Naverisk
Goverlan Reach ayuda a las empresas a programar, lanzar y administrar sesiones remotas para agilizar los procesos de...

Opiniones

Calificación general

4.8 /5
(88)
Relación calidad-precio
4.8/5
Funciones
4.6/5
Facilidad de uso
4.6/5
Asistencia al cliente
4.8/5

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Mostrando 5 opiniones de 88
Jurgen
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Naverisk is the best RMM software there is on the market

Revisado el 6/5/2022

Very good!. I have seen and used a lot of RMM products but this is BY FAR the best one.

Very good!. I have seen and used a lot of RMM products but this is BY FAR the best one.

Puntos a favor

The complete overview of the Customers Networks/Devices in one screen.
Integration of remote control software. Single click on device to access computer remotely.
Choose which remote control software to be used.
Windows and 3th party Patching

Puntos en contra

Bugs are solved in next releases so you have to wait for a few month.

Alternativas consideradas

Atera, Kaseya VSA, NinjaOne y ManageEngine Endpoint Central

Razones para elegir Naverisk

Many bugs, slow, expensive. Just bad

Razones para cambiar a Naverisk

The best overview in just one screen.
Alex
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Having tried a few other RMMs over the years, we are now in our 5th year as a very happy...

Revisado el 5/1/2018

We are able to manage a lot more customers' systems with a small team than we could before.

We are able to manage a lot more customers' systems with a small team than we could before.

Puntos a favor

Naverisk has always felt like a tool designed by MSPs for MSPs, which is how it originated. It serves our needs very well in managing 800+ devices and the support guys are always very responsive and resolve issues quickly (very few of them to be honest, just the occasional bug found in a new release, which they acknowledge and deal with well). We run Naverisk on our own servers rather than the hosted option, which is easy to install and maintain. We had previous experience of another RMM product that moved to a cloud infrastructure and the performance suffered and we had security concerns. So we searched for a replacement we could operate ourselves, found Naverisk and immediately took to the product. One of the biggest likes is the speed of response when we send script packs to multiple devices and also the huge range of monitoring alerts we can create. This is now rounded off very nicely by the new features that can trigger a script to attempt to self-heal problems when an alert is received.

Puntos en contra

The remote control features have always felt a bit clunky with a heavy reliance on Java to open VNC or RDP channels. This has been improved quite a bit lately with the introduction of Splashtop but I still feel it could see a bit more polish for a seamless experience

Kevin
Calificación general
  • Sector: Redes informáticas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

There is too much of a good thing

Revisado el 21/9/2022

I feel I really never used it to its full potential because it just wasn't intuitive enough and...

I feel I really never used it to its full potential because it just wasn't intuitive enough and presented too much at a time that important information was lost in the noise.

Puntos a favor

It has a ton of features and can provide quite a number of benefits if they are used

Puntos en contra

The interface is too busy and for all the features, you get lost in them and only end up using a handful. Too much digging is required to have things at the forefront of your display. It's information overload.

Evgeny
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Amazing RMM and Service Desk platform. Helps us to manage thousands of customers with ease.

Revisado el 16/1/2018

Naverisk gives us more control, flexibility and functionality for the adequate price.

Naverisk gives us more control, flexibility and functionality for the adequate price.

Puntos a favor

Easy to use RMM platform gives us flexibility and control over the customer issues and requests. Ability to remote in to a system using different methods provides robust redundancy and hope for the great outcome. Monitoring system at it best monitors every aspect of a computer or a sever hardware and software 24/7 providing efficient alerting and allowing us to present our self as a proactive team. With a great Antivirus that Naverisk is partnered to we can be sure that our customers's critical systems are secure and stable. Great script repository management allows us to automate almost all the aspects of our daily routine IT tasks and free more time for other tasks. Naverisk in house installation solution gives us assurance and control that we didn't have before. I'm glad that we can provide a feedback, submit feature requests and help develop the system in the way that technicians need.

Puntos en contra

Support responsiveness and ticketing system could be better, but looking back for a year and a half I can see how quickly Naverisk is developing and I'm sure they would gather all the feedback and fix those issue. Also the site itself could have a better and more modern design, but it isn't that important for day to day use.

Scott
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Naverisk RMM has transformed our Business

Revisado el 4/1/2018

Increased Revenue
Decreased time to resolve issues

Increased Revenue
Decreased time to resolve issues

Puntos a favor

The Naverisk RMM solution has transformed how we do business. It has enabled us to support significantly more endpoints and provide our customers with best in class service. Utilizing the Naverisk RMM to proactively monitor our clients system and create custom profiles for vertical and LOB applications we are now able to keep our clients up-time maximized and time to resolution for issues to a minimum. The Naverisk team has been very responsive to support requests and available for their "unlimited training" when we have a question. After using a number of other MSP RMM solutions we have found that Naverisk has been the best fit for us and our clients.

Puntos en contra

The road map for future releases has been somewhat unclear in the past however now that it has been bought back by the original developers we have seen better communications.

Mostrando 5 opiniones de 88 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Naverisk

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Naverisk.

Naverisk ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Naverisk son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000

Naverisk admite los siguientes idiomas:

inglés

Naverisk admite los siguientes dispositivos:

Naverisk se integra con las siguientes aplicaciones:

Autotask PSA, ConnectWise PSA, ConnectWise ScreenConnect, QuickBooks Online Advanced, Splashtop Remote Support, TeamViewer, Xero, Zendesk Suite, e-automate

Naverisk ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica

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