Sobre Zoho Cliq

Cliq es una solución de comunicación y colaboración en equipo basada en la nube de Zoho que incluye chat en equipo, llamadas de vídeo y audio, uso compartido de archivos y mucho más. Este software es adecuado para equipos y empresas de todos los tamaños y ofrece funciones diseñadas para ayudar a los equipos de marketing, software, TI y DevOps.

Con Cliq, los usuarios pueden crear canales de conversación privados y en equipo para gestionar diferentes temas, debates y proyectos sin largos hilos de correo electrónico. Permite invitar a unirse a canales a proveedores y clientes. Los usuarios pueden eliminar o quitar canales cuando finalicen los debates. Los usuarios también pueden intercambiar mensajes privados fuera de los canales del equipo. La carga de archivos de tipo arrastrar y soltar les permite a los usuarios compartir documentos, imágenes y mucho más con sus compañeros de equipo. Permite buscar en el historial completo de chat, con almacenamiento ilimitado de mensajes y archivos.

Zoho Cliq también admite llamadas de audio y vídeo, incluidas videoconferencias para hasta 100 participantes. Los usuarios pueden alternar entre llamadas de vídeo y chats en equipo dentro de la misma ventana. Para reducir la posible confusión, Cliq limita el audio en vivo a dos altavoces simultáneos. El host de la llamada tiene control total sobre qué participantes pueden hablar. Los participantes pueden solicitar hablar con un solo clic. Cliq también se integra con una gama de aplicaciones Zoho y sistemas de terceros, incluidos Dropbox, MailChimp, Trello, Google Drive, Zendesk, Zoho CRM, Zoho People y Zoho Desk.

Pricing starting from:

USD 1.00/mes

  • Prueba gratis
  • Gratis
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos, Reino Unido, China, India, Japón, Alemania

Idiomas admitidos

Inglés

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Imágenes

Zoho Cliq video calls
Zoho Cliq gallery view
Zoho Cliq live chat
Zoho Cliq channels
Zoho Cliq support
Zoho CRM integration
Zoho Cliq mobile chat
Zoho Cliq dashboard
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Vídeo de Zoho Cliq
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Funciones

Total features of Zoho Cliq: 19

  • @menciones
  • API
  • Archivo y conservación
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Búsqueda de texto completo
  • Chat
  • Conferencias
  • Funcionalidad de búsqueda
  • Gestión de permisos
  • Gestión de políticas
  • Integración de terceros
  • Interfaz para arrastrar y soltar
  • Mensajería instantánea
  • Notificaciones automáticas
  • Notificaciones de correo electrónico
  • Seguridad SSL
  • Transcripción de chat
  • Transferencia de archivos
  • Videoconferencia

Alternativas

Asana

4.4
#1 Alternative to Zoho Cliq
Asana es una herramienta de gestión laboral para conectar tu trabajo en un solo lugar y unir equipos desde donde estén....

Samepage

4.8
#2 Alternative to Zoho Cliq
Samepage es un galardonado software de colaboración y gestión de tareas. El progreso se muestra en tiempo real y ayuda...

Bitrix24

4
#3 Alternative to Zoho Cliq
Bitrix24 es una plataforma de colaboración empresarial en línea o autohospedada que proporciona CRM, gestión de...

Slack

4.7
#4 Alternative to Zoho Cliq
Slack es un único espacio de trabajo que conecta a los usuarios con las personas y las herramientas con las que...

Opiniones

Calificación general

4.6 /5
(49)
Relación calidad-precio
4.7/5
Funciones
4.3/5
Facilidad de uso
4.4/5
Asistencia al cliente
4.3/5

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Showing 5 reviews of 49
Scott F.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Zoho Cliq is a great instant messenger

Revisado el 7/5/2018

I get the benefit of chatting with my coworkers without leaving my applications I use on a daily...

I get the benefit of chatting with my coworkers without leaving my applications I use on a daily basis.

Puntos a favor

works great on a desktop or laptop, it is built right into the Zoho CRM, so when I have a question for my co-workers I know they see it right away when I send them a message through Cliq

Puntos en contra

phone app either I haven't tried it or it sucks really bad. I'm not sure which it is. I hope they make it a little easier soon

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios de información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Happy we made the switched from Slack to Cliq

Revisado el 12/5/2020

Having one integrated solution across our company with all the Zoho products has been helpful. So...

Having one integrated solution across our company with all the Zoho products has been helpful. So far so good. There are a few things we miss from Slack but nothing that's a deal-breaker. The ability to integrate Bots and other Zoho services into Cliq is valuable like the Zoho Notebook and Taz, very helpful. Also, the deskbot integration so I can see all the Desk summaries from the entire team.

Puntos a favor

Since we integrated several Zoho products into our daily use it has helped streamline communications and integrate solutions into our e-Commerce website. Cliq allows us to search history without limits on messages and the "fork split" feature allows you to fork off a conversation into its own so it's easier to keep track.

Puntos en contra

The reply to post feature is nice but it's not as good as creating threads like Slack does to track one conversation so you have to get used to forking the conversations to keep them together. It's a good solution but I prefer the create thread feature in Slack. Also having to PIN contact names to quickly send DM isn't the best. I'm not sure why other users aren't listed in Contacts.

The only other least favorite thing is how difficult it was for external users to access channels. You have to know in advance if a channel will need to be accessed by someone outside the organization.

Rick P.
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Solid team chat/collaboration app with an extensive development backend for customizations

Revisado el 21/5/2019

I was impressed with the opportunities for developers but not with the UX.

I was impressed with the opportunities for developers but not with the UX.

Puntos a favor

Cliq integrates well with other Zoho apps, particularly helpful in Contact.

All the basic chat and collaboration features are there in a familiar user interface.

It's possible for advanced users to create extensions, custom integrations, bots, and commands with a powerful development backend and make these customizations available throughout your organization and team.

Puntos en contra

Unless you're already using a bunch of Zoho apps there's no reason to switch from Slack, Flock, or Asana, which area already mature platforms.

Compared to these other apps, particularly Flock, the UI is a bit obtuse and hard to get a clear overview of. I particularly disliked the double panes within a chat window (opening the settings for a bot, for example).

Lisa L.
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Keeping in Touch with the Important Stuff

Revisado el 7/10/2020

Now that companies have more employees working from home, it is so important to not feel...

Now that companies have more employees working from home, it is so important to not feel disconnected or on your own. Being able to check in with co workers or clients instantly is so much more productive. I can reach more people with information I need so quickly. This allows me to give the best customer service I can. I can keep the customer at ease knowing that I am not making them wait and they know I am working on getting the answers they need so we can complete what they called for and get on with their day. Ending a call quickly and successfully is what makes for a great customer experience.

Puntos a favor

I really like being able to get my question to a client or a co worker quickly is extremely important in my job.

Puntos en contra

If there was the ability to have a few canned responses or FAQ to ease the effort of speaking with a client and typing at the same time would be a nice feature.

Elisa E.
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to Use Communication

Revisado el 13/2/2020

Using cliq to improve communication within our company has helped a lot. However, I have not had...

Using cliq to improve communication within our company has helped a lot. However, I have not had the best experience with Zoho customer service in general one time. Other times, I had a great experience.

Puntos a favor

This is fantastic and easy to use communication software for within our company. It integrates seamlessly with other zoho applications and with other external applications. We have significantly increased productivity since using this.

Puntos en contra

There are some drawbacks, such as you are limited in character amounts that you can write for messages, but overall I like most of the features and it has improved over time. Another issue is that we cannot figure out how to integrate clients on to the platform without purchasing new user licenses. It was my understanding that you could have clients communicate as "visitors" within some particular channels in cliq that you designate but not have to be on a license. However, I have yet to be able to make this work.

Showing 5 reviews of 49 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Zoho Cliq

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Zoho Cliq.

Zoho Cliq ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 1.00/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Zoho Cliq

Los clientes habituales de Zoho Cliq son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas

Zoho Cliq admite los siguientes idiomas:

Inglés

Zoho Cliq admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

Zoho Cliq se integra con las siguientes aplicaciones:

Mailchimp, Zendesk, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zoho Desk, Zoho Flow, Zoho Mail, Zoho Projects, Zoho Sprints, Zoho Subscriptions

Zoho Cliq ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia en línea, Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos

Categorías relacionadas

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