Sigstr

Marketing de firmas de correo electrónico

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Información general sobre Sigstr

¿Qué es Sigstr?

Sigstr es una solución de marketing de firmas de correo electrónico basada en la nube que inserta dinámicamente banners con llamadas a la acción en las firmas de correo electrónico. Es un software adecuado para especialistas en marketing de cuentas, marketing de eventos, marketing de contenidos, marketing de marca y más. Sigstr permite a los usuarios entregar contenido personalizado a los destinatarios junto con una llamada a la acción con capacidad de clic. Los usuarios pueden rastrear los clics y la participación de los destinatarios en las campañas. Las firmas se pueden actualizar en tiempo real para toda la empresa a través del editor WYSIWYG. También permite personalizarla para cada empleado con sus nombres y cargos.

Información general sobre Sigstr

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Sigstr

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Reino Unido, Australia
Idiomas admitidos
Inglés

Opiniones de Sigstr

Opiniones de Sigstr

Calificación general
4.7
/
5
Excelente
87

Muy bien
34

Normal
4

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.4
Funciones
4.4
Facilidad de uso
4.6
Asistencia al cliente
4.8
97% Un ha recomendado esta aplicación
Jacob F.

No-brainer for marketing engagement

We were able to standardize our email footers, as well as introduce campaigns into them seamlessly.


Traducir con Google
Jason G.

Every Marketers Dream

Implementation was a breeze, the Sigstr team makes it super easy. BIG shout out to Zach Peach, he's been awesome to work with the past 2 years. I'd recommend Sigstr to any organization, the ways we leverage this tool for prospecting facing communications, customer facing communications, and internal communications only continues to grow.


Traducir con Google
Reverie H.

Good for smaller companies

Customer support is always helpful, but the amount of times I've had to get support involved (for what I consider I fairly simple tool), and the REASONS why I need to submit tickets, are quite ridiculous in my opinion. I've never had to rope in customer support on any other platform, in order to get the correct data to show on a dashboard/home screen, esp when it's the tool's OWN data they're collecting.

I'd say Sigstr is great for small startup companies, but I wouldn't recommend for larger enterprise-level companies.


Traducir con Google
Egan M.

Sigstr unlocks the full potential of a powerful, yet underutilized, marketing channel.


Traducir con Google
Keith B.

Hidden Gem for All Digital Marketers!

Helped us drive a wave of registrations to our webinar program as well as drive awareness to our various campaigns surrounds product releases, events, and sales promotions.


Traducir con Google
Jacob F.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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No-brainer for marketing engagement

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 27/8/2018
Fuente de la reseña: Capterra

We were able to standardize our email footers, as well as introduce campaigns into them seamlessly.

Puntos a favor

Intuitive system, easy to ramp up and immediately effective. We recently added the Salesforce integration to our account as well, and this has elevated our ability to target prospects and customers more effectively than ever. We have been using the Sigstr app for 2 years before we got the Salesforce integration app, and I was already very pleased with the results.

Puntos en contra

All the suggestions I have made to Sigstr for improving their system, they have responded to and we have seen their system get better and better. So there is nothing now I don't like about the software.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Jason G.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Every Marketers Dream

Software usado Semanalmente durante Más de dos años
Revisado el 30/8/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Implementation was a breeze, the Sigstr team makes it super easy. BIG shout out to Zach Peach, he's been awesome to work with the past 2 years. I'd recommend Sigstr to any organization, the ways we leverage this tool for prospecting facing communications, customer facing communications, and internal communications only continues to grow.

Puntos a favor

As a marketer, one thing I always try to achieve is a consistent brand message and appearance across the entire organization. Sigstr makes email signatures the easiest part of achieving that goal. Not only does Sigstr allow us to control the signature appearance for staff, it allows us to dynamically push new banners out without requiring any action on the end user.

Puntos en contra

The headshot functionality also known as an "Avatar" is sold as "support package" despite it being a product feature. In order to get this functionality, you have to upgrade your support package..?

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Reverie H.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
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Good for smaller companies

Software usado Mensualmente durante Más de dos años
Revisado el 3/6/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Customer support is always helpful, but the amount of times I've had to get support involved (for what I consider I fairly simple tool), and the REASONS why I need to submit tickets, are quite ridiculous in my opinion. I've never had to rope in customer support on any other platform, in order to get the correct data to show on a dashboard/home screen, esp when it's the tool's OWN data they're collecting.

I'd say Sigstr is great for small startup companies, but I wouldn't recommend for larger enterprise-level companies.

Puntos a favor

Ease of use in setting up email signature campaigns and assigning them to different groups in your organization.

Puntos en contra

The lack of analytics behind campaign results, and the inability to look at results based on specific time frames.

Also a lot of WEIRD bugs in the platform. Ex: I've had to submit tickets to correct the overall results that appeared for each campaign. It was showing the same results (clicks, views, CTR) for EVERY campaign I had, which was obviously not correct. I've also seen inaccurate group assignments when I look at certain campaigns - it would say "assigned to 4 groups", but if I clicked into that campaign's settings it would then show the correct total and list of all the correct groups.

Sigstr doesn't seem to work well at ALL with Outlook. It requires a lot of customer support and screenshares to get it to function properly. I'd prefer Sigstr either figure out a way to make it operate smoothly on Outlook, just as it does on gmail OR market the product as a gmail-ONLY platform.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 3.0/10

Egan M.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Sigstr unlocks the full potential of a powerful, yet underutilized, marketing channel.

Software usado Semanalmente durante Más de dos años
Revisado el 3/5/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

Sigstr is easy to use and it drives results. It's everything marketers could ever ask for from a martech solution. Their clean and friendly UI makes performing tasks within the software easy. Sigstr gives us more control over our brand by centralizing the formatting and delivery of email signatures across our whole company. ABM campaign functionality has been a major driver of engagement, especially with promoting top of funnel content to drive leads and increasing sales velocity with already engaged leads or opportunities.

Puntos en contra

The integration with Gmail is seamless. However, it can sometimes be a minor inconvenience chasing down people who use other email apps whenever we update a company signature. The good thing is that doesn't happen very often, and all the campaign banners (which are changed often) update no problem.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Keith B.
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Hidden Gem for All Digital Marketers!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 3/5/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Helped us drive a wave of registrations to our webinar program as well as drive awareness to our various campaigns surrounds product releases, events, and sales promotions.

Puntos a favor

Simple to use and to setup. Not an expensive piece to the marketing stack but something that gives you complete control over messaging across various departments. Can have a major impact if you use all the features and deploy it properly.

Puntos en contra

Sometimes support can be a little hit or miss, but they are growing so I expect that to get a lot better.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8.9/10
Basado en 125 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Sigstr

Precios de Sigstr

A partir de
N/A
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.4/5
Basado en 125 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Sigstr

Funciones de Sigstr

API
Análisis de campaña
Análisis de participación
Análisis en tiempo real
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de campañas
Gestión de contenidos
Gestión de modelos
Importación y exportación de datos
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Marketing multicanal
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Pruebas A/B
Segmentación de campañas
Supervisión
Funciones
4.4/5
Basado en 125 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Sigstr

Preguntas frecuentes sobre Sigstr

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sigstr.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Sigstr?

Sigstr ofrece los siguientes planes de precios:

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: No disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Sigstr?

No tenemos información sobre las características de Sigstr

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Sigstr?

Los clientes habituales de Sigstr son:

Empresas Grandes, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Sigstr?

Sigstr admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Sigstr es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Sigstr

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Sigstr?

Sigstr se integra con las siguientes aplicaciones:

HubSpot Marketing Hub, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Service Hub, Marketo Engage, Marketo Engage, Pardot, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Sales Cloud, Terminus, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Sigstr?

Sigstr ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia en línea, Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo