MailClark

MailClark, bandeja de entrada compartida en Slack y Microsoft Teams

4.9 /5 (18 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre MailClark

¿Qué es MailClark?

Centraliza todas tus herramientas de comunicación (por ejemplo, Gmail, Outlook, cualquier IMAP, página de Facebook o cuenta de Twitter) en el espacio de trabajo de tu equipo.
Recibe y envía mensajes externos de Slack: correos electrónicos, Twitter o mensajes de Facebook.
Colabora con tus compañeros de equipo en mensajes externos directamente en Slack: elige una persona asignada, realiza un seguimiento de los estados de los mensajes, responde a tus correos electrónicos, etc.
Asegura la continuidad de conversaciones con clientes potenciales, clientes, proveedores, solicitantes o cualquier contacto externo: recordatorios de mensajes y conversación en el panel de hilos.

Información general sobre MailClark

Precio

A partir de
USD 5.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de MailClark

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Media

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MailClark video MailClark video MailClark video MailClark video Captura de pantalla de MailClark: Slack - First choose your use case and connect your inboxes Captura de pantalla de MailClark: Slack - Get all your external messages into Slack Captura de pantalla de MailClark: Slack - Assign the right person to manage the message and discuss with Internal comments Captura de pantalla de MailClark: Slack - Get a Reply Score to help you know if the message is important or not Captura de pantalla de MailClark: Slack - Never forget any messages thanks to reminders Captura de pantalla de MailClark: Slack - Send out your email or external messages directly within Slack Captura de pantalla de MailClark: MS Teams - First choose your use case and connect your inboxes Captura de pantalla de MailClark: MS Teams - Get all your external messages into your Microsoft Teams Captura de pantalla de MailClark: MS Teams - Assign the right person to manage the message and discuss with Internal comments Captura de pantalla de MailClark: Ms Teams - Get a Reply Score to help you know if the message is important or not

Opiniones de MailClark

Opiniones de MailClark

Calificación general
4.9
/
5
Excelente
16

Muy bien
2

Normal
0

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.8
Funciones
4.4
Facilidad de uso
4.6
Asistencia al cliente
4.9
100% Un ha recomendado esta aplicación
Andy R.

Mailclark gets my clients who won't adopt slack, onto Slack. And that keeps me out of my inbox.


Traducir con Google
Paul A.

One of the best Customer Service I've seen online, and boy have I tried a lot of services !

No need to check dozens of different email adresses everyday : everything is in slack, and manageable by everyone on our team. Possibility to exchange with non slack people through email, without leaving slack.


Traducir con Google
Phil D.

Great slack app

Emails in one place


Traducir con Google
Franz-robert V.

It just works, and it keeps getting better

All communications in one channel : slack!


Traducir con Google
Jason F.

Great addition to our Slack team

Streamlining email communication from remote chapters into one platform. I can access all email accounts from one location.


Traducir con Google
Andy R.
Sector: Producción audiovisual
Traducir a español

Mailclark gets my clients who won't adopt slack, onto Slack. And that keeps me out of my inbox.

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 14/3/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

I can respond to email within Slack. That's powerful. I used to miss e-mails from important clients occasionally - but Mailclark's got a better eye on my inbox than I do - and since Slack is my home base, I don't have to task-switch to read (I don't respond from Slack, but I could.)

Puntos en contra

I would say that I don't like the pricing - but they recently updated it - the only reason I don't upgrade to a paid version is that I don't have enough communication to justify it - but the price is reasonable for a service that is awesome.

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Respuesta de MailClark

Hi Andy, Thank you for your review! If you need help to start answering from Slack, let us know, we'd be happy to share some tips :)

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Paul A.
Sector: Internet
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

One of the best Customer Service I've seen online, and boy have I tried a lot of services !

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 7/9/2017
Fuente de la reseña: Capterra

No need to check dozens of different email adresses everyday : everything is in slack, and manageable by everyone on our team. Possibility to exchange with non slack people through email, without leaving slack.

Puntos a favor

Mailclark lets me get all my team's email directly in Slack, canceling the need to check multiple inboxes, multiple times per day. It makes us save time, and we really appreciate the possibility to do the same with Facebook Messages / Twitter accounts.

Puntos en contra

I'd very much like to have a feature in which I could list all the conversations I've had with customers, partners that we deal with through Mailclark. For frequent conversations you can just leave a channel open, but for customer support it'd be great to be able to search for a contact and land directly in the slack channel dedicated to them, this way we'd have access to the chat history, etc. Would also very much like to be able to merge Facebook Messenger and Email channels when they're for the same customer.

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Respuesta de MailClark

Hi Paul, thank you for your detailed feedback. You can give this feature a try: Type an email address in a DM to MailClark. MailClark will tell you whether you're written to this person and in which channel(s). Is it what you're looking for?
Thank you your suggestion on common channels for Messenger + Email (FYI we already offer this feature for Twitter + Email).

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Phil D.
Sector: Aprendizaje en línea
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Great slack app

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 3/9/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Emails in one place

Puntos a favor

Mailclark is easy to use, setup is as simple as creating email addresses and then chasing your apps to send to these email addresses instead.

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Respuesta de MailClark

Hi Phil, Thank you for your review! If you ever have questions about MailClark, we'd be happy to help!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Franz-robert V.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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It just works, and it keeps getting better

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 31/8/2017
Fuente de la reseña: Capterra

All communications in one channel : slack!

Puntos a favor

I love the way the team handles support, kudos for that. Also love seeing the improvements coming along during the time we've been using it (most memorable are the intro of threaded replies, smtp support). And like I stated earlier, it just works. It does what you expect and is reliable doing so.

Puntos en contra

Reply with attachments is not very intuitive. Also sometimes we get a bit too much mail and lose track of what we've replied to already (use it mostly for support request)

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Respuesta de MailClark

Hey Franz, thank you from the whole team!

About attachments, if you're using our new 'conversation threading' option, you'll see a new "Attach a file" button which makes things much easier.

Also, we hope you'll enjoy the new feature we just released (if you've turned on 'conversation threading'): MailClark now alerts you when new messages are left unanswered.

Finally, did you know you can mark your emails as done ¿ ? So you can easily see the ones still waiting for action.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Jason F.
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Great addition to our Slack team

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 2/9/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Streamlining email communication from remote chapters into one platform. I can access all email accounts from one location.

Puntos a favor

It's been great using this software and seeing them listen to feedback and continue to add new features along the way. Their customer support team is able to help anytime I have a question. I look forward to continuing to use the software and helping them grow as well.

Puntos en contra

Currently the only thing I'm waiting on is custom email signatures per inbox which I've suggested and talked to them about.

Traducir a español

Respuesta de MailClark

Hi Jason, we¿ve taken good note of your feedback indeed. We¿ll keep you updated, thank you for your review!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Recomendación de usuario
9.1/10
Basado en 18 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de MailClark

Precios de MailClark

A partir de
USD 5.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.8/5
Basado en 18 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de MailClark

Funciones de MailClark

API
Chat
Conferencias
Creación de informes en tiempo real
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Desvío de llamadas
Enrutamiento de llamadas
Gestión de contactos
Gestión de la comunicación
Grabación de llamadas
Herramientas de colaboración
Identificador de llamadas
Integración de CRM
Integración de terceros
Mensaje de voz
Mensajería instantánea
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Supervisión de llamadas
Videoconferencia
Funciones
4.4/5
Basado en 18 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre MailClark

Preguntas frecuentes sobre MailClark

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre MailClark.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece MailClark?

MailClark ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 5.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de MailClark?

No tenemos información sobre las características de MailClark

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de MailClark?

Los clientes habituales de MailClark son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite MailClark?

MailClark admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece MailClark?

MailClark cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿MailClark es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con MailClark

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra MailClark?

MailClark se integra con las siguientes aplicaciones:

Facebook, Gmail, Microsoft Teams, Slack, Twitter

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece MailClark?

MailClark ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia en línea, Preguntas frecuentes, Base de conocimientos