Sobre Branch

Branch es una tecnología móvil que ayuda a los trabajadores por horas a avanzar en el aspecto financiero. La aplicación permite a los usuarios presupuestar, aceptar adelantos de pago y obtener más ingresos al inscribirse en turnos disponibles. Al centrarse en el trabajador por hora, Branch también ayuda a las empresas a atraer y retener a sus empleados por hora, lo que a su vez puede crear mejores experiencias de cliente y reducir la rotación. La experiencia de Branch en la implementación de soluciones en distintas empresas ha brindado mejores experiencias de usuario final tanto para empleados como para empleadores.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Canadá, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, español, francés, inglés, italiano, portugués

Imágenes

Get an overview of upcoming account, upcoming expenses, and spending
Access a portion of earned wages instantly
Users can view per-location reports through the dashboard
Messages, images, videos, and files can be posted to the activity feed
Users can choose whether or not manager approval is required for shift swaps and time off
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Vídeo de Branch
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Funciones

Características totales de Branch: 73

  • API
  • Acceso móvil
  • Administración FMLA
  • Alertas y notificaciones
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Búsqueda/filtro
  • Cambio de turnos
  • Chat en vivo
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes de incidentes
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Distribución de clientes potenciales
  • Distribución de programas
  • Encuestas y comentarios
  • Estudios de pulso
  • Geolocación
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la formación
  • Gestión de newsletters
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de prestaciones de empleados
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tareas
  • Gestión del mantenimiento
  • Gestión del rendimiento
  • Inscripción de prestaciones en línea
  • Integraciones de terceros
  • Mano de obra variable
  • Mensajería
  • Panel de actividades
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Portal para empleados
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de grupos
  • Programación de llamadas
  • Programación de médicos
  • Programación de recursos
  • Reconocimiento biométrico
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de horas de los empleados
  • Seguimiento de incomparecencias
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del trabajo
  • Tiempo y asistencia
  • Varias ubicaciones
  • Varios médicos
  • Varios países
  • Videoconferencia

Alternativas

monday.com

4.6
#1 alternativa a Branch
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

UKG Ready

4.1
#2 alternativa a Branch
Kronos Workforce Ready es una solución completa de gestión de la mano de obra y de capital humano con una interfaz de...

Deputy

4.7
#3 alternativa a Branch
Deputy es una plataforma todo en uno de planificación de personal, tiempo y asistencia, asignación de tareas y...

Sage HR

4.4
#4 alternativa a Branch
Sage HR (anteriormente CakeHR) es una solución de gestión del personal y RR. HH. en la nube. Está diseñada para...

Opiniones

Calificación general

4.6 /5
(665)
Relación calidad-precio
4.6/5
Funciones
4.5/5
Facilidad de uso
4.7/5
Asistencia al cliente
4.5/5

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Mostrando 5 opiniones de 665
Opeyemi O.
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

branch messenger review

Revisado el 18/12/2018

Puntos a favor

The update interval for this app is way frequent and actually fixes things. I work with a bunch of friends and with branch messenger, it is much easier to schedule and update our calendar to our taste. Effectiveness has never been this easy and cheap as now, there is no need to have a squabble with anyone over who was meant to do what and at what time, they all constantly get reminded and everyone gets on easy. The upcoming schedule notification is great, the chatroom is just right for sharing information and the news feed is perfect for broadcast messages.

Puntos en contra

Branch simply glitches and that's just about everything i hate about it. Sometimes when trying to make a post, branch puts you off with a response about how your post can not be published at the moment, then, you make the post again in an effort to get your aim achieved and then voila, you've got duplicate posts to your name. This is something that needs to be fixed asap.

Josheoni K.
Calificación general
  • Sector: Inalámbrico
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Free and Easy to use

Revisado el 21/11/2020

My overall experience is okay what I recommended to my family and friends as of right now no. I...

My overall experience is okay what I recommended to my family and friends as of right now no. I personally think that Branch should add a little bit more options and definitely have that online customer service chat whether it being live or a robot. Thank you

Puntos a favor

What I liked about branch is that it's simple and easy. I've only use this for a couple of months and I have not ran into any major problems. I like the fact that it's free you could link your bank to it if it qualifies, you can lock and unlock your card without calling 1-800 customer service, you can add funds, you can move funds, link to Google pay, and you can even ask for a Payday advance. That's if you qualify.

Puntos en contra

No there are a couple of things that I don't like about it is that I know it's simple and easy to use but sometimes it's a little too simple. Like for example when you want to add funds if you're adding from a bank account it will take three to five business days and for me that's way too long. But also concerns me is that there is no setting to manage alerts for example every time a money is being taken out or my card is being used at the store I want to get an alert so I know with branch there's no settings whatsoever. My last concern is that there is no online chat for customer service. By the time most people get off which is at 5:00 and then get home around 6:00 the banks are already closed. now if I'm sitting there and I want to go over my finances and I see something wrong in my account I don't want to have to wait until the following morning when I'm at work. I want to take care of the issue right then and there with most banks such as Wells Fargo is 24/7. I feel if the customer service is not there then you're never going to be serviced the way you should as a customer. I mean without customers there's no business.

Melissa T.
Calificación general
  • Sector: Supermercados
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Otro durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Last resort banking app

Revisado el 25/3/2021

When i needed help, Branch actually helped. If you were given key information before having to make...

When i needed help, Branch actually helped. If you were given key information before having to make a choice & terms weren't so high & constantly changing it wouldn't be such a bad banking app.

Puntos a favor

I was in a pinch & just needed a little financial help to get me through until payday & luckily the branch app came through. I was approved a day or so after applying & after they confirmed my employment & banking status.

Puntos en contra

The approved pay advance you'd be offered wasn't always the same & sometimes it was nothing at all even. While they kept up-to-date with each account they hold back key info people needing an advance would need to make their decision.

Shenea A.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Love it

Revisado el 10/12/2020

It was very easy to use. Loved it alot to use to use it.

It was very easy to use. Loved it alot to use to use it.

Puntos a favor

Every feature on this software I like . It was very very easy to learn how to use it didn't take long

Puntos en contra

There wasn't nothing I didn't like inlikedd everything about it. Very good software to use lol very easy

Betsy V.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Branch Messenger has always been easy and convenient to use.

Revisado el 15/2/2018

Puntos a favor

I love that all you have to do is post the picture of the schedule and it will automatically list all the people working that day and it alerts everyone automatically. I think it is extremely convenient and I never miss a shift this way.

Puntos en contra

I don't think that there is a lot to dislike about Branch Messenger. Whenever I had issues with the app, customer support always got back to me quickly. I think that there is this one glitch when I look at the picture schedule and go back, the bottom tab that lets me navigate disappears so I have to exit out of the app and restart.

Mostrando 5 opiniones de 665 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Branch

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Branch.

Branch ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

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Los clientes habituales de Branch son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Branch admite los siguientes idiomas:

alemán, español, francés, inglés, italiano, portugués

Branch admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Branch se integra con las siguientes aplicaciones:

ADP Workforce Now, UKG Ready, Workday HCM

Branch ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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