Sobre iPresso

iPresso es una plataforma de automatización de marketing integral que incluye las comunicaciones a través de SMS, correo electrónico, web push, banners, publicaciones, contenido de sitios web y mucho más en una sola plataforma. iPresso está disponible en las ediciones Enterprise y Small Business, y también ofrece soluciones específicas para los sectores de bienes de consumo de rápido movimiento (FMCG), servicios financieros, comercio electrónico, medios de comunicación y entretenimiento, viajes y educación.

Con iPresso, los usuarios pueden enviar simultáneamente mensajes personalizados a miles de destinatarios por correo electrónico, SMS y otros canales. Se puede diseñar una gama de rutas de clientes y escenarios de automatización de marketing a través del editor que te permite arrastrar y soltar. Las notas se pueden publicar en escenarios para proporcionar a todos los usuarios una idea de lo que se está automatizando. Las herramientas de marketing por correo electrónico de iPresso incluyen una biblioteca de plantillas listas para usar, pruebas A/B/X, vistas previas de correo electrónico y personalización.

iPresso permite a los usuarios administrar su base de datos de contactos, con datos de contacto detallados, campos personalizables, seguimiento de actividades, cronogramas de contacto, definición de relaciones e integración de datos externos. Las herramientas de segmentación avanzadas permiten la definición de segmentos altamente específicos utilizando reglas de inclusión y exclusión, con la capacidad de guardar, usar y realizar acciones masivas en segmentos, y también pueden "congelar" cualquier segmento para evitar actualizaciones. iPresso ofrece otras funciones, entre las que se incluyen puntuación de clientes, recolección de datos, marketing en tiempo real, automatización de contenido, medición de resultados, encuestas de opinión, programas de fidelidad y mucho más.


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iPresso

4.6 (11)
VS.
El más valorado

Precio inicial

USD 119.00
mes
USD 20.00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

38
202

Integraciones

23
70

Facilidad de uso

4.5 (11)
4.1 (6,686)

Relación calidad-precio

4.7 (11)
4.3 (6,686)

Atención al cliente

4.7 (11)
4.1 (6,686)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Zoho CRM

4.3
#1 alternativa a iPresso
Zoho CRM es un software de gestión de relaciones con los clientes basado en la nube que ayuda a empresas de todos los...

User.com

4.6
#2 alternativa a iPresso
User.com es una plataforma de automatización de marketing dirigida a aumentar el compromiso y mejorar la conversión...

SALESmanago Marketing Automation

4.5
#3 alternativa a iPresso
SALESmanago es una CDXP (plataforma de datos y experiencia del cliente, por sus siglas en inglés) todo en uno sin...

Mailchimp

4.5
#4 alternativa a iPresso
MailChimp es una plataforma de automatización de marketing que permite a los usuarios crear, enviar y analizar campañas...

Opiniones

Calificación general

4.6 /5
(11)
Relación calidad-precio
4.7/5
Funciones
4.6/5
Facilidad de uso
4.5/5
Asistencia al cliente
4.7/5

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Mostrando 5 opiniones de 11
Maciej
Maciej
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Complex platform for consciuos and demanding users

Revisado el 11/12/2018

Helped us generating, nurturing and passing over to CRM a lot of leads. Support helped us in...

Helped us generating, nurturing and passing over to CRM a lot of leads. Support helped us in setting up a few of interesting solutions.

Puntos a favor

Support, out of the box attitude. Different, usable modules, openness for external integrations.

Puntos en contra

Minor details.
Need to have a small training before usage, but initial workshop is anyway included in the enterprise package.

Respuesta de IPRESSO S.A.

Thank you Maciej! - iPresso Team

Aleksandra
Calificación general
  • Sector: Producción audiovisual
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A very good system of communication and control of his behavior with the client through many...

Revisado el 8/12/2020

The openness to interrogate data and the ease of setting up automations. The setup was so easy and...

The openness to interrogate data and the ease of setting up automations. The setup was so easy and support made us cool-headed. It feels like software that is designed by people who have understood marketers.
Cons: There is a tons of things to use iPresso features. Sometimes you have not enough time to merge all of them.
Its a very good system of communication and control of his behavior with the client through many channels in one place.

Puntos a favor

iPresso system bridged the gap between Marketing and AI & Machine Learning better than any other MarTech technology we have ever tried to implement. My team has learned to use iPresso quickly and it's very efficient for us. Many channels of communication with the client are now in one place. Each user activity is recorded and can be used by the marketing department.

Puntos en contra

There are basically no major disadvantages. Because mistakes hardly ever happen. If we need a solution that does not exist, support will be happy to prepare it on its own and introduce it especially for us.
Ipresso is also able to prepare its own integration with other external systems, which competing companies do not.

Alternativas consideradas

SALESmanago Marketing Automation y User.com

Respuesta de IPRESSO S.A.

Thank you Aleksandra! We will do our best to keep your growth :)

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

I'll say Intuitive and reliable

Revisado el 25/7/2019

Overall, the tool is dependable and comes with great support which is kind of a meta solution to...

Overall, the tool is dependable and comes with great support which is kind of a meta solution to any other minor problem you may have with the solution.

Puntos a favor

- Technical and related support was dependable

- Nuanced and useful reports on the performance of campaigns and broadcasts according to relevant segmentations

- Product team takes feedback very well and responds swiftly to error and bug complaints

Puntos en contra

- Some features and configuration settings seem to be too hidden or embedded in the application

- I've had this tool implemented in two organisations that I have worked with, and in both companies, a day-long training session was needed for onboarding staff onto the tool, this was a bit of an inconvenience, twice for me now! But after that, it's pretty intuitive to pick up.

Respuesta de IPRESSO S.A.

Thank you for the sincere review!

Zuzanna
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

iPresso review

Revisado el 5/9/2016

Carefully thought out CRM/marketing automation system with a broad range of functionalities....

Carefully thought out CRM/marketing automation system with a broad range of functionalities. Regularly developed further what makes it up to date (compared to other solutions on the market) all the time. Great customer support from the provider which assists during on the job activities but also in more complex cases (planned integrations with other systems, etc.).
Nevertheless, the not available service strategic support can be a disadvantage for all those with little database management experience in-house or not having external/outsourced professionals planning activities and therefore expecting also strategic support from the system provider (how to best manage, engage data base, what kind of scenarios build, etc.). However, taking into account the possibility of using services offered by external database management agencies this should not be a reason why not to choose iPresso.

Puntos a favor

Very intuitive software. Easy to learn. After a one day training session participants are able to use it and start creating funnels with different type of segment complexity.

Puntos en contra

Like every non custom made system, which is made for a broad audience, often from different business sectors with different business attitudes and needs, iPresso doesn't allow to make adjustments to the system quickly and therefore agile react to new business opportunities. Changes to the system require usually some time to be introduced for all customers (users), or are individually planned but nevertheless need some time for preparation.

Respuesta de IPRESSO S.A.

Thank you for your review Zuzanna!

Mateusz
Calificación general
  • Sector: Administración gubernamental
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

iPreso & B2B marketing

Revisado el 1/10/2018

We've decided to begin our cooperation with iPresso a year ago and undoubtedly will continue to...

We've decided to begin our cooperation with iPresso a year ago and undoubtedly will continue to support sales using their solution for a long time. As a B2B company (not engaged in retail or online shopping business), we are highly demanding business partner, who expects product suited to our needs . The intuitive software helps us to understand our online client needs, collects data and executes repetitive marketing tasks. Generating useful reports can be crucial to the success of any business and iPresso has been able to tackle this issue very well. The Automation Scenarios have tremendous potential, but they are not easy to set up for rookies. The iPresso's tech support steps up to the plate and work with you explaining everything and even running a sample scenario without extra costs. Besides that, they were able to customize their software to work with our complicated website structure, so big thanks for that. The iPresso frequently releases new features and improves existing ones, so you get a better product dedicated to your online marketing.

Overall recommended a must have tool for any online business or marketer.

Puntos a favor

- B2B software solution
- suited to our needs
- intuitive software
- useful reports
- wide variety of automation scenarios
- tech support

Puntos en contra

You need to spend some time to learn how to use advanced options/features

Respuesta de IPRESSO S.A.

Thank you! We are here to help pro-marketers and we are very happy that PRO marketer as you are has so good experiences with iPresso :-)

Mostrando 5 opiniones de 11 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre iPresso

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre iPresso.

iPresso ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 119.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de iPresso son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000

iPresso admite los siguientes idiomas:

español, inglés, italiano, polaco

iPresso admite los siguientes dispositivos:

iPresso se integra con las siguientes aplicaciones:

Aspera Sync, Contactually, Copper, FullContact, Google Ads, Google Analytics 360, Google Drive, IdoSell, Insightly, LiveChat, Livespace, Meta for Business, Pipedrive, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Shoper, Shopify, Slack, SlideShare, Smartsupp, Survicate, WhatsApp, Zoho CRM

iPresso ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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