iPresso

Plataforma de automatización de marketing integral

4.6 /5 (8 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre iPresso

¿Qué es iPresso?

iPresso es una plataforma de automatización de marketing integral que incluye las comunicaciones a través de SMS, correo electrónico, web push, banners, publicaciones, contenido de sitios web y mucho más en una sola plataforma. iPresso está disponible en las ediciones Enterprise y Small Business, y también ofrece soluciones específicas para los sectores de bienes de consumo de rápido movimiento (FMCG), servicios financieros, comercio electrónico, medios de comunicación y entretenimiento, viajes y educación.

Con iPresso, los usuarios pueden enviar simultáneamente mensajes personalizados a miles de destinatarios por correo electrónico, SMS y otros canales. Se puede diseñar una gama de rutas de clientes y escenarios de automatización de marketing a través del editor que te permite arrastrar y soltar. Las notas se pueden publicar en escenarios para proporcionar a todos los usuarios una idea de lo que se está automatizando. Las herramientas de marketing por correo electrónico de iPresso incluyen una biblioteca de plantillas listas para usar, pruebas A/B/X, vistas previas de correo electrónico y personalización.

iPresso permite a los usuarios administrar su base de datos de contactos, con datos de contacto detallados, campos personalizables, seguimiento de actividades, cronogramas de contacto, definición de relaciones e integración de datos externos. Las herramientas de segmentación avanzadas permiten la definición de segmentos altamente específicos utilizando reglas de inclusión y exclusión, con la capacidad de guardar, usar y realizar acciones masivas en segmentos, y también pueden "congelar" cualquier segmento para evitar actualizaciones. iPresso ofrece otras funciones, entre las que se incluyen puntuación de clientes, recolección de datos, marketing en tiempo real, automatización de contenido, medición de resultados, encuestas de opinión, programas de fidelidad y mucho más.

Información general sobre iPresso

Precio

A partir de
USD 195.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de iPresso

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos
Idiomas admitidos
Español, Inglés, Italiano, Polaco

Medios

Users can design custom marketing automation scenarios in iPresso
Website notifications and pop-ups can be created and edited
The contact manager includes a full contact activity history
Users can track KPIs and trends through the dashboard
Vídeo de iPresso Captura de pantalla de iPresso: Users can design custom marketing automation scenarios in iPresso Captura de pantalla de iPresso: Website notifications and pop-ups can be created and edited Captura de pantalla de iPresso: The contact manager includes a full contact activity history Captura de pantalla de iPresso: Users can track KPIs and trends through the dashboard

Opiniones de iPresso

Opiniones de iPresso

Calificación general
4.6
/
5
Excelente
5

Muy bien
3

Normal
0

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.7
Funciones
4.6
Facilidad de uso
4.5
Asistencia al cliente
4.8
100% Un ha recomendado esta aplicación
Maciej P.

Complex platform for consciuos and demanding users

Helped us generating, nurturing and passing over to CRM a lot of leads. Support helped us in setting up a few of interesting solutions.


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Aleksandra G.

A very good system of communication and control of his behavior with the client through many...

The openness to interrogate data and the ease of setting up automations. The setup was so easy and support made us cool-headed. It feels like software that is designed by people who have understood marketers.
Cons: There is a tons of things to use iPresso features. Sometimes you have not enough time to merge all of them.
Its a very good system of communication and control of his behavior with the client through many channels in one place.


Traducir con Google
Usuario verificado

I'll say Intuitive and reliable

Overall, the tool is dependable and comes with great support which is kind of a meta solution to any other minor problem you may have with the solution.


Traducir con Google
Jacek B.

Good choice!

The system is very efficient, that's why we've been using it successfully for several years. My team has learned how to use it quickly. Anything what you want to do on integration can be done with precision by the support team.


Traducir con Google
Zuzanna K.

iPresso review

Carefully thought out CRM/marketing automation system with a broad range of functionalities. Regularly developed further what makes it up to date (compared to other solutions on the market) all the time. Great customer support from the provider which assists during on the job activities but also in more complex cases (planned integrations with other systems, etc.).
Nevertheless, the not available service strategic support can be a disadvantage for all those with little database management experience in-house or not having external/outsourced professionals planning activities and therefore expecting also strategic support from the system provider (how to best manage, engage data base, what kind of scenarios build, etc.). However, taking into account the possibility of using services offered by external database management agencies this should not be a reason why not to choose iPresso.


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Maciej P.
Sector: Recursos Humanos
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Complex platform for consciuos and demanding users

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 11/12/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Helped us generating, nurturing and passing over to CRM a lot of leads. Support helped us in setting up a few of interesting solutions.

Puntos a favor

Support, out of the box attitude. Different, usable modules, openness for external integrations.

Puntos en contra

Minor details.
Need to have a small training before usage, but initial workshop is anyway included in the enterprise package.

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Respuesta de encja.com

Thank you Maciej! - iPresso Team

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Aleksandra G.
Sector: Producción audiovisual
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
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A very good system of communication and control of his behavior with the client through many channel

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 8/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

The openness to interrogate data and the ease of setting up automations. The setup was so easy and support made us cool-headed. It feels like software that is designed by people who have understood marketers.
Cons: There is a tons of things to use iPresso features. Sometimes you have not enough time to merge all of them.
Its a very good system of communication and control of his behavior with the client through many channels in one place.

Puntos a favor

iPresso system bridged the gap between Marketing and AI & Machine Learning better than any other MarTech technology we have ever tried to implement. My team has learned to use iPresso quickly and it's very efficient for us. Many channels of communication with the client are now in one place. Each user activity is recorded and can be used by the marketing department.

Puntos en contra

There are basically no major disadvantages. Because mistakes hardly ever happen. If we need a solution that does not exist, support will be happy to prepare it on its own and introduce it especially for us.
Ipresso is also able to prepare its own integration with other external systems, which competing companies do not.

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Respuesta de encja.com

Thank you Aleksandra! We will do our best to keep your growth :)

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Usuario verificado
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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I'll say Intuitive and reliable

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 25/7/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, the tool is dependable and comes with great support which is kind of a meta solution to any other minor problem you may have with the solution.

Puntos a favor

- Technical and related support was dependable

- Nuanced and useful reports on the performance of campaigns and broadcasts according to relevant segmentations

- Product team takes feedback very well and responds swiftly to error and bug complaints

Puntos en contra

- Some features and configuration settings seem to be too hidden or embedded in the application

- I've had this tool implemented in two organisations that I have worked with, and in both companies, a day-long training session was needed for onboarding staff onto the tool, this was a bit of an inconvenience, twice for me now! But after that, it's pretty intuitive to pick up.

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Respuesta de encja.com

Thank you for the sincere review!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Jacek B.
Sector: Administración educativa
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
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Good choice!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 4/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

The system is very efficient, that's why we've been using it successfully for several years. My team has learned how to use it quickly. Anything what you want to do on integration can be done with precision by the support team.

Puntos a favor

I like the clarity of viewing data and the ease of setting up the automation. The setup is quite easy and support do their job very well by the way. The software seems to be designed by people who understand marketers.

Puntos en contra

It's clear that with that kind of software the user has to spend the right time to understand it and implement it in the right way. Therefore all day long training is highly recommended.

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Respuesta de encja.com

Thank you Jacek!

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Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Zuzanna K.
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iPresso review

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 5/9/2016
Fuente de la reseña: Capterra

Carefully thought out CRM/marketing automation system with a broad range of functionalities. Regularly developed further what makes it up to date (compared to other solutions on the market) all the time. Great customer support from the provider which assists during on the job activities but also in more complex cases (planned integrations with other systems, etc.).
Nevertheless, the not available service strategic support can be a disadvantage for all those with little database management experience in-house or not having external/outsourced professionals planning activities and therefore expecting also strategic support from the system provider (how to best manage, engage data base, what kind of scenarios build, etc.). However, taking into account the possibility of using services offered by external database management agencies this should not be a reason why not to choose iPresso.

Puntos a favor

Very intuitive software. Easy to learn. After a one day training session participants are able to use it and start creating funnels with different type of segment complexity.

Puntos en contra

Like every non custom made system, which is made for a broad audience, often from different business sectors with different business attitudes and needs, iPresso doesn't allow to make adjustments to the system quickly and therefore agile react to new business opportunities. Changes to the system require usually some time to be introduced for all customers (users), or are individually planned but nevertheless need some time for preparation.

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Respuesta de encja.com

Thank you for your review Zuzanna!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Recomendación de usuario
8.9/10
Basado en 8 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de iPresso

Precios de iPresso

A partir de
USD 195.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.7/5
Basado en 8 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
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Funciones de iPresso

Funciones de iPresso

API
Análisis de campaña
Análisis de participación
Análisis en tiempo real
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de campañas
Gestión de contenidos
Importación y exportación de datos
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Marketing de redes sociales
Marketing multicanal
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Pruebas A/B
Segmentación de campañas
Supervisión
Funciones
4.6/5
Basado en 8 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre iPresso

Preguntas frecuentes sobre iPresso

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre iPresso.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece iPresso?

iPresso ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 195.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de iPresso?

No tenemos información sobre las características de iPresso

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de iPresso?

Los clientes habituales de iPresso son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite iPresso?

iPresso admite los siguientes idiomas:

Español, Inglés, Italiano, Polaco

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece iPresso?

iPresso cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿iPresso es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con iPresso

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra iPresso?

iPresso se integra con las siguientes aplicaciones:

Copper, Insightly, LiveChat, Livespace, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Twitter, Zendesk, Zoho CRM

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece iPresso?

iPresso ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Asistencia en línea, Base de conocimientos, Tutoriales en vídeo