Penelope

Software de gestión de casos basado en la nube para servicios humanos.

4.3 /5 (61 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Penelope

¿Qué es Penelope?

Penelope es una plataforma de software de gestión de casos configurable y basada en la nube. Está diseñada para organizaciones de servicios humanos que proporcionan una variedad de servicios en múltiples ubicaciones.

Todo se encuentra en un solo lugar: desde el historial de tratamiento y resultados hasta los planes de servicio, notas, formularios inteligentes, alertas, flujos de trabajo, registro de firmas, archivos adjuntos, recordatorios, referencias y programación. Penelope reúne todos los aspectos de las operaciones de una organización en un sistema integral, coherente y diseñado desde cero para coordinar y ayudar a mejorar la prestación de los servicios.

Penelope está reforzado por un conjunto creciente de opciones de participación del cliente diseñadas para ahorrar tiempo administrativo y mejorar la experiencia de los clientes. Entre estas opciones, se incluyen el formulario web de autoadmisión Add.Me, la herramienta de carga masiva y un portal de cliente móvil llamado ClientConnect que permite a los clientes de una organización completar la documentación, reservar citas, realizar pagos y más, todo desde un dispositivo móvil.

Athena Software se ha desarrollado a partir de una cultura de innovación, colaboración, atención al cliente y compromiso con la seguridad y la comunidad. Estos atributos aseguran que todos los clientes sean tratados con respeto y sean vistos como socios por parte de cada uno de los miembros del personal.

Información general sobre Penelope

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Penelope

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Australia, Canadá, Europa, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Penelope:
Captura de pantalla de Penelope:

Opiniones de Penelope

Opiniones de Penelope

Calificación general
4.3
/
5
Excelente
32

Muy bien
22

Normal
1

Pobre
4

Malo
2

Relación calidad-precio
4.2
Funciones
4
Facilidad de uso
3.7
Asistencia al cliente
4.2
89% Un ha recomendado esta aplicación
Marie S.

I like this program!!

At first it was daunting as there is SO much information but once we figured it out I love it!
I'm part of the team that works on our documentation to make things flow easier. It's great to be able to tailor it to our company needs.


Traducir con Google
Linda C.

Penelope User Review

We have used Penelope Case Management system since 2003. It is very versatile and many changes have been done to make it portable and easy to use. The ability to create documents for our own needs is a fantastic function of the system. We have created Initial Assessments, Progress/Closing Documents, activity notes and outcome tracking forms all for our specific needs. The ability to customize fields at all levels for the system to track information we need for grants and statistics is also very helpful.
I would recommend this system to any one agency or organization that tracks a variety of data elements and wants to organize your data to meet your needs.


Traducir con Google
Grant H.

UI is poor. Reporting function only in PDF. not SMS friendly. Case file structure = privacy...


Traducir con Google
Elena M.

Customizable Software with Excellent Support

Overall, Penelope has been a great asset to our organization. It has helped to gather our data into one secure location for all staff to access. We love the ability to configure Penelope to best fit our organization, and we look forward to the reporting updates in the near future.


Traducir con Google
Trish B.

Penelope has been a great tool for our programs. I have enjoyed learning all she has to offer


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Marie S.
Sector: Servicios individuales y familiares
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
Traducir a español

I like this program!!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 14/11/2018
Fuente de la reseña: Capterra

At first it was daunting as there is SO much information but once we figured it out I love it!
I'm part of the team that works on our documentation to make things flow easier. It's great to be able to tailor it to our company needs.

Puntos a favor

Being able to read my staff input by generating a report whenever I need it.
Being able to pull reports to the tableau so I can see my numbers just like that.

Puntos en contra

Only being able to access from work computers with the VPN installed there. Would be great to be able to access from personal computers.

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Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Linda C.
Sector: Cuidado de la salud mental
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Penelope User Review

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 7/12/2016
Fuente de la reseña: Capterra

We have used Penelope Case Management system since 2003. It is very versatile and many changes have been done to make it portable and easy to use. The ability to create documents for our own needs is a fantastic function of the system. We have created Initial Assessments, Progress/Closing Documents, activity notes and outcome tracking forms all for our specific needs. The ability to customize fields at all levels for the system to track information we need for grants and statistics is also very helpful.
I would recommend this system to any one agency or organization that tracks a variety of data elements and wants to organize your data to meet your needs.

Puntos a favor

The versatility. It has a ton of user defined fields that can be setup in any combination that works for your agency. Billing is relatively simple and creating service units and activities is easy to do. Tech support has been very good over the years and the system is very rarely down. System outage issues just don't exist.

Puntos en contra

I would like to have a report writer system build into Penelope instead of using pivot tables to create customized reports.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Grant H.
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
Traducir a español

UI is poor. Reporting function only in PDF. not SMS friendly. Case file structure = privacy issues

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 25/8/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

it has a diary schedule linked to cart items. it's god if you only want Penelope to do one thing, ie, ATAPS service & payments

Puntos en contra

UI poor resulting in clunky data entry and more time spent entering data.
not mobile / tablet friendly
Reporting function does not provide dashboard, only reports in pdf or that you have to cut and past into Excel.
Case file / service file structure creates privacy issues - we may have to move away from this product on the basis of legal advice
Lack of technical support available in Australia

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Elena M.
Sector: Servicios individuales y familiares
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Customizable Software with Excellent Support

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 27/3/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, Penelope has been a great asset to our organization. It has helped to gather our data into one secure location for all staff to access. We love the ability to configure Penelope to best fit our organization, and we look forward to the reporting updates in the near future.

Puntos a favor

The ability to unite multiple programs with varying services is by far the best feature. This software allows us to track our families and the services they utilize, regardless of location and which program they attend. The ease of access to log into Penelope and the extensive help support (trainings, guides available on the website, and direct technical support) are additional key features Athena excels in.

Puntos en contra

In the beginning, it was a bit challenging to integrate this software with our current business processes. The inability to export data using Excel is the most challenging. Although there is an option to export data, it requires further training and time especially with merging pertinent identifying and service information.

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Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Trish B.
Traducir a español

Penelope has been a great tool for our programs. I have enjoyed learning all she has to offer

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 25/8/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

I like the ease of reporting functionality. It is very easy for me to see how often our clients are being serviced & how they are progressing within our programs. I like being able to link records with family members so we can get a wholistic view of what is happening with more than one client in a family group. The technical support that has been given to us has been fantastic.

Puntos en contra

Penelope is more suited to a clinical environment. There are a number of features within Penelope that we do not use. Some screens are hard to navigate & has some functions that are not relevant to our program needs. In the beginning of the process members of the Penelope project team with MPREC had a teleconference with customer rep. This was a very long drawn out meeting & was one that all of us did not get any benefit out of. Please when introducing your product find a better person to try to sell the program. Her presentations were very monotone & quite boring. We found ourselves drifting away from the meeting.

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Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Recomendación de usuario
8/10
Basado en 61 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Penelope

Precios de Penelope

A partir de
N/A
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.2/5
Basado en 61 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Penelope

Funciones de Penelope

API
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Facturación
Formularios personalizables
Gestión de calendarios
Gestión de casos
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de inventarios
Gestión de la conformidad
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de tareas
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Mapas geográficos
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Portal de autoservicio
Seguimiento de actividades
Funciones
4/5
Basado en 61 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre Penelope

Preguntas frecuentes sobre Penelope

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Penelope.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Penelope?

Penelope ofrece los siguientes planes de precios:

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Penelope?

No tenemos información sobre las características de Penelope

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Penelope?

Los clientes habituales de Penelope son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas

P. ¿Qué idiomas admite Penelope?

Penelope admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Penelope?

Penelope cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Penelope es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Penelope

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Penelope?

Penelope se integra con las siguientes aplicaciones:

Tableau

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Penelope?

Penelope ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Asistencia en línea, Base de conocimientos, Tutoriales en vídeo, Foro, Preguntas frecuentes