Synergist

Synergist
Sobre Synergist
Synergist es una solución de gestión de proyectos y cálculo de costes de trabajo para agencias, consultorías y departamentos internos que ayuda con la comunicación, la planificación de proyectos, el seguimiento temporal, el cálculo de costes de proyectos, la facturación, el seguimiento de oportunidades y más. Ayuda a las empresas a colaborar y gestionar proyectos de extremo a extremo y proporciona visibilidad en vivo de los proyectos para garantizar que los equipos y los clientes estén todos en la misma sintonía.
Se puede gestionar y hacer un seguimiento del tiempo y el dinero dentro de Synergist con herramientas que incluyen hojas de horas online, estimación de costes de proyectos de trabajo, gestión de facturación, generación de cotizaciones e integración con soluciones de contabilidad de terceros, como Xero, Sage 50, QuickBooks y más. Las herramientas de planificación y seguimiento, incluidos los calendarios de equipo y los tableros Kanban, se pueden utilizar para planificar horarios, capacidades, proyectos y oportunidades.
Synergist facilita la comunicación entre los miembros del equipo, así como con los clientes, con herramientas como aprobaciones online, integración con correo electrónico, gestión y uso compartido de documentos y un sistema de CRM integrado. Los informes, paneles y alertas personalizados aseguran que los usuarios estén siempre actualizados con el progreso del proyecto y el rendimiento general del negocio; además, los informes se pueden personalizar completamente para adaptarlos a los requisitos del negocio.
Imágenes





¿Tienes dudas sobre Synergist?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Harvest

Adobe Workfront

Basecamp

Zoho Projects

Opiniones
¿Ya tienes Synergist?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Synergist review
Revisado el 3/2/2025
Excellent really. Best system I've used so far.
Excellent really. Best system I've used so far.
Puntos a favor
How intuative it is, the ease of use, the UI and UX, the reporting/data analytics.
Puntos en contra
The resource booking calendar is buggy. The pop up box that comes up when hovering over it is too sensitive and gets in the way of actually booking
Alternativas consideradas
StreamtimeRazones para elegir Synergist
We were not getting enough out of it and it was not giving us what we needed reporting wiseSoftware anterior
WorkflowMaxRazones para cambiar a Synergist
It ticked 93% of what we needed in a comparison we did- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
An excellent scaleable agency management solution
Revisado el 13/10/2024
We have used other systems in the past and they have either been too simple or overly complex with...
We have used other systems in the past and they have either been too simple or overly complex with a nasty UX. Synergist has the depth of thinking and functionality to run large projects and meet all agency needs with an intuitive and visually strong UX (which does matter to ensure teams engage with it, use it and find it simple to use). It also has all you need 'out of the box' – you're not left having to 'engineer' components you want – it's all there to be scaled and deployed as required and as you grow. You also get great support from both an online platform and consultants.
Puntos a favor
Synergist is a joined-up agency software solution at the heart of agency ops/management. Built into the system, it can cover all facets of agency operations from initial client/supplier set-up, estimating, quoting, work planning, timesheets, invoicing, POs, reporting and third-party accounts platform integration. It also has a good level of customisation to suit how different agencies cost and manage projects from simpler single-phase projects to more granular phases with sub-stages.
Puntos en contra
The CRM functionality could work harder and there are a few UX features that would be great to have like creating billing plans from an estimate but with future updates rolled out over the year, additional and updated functionality is never far away.
Alternativas consideradas
ScoroRazones para elegir Synergist
TrafficLive was being closed down but we were looking to move anyway as the platform was hard to use and not intuitive.Razones para cambiar a Synergist
The breadth of features, scalability, ease of use and value for money.Respuesta de Synergist Express
Thanks for the great review, Andy. We're glad it fits your agency's needs. We've designed Synergist to be feature-rich and highly flexible so it can be configured to work how your agency works and give you more advanced functionality as you grow. Over the past year, we've redesigned the product interface to make it a brighter, cleaner, more user-friendly experience, and we're planning loads more updates to make your experience even better.
- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
We love Synergist!
Revisado el 11/2/2025
Love it, and couldn't do my job without it!
Love it, and couldn't do my job without it!
Puntos a favor
Easy to use, looks good, easy to pick up new features, does everything you need it to, and it's customisable for different people's needs.
Puntos en contra
Just the small random glitches/UX issues it's got really since the update - nothing major!
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Could be done so much better
Revisado el 8/5/2019
Would not recommend, other tools such as Workfront would be better to use!
Would not recommend, other tools such as Workfront would be better to use!
Puntos a favor
I like the fact that it's a multi purpose tool. It allows you to add projects, complete timesheets and raise invoices in one area.
Puntos en contra
The UX is awful. Navigation, use of features and elements and the overall slowness of the tool are things to name a few. There are too many sub-navigations on sub-navigations making moving around the tool awfully hard.
Respuesta de Synergist Express
Thanks for taking the time to leave a review and for your positive comments regarding the comprehensive functionality Synergist provides. I'm sorry to hear of your frustrations regarding the UX. The usability of Synergist is affected by the configuration decisions made during each customers system implementation. We would love to have to opportunity to review the configuration of your system with you to see how we can improve this for you. If this is of interest please contact us at [email protected] or +44 1625 572690 and ask for Nick Lane and I look forward to improving this for you.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Synergist is fantastic
Revisado el 13/12/2024
The system has a very easy to navigate UX and UI so it doesn't take a long time to train people and...
The system has a very easy to navigate UX and UI so it doesn't take a long time to train people and the system is generally easy to use. We have been using it since 2019 and are still struggling to find anything that it cannot do! The support team are always on hand to help with any technical questions or more strategic advice on how to use the system in the best way.
Puntos a favor
Very detailed and intricate system that captures a lot of information by offering different functionalities and most importantly, all data that is logged can be reported on.
Puntos en contra
It takes a while to utilise the various functionalities and you need to invest time to integrate them into your processes as the system has so much to offer. But once everything starts to be used fully, the system becomes an invaluable part of the business.
Preguntas frecuentes sobre Synergist
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Synergist.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Synergist?
Synergist ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: GBP 300.00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Synergist?
Los clientes habituales de Synergist son:
11-50, 51-200, 201-500
P. ¿Qué idiomas admite Synergist?
Synergist admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Synergist es compatible con dispositivos móviles?
Synergist admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Synergist?
Synergist se integra con las siguientes aplicaciones:
Access Financials, Dropbox Business, Google Calendar, Google Drive, HubSpot CRM, MYOB Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Pegasus, QuickBooks Desktop, QuickBooks Online Advanced, Sage 200, Sage 300cloud, Sage 50cloud Accounting, Sage Accounting, Sage Intacct, Xero
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Synergist?
Synergist ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Synergist.