ELEAD1ONE

ELEAD1ONE

Concesionario de automóviles software CRM

4.4/5 (94 opiniones)

Información general sobre ELEAD1ONE

¿Qué es ELEAD1ONE?

ELEAD1ONE es una plataforma de gestión de relaciones con los clientes (CRM) basada en la web y diseñada para concesionarios de automóviles de cualquier tamaño. El sistema se integra con una gama de sistemas de administración de concesionarios (DMS) y proveedores de datos de terceros y admite múltiples canales de comunicación, incluidos teléfono, texto, correo electrónico, video y correo directo. Una aplicación móvil nativa para Android e iOS permite a los usuarios conectarse con sus clientes desde cualquier ubicación y ofrece licencias de conducir y capacidades de escaneo de VIN, vistas de gerentes y vendedores, estadísticas y actividades diarias, y más.

ELEAD1 ONE incluye una solución de administración de clientes potenciales que agrega clientes potenciales de todos los canales en un solo lugar, con opciones de enrutamiento personalizables para un seguimiento instantáneo, a corto plazo o a largo plazo. Las llamadas entrantes se rastrean, se registran, se graban y se asignan, con los usuarios notificados de cualquier llamada perdida. El acceso al inventario nuevo y de segunda mano permite el envío automatizado de presupuestos a clientes potenciales, con fotos del vehículo, información detallada y alternativas, reglas de precios configurables para permitir la personalización del modelo y el nivel de compensación y llamadas a la acción (CTA) para su aprobación previa y valor comercial del vehículo. Una biblioteca de plantillas de respuesta puede personalizarse para reflejar la marca de la empresa y los usuarios reciben una notificación automática cuando se abren los correos electrónicos.

También incorporadas en la plataforma ELEAD1ONE se encuentran herramientas para la gestión de inventario, valoraciones de vehículos, análisis de precios, extracción de datos, seguimiento de contactos de extremo a extremo, integración de marketing en línea y más.

Información general sobre ELEAD1ONE

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de ELEAD1ONE

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Canadá, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de ELEAD1ONE:
Captura de pantalla de ELEAD1ONE: Captura de pantalla de ELEAD1ONE: Captura de pantalla de ELEAD1ONE: Captura de pantalla de ELEAD1ONE: Captura de pantalla de ELEAD1ONE: Captura de pantalla de ELEAD1ONE: Captura de pantalla de ELEAD1ONE: Captura de pantalla de ELEAD1ONE: Captura de pantalla de ELEAD1ONE: Captura de pantalla de ELEAD1ONE:

Opiniones de ELEAD1ONE

Opiniones de ELEAD1ONE

Calificación general
4.4
/
5 94 opiniones
Excelente
54

Muy bien
28

Normal
8

Pobre
3

Malo
1

Relación calidad-precio
4.5
Funciones
4.3
Facilidad de uso
4.4
Asistencia al cliente
4.6
87% Un ha recomendado esta aplicación
Justin F.

Very Simple Smooth System

A+ Greg has been an addition to our team. The CRM as a whole has helped us speed up our process, make things clear and ample amount of reports allow us to track, monitor and adjust.


Traducir con Google
Lyle H.

eLead One

We tried another CRM and went back to eLead1ONE after about six weeks with the other software. Their support, functionality, and ease-of-use is preferred over other CRM software. Is there room for improvement? Yes, with quicker response time to needed changes to our pencil, troubleshooting system errors, and I'd like to see more proactive contact from the provider about changes or improvements to their CRM.


Traducir con Google
Kevin C.

Fully Integrates with all 3rd Parties


Traducir con Google
Paul H.

An Overall Good Product

I've been using eleads for several years. Overall, it's a good product. I have definitely used worse CRM systems.


Traducir con Google
Stewart S.

Very frustrating. Product has a lot of features, but design is awkward.

Offers some coordination of sales consultant and management. Tracks sales.


Traducir con Google
Justin F.
Sector: Automoción
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Very Simple Smooth System

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 31/7/2018
Fuente de la reseña: Capterra

A+ Greg has been an addition to our team. The CRM as a whole has helped us speed up our process, make things clear and ample amount of reports allow us to track, monitor and adjust.

Puntos a favor

We love eLead. Very easy for someone New to use, but if you want to take it to the next level that can be done as well. I would consider us a power user....from our front end to the back end we use the system, dot the I's cross the T's etc...Our Account Manager is easily the Best In The Business.

Puntos en contra

Lot of little breaks, things not syncing up etc...

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Respuesta de ELEAD1ONE

Thanks for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and are happy you have had such a great experience with our products and support.

If there is ever anything we can do to improve or make your experience better, please let us know.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Lyle H.
Sector: Automoción
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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eLead One

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 13/6/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We tried another CRM and went back to eLead1ONE after about six weeks with the other software. Their support, functionality, and ease-of-use is preferred over other CRM software. Is there room for improvement? Yes, with quicker response time to needed changes to our pencil, troubleshooting system errors, and I'd like to see more proactive contact from the provider about changes or improvements to their CRM.

Puntos a favor

Schedules are easy to run, templates for e-mails easy to set up. The texting feature keeps us compliant for communication and we work many deals by text alone. I'd like to see more functionality for duplicate profiles but for now, duplicate profiles are simple to merge.

The support is solid with a toll-free number, e-mail, or a performance manager escalation readily available. There are occasional hiccups with the web functions that can be handled by clearing cookies/cache, although I'd like to see a more long-term solution to this problem.

Puntos en contra

Occasional failures and again solved sometimes by clearing cookies/cache.

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Respuesta de ELEAD1ONE

Thank you for your feedback, Lyle. It is definitely appreciated and helps us continue to improve our services and support provided. And, we are absolutely thrilled to have you back.

If there is anything we can do for you or your team, don't hesitate to let us know.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Kevin C.
Sector: Automoción
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Fully Integrates with all 3rd Parties

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 4/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

Fully Integrates with all 3rd Parties, including Gubagoo chat and CarWars

Puntos en contra

Must pay ReyRey an integration fee. Must watch for duplicate records and merge them.

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Respuesta de Elead

Thank you for taking the time to review Elead. We definitely appreciate your feedback and are happy you have had a positive experience utilizing it.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Paul H.
Sector: Automoción
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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An Overall Good Product

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 4/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I've been using eleads for several years. Overall, it's a good product. I have definitely used worse CRM systems.

Puntos a favor

When used properly, Eleads is a pretty good CRM solution. The key to getting the most out of this CRM is To make sure that you have it set up correctly to match your workflow.

Puntos en contra

The overall architecture is a bit antiquated. Interface can use a refresh. The navigation needs revamping.

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Respuesta de Elead

Hello Paul.

Thank you for taking the time to review Elead. Feedback like yours helps us improve our CRM and other solutions for you. We're happy that your overall experience has been positive. Our support team is available to answer any questions you may have at any time.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Stewart S.
Sector: Automoción
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
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Very frustrating. Product has a lot of features, but design is awkward.

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 10/10/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Offers some coordination of sales consultant and management. Tracks sales.

Puntos a favor

Able to send custom vehicle brochures, price quotes and pictures. Can send automated emails to customers. Good tracking of sent and received emails. Frequent online training sessions available.

Puntos en contra

Search inventory for vehicle: when launched from customer record, eleads doesn't look for vehicle associated with customer.

Phone/email. Cannot change next task. Have to lie about completing it then change default to what's needed.

All new leads come in requiring phone call and email. Completing either of these tasks removes "new lead" attribute and drops them off that screen. Have to devise workaround to keep track of leads that still require action.

Vehicle pic manager hard to use. Cannot delete multiple pics at one time. After uploading a new pic, it closes all the folders -- you have to re-open them to insert an image into an email.

No way to prioritize customers. Hot customers get mixed on the same list as non-responding customers.
No good way to mark a lead that is looking for a specific car then be triggered to call them when it gets here. New or used.

When composing an email, if you close the box you're in, you lose everything. No warning to save.

HTML editor acts differently than any other one I have ever used. Awkward.
No way to use an email template in an e-brochure.

No way to sort a search results list by rep, customer, date or vehicle.

No audible notification for new leads.

No way to look at an overview of all the communications that have occurred with a customer. Must open each task and view every communication note individually.

Merge codes are unreliable - tech support was no help after 4 calls.

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Respuesta de ELEAD1ONE

Thanks for sharing your experience with us. We're sorry to hear that you've encountered some issues, but your honest feedback helps as as we work to improve. As always, please let us know if we can offer you support or if you have ideas for how our products can be better.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 2.0/10

Recomendación de usuario
8.7/10
Basado en 94 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de ELEAD1ONE

Precios de ELEAD1ONE

A partir de
N/A
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.5/5
Basado en 94 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de ELEAD1ONE

Funciones de ELEAD1ONE

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Importación y exportación de datos
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.3/5
Basado en 94 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre ELEAD1ONE

Preguntas frecuentes sobre ELEAD1ONE

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre ELEAD1ONE.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece ELEAD1ONE?

ELEAD1ONE ofrece los siguientes planes de precios:

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: No disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de ELEAD1ONE?

No tenemos información sobre las características de ELEAD1ONE

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de ELEAD1ONE?

Los clientes habituales de ELEAD1ONE son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite ELEAD1ONE?

ELEAD1ONE admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece ELEAD1ONE?

ELEAD1ONE cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿ELEAD1ONE es compatible con dispositivos móviles?

ELEAD1ONE admite los siguientes dispositivos:

iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra ELEAD1ONE?

ELEAD1ONE se integra con las siguientes aplicaciones:

Appointment Reminder, CallSource, DealerBuilt, LeadsBridge, SpinCar

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece ELEAD1ONE?

ELEAD1ONE ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia telefónica