
Spinify
Sobre Spinify
¿Quieres motivar a tu equipo y aumentar su rendimiento? ¿Necesitas una mejor manera de reconocer a los miembros del equipo y contribuir al crecimiento? Con Spinify puedes crear tus propias competencias personalizables. Superfácil de configurar y lograr un crecimiento rápido al instante. ¡Que comience el juego!
Spinify utiliza técnicas comprobadas de ludificación de Octalysis y principios de motivación psicológica para impulsar la excelencia en el rendimiento individual y del equipo. Las competiciones se crean en torno a los resultados específicos que se desean obtener. Después de una fácil configuración, las tablas de clasificación reflejan automáticamente las puntuaciones y el ránking en tiempo real para crear una competencia amigable que brinda visibilidad total del rendimiento.
CLIENTES SATISFECHOS
Kia, CISCO, Coca Cola, TTi, UCSF, EF, Intuit, Bitly, TRG, Telstra, Prospa, Upper Deck, Jetts, Forum, Dell, Spring Mobile.
ÉXITO DEL CLIENTE
Ray White, 19 % de crecimiento en el ingreso
Select Communication, 40 % de aumento de las actividades
Monster Tech, 66 % de incremento en las ganancias mensuales
PRINCIPALES FUNCIONES
- Cuadrícula de rendimiento de Spinify; increíble herramienta de coaching.
- Tarjeta de puntuación de los jugadores.
- Más de 35 pantallas de competencia/concurso ludificadas.
- Métricas múltiples en una sola pantalla.
- Predicción de jugadores sobre las barras de progreso.
- Competencias cabeza a cabeza.
- Logros en tiempo real con Youtube.
- Asistencia de Excel, Google Sheet, Zapier.
- Ludificación completa; puntos, niveles, insignias.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
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Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
All sales teams need this tool!
Revisado el 27/11/2018
Puntos a favor
- Music playing when a deal closes!
- Competitive nature of the leaderboards
Puntos en contra
- No cons. Really easy to use and nice aesthetic.
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
it was introduced to our workplace by a new manager
Revisado el 14/6/2018
Puntos a favor
it is colourful and lively i esp like the fact that it is constantly entertaining and every time you look at it , the screen changes and looks different, this makes the atmosphere electric and lively. It almost makes the team feel like they are playing a game while they are working and also the fact that teams can see each other's progress on the screen rather than conventional methods like sending out an email periodically to the teams and the floor.
the game like look and structure also helps to ease the pressure in the work place enviroment for example instead of the sobre emails and updates we are provided daily by the managers and the team leaders we can just look up at a screen that is there in front of us.
it adds a great element of entertainment and drama and action to the floor whilst we work constantly at our desks and recieve boring email updates and sometimes even have to hold meetings to provide updates about each others teams.
Puntos en contra
it is a little bit childish in terms of graphics and the effects, i feel that it can be a bit more mature in the way the graphics are designed so for example the cars can be more sleep or more adult like as opposed to the cartoonish look. the same goes for the colours there are sometimes so many colours on the screen at one point that the screen looks messy and too occupied as well. it will be nmore helpful if the screen is less busy and more focunsed on the data provided . the colours and graphics are an essential part of the screen display but sometines they get overwhelming.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 1.0 /10
Never up to date
Revisado el 31/3/2021
Frustrating as it’s never up to date,
Frustrating as it’s never up to date,
Puntos a favor
Easy to use, easy to understand.
Puntos en contra
It’s never accurate or up to date, are when your trying to gauge how your going compared to other agents it needs to be accruate
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
AWESOME
Revisado el 14/6/2018
A good Manager/Team lead of a software company will let you in to the world of possibilities, where...
A good Manager/Team lead of a software company will let you in to the world of possibilities, where your ideas and thoughts are appreciated and converted in to reality in the means of software programs and give's you chance to contribute to the whole society.
Puntos a favor
I really like the way this software give information about my team. I'd recommend. The Internet is the enabling technology that has transformed software into a delivered service. Indeed, the Internet makes it possible for enterprises to responsively access the latest version of software through a familiar browser interface on a transparently shared basis. Hosted services deliver the same level of software capability and performance as on-premise applications, but with centralized off-site management of application maintenance, upgrade management and infrastructure provisioning. Pricing is modeled as a subscription based on a metric reflecting usage. Relieved of the large upfront capital outlay and the ongoing drain of dedicating IT resources to software life-cycle management and customization, enterprises are gravitating toward this new view of software as a service.
Puntos en contra
i am looking forward for the updates. Few or most companies bound you to the limitations of their work environment. Exposure mainly depends on amount of time spent in a company rather than the quality of work delivered. No time and space for personal life at the initial stage of your career in most of the software companies. Few companies are worst for fresher's in case of management and behavior towards them.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Spinify Review- Sean Mulvey
Revisado el 12/4/2021
It has been a great experience and very useful in getting people motivated to hit their goals.
It has been a great experience and very useful in getting people motivated to hit their goals.
Puntos a favor
It makes it fun and competitive to track strategic goals such as phone dials and talk time among our organization. We have also been using the platform to track our biggest loser competition we are holding this year.
Puntos en contra
Sometimes there are boards that no longer show up on my feed that I would like to track.
Preguntas frecuentes sobre Spinify
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Spinify.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Spinify?
Spinify ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Spinify?
Los clientes habituales de Spinify son:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite Spinify?
Spinify admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Spinify es compatible con dispositivos móviles?
Spinify admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Spinify?
Spinify se integra con las siguientes aplicaciones:
Agentbox, Agile CRM, BoomTown, Bullhorn ATS & CRM, Bullhorn for Salesforce, CXMEngine, Chorus, Follow Up Boss, Freshdesk, Gmail, Gong.io, Google Drive, Google Sheets, Groove, HubSpot CRM, Jira, JobAdder, Jungo, Kajabi, Microsoft Excel, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Pipedrive, PropertyMe, PropertySuite, SMS Reviews, SalesLoft, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Slack, Snowflake, Tableau, Twilio, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Spinify?
Spinify ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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