Goody
Solución de fidelización del cliente, marketing y CRM
4.4 /5 (79 opiniones) ¡Escribe una reseña!Información general sobre Goody
¿Qué es Goody?
Goody es una solución de marketing automatizada y de fidelización del cliente que las pymes y las grandes empresas utilizan para crear programas de fidelización personalizados, comunicarse con los clientes y realizar un seguimiento del rendimiento comercial. Con Goody, los clientes pueden acumular puntos por las compras y luego canjearlos por recompensas. Como Goody está disponible para descargarse como una aplicación nativa en iOS y Android, los clientes pueden escanear y acumular puntos de forma rápida y sencilla.
Goody apoya las campañas sociales, ya que permite que los clientes reciban puntos de fidelidad a cambio de un "Me gusta" en una página de Facebook empresarial del usuario. Las campañas sociales de Goody tienen como objetivo mejorar el perfil de negocios en línea y alentar a los clientes a que regresen. Además de la promoción social, Goody hace posible que los usuarios interactúen con los clientes a través de campañas personalizadas de marketing por correo electrónico. Goody proporciona a los usuarios las herramientas para crear y enviar correos electrónicos basados en los datos recopilados, evitando así enviar un correo electrónico genérico a todos los clientes. Los usuarios comerciales pueden informar a los clientes sobre las ventas, enviar ofertas especiales a sus mejores clientes e invitar a que vuelvan a aquellos que no los han visitado por un tiempo.
La aplicación móvil Goody incluye beneficios tanto para el usuario empresarial como para el cliente. Todos los usuarios pueden crear una página de perfil compatible con dispositivos móviles para destacar información, incluidos horarios de atención al público, números de teléfono, sitios web, enlaces a redes sociales y recompensas disponibles. La aplicación móvil Goody garantiza que los clientes puedan buscar y acceder fácilmente a los perfiles de usuario.
Además, dado que Goody recopila datos de los clientes, los usuarios también obtienen información valiosa sobre el rendimiento de su negocio. Con Goody, los usuarios comerciales pueden conocer su base de clientes y cómo se comprometen con el programa de fidelización, así como determinar por qué los clientes regresan a su negocio. Como resultado, Goody proporciona información que los usuarios pueden aprovechar para personalizar los planes comerciales y de marketing en curso.
Información general sobre Goody
Precio
Opciones de precios
Funciones de Goody
Medios
Opiniones de Goody
Opiniones de Goody
A Simple, flexible CRM system for Point of Sale
Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'.
Love goody.
Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.
Hopefully more customers passing through the store
Feedback
Good
Goody review 2019
Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.
Consistent
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A Simple, flexible CRM system for Point of Sale
Puntos a favor
We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.
Puntos en contra
Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.
Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.
Hopefully more customers passing through the store
Puntos a favor
Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.
Puntos en contra
Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.
Respuesta de Goodycard
Hi Shannay, thanks so much for your response.
We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10!
Kind regards,
Rory Moss,
Marketing Manager
Feedback
Good
Puntos a favor
It's easy to use and you dont need to keep the card handy
Puntos en contra
It's not used in many places so more accessibility would be beneficial
Goody review 2019
Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.
Puntos a favor
Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet
Puntos en contra
Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app
Respuesta de Goodycard
Hi Shannay,
We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had.
Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders.
Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve.
Appreciate the feedback.
Kind regards,
Rory Moss
General Manager
Consistent
Puntos a favor
That's its easy to use, and you only need one card for many site, therefore more people are inclined to use it because it doesn't feel like another card
Puntos en contra
Doesn't link yet to the pos but this could change in the future. No one comes to see us at the cafe so the customer service could improve
Respuesta de Goodycard
Hi Jusmena,
Firstly, thanks so much for your review! We really appreciate this.
Looking at your account you currently operate the check-in model. If you¿d like to start incentivising customers for dollars spent, we can totally do this! We do have a number of POS integrations, but it depends on what you currently operate.
We also have a check-in version which should work on your POS device, pending your PC is above windows XP.
Unfortunately, we don¿t do on-site visits any more, as the system has become very simple to operate. It¿s much easier to call you at a time that suits if you prefer?
Yet again, thanks for taking the time to review us, and do let us know if you like to whitelabel (customise) your apps or investigate POS options.
Kind regards,
Rory Moss
Marketing Manager
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Categorías
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Preguntas frecuentes sobre Goody
Preguntas frecuentes sobre Goody
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Goody.
P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Goody?
Goody ofrece los siguientes planes de precios:
A partir de: USD 79.00/mes
Modelo de precios: Suscripción
Prueba gratis: Disponible
P. ¿Cuáles son las características principales de Goody?
No tenemos información sobre las características de Goody
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Goody?
Los clientes habituales de Goody son:
Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas
P. ¿Qué idiomas admite Goody?
Goody admite los siguientes idiomas:
Inglés
P. ¿Goody es compatible con dispositivos móviles?
Goody admite los siguientes dispositivos:
Android, iPhone
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Goody?
Goody se integra con las siguientes aplicaciones:
ActiveCampaign, Cin7, Lightspeed POS, Magento Commerce, Mailchimp, Shopify
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Goody?
Goody ofrece las siguientes opciones de asistencia:
Preguntas frecuentes, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Base de conocimientos
Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'.
Love goody.