Información general sobre Freshworks CRM

¿Qué es Freshworks CRM?

Freshsales es una solución de CRM única diseñada para equipos de ventas de alto crecimiento y alta velocidad. El software incluye teléfono y correo electrónico integrados, seguimiento del comportamiento del usuario y evaluación de clientes potenciales en una única plataforma. Los usuarios pueden realizar el seguimiento de eventos y gestionar una trayectoria de ventas visual, además de ver informes y analíticas personalizadas.

Las funciones de seguimiento de correo electrónico permiten a los usuarios saber cuándo y cuántas veces se abrió un correo electrónico o se hizo clic en un enlace. Los usuarios pueden interactuar eficazmente con clientes potenciales al seleccionar el siguiente conjunto de acciones de correo electrónico, y crear campañas de ventas personalizadas a partir de plantillas de correo electrónico. Las reveladoras estadísticas de correo electrónico les dicen a los usuarios qué correos electrónicos tienen un buen rendimiento y cuáles no. La función Awaiting Response enumera automáticamente los contactos a los que se debe responder.

Freshsales permite llamadas directas con un simple clic en el número de teléfono de un contacto. La solución registra el historial completo de la conversación, incluidas las conversaciones por correo electrónico, en un solo lugar. Los usuarios pueden agregar notas y programar tareas y citas. Freshsales también ofrece mensajes de bienvenida y de correo de voz personalizados para saludar a los clientes.

Las perspectivas detalladas de los clientes sobre los clientes potenciales permiten a los usuarios planificar conversaciones relevantes y realizar un seguimiento de los puntos a tratar utilizando la línea de tiempo de la actividad. Freshsales recopila datos y segmenta las actividades según el comportamiento de un contacto. Los usuarios pueden obtener una perspectiva sobre los clientes potenciales con la evaluación avanzada de clientes potenciales de clientes potenciales y priorizar los seguimientos importantes.

La trayectoria de ventas visual proporciona una visibilidad completa de las ofertas en varias etapas. Los usuarios pueden ordenar y filtrar por fechas de cierre, lo que ayuda a tomar decisiones mejor orientadas para subir la escalera de ventas. La herramienta de navegación para arrastrar y soltar de Freshsales permite que los usuarios muevan ofertas a través de la trayectoria de ventas en cualquier etapa. Los usuarios pueden llamar o enviar correos electrónicos a los clientes potenciales directamente desde el tablero de ofertas para obtener un flujo de trabajo sin interrupciones.

Los informes de ventas visuales y las analíticas de ingresos supervisan el progreso de ventas e identifican las campañas exitosas por origen, representante de ventas, territorio y más. Las aplicaciones móviles de Freshsales para iOS y Android permiten a los usuarios acceder a ofertas mientras se desplazan y mantenerse actualizados en todo momento.

Información general sobre Freshworks CRM

Precio

A partir de
USD 29.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Freshworks CRM

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, India y otros 3, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Alemán, Chino (tradicional), Español, Francés, Inglés y otros 5, Italiano, Neerlandés, Polaco, Portugués, Ruso

Medios

Activities Dashboard
Contacts List
Contacts Landing Page
Activity Timeline
Built-in Phone Dialer
Admin Settings Dashboard
Deals Page
Freddy AI Next Best Action Recommendations
Freddy AI Deal Insights
Sales Dashboard
Vídeo de Freshworks CRM Captura de pantalla de Freshworks CRM: Activities Dashboard Captura de pantalla de Freshworks CRM: Contacts List Captura de pantalla de Freshworks CRM: Contacts Landing Page Captura de pantalla de Freshworks CRM: Activity Timeline Captura de pantalla de Freshworks CRM: Built-in Phone Dialer Captura de pantalla de Freshworks CRM: Admin Settings Dashboard Captura de pantalla de Freshworks CRM: Deals Page Captura de pantalla de Freshworks CRM: Freddy AI Next Best Action Recommendations Captura de pantalla de Freshworks CRM: Freddy AI Deal Insights Captura de pantalla de Freshworks CRM: Sales Dashboard

Opiniones de Freshworks CRM

Opiniones de Freshworks CRM

Calificación general
4.6
/
5
Excelente
348

Muy bien
107

Normal
17

Pobre
4

Malo
7

Relación calidad-precio
4.6
Funciones
4.5
Facilidad de uso
4.5
Asistencia al cliente
4.6
94% Un ha recomendado esta aplicación
Paul W.

Easy On-boarding and setup, fast support.

We are too big for no CRM, but not big enough to implement the HubSpot and Salesforce CRMs of the world. We tried those systems thinking we needed the features and analytics, but the spend and maintenance for those systems are too high. Freshsales, Freshchat, Freshmarketer, and Freshdesk make a seriously well priced and powerful system full of the features we need to produce the right results: a good relationship with customers.

Freshworks' customer support is spot on. It seems no matter when I need help, they are less than a few minutes away from a solution. Freshchat is king! We've even deployed the same support structure on our website (Freshchat) and lead conversion has gone way up. It's nice to see a company have a product good enough to use themselves. I also like being able to achieve the same results for my customers as Freshworks has produced for me without major customizations.


Traducir con Google
Maciej N.

Great CRM for consultants

I work alone. The software meets my needs in helping me track my interactions with clients. What I like in CRM system is it's easily accessible and quick to use, so it does not slow down my activities, but instead helps me be more productive. And Freshsales does that well.


Traducir con Google
Jurgen H.

FreshWorks and the Complete Suite is a PHENOMENAL Alternative for SalesForce

So far, it's been all good!


Traducir con Google
Usuario verificado

Lots of issues w/ CRM migration + bugs

Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from our customers not being able to use our software due to their tracking snippet and hours spent going back and forth with their support team not getting to a resolution. Amazing they have raised so much money and have not been able to address these issues. Doesn't feel like a production ready software product.


Traducir con Google
Kyrstin L.

Powerful integration tools!

Over all I think FreshSales has been an amazing addition to our company. We have easy access to customer accounts. We can creat tickets from FreshSales right into FreshDesk.


Traducir con Google
Paul W.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Easy On-boarding and setup, fast support.

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 31/1/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We are too big for no CRM, but not big enough to implement the HubSpot and Salesforce CRMs of the world. We tried those systems thinking we needed the features and analytics, but the spend and maintenance for those systems are too high. Freshsales, Freshchat, Freshmarketer, and Freshdesk make a seriously well priced and powerful system full of the features we need to produce the right results: a good relationship with customers.

Freshworks' customer support is spot on. It seems no matter when I need help, they are less than a few minutes away from a solution. Freshchat is king! We've even deployed the same support structure on our website (Freshchat) and lead conversion has gone way up. It's nice to see a company have a product good enough to use themselves. I also like being able to achieve the same results for my customers as Freshworks has produced for me without major customizations.

Puntos a favor

I was able to easily onboard to this system from HubSpot and Salesforce. The features in this system just work. You expect something to operate in a certain way, and it just does. Mail and calendar integration is super easy and really responsive (I used both Office 365 and Google Integrations). I love email templates and sales campaigns, they make working with leads and customers so easy and are not tucked away in a corner.

The UX is much better than other systems, which means my salespeople are more likely to use the CRM, which is a common problem among salespeople and CRM systems.

Puntos en contra

Freshsales is right-sized for us. It lacks some of the major enterprise features of bigger CRMs; but you also don't have too many features right in the way.

I'm not a huge fan of the field paging UI on leads, deals, accounts, and contacts. I get that it makes it so you can add as many fields as you want, but it's hard to navigate and organize my screen just the way I like it. I resorted to using the Edit screen though, even when I'm not necessarily editing and that works well enough. Definitely not a big deal compare to all the other awesome features.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Maciej N.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
Traducir a español
Traducir a español

Great CRM for consultants

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 12/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I work alone. The software meets my needs in helping me track my interactions with clients. What I like in CRM system is it's easily accessible and quick to use, so it does not slow down my activities, but instead helps me be more productive. And Freshsales does that well.

Puntos a favor

Pros are numerous - some of them are:
- integration with Exchange/Gmail for incoming mail,
- many plans to choose from,
- intuitive and easy to use,
- good mobile app

Puntos en contra

Not many cons. What I would like to see are more integrations. Especially with Todoist for task management (I've been using Todoist for years and it is just the most accessible and streamlined task management app).

I am not fully happy with the quality of customer support, but maybe I was just a bad luck (I do not require much of support).

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Jurgen H.
Sector: Consultoría de gestión
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

FreshWorks and the Complete Suite is a PHENOMENAL Alternative for SalesForce

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 4/1/2021
Fuente de la reseña: Capterra

So far, it's been all good!

Puntos a favor

- Simple to set up
- Intuitive to use
- Easily Scalable
- VERY Competitive
- PHENOMENAL Support
- Modular - Add any additional software offered by FreshWorks for a COMPLETE TURNKEY Solution

Puntos en contra

Nothing I like least so far! The team and software is great!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Energías renovables y medio ambiente
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Lots of issues w/ CRM migration + bugs

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 8/3/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from our customers not being able to use our software due to their tracking snippet and hours spent going back and forth with their support team not getting to a resolution. Amazing they have raised so much money and have not been able to address these issues. Doesn't feel like a production ready software product.

Puntos a favor

Liked the featureset and price and the fact that they promised full migration support from our previous CRM. Unfortunately it did not turn out as advertised.

Puntos en contra

During the sales process I was told that they would provide full service assistance with migrating us from a previous CRM and this was a big reason why we picked Freshsales after a through search across the options in the market. They told us it would be completed by a certain date and then missed the deadline - my sales team had no CRM for over a week and was logging all their notes in spreadsheets! Then when the incomplete data showed up, we were missing the dates of actions along with whole categories of actions. I'm writing this 5mo later and after working with multiple support personnel from Freshsales this is still not resolved. We've also had issues with bugs in the software including their snippet which tracks website actions blocking folks from being able to login to our software 2x. Twice we've had slow performance on our web app reported (we run a software company) and our engineering team has troubleshot and pinpointed the Freshsales snippet as the source of the problem. The call feature with call recording is not usable with customers reporting choppy connection / poor connection on over 50% of calls. Numerous small bugs found in the software that affect usabiilty. We build software and it's very clear that they need improvements to their software testing process and less overpromising from their support team.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 2.0/10

Kyrstin L.
Sector: Maquinaria
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Powerful integration tools!

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 22/9/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Over all I think FreshSales has been an amazing addition to our company. We have easy access to customer accounts. We can creat tickets from FreshSales right into FreshDesk.

Puntos a favor

I love how I can integrate my other FreshWorks software as well as quickbooks. I can seamlessly maneuver the website and find the information I need for the most part.

Puntos en contra

I wish there was a place to put the customers address right on the front part of their account. We have customers all over the globe and it can sometimes be bothersome to find the customers time zone or simply address to ship their orders.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Recomendación de usuario
9.1/10
Basado en 483 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Freshworks CRM

Precios de Freshworks CRM

A partir de
USD 29.00/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.6/5
Basado en 483 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Freshworks CRM

Funciones de Freshworks CRM

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.5/5
Basado en 483 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Freshworks CRM

Preguntas frecuentes sobre Freshworks CRM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Freshworks CRM.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Freshworks CRM?

Freshworks CRM ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 29.00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Freshworks CRM?

No tenemos información sobre las características de Freshworks CRM

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Freshworks CRM?

Los clientes habituales de Freshworks CRM son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Freshworks CRM?

Freshworks CRM admite los siguientes idiomas:

Alemán, Chino (tradicional), Español, Francés, Inglés, Italiano, Neerlandés, Polaco, Portugués, Ruso

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Freshworks CRM?

Freshworks CRM cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Freshworks CRM es compatible con dispositivos móviles?

Freshworks CRM admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Freshworks CRM?

Freshworks CRM se integra con las siguientes aplicaciones:

Freshchat, Freshdesk, LeadsBridge, Mailchimp, Paperflite, PieSync, Toky, Workato, Wrike, hubsell

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Freshworks CRM?

Freshworks CRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Asistencia en línea, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo