AbacusLaw
Sobre AbacusLaw
AbacusLaw es una solución de automatización de casos y gestión de consultorios jurídicos totalmente integrada, flexible y escalable, que está dirigida a empresas de todos los tamaños, desde profesionales independientes hasta bufetes de abogados empresariales. La solución ayuda a mejorar el servicio al cliente y el crecimiento de la empresa al proporcionar a los usuarios herramientas para simplificar la administración de casos.
AbacusLaw ayuda a los profesionales de las leyes a hacer que sus casos avancen y evita el olvido de plazos importantes. Las funciones de la solución incluyen calendario legal y programación basada en reglas, automatización de documentos y formularios, administración de casos, verificación de conflictos, registro de datos, gestión de documentos y correo electrónico, creación de informes, seguimiento temporal, facturación y contabilidad, entre otras.
Los usuarios pueden registrar dinámicamente los detalles críticos de casos y clientes y colaborar con todo el personal para programar las citas. Las reglas de calendario y los flujos de trabajo pueden programar automáticamente una serie de eventos para ayudar a rastrear los plazos importantes. Los usuarios pueden organizar casos completos de forma centralizada e incluir información relevante como contactos, eventos, documentos y notas. AbacusLaw ayuda a los usuarios a encontrar cualquier conflicto de intereses y proporciona un gran volumen de informes estándar.
Los usuarios pueden ejecutar AbacusLaw (y cualquier otra aplicación de software) en Abacus Private Cloud para obtener una solución a prueba de desastres con mayor movilidad, fiabilidad, seguridad y control. Es posible acceder a Abacus Private Cloud a través smartphones y tablets con Android e iOS.
Imágenes
¿Tienes dudas sobre AbacusLaw?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
CosmoLex
MyCase
Abacus Private Cloud
Clio
Opiniones
¿Ya tienes AbacusLaw?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Servicios jurídicos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Long Time Abacus User
Revisado el 9/10/2018
We have been using this software to keep track of our cases, clients, experts, schedules, to-do...
We have been using this software to keep track of our cases, clients, experts, schedules, to-do lists, court deadlines and documents for over 15 years. It's been extremely helpful to our law firm.
Puntos a favor
It's extremely easy to use, update and share.
Puntos en contra
I haven't had any problems using Abacus. It's easy to customize for our use and has been very helpful.
- Sector: Práctica de la abogacía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Support going down hill
Revisado el 15/2/2019
I've been 10 year plus user and beta tester; support was excellent before they become AbacusNext. ...
I've been 10 year plus user and beta tester; support was excellent before they become AbacusNext. Now they have so many products to support that the level one folks just don't have answers to anything but simple questions. Also you cannot get them on the phone in most cases or if you do it is after a very long wait (up to 30 minutes).
Puntos a favor
Full featured product with links to Outlook.
Puntos en contra
Support used to be excellent when you had a question; due to company growth and buying other business it is no longer possible to get phone support in a timely manner. When you get it and it is complicated issue level one isn't able to solve the problem as in the past.
- Sector: Práctica de la abogacía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Great Program for the 1970s law firm - Garbage if you are practicing law in present era!
Revisado el 17/1/2017
Forced subscription model on an outdated program. The program had difficulty with a 4-person law...
Forced subscription model on an outdated program. The program had difficulty with a 4-person law firm. There were numerous issues with duplicate contacts, duplicate emails, multiple scheduling issues, and failed to easily integrate with other applications such as Outlook 2016. We also were forced onto a subscription model, costing approximately $300/month. We received zero updates during that time, despite numerous complaints to the sales team. We purchased a high-end server ($4,000) to run Abacus, thinking the hardware was the cause of the latency issues. This solved nothing.
At the end of our contract, our salesperson told us that the software would continue to function, but support would be terminated. This was a lie. The software was restricted to read-only mode and we were locked out of our data. We were then given the option of paying a $275 reinstatement fee, plus increased monthly fees to get the software up and running on our own server again. This was the last straw and we migrated to a much better solution.
Abacus is an outdated system that requires significant upkeep. The hardware requirements are not included in their pricing model. Their hosted solution was also garbage, as it failed to integrate with the local programs. Their software is incredible slow and simple tasks (such as printing an invoice) takes 5-10 minutes to accomplish.
I would stay away from this product at all costs. One final warning, because their system is so outdated, once you start entering data, it cannot be exported to be migrated to a new system. Their poor design forces you to remain on their system or feel the pain of a weeks long migration system. Again, stay away from this outdated system at all costs.
Puntos a favor
Nothing. It is complete garbage. It is outdated and shouldn't be on the market.
Puntos en contra
Poor design, simple tasks are overly complicated, they force an over-priced subscription model, doesn't integrate with other programs, does not integrate directly with phone calendars, created duplicate entries for contacts, cannot migrate data.
Respuesta de CARET
Capterra is a distinguished platform for users to share reviews of software products, and we respect the forum as a place for serious technical reviews made without self-interest or aggrandizement. The tone and tenor of your review indicates that you are very unhappy with our product, and while we would love to have you stay with us, we want you to make the best decision for your firm. We would be happy to help remedy your situation. At your earliest convenience, please contact us at 858-882-1794F.
Cheers, Abacus
- Sector: Práctica de la abogacía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Love Abacus!
Revisado el 13/9/2018
I love Abacus and use it every day. I rely on it to keep me on top of things.
I love Abacus and use it every day. I rely on it to keep me on top of things.
Puntos a favor
The ability to enter notes no matter how far in the future; the ease of finding names of attorneys and the cases we have worked with them on.
Puntos en contra
Setting up rules has always given me a bit of a problem.
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Abacus is used our law office to manage PIP claims and it is not the fastest however it is...
Revisado el 1/11/2017
You can keep track of your billable hours and the pre set up pleadings make your life easy.
You can keep track of your billable hours and the pre set up pleadings make your life easy.
Puntos a favor
IF... and only IF set up properly most pleadings can be pre drafted and auto filled IF and ONLY IF all case info is put in correctly.
Puntos en contra
A little slow for my own taste. Let's just say you need to set time aside to only dedicate yourself to using the software.
Preguntas frecuentes sobre AbacusLaw
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre AbacusLaw.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece AbacusLaw?
AbacusLaw ofrece los siguientes planes de precios:
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de AbacusLaw?
Los clientes habituales de AbacusLaw son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite AbacusLaw?
AbacusLaw admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿AbacusLaw es compatible con dispositivos móviles?
AbacusLaw admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra AbacusLaw?
AbacusLaw se integra con las siguientes aplicaciones:
Comm-unity, Keap, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Nextiva, Salesforce Sales Cloud
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece AbacusLaw?
AbacusLaw ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para AbacusLaw.
- Software para despachos de abogados
- Software para facturación jurídica
- Software de gestión para abogados
- Software contable de fideicomisos
- Software de gestión de documentos legales
- Software para calendario jurídico
- Software de gestión de expedientes judiciales
- Herramientas para gestión de conflictos de intereses
- Software de gestión de quiebras
- Software de derecho de familia