Skedda

Skedda

Reserva y planificación online para sedes.

4.7/5 (134 opiniones)

Información general sobre Skedda

¿Qué es Skedda?

Skedda es un sistema de reserva y planificación online que está diseñado para los espacios que funcionan como sedes. Un espacio puede ser un tribunal, un estudio, una sala de reuniones, un aula, un escritorio compartido o incluso un equipo compartido.

El planificador de Skedda tiene una vista de día, mes y lista con opciones de acceso para usuarios con permiso de solo lectura, personas invitadas que pueden hacer reservas y el público. Al planificador de sede se accede a través de un subdominio único con SSL forzado (HTTPS) y el inicio de sesión único está disponible con Google, Facebook, Twitter y Microsoft.

Los administradores de las sedes pueden crear condiciones de reserva y fijación de precios por espacio, como también reglas de uso compartido y dependencia. Los ajustes de la sede incluyen ventanas de reserva y cancelación, la capacidad de agregar términos y condiciones de la sede, información de reserva personalizada e integración con muchas aplicaciones a través de Zapier. Skedda se integra exclusivamente con Stripe Payments y ofrece un enfoque de pago por adelantado o de reserve ahora y pague después. Los datos de reserva se pueden exportar.

La plataforma de Skedda es apta para dispositivos móviles y es accesible desde el navegador de cualquier dispositivo con conexión a internet.

Información general sobre Skedda

Precio

A partir de
USD 5.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Skedda

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Skedda:
Captura de pantalla de Skedda: Captura de pantalla de Skedda: Captura de pantalla de Skedda:

Opiniones de Skedda

Opiniones de Skedda

Calificación general
4.7
/
5 134 opiniones
Excelente
108

Muy bien
23

Normal
0

Pobre
1

Malo
2

Relación calidad-precio
4.9
Funciones
4.5
Facilidad de uso
4.8
Asistencia al cliente
4.8
98% Un ha recomendado esta aplicación
Paul B.

Simple interface, intuitive to use, flexible under the hood and great support.

We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our not-for-profit organisation. It is used by about 30 quite mature and technically challenged personnel who have had very few problems with the simple interface. It did most of what we wanted from day one but Skedda have responded to requests for changes and it now fits all our needs. It has always been reliable and glitch-free and is quite a flexible well thought-out platform. I've been particularly impressed by their helpful and fast response to our enquiries, especially since we are not fee paying customers!


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Trish O.

Skedda is an excellent, extremely user friend, online booking and scheduling system for our...

We are a busy community centre that caters to a diverse range of services and events. We needed a system that would allow us book out rooms for varying times and reoccurences. Previously we had used excel spreadsheet but this was hugely time consuming and required lots of human resource hours to set up and maintain. Skedda is so easy to use, bookings, cancellations and rescheduling are made in seconds. The ability to book rooms for daily, weekly or monthly events and choose an end date is a huge plus.


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Leigh P.

Skedda is everything you want plus some!

Before deciding on which "booking" software to go with, I did a lot of research and tried several "free trials". Most of which left me lacking. None could provide the simplicity of "booking" for my more technically challenged users, combined with the complexity of managing multiple spaces, and even spaces within those spaces; except Skedda! Skedda does it all! And they have a very responsive customer service team that answers any questions that you may have in seconds, not days!


Traducir con Google
Tyler B.

Easy to organize your space bookings

It has eliminated double (and triple!) bookings, that we use to run into regularly, and has reduced the amount of time that we need to deal with this kind of meeting room scheduling.


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Satoko S.

No customer service

They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that they will come back after 1 hour, but they didn't.
So I ask the status. Message was seen but no reply.


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Paul B.
Traducir con Google

Simple interface, intuitive to use, flexible under the hood and great support.

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 1/3/2017
Fuente de la reseña: GetApp

We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our not-for-profit organisation. It is used by about 30 quite mature and technically challenged personnel who have had very few problems with the simple interface. It did most of what we wanted from day one but Skedda have responded to requests for changes and it now fits all our needs. It has always been reliable and glitch-free and is quite a flexible well thought-out platform. I've been particularly impressed by their helpful and fast response to our enquiries, especially since we are not fee paying customers!

Puntos a favor

Reliable, simple interface, but flexible set-up. Perfect support. Has to be the best out there. A very good free service.

Puntos en contra

Free or expensive pricing structure. We'd happily pay if there was a low tier pricing step.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Trish O.
Sector: Servicios individuales y familiares
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Skedda is an excellent, extremely user friend, online booking and scheduling system for our venue

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 6/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We are a busy community centre that caters to a diverse range of services and events. We needed a system that would allow us book out rooms for varying times and reoccurences. Previously we had used excel spreadsheet but this was hugely time consuming and required lots of human resource hours to set up and maintain. Skedda is so easy to use, bookings, cancellations and rescheduling are made in seconds. The ability to book rooms for daily, weekly or monthly events and choose an end date is a huge plus.

Puntos a favor

We have a large organisation comprising of personnel with different IT skills and capacities. It has a large functionality system whilst at the same time being very user friendly so that those with little or not IT skills can easily navigate the system - booking and scheduling room use.

Puntos en contra

I cannot think of anything we like least about this software.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Leigh P.
Sector: Educación primaria/secundaria
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Skedda is everything you want plus some!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 13/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Before deciding on which "booking" software to go with, I did a lot of research and tried several "free trials". Most of which left me lacking. None could provide the simplicity of "booking" for my more technically challenged users, combined with the complexity of managing multiple spaces, and even spaces within those spaces; except Skedda! Skedda does it all! And they have a very responsive customer service team that answers any questions that you may have in seconds, not days!

Puntos a favor

Before deciding on which "booking" software to go with, I did a lot of research and tried several "free trials". Most of which left me lacking. None could provide the simplicity of "booking" for my more technically challenged users, combined with the complexity of managing multiple spaces, and even spaces within those spaces; except Skedda! Skedda does it all! And they have a very responsive customer service team that answers any questions that you may have in seconds, not days!

Puntos en contra

I have yet to find something about the Skedda software that I don't like.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Tyler B.
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir con Google

Easy to organize your space bookings

Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
Revisado el 5/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

It has eliminated double (and triple!) bookings, that we use to run into regularly, and has reduced the amount of time that we need to deal with this kind of meeting room scheduling.

Puntos a favor

Skedda is an easy way for us to keep track of who has booked our (limited) meeting room space. It's the most elegant solution we have found to date, and, it's free! It's also reliable and responsive. Great tool.

Puntos en contra

There are no major cons from what we've seen, yet. We're still using the free version and there are some things that we would like to have access to (ability to see who has booked a room for example), but we just need to make the jump. I imagine that once we do, and little gripes we have right now will disappear.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Satoko S.
Sector: Construcción
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
Traducir con Google

No customer service

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 20/12/2018
Fuente de la reseña: Capterra

They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that they will come back after 1 hour, but they didn't.
So I ask the status. Message was seen but no reply.

Puntos a favor

Great system which can use for fee with some limitation.

Puntos en contra

They change the system without notification.

Traducir con Google

Respuesta de Skedda

Hi Satoko,

Many thanks for your review. We're sorry that you weren't satisfied with our support on December 20. For reference we've included the response times for your messages over the years below.

We're proud to be able to provide non-paying customers with support as well. Our auto-reply message aims to give an estimate for when our team begins to process customer inquiries. If faster responses are critical for your business, we recommend the Pro Pack which includes priority support (https://www.skedda.com/home/pricing). Thanks for highlighting that this was perhaps ambiguous for you.

News about system changes are published in-app and at https://updates.skedda.com.

Please feel free to reach out to us at [email protected] if you have additional feedback.

We wish you all the best for the start of 2019!

Thanks,
Sam at Skedda

Email 24/5/2017: 3h 22m
Email 18/7/2018: 51m
In-app message 10/7/2018: 17m
Email 20/12/2018: 47m
In-app message 20/12/2018: 2h 43m

Desglose por calificación

Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Recomendación de usuario
9.4/10
Basado en 134 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
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Precios de Skedda

Precios de Skedda

A partir de
USD 5.00/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.9/5
Basado en 134 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Skedda

Funciones de Skedda

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Importación y exportación de datos
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.5/5
Basado en 134 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Skedda

Preguntas frecuentes sobre Skedda

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Skedda.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Skedda?

Skedda ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 5.00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Skedda?

No tenemos información sobre las características de Skedda

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Skedda?

Los clientes habituales de Skedda son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Skedda?

Skedda admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Skedda?

Skedda cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Skedda es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Skedda

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Skedda?

Skedda se integra con las siguientes aplicaciones:

Evernote, FreshBooks, Google Docs, Highrise CRM, Mailchimp, Maintenance Care, Stripe, Trello, Wordpress, Xero

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Skedda?

Skedda ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo