Sobre EZRentOut

EZRentOut, de EZ Web Enterprises, es un software basado en la nube para empresas de alquiler de equipos. Con características que incluyen administración de pedidos, seguimiento de equipos, punto de venta (POS) y tiendas web en línea, EZRentOut ofrece a las empresas de alquiler una solución de gestión empresarial completa y flexible.

El software ha sido diseñado para su implementación en una amplia gama de sectores, incluido el alquiler y construcción de equipos, alquiler de bicicletas y clubes de ciclismo, alquileres deportivos y recreativos, alquiler de producción, DVD y de libros, alquileres para eventos y fiestas, muebles y puestas en escenas, universidades y campus y más.

EZRentOut puede gestionar reservas de elementos, proporcionar actualizaciones de estado de reparación, enviar recordatorios por correo electrónico para artículos vencidos y más. Con EZRentOut, las empresas pueden rastrear sus equipos de alquiler, registrar quién tiene qué y saber cuándo se les deben devolver los artículos. Los artículos de alquiler se pueden exhibir en línea en una tienda web completamente configurable, con una URL personalizada. A través de estas tiendas electrónicas, los clientes pueden reservar y pagar por artículos.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

Manage Rentals on the go
Interactive Dashboard
Assets Grid View
Location Tracking
Orders Module
Your Own Rental Webstore!
Ver 7 más
Captura de pantalla de EZRentOut: Manage Rentals on the go Captura de pantalla de EZRentOut: Interactive Dashboard Captura de pantalla de EZRentOut: Assets Grid View Captura de pantalla de EZRentOut: Location Tracking Captura de pantalla de EZRentOut: Orders Module Captura de pantalla de EZRentOut: Your Own Rental Webstore!

Funciones

Características totales de EZRentOut: 90

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Alquiler de corta y larga duración
  • Alquiler de equipos médicos
  • Alquiler de vehículos y barcos
  • Alquiler inmobiliario
  • Alquileres recurrentes
  • Auditoría de inventario
  • Automatización de pedidos
  • Base de datos de clientes
  • Búsqueda/filtro
  • Catalogación/Categorización
  • Catálogo en línea
  • Comentarios/notas
  • Control de inventario
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cuentas de clientes
  • Cálculo del recargo por pago atrasado
  • Códigos de barras/RFID
  • Equipamiento
  • Etiquetado
  • Etiquetado
  • Facturación
  • Firma digital
  • Firma electrónica
  • GPS
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de cuotas
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de facturas
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de inventario de fabricación
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de promociones
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recursos
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de stock
  • Gestión de tasas
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del mantenimiento
  • Historial de cliente
  • Historial de transacciones
  • Identificación del producto
  • Importación y exportación de datos
  • Informe de uso
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Integración de páginas web
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Mantenimiento de equipos
  • Panel de actividades
  • Pedidos recurrentes
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programa de fidelización
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Punto de venta (POS) al por menor
  • Registro de pedido
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de pedidos
  • Seguimiento de reparaciones
  • Seguimiento de ubicación
  • Sincronización de calendario
  • Software de alquiler de equipos
  • Tratamiento de pedidos
  • Varias ubicaciones

Alternativas

HireHop

4.9
#1 alternativa a EZRentOut
Software en la nube para empresas de alquiler grandes y pequeñas con funciones potentes y únicas que mejoran la...

Odoo

4.2
#2 alternativa a EZRentOut
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para la gestión empresarial. Odoo está...

Booqable

4.7
#3 alternativa a EZRentOut
Booqable es un software de alquiler todo en uno innovador para las empresas de alquiler de todo el mundo. Con...

QuickBooks Desktop Enterprise

4.5
#4 alternativa a EZRentOut
QuickBooks Enterprise es un software de contabilidad para pequeñas empresas que proporciona acceso en tiempo real a...

Opiniones

Calificación general

4.7 /5
(172)
Relación calidad-precio
4.7/5
Funciones
4.6/5
Facilidad de uso
4.6/5
Asistencia al cliente
4.8/5

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Mostrando 5 opiniones de 172
Alex L.
Calificación general
  • Sector: Organización de eventos
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Excellent Platform for Managing Any Rental Fleet!

Revisado el 6/12/2018

With EZRentOut, I am able to get rid of all the shared calendars and google doc spreadsheets and...

With EZRentOut, I am able to get rid of all the shared calendars and google doc spreadsheets and use one tool to manage all my assets. I can also use it for booking, and scheduling the event and day-of details. Very helpful!

Puntos a favor

Allows us to track and cross-reference assets in a lot of different ways. I can keep track of my fleet of rentals and ensure all our rentals are done well and payments are collected. The layout is very easy and simple. Nothing is overcomplicated and we have also found the customer support to be very efficient.

Puntos en contra

There are not as many customization abilities for the platform as there could be. Would be nice if clients knew more of what was available on the calendar. Overall these are small problems.

Respuesta de EZRentOut

Hi Alex, we appreciate you taking out the time to review EZRentOut. We're delighted to know that our software helped you in getting rid of spreadsheets and is enabling you to manage all your assets on a single platform.

I have forwarded your feedback regarding our customization abilities to the product team and they will be looking into it. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to our support team at [email protected]

Caitlin W.
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

EZRentout lives up to it's name

Revisado el 13/2/2020

Again, the software does my 'thinking' for me, as my biggest demands are ' do i have..." certain...

Again, the software does my 'thinking' for me, as my biggest demands are ' do i have..." certain items. i can quickly search my database, and see what i have, where i purchased it, how much it rents for, and if it is on the premises. Time is what i've saved...and time is Money. no doubt about it. Once i'm more comfortable with the access for clients, they will be able to search themselves..and that will in turn save me more time. I am happy with EZRentout, and feel the purchase price is well worth the software.

Puntos a favor

This software helped us track our inventory. We are a mid sized wardrobe house, and it is very difficult to keep track of real time rentals. (what is in and what is out) This rental software made is so much easier. It is affordable, and does mostly what we require. It does the work for us. It gives me time to think about the running of the business and any real time concerns. My clients are more confident because they can log in, and see what they rented, the condition it was in, and any other concerns they have. We looked at hiring someone to create a rental program for us, and the quotes we received would cost us over 10 years of the EZRentout subscription. !! So, for us it was an easy decision. Free up our thinking brains , let EZRentout take care of the tracking, invoicing, and billing. Customer service is easy to deal with, and we even let our subscription run out by mistake, and were able to just get back on board once we realised the credit card had expired...

Puntos en contra

We have been with EZRentout for years. In the early years, there were many changes we needed, and other customers brought them to the attention on the EZRentout team...and now they have been addressed. Our business isn't straightforward...each client is different, with different requirements and individual billing differences. My complaint isn't really a complaint....i would say that because the software is perpetually improving, my complaint is that i keep having to learn new things....but I think that's excellent.

Respuesta de EZRentOut

Hi Caitlin,

Thank you for taking out time to write us a review for us.

We're glad to hear that you've been using EZRentOut for years and that we helped you track your inventory for your wardrobe house.

We appreciate your honest feedback and wish you continuous luck in learning new things.

If you ever encounter any concerns in the future, feel free to drop us a message at [email protected] and we would love to assist you.

Alexandre B.
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

A software that makes my days easier

Revisado el 9/3/2021

I came in a company that was struggling with inventory. We rent items and sold others. Thankfully...

I came in a company that was struggling with inventory. We rent items and sold others. Thankfully EZ rent out makes the rented items easy to trace, find or locate. Of course you need to implement a work flow at your work place to make sure your team is using it correctly, but as a product EZ Rent Out feels like a great tool to me.

Puntos a favor

I only had a short training of the software when I was hired but it was enough as I find it easy to use. It makes my daily tasks easier and I no longer have to wonder where my items are as every is traced. I find it rather user friendly.

Puntos en contra

I know some of my team mates tend to make mistakes because when they process an order, once the draft is created they think it is complete. Maybe something more "in your face" that lets you know you are still in the draft would be good. Other than that I can't think of anything else

Respuesta de EZOfficeInventory

Hi Alexandre, We are glad that EZRentOut has been a positive addition to our business. The order state is always visible right under the order number. We appreciate your feedback on making the order states more visible, if you have any recommendations on how this can be done than do let us know at [email protected] We look forward to hearing more from you. We hope to serve you even better in the future.

Gwen T.
Calificación general
  • Sector: Dispositivos médicos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Glitchy

Revisado el 3/1/2019

It helps us to easily track our assets.

It helps us to easily track our assets.

Puntos a favor

Ease of tracking our assets. This is literally all I like about this software.

Puntos en contra

I have noticed many small things that are not really a major functionality issue, (aside from one that was a big problem), but more strange and confusing. On the bookings page, items that are to be rented out today, sometimes show up green, sometimes just black. I find the green beneficial when there happens to be a long list of upcoming rentals, but that function is not always working. Also, on many occasions, the customer's name on the bookings page will randomly change to my name. If I click on the order, the information within the order is still correct, I just find that quite odd and slightly ignorant. I often have an issue when selecting rent out order where it prompts me to enter tracking info, after I have already done so. Sometimes, it will leave the tracking info there and allow me to choose rent out order a second time, while other times it deletes my tracking number and I have to renter that info. This is not only frustrating, but inefficient. My final and largest complaint is concerning an order that I never received an email about (I have the system set to notify me 2 days in advance and day of order), nor did it ever show up in my bookings list until nearly a week after it was due to be shipped. That one really floored me. I check my bookings list multiple times per workday, and as I previously mentioned, I also have email notifications set up. Overall, the system is ok. I don't love it, but it works to get the job done for the most part.

Sebastian D.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Golf Cart Rentals with EZ Rent

Revisado el 24/3/2021

Really enjoy EZRentOut, easy to use, user friendly, payment is easy to process

Really enjoy EZRentOut, easy to use, user friendly, payment is easy to process

Puntos a favor

Charging, entering guest information, pricing

Puntos en contra

Asset organization & returns organization

Mostrando 5 opiniones de 172 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre EZRentOut

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre EZRentOut.

EZRentOut ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 49.98/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de EZRentOut

Los clientes habituales de EZRentOut son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

EZRentOut admite los siguientes idiomas:

inglés

EZRentOut admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

EZRentOut se integra con las siguientes aplicaciones:

Authorize.Net, Braintree, Dropbox Business, Gmail, Google Analytics, Google Calendar, Google Drive, Magento Commerce, Okta, OneDrive, OneLogin, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Square Point of Sale, Stripe, WordPress, Xero

EZRentOut ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

Categorías relacionadas

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