Información general sobre Capsule

¿Qué es Capsule?

Con la cápsula puedes gestionar todas las relaciones, no solo la de los clientes: contactos de gestión, clientes potenciales, proveedores y mucho más.

Puedes gestionar los canales de ventas: hacer un seguimiento de ofrecimientos, ofertas, propuestas y otras oportunidades. Puedes ver todo en el panel de ventas.

Se pueden organizar los correos electrónicos: conectar fácilmente los correos electrónicos a Capsule cuando envías o recibes correos electrónicos de tus contactos.

Se puede tener un historial completo en un solo lugar: adjuntar notas, conversaciones, documentos y archivos directamente en el historial de un contacto, de manera que esté fácilmente disponible.

Puedes asegurarte de que las cosas se hagan: crear tareas y compartir con los compañeros de trabajo. No te pierdas el plazo de la propuesta o la llamada del cliente.

Puedes hacer que se adapte a tu negocio: personaliza Capsule agregando los campos de datos que necesitas. Márcalo con tus colores y logotipo.

Información general sobre Capsule

Precio

A partir de
USD 18.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Capsule

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Contact Summary
Home Dashboard
Task Calendar
Customizing with Custom Fields
Organize users into Teams and control access through roles
Contact Summary
Home Dashboard
Task Calendar
Customizing with Custom Fields
Global Search
Captura de pantalla de Capsule: Contact Summary Captura de pantalla de Capsule: Home Dashboard Captura de pantalla de Capsule: Task Calendar Captura de pantalla de Capsule: Customizing with Custom Fields Captura de pantalla de Capsule: Organize users into Teams and control access through roles Captura de pantalla de Capsule: Contact Summary Captura de pantalla de Capsule: Home Dashboard Captura de pantalla de Capsule: Task Calendar Captura de pantalla de Capsule: Customizing with Custom Fields Captura de pantalla de Capsule: Global Search

Opiniones de Capsule

Opiniones de Capsule

Calificación general
4.5
/
5
Excelente
75

Muy bien
32

Normal
8

Pobre
0

Malo
1

Relación calidad-precio
4.6
Funciones
4.3
Facilidad de uso
4.6
Asistencia al cliente
4.5
92% Un ha recomendado esta aplicación
Peter M.

Best CRM I've ever used

Peace of mind for my business


Traducir con Google
Rebecca H.

Capsule Review


Traducir con Google
Samuel D.

Founder

Very happy


Traducir con Google
Usuario verificado

Features and Format Lacking, Good for the Basics

Overall, Capsule seems middle-of-the-road. It's been useful as a database to keep our pipeline and outreach organized at a base level but hasn't impressed beyond that.


Traducir con Google
Peter R.

wonderful Software for every business

The software is simple to use, it has a wide range of tools that you can use. However, the great thing you dont have to use all the features and they are hidden away, so they dont affect your everyday usage. Incredibly for this type of software and all the tools you can access, it is incredibly affordable for personal, small business or large companies. We really love the product


Traducir con Google
Peter M.
Sector: Aviación y aeroespacial
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Best CRM I've ever used

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 4/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Peace of mind for my business

Puntos a favor

Visual presentation of the data, ease of access, monthly subscription, data capture, project tracking, email link capability, mobile access.

Puntos en contra

The CRM had no functions that I disliked

Traducir a español

Respuesta de Zestia

Hi Peter,

Chloe here from Capsule. Thanks for taking the time out to write a review about Capsule - we're really glad it's helping your business!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Rebecca H.
Sector: Propiedad inmobiliaria
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Capsule Review

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 24/9/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

Very easy to set up
Easy and intuitive to use
It is flexible enough so that it can be moulded around a requirement or purpose, even if that function isn't immediately obvious.
The support staff are great at coming up with solutions and work arounds
Support staff are very quick to respond.
The close links with Mailchimp and Zapier are great and really easy to merge different systems.

Puntos en contra

You can't 'drag and drop' documents from the system to emails.
There's no 'pre-opportunity' stage - i.e. no way of registering an interest in a product (linking a client and product or organisation) without it being a formal 'opportunity' - there needs to be a 'pre-opportunity' facility to ease admin in the system.
There's no way of retaining a record of a meeting in the calendar.
There's no one to stand behind my husband and remind him to record notes in the system! :-)

Traducir a español

Respuesta de Zestia

Hi Rebecca,

Chloe from Capsule here. Thanks for your review - I'll be sure to pass on your feedback to our team. As for the pre-opportunity problem, you could use a Case for that and then you can link that case to an Opportunity if it does move into the pipeline. That way you can have a clear record of it, but it isn't impacting conversion rates or anything like that. You can read more about Cases here:
https://capsulecrm.com/support/projects-and-events/understanding-cases/. While you can't see your past tasks in the Calendar, you can go to the task list view and filter for completed tasks. Here you'll be able to see a list of everything that's been completed. While we can't put someone behind your husband and nudge him - you could set up a task for a certain time each day that recurs every week (5 recurring tasks), basically just as a prod to remind him to add notes? I hope that gives you some tips and if you need any extra support you can always reach out to us.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Samuel D.
Sector: Comercio mayorista
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Founder

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 4/1/2021
Fuente de la reseña: Capterra

Very happy

Puntos a favor

Tasks, Mobile friendly, team management

Puntos en contra

I like it all, easy to use it. Mobile friendly

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Respuesta de Zestia

Hi Samuel,

Chloe from Capsule here. Thanks for taking the time to write a review. We really appreciate that. It's great to see that you're finding Capsule helps with team management and that it's mobile-friendly too.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Features and Format Lacking, Good for the Basics

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 7/9/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, Capsule seems middle-of-the-road. It's been useful as a database to keep our pipeline and outreach organized at a base level but hasn't impressed beyond that.

Puntos a favor

The ability to export to Mailchimp has been very useful, it allows us to immediately update lists without having to go through multiple extra steps.

Puntos en contra

Certain features I'm used to in a CRM are missing. The only way to correlate multiple organizations (as a subsidiary or similar case) is to make a note of it in the organization description and that doesn't link through. You're also unable to categorize a contact under multiple organizations, so you need to create a new person with the same name if you want to put them under more than one company.

It would also be nice to have a better search and reporting function. The only things you can search for are the person, organization, case, and note content, so every other bit of information you'd like to search for and compile must be placed as a tag, which gets clunky and disorganized easily. There is some sales pipeline reporting, but the options are not as robust as other CRM systems I've used in the past.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 3.0/10

Peter R.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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wonderful Software for every business

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 20/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

The software is simple to use, it has a wide range of tools that you can use. However, the great thing you dont have to use all the features and they are hidden away, so they dont affect your everyday usage. Incredibly for this type of software and all the tools you can access, it is incredibly affordable for personal, small business or large companies. We really love the product

Puntos a favor

We have used this software for over five years. We used to use act and were reluctant to move to another provider. We moved because we could use the software on all forms of devices, anywhere in the world. The other great feature is that it is so simple to use, you hardly need any training at all

Puntos en contra

Actually we love it, so we dont really have anything negative to say

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Respuesta de Zestia

Hi Peter,

Chloe from Capsule here. Thanks for reviewing us! We're so happy to hear that Capsule has worked out for you!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8.9/10
Basado en 116 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Capsule

Precios de Capsule

A partir de
USD 18.00/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.6/5
Basado en 116 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Capsule

Funciones de Capsule

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.3/5
Basado en 116 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Capsule

Preguntas frecuentes sobre Capsule

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Capsule.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Capsule?

Capsule ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 18.00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Capsule?

No tenemos información sobre las características de Capsule

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Capsule?

Los clientes habituales de Capsule son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Capsule?

Capsule admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Capsule es compatible con dispositivos móviles?

Capsule admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Capsule?

Capsule se integra con las siguientes aplicaciones:

ActiveCampaign, Bitium, ClickDesk, Email It, FreeAgent, Freshdesk, GetResponse, Help Scout, Xero, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Capsule?

Capsule ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia en línea, Preguntas frecuentes