Sobre Jostle

La plataforma People Engagement® de Jostle es un nuevo tipo de intranet para empleados. Es un enfoque simple y relevante para el trabajo que ofrece tasas de participación de los empleados de más del 85 %, según lo medido en todos los clientes de Jostle. Eso es 5 veces la norma del sector.

Incluye un conjunto completo de herramientas de comunicación en el lugar de trabajo: compartir noticias, planificar eventos, participar en una conversación estratégica de equipo. También incluye mensajería instantánea de nivel empresarial (chat).

Conecta los lugares de trabajo y ayuda a dar vida a la cultura del lugar de trabajo. Aclara quién está haciendo qué, encuentra experiencia oculta y proporciona un directorio de empleados potente, que también funciona en tu teléfono.

Muestra documentos, videos y archivos clave y los organiza en volúmenes fáciles de navegar. La propiedad del contenido es clara y las herramientas de selección están integradas. Los archivos se pueden ver en tu equipo de escritorio o en tu teléfono.

La tecnología patentada TEAMS® de Jostle facilita el direccionamiento de la información hacia las personas adecuadas, o iniciar un chat con ellas. Esto reduce el desorden de información y crea una intranet que es relevante para cada individuo.

La plataforma de Jostle es llave en mano: fácil de implementar y mantener. Se incluye asistencia completa.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Alemania, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, español, francés, inglés, japonés, portugués

Imágenes

The main view in Jostle.
Share news articles.
Escape your crowded email inbox with discussions.
Recognize your employees by sending a SHOUTOUT.
Schedule and organize events.
Share files in our multimedia library.
Target people by location, org unit, group etc.
View your org chart
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Vídeo de Jostle
Vídeo de Jostle
Captura de pantalla de Jostle: The main view in Jostle. Captura de pantalla de Jostle: Share news articles. Captura de pantalla de Jostle: Escape your crowded email inbox with discussions. Captura de pantalla de Jostle: Recognize your employees by sending a SHOUTOUT. Captura de pantalla de Jostle: Schedule and organize events. Captura de pantalla de Jostle: Share files in our multimedia library. Captura de pantalla de Jostle: Target people by location, org unit, group etc. Captura de pantalla de Jostle: View your org chart

Funciones

Características totales de Jostle: 98

  • @menciones
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Admite iCalendar
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Arrastrar y soltar
  • Asistencia por vídeo
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Avatares
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de imágenes
  • Blogs
  • Búsqueda/filtro
  • Calendario de eventos
  • Campos personalizables
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Comunidades de empleados
  • Conexión segura
  • Contratación de empleados
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes administrativos
  • Creación de marca personalizable
  • Creación de organigramas
  • Debates y foros
  • Directorio de empleados
  • Directorio de miembros
  • Directorio unificado
  • Editor de texto enriquecido
  • Encuestas y comentarios
  • Etiquetado
  • Feed de actividad y noticias
  • Filtrado
  • Formularios personalizables
  • Foro / Panel de discusión
  • Foros en línea
  • Fotos de empleados
  • Geolocación
  • Gestión de archivos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de grupos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de newsletters
  • Gestión de políticas
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de vídeos
  • Gestión del cambio
  • Gestión del conocimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de transcripciones/chat
  • Importación y exportación de datos
  • Indexación
  • Integraciones de terceros
  • Integración de Microsoft Outlook
  • Integración de directorio activo
  • Integración de redes sociales
  • Lluvia de ideas
  • Mediateca
  • Notificaciones de escritorio
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Perfiles de usuario
  • Portal de empleados
  • Programación de eventos
  • Promoción social
  • Reconocimiento de empleados
  • Red privada
  • Registro único
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de eventos
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Seguridad SSL
  • Seguridad de datos
  • Sincronización de calendario
  • Sondeos/Votaciones
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias fuentes de datos
  • Varias ubicaciones
  • Varios países
  • Varios proyectos

Alternativas

Axero Intranet

4.4
#1 alternativa a Jostle
Communifire es una plataforma de colaboración social empresarial que permite a los empleados compartir ideas y...

Hub

4.3
#2 alternativa a Jostle
Hub es una solución de intranet inteligente y un portal seguro de clientes destinado a equipos, oficinas y...

Samepage

4.8
#3 alternativa a Jostle
Samepage es un galardonado software de gestión de proyectos y colaboración. El progreso se muestra en tiempo real y...

monday.com

4.6
#4 alternativa a Jostle
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Opiniones

Calificación general

4.3 /5
(52)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4/5
Facilidad de uso
4.4/5
Asistencia al cliente
4.3/5

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Mostrando 5 opiniones de 52
Aaron K.
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Engaging Intranet

Revisado el 21/11/2018

An intranet that engaged the staff and is one place to find out news/olds/information and who is...

An intranet that engaged the staff and is one place to find out news/olds/information and who is who inside the business. A place where users can come and see themselves in the business, who and what they are and how they fit in.

Puntos a favor

Easy to use and setup with good support from the on-boarding team and regular catch-ups over the time period. The library is a great tool with good security and functionality. Staff member profiles, that we integrate with G-Suite are helpful and enable users to customize themselves and their images as well as professional profiles.

The news section is easy to add and manage the posts as well as items for sale and internal vacancies. The search function is excellent and returns a good set of relevant results to all users from all areas.

The Admin area is well laid out and easy to follow with a good range of depth and when you want to do something not available the support team can help you out.

Allowing internal and external users means our board members can see what is going on inside of the organisation without death by email.

Puntos en contra

Would be nice to have threaded discussions. Creates a number of library groups in g-suite and does not do a great job of cleaning up after itself when groups are removed, unused or empty.

Lesley Y.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A dedicated team and customer service makes a difference

Revisado el 2/11/2016

We've implemented and used the Jostle platform for almost three years, and since starting, with my...

We've implemented and used the Jostle platform for almost three years, and since starting, with my current organization, I've been working with the Jostle team quite closely. The Jostle team is very responsive, and dedicated to providing great customer service and support. The 400+ employees at our organization have varying degrees of technical savviness. One main challenge we have is teaching them the essence of great internal communication and content sharing in moving the company towards our business objectives. When we reached out to Jostle, they were very welcoming and embraced the idea that I had pitched them in order to help our employees familiarize themselves. That was, a digital workshop. Two members of the team built a presentation and workbook, then led a two hour session at our company's digital workshop. They were amazing as you can tell how invested they are with all of this training, and ensuring that our employees are utilizing the Jostle platform to its fullest potential.

Other than the staff at Jostle, I thought that they are very responsive with customer feedback. They are always taking suggestions from their users and if it makes sense, the feature becomes available to Jostle users. I think that is amazing, since from my experience, most Intranet platforms are always outdated and lacking innovation. Jostle is easy to use, understand, and simple in it's features, layouts, and functionalities. I would highly recommend them.

Puntos a favor

Ease of use, simple to use content curation features, ability to visually represent important information in an organized fashion. Very modern and polished.

Puntos en contra

The ability to disable certain features when they aren't being used. I think reporting and metrics could be more comprehensive and visual. Maybe the integration of some sort of visual dashboard that allows for goal tracking.

Eric P.
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

I just can’t get on board with Jostle

Revisado el 6/11/2019

Not good...I miss Workplace.

Not good...I miss Workplace.

Puntos a favor

I wish I could have positives about Jostle. If I had to come up with one, it would be having multiple columns viewable at a glance.

Puntos en contra

Using the website on my phone is unnerving to say the least. Through the website on my phone, I can’t even post updates half of the time. Pictures don’t want to update, the news feed gets stuck.

Now I will say...these issues only happen on my iPhone. However, I have verified on other phones and co-workers say it happens to them on their mobile devices as well.

Respuesta de Jostle Corporation

Hi Eric,
We're sorry to hear you're having a tough time getting on board with Jostle. I understand that you are using Jostle via the browser on your iPhone, for the best experience with Jostle on mobile we recommend using our mobile app. You can head to the App Store and find it by searching 'Jostle'. If any of your co-workers are Android users we have an app in the Play Store as well! Hopefully, this improves your experience.

Danielle G.
Calificación general
  • Sector: Empleo y contratación
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great platform with fantastic support!

Revisado el 3/11/2016

I've worked with the Jostle platform for a year and a half and have had many good experiences and...

I've worked with the Jostle platform for a year and a half and have had many good experiences and business successes. I cannot rate enough how great it is to have a knowledgeable and helpful designated account manager (Sally Smith) who is my main point of contact and is always happy to discuss our platform use and suggest new ways of working along with answering any queries I have. This makes our user experience of Jostle align with our business strategy and values, as well as ensuring we continue to optimise the platform when new changes are introduced. I also rate the forum very highly as it's great to be able to discuss thoughts/ideas/best practice with other Jostle users outside of our organisation - and it's great that conversations on the forum are heard by the Jostle team and often make their way into the Jostle newsletter and ultimately influence platform developments and changes.

Puntos a favor

The ease of use, how the interface resembles social media and encourages full company engagement

Puntos en contra

Some of the areas on the platform are not relevant to our business, but there is not anything we can do to reallocate these sections into something more appropriate. It means the sections remain unused. (not a massive issue as we tend to focus our attention on the News section anyway)

Andy G.
Calificación general
  • Sector: Empleo y contratación
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Intranet done right!

Revisado el 2/11/2016

We have been using Jostle for a few years. It has transformed how our employees interact with each...

We have been using Jostle for a few years. It has transformed how our employees interact with each and how we share files. Our company is disbursed across the US and it sometimes feels like you are on an island all by yourself. Having a central place to log in to for news and important files really helps our employees feel like part of the fold.

The picture directory is great and the shout out feed as well. The admin section can be a little confusing but that is it. We've also been able to get some new features added to support our company. The customer service is GREAT.

It's a great product, it is actively developed and the customer service is top tier. Don't hesitate to sign up.

Puntos a favor

G-Suite integration
Easy to use
Actively developed
Picture directory
Interactive Org Chart

Puntos en contra

The admin section can be confusion
The Library can be confusing to navigate

Respuesta de Jostle Corporation

We are actively working to improve the admin screens, including moving more and more of this functionality in app. And we have just substantially expanded our LIBRARY development team, who have lots of enhancements in the works.

Mostrando 5 opiniones de 52 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Jostle

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Jostle.

Jostle ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 4.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Jostle

Los clientes habituales de Jostle son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Jostle admite los siguientes idiomas:

alemán, español, francés, inglés, japonés, portugués

Jostle admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil)

Jostle se integra con las siguientes aplicaciones:

ADP Globalview Payroll, ADP Vantage HCM, ADP Workforce Now, BambooHR, BiznusSoft HR, Bonusly, Centrify Identity Service, Dayforce HCM, FinancialForce HCM, Gmail, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, LastPass, Microsoft Outlook, Okta, OneLogin, PeopleFluent Performance, SAP SuccessFactors HCM Suite, Saba Cloud, Saba TalentLink, Saba TalentSpace, SilkRoad Performance, SumTotal Learn, Twitter, UKG Ready, Workday HCM

Jostle ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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