Apptivo

CRM para administrar cuentas de clientes.

4.4 /5 (511 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Apptivo

¿Qué es Apptivo?

Apptivo es una potente herramienta de marketing y ventas con distintas funciones como gestión de clientes potenciales, canal de oportunidades con paneles intuitivos, gestión de campañas y herramientas de flujo de trabajo flexibles, incluida la automatización de marketing. Todo ello es completamente accesible desde tu dispositivo Android o iOS y está integrado en Office 365 y G Suite.

El CRM de Apptivo se basa en un sencillo sistema de gestión de contactos con ingeniosas integraciones, como el seguimiento automatizado de conversaciones por correo electrónico o el registro automatizado de llamadas. La solución ofrece un conjunto completo de herramientas de ventas para la gestión de clientes potenciales, seguimiento de actividades, visualización de procesos y flujo de trabajo automatizado, así como un sistema de presupuestos integrado que genera estimaciones del proceso y envía correos electrónicos con archivos PDF de tu marca profesional a los clientes.

Las aplicaciones de Apptivo también incluyen marketing por correo electrónico integrado para lanzar campañas dirigidas a las listas de contactos. Puedes realizar un seguimiento exacto de quién lee y hace clic en los mensajes. Implementa la automatización de marketing para planificar secuencias detalladas cuando el equipo deba contactar con los clientes potenciales y estos deban recibir mensajes automatizados personalizados.

Apptivo ofrece mucho más que un CRM. La plataforma incluye aplicaciones que ayudan en todas las áreas del negocio, como help desk, facturación, gestión de proyectos, adquisiciones y más. Todas las aplicaciones están diseñadas para girar alrededor del CRM, proporcionando una vista completa de 360° de cada cliente.

Apptivo permite a los usuarios definir los territorios, mercados y segmentos de mercado de la empresa; cada una de estas propiedades se puede usar para buscar y ordenar las cuentas de clientes. Las empresas no solo pueden definir quién compra su producto y dónde, sino también definir el sector al que pertenece la cuenta, todo en un solo lugar.

Información general sobre Apptivo

Precio

A partir de
USD 10.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Apptivo

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Visualize sales funnels with built-in dashboards
Set sales targets and measure performance in real time
Create automated workflows to create activities & send automatic emails
Simple contact profiles that can be configured to store any details
Automatic tracking of all history with a customer, including emails, notes, calls & meetings
Get a 360° of customers by integrating all customer data into one system
Powerful search tools for targeted marketing lists & flexible reporting
Easily browse through results, edit data in bulk, email contacts in bulk, or export any data on the fly
Vídeo de Apptivo Captura de pantalla de Apptivo: Visualize sales funnels with built-in dashboards Captura de pantalla de Apptivo: Set sales targets and measure performance in real time Captura de pantalla de Apptivo: Create automated workflows to create activities & send automatic emails Captura de pantalla de Apptivo: Simple contact profiles that can be configured to store any details Captura de pantalla de Apptivo: Automatic tracking of all history with a customer, including emails, notes, calls & meetings Captura de pantalla de Apptivo: Get a 360° of customers by integrating all customer data into one system Captura de pantalla de Apptivo: Powerful search tools for targeted marketing lists & flexible reporting Captura de pantalla de Apptivo: Easily browse through results, edit data in bulk, email contacts in bulk, or export any data on the fly

Opiniones de Apptivo

Opiniones de Apptivo

Calificación general
4.4
/
5
Excelente
276

Muy bien
183

Normal
40

Pobre
8

Malo
4

Relación calidad-precio
4.6
Funciones
4.3
Facilidad de uso
4.1
Asistencia al cliente
4.7
90% Un ha recomendado esta aplicación
Marisela E.

Customer Support is very Responsive

Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it.

The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few.

I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!


Traducir con Google
Paul N.

CRM Solution

All CRM's require Users to learn their navigation, terminology and how functions are executed. Unlike other CRM's I have tested, the Support Team at Apptivo has been both diligent and effective in resolving a few technical glitches with my onboarding process. Apptivo provides me with a reliable CRM platform and functions on which I can run my business. 24x7 access to an effective and professional Support Team is a valuable resource that ensures I spend more time with my clients than suffering from IT issues.


Traducir con Google
John C.

customer service gets you up to speed quickly

This has replace the ACT program I used to have and it is doing well.


Traducir con Google
Sean C.

Decided to switch to something else

Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way they hack out features that they don't want available is sloppy, and makes it necessary to come up with ways to work around their intentional stumbling blocks.

Apptivo - If you don't want to offer a free product, don't. I got the hint, and I'm setting up PayPal Invoicing tonight.


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Shannon M.

Learning and loving

The more I learn, the more I love it!


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Marisela E.
Traducir a español
Traducir a español

Customer Support is very Responsive

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 28/11/2016
Fuente de la reseña: GetApp

Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it.

The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few.

I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Puntos a favor

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Puntos en contra

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Paul N.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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CRM Solution

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 20/8/2020
Fuente de la reseña: Capterra

All CRM's require Users to learn their navigation, terminology and how functions are executed. Unlike other CRM's I have tested, the Support Team at Apptivo has been both diligent and effective in resolving a few technical glitches with my onboarding process. Apptivo provides me with a reliable CRM platform and functions on which I can run my business. 24x7 access to an effective and professional Support Team is a valuable resource that ensures I spend more time with my clients than suffering from IT issues.

Puntos a favor

Apptivo provides a portfolio of critical functions for companies to manage different aspects of their business. Unlike some others, the Apptivo functions/Apps are well integrated. This provides a strong foundation for reliable and accurate information to manage your business.

Puntos en contra

Apptivo doesn't yet integrate with Zoom.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

John C.
Sector: Papel y productos forestales
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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customer service gets you up to speed quickly

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 14/1/2021
Fuente de la reseña: Capterra

This has replace the ACT program I used to have and it is doing well.

Puntos a favor

I like the ease of getting answers from customer service if stumped. I am 72 and while the app is pretty easy to navigate I sometimes need help and the team always comes thru quickly.

Puntos en contra

nothing it is doing all that I need done and more.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Sean C.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Decided to switch to something else

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 2/4/2019
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way they hack out features that they don't want available is sloppy, and makes it necessary to come up with ways to work around their intentional stumbling blocks.

Apptivo - If you don't want to offer a free product, don't. I got the hint, and I'm setting up PayPal Invoicing tonight.

Puntos a favor

I've been using their "Starter Plan" since 2012. It is good enough to get by, and it is free. I mostly use the invoicing module.

Puntos en contra

Certain settings in the starter plan don't make sense. For example, the e-mail template includes a link to paying online, but online payments aren't supported in the starter plan. Modifying the e-mail template to take that link out is also not supported in the starter plan. I could deal with all that, but now, after a year of using the recurring invoices feature, they suddenly stop working. The tech support person says I have to upgrade my plan to use that. But the settings pages all work, and my invoices are all just sitting there waiting.

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Respuesta de Apptivo

Hello Sean,

Thank you so much for taking the time to post this review! We're glad that you enjoyed using Apptivo as a customer for many years. The Starter Plan is generally very limited compared to the other plans. We also upgraded versions since you first created an account with us. This might have caused some unexpected changes. I apologize for the inconvenience caused and will take your feedback to the appropriate teams to help improve our user experience. Thank you again for your feedback!

Team Apptivo

Desglose por calificación

Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 1.0/10

Shannon M.
Sector: Transporte marítimo
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Traducir a español

Learning and loving

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 7/10/2020
Fuente de la reseña: Capterra

The more I learn, the more I love it!

Puntos a favor

I love the automation and how easy it is to communicate with our customers and internal team.

Puntos en contra

I'm still learning, and although all companies vary in their work flows, I would love to see a more of a road map, as to how apps should relate to one another. Being able to convert an estimate into a quote from the click of a button is great, and the notifications of "who's up next" is great. I guess I just need more time to figure it all out on our end. I know the potential is there, it's a very intuitive product.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8.6/10
Basado en 511 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Apptivo

Precios de Apptivo

A partir de
USD 10.00/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.6/5
Basado en 511 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Apptivo

Funciones de Apptivo

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.3/5
Basado en 511 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Apptivo

Preguntas frecuentes sobre Apptivo

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Apptivo.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Apptivo?

Apptivo ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 10.00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Apptivo?

No tenemos información sobre las características de Apptivo

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Apptivo?

Los clientes habituales de Apptivo son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Apptivo?

Apptivo admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Apptivo es compatible con dispositivos móviles?

Apptivo admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Apptivo?

Apptivo se integra con las siguientes aplicaciones:

ActiveDEMAND, Business Card Reader, Constant Contact, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, PieSync, Robly, Wordpress, Wordpress, Xero

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Apptivo?

Apptivo ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo, Preguntas frecuentes