eSpace Contact Center

eSpace Contact Center

Multi-channel communications and telephony platform

Información general sobre eSpace Contact Center

¿Qué es eSpace Contact Center?

Huawei’s eSpace Contact Center is a multi-channel communication platform for large businesses and enterprises that caters to various industries such as education, finance, healthcare, government, manufacturing and energy. It offers high-performance, carrier-grade telephony and IP-based call processing and routing additional to on-demand cloud and mobile services.

Huawei eSpace Contact Center is customizable and adaptable to specific business needs. It is built for effective customer service and marketing with the objective of bridging communication between enterprises and customers.

Information can be shared between agents, experts and customers via Video IVR, virtual meetings and desktop sharing. eSpace Contact Center intelligently routes and allocates requests from multiple media channels in a unified manner including voice, video, fax, email, web, and social media.

The eSpace Contact Center platform supports IP technology that enables operation through wireless networks using a PC or mobile device, without any regional restrictions. It also facilitates video surveillance, graphical monitoring and reporting, and can be integrated with other enterprise applications.

Información general sobre eSpace Contact Center

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis

Contact Huawei eSpace Contact Center for pricing details.


Funciones de eSpace Contact Center

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Canadá, Europa, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de eSpace Contact Center: The Huawei management platform offers video surveillance and integrates with other enterprise applications
Captura de pantalla de eSpace Contact Center: The Huawei management platform offers video surveillance and integrates with other enterprise applications Captura de pantalla de eSpace Contact Center: Communication between eSpace Contact Center agents and customers is improved with video IVR Captura de pantalla de eSpace Contact Center: Huawei eSpace Contact Center integrates with social media platforms Captura de pantalla de eSpace Contact Center: The Huawei eSpace Contact Center offers carrier-grade telephony and IP-based call processing Captura de pantalla de eSpace Contact Center: The Huawei eSpace Contact Center supports PC and intelligent terminal connection Captura de pantalla de eSpace Contact Center: Huawei eSpace Contact Center facilitates graphical monitoring and reporting Captura de pantalla de eSpace Contact Center: Huawei eSpace Contact Center supports on-demand cloud and mobile services Captura de pantalla de eSpace Contact Center: Huawei eSpace Contact Centerworks with multiple media channels including voice, video, fax, email, web, and social media
Recomendación de usuario
0/10
Basado en 0 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de eSpace Contact Center

Precios de eSpace Contact Center

A partir de
N/A
Prueba gratis

Contact Huawei eSpace Contact Center for pricing details.

Contact Huawei eSpace Contact Center for pricing details.

Relación calidad-precio
0/5
Basado en 0 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de eSpace Contact Center

Funciones de eSpace Contact Center

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Importación y exportación de datos
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
0/5
Basado en 0 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Más información sobre eSpace Contact Center

Más información sobre eSpace Contact Center

Funciones principales de eSpace Contact Center

  • Agent scoring
  • Automated Experience Portal (AEP)
  • Browser/Server (B/S)
  • Computer Telephony Integration (CTI)
  • Contacts Routing Server (CRS)
  • Contacts Routing Server (CRS)
  • Custom and intelligent reports
  • Customization
  • Desktop sharing
  • Fax, email
  • Graphical monitoring
  • ICS supports multiple media channel access
  • IP technology
  • Inspection system
  • Internet Contact Service (ICS)
  • Management platform
  • Mobile integration
  • Multi-layered platform
  • Multiple media channels
  • Outbound calling system
  • Proactive Outbound Platform (POP)
  • Real-time monitoring
  • Reporting
  • Screen record
  • Service integration
  • Social media integration
  • Third-party development
  • Video IVR (Interactive voice response)
  • Virtual meetings
  • Voice conference
  • Voice recording
  • Voice terminal

Beneficios

eSpace Contact Center enables multi-party collaboration with voice conferencing, and any member can interact as an agent; professional experts and colleagues collaborate or can interact as agents.

Management personnel can conveniently monitor the contact center’s operational status in real-time which includes inspection, recording and scoring functions.

eSpace Contact Center is an open, multi-layered platform with interfaces for third-party development, service integration, and system customization.

The Contacts Routing Server (CRS) uniformly routes and allocates requests from multimedia channels to the most appropriate agent or Interactive Voice Recognition (IVR) flow.

eSpace Contact Center utilizes a comprehensive report platform with built-in / third-party tools for custom reports and statistics that can be displayed in tables or charts.

Preguntas frecuentes sobre eSpace Contact Center

Preguntas frecuentes sobre eSpace Contact Center

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre eSpace Contact Center.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece eSpace Contact Center?

eSpace Contact Center ofrece los siguientes planes de precios:

Prueba gratis: No disponible

Contact Huawei eSpace Contact Center for pricing details.

P. ¿Cuáles son las características principales de eSpace Contact Center?

eSpace Contact Center ofrece las siguientes características:

  • Agent scoring
  • Automated Experience Portal (AEP)
  • Browser/Server (B/S)
  • Computer Telephony Integration (CTI)
  • Contacts Routing Server (CRS)
  • Contacts Routing Server (CRS)
  • Custom and intelligent reports
  • Customization
  • Desktop sharing
  • Fax, email
  • Graphical monitoring
  • ICS supports multiple media channel access
  • IP technology
  • Inspection system
  • Internet Contact Service (ICS)
  • Management platform
  • Mobile integration
  • Multi-layered platform
  • Multiple media channels
  • Outbound calling system
  • Proactive Outbound Platform (POP)
  • Real-time monitoring
  • Reporting
  • Screen record
  • Service integration
  • Social media integration
  • Third-party development
  • Video IVR (Interactive voice response)
  • Virtual meetings
  • Voice conference
  • Voice recording
  • Voice terminal

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de eSpace Contact Center?

Los clientes habituales de eSpace Contact Center son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Administraciones públicas

P. ¿Qué idiomas admite eSpace Contact Center?

eSpace Contact Center admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece eSpace Contact Center?

No tenemos información sobre los planes de precios de eSpace Contact Center

P. ¿eSpace Contact Center es compatible con dispositivos móviles?

eSpace Contact Center admite los siguientes dispositivos:

iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra eSpace Contact Center?

eSpace Contact Center se integra con las siguientes aplicaciones:

SAP Digital CRM

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece eSpace Contact Center?

eSpace Contact Center ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica