Dayforce HCM

4.3 (965)
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Plataforma de HCM en la nube que transforma la experiencia del empleado

Sobre Dayforce HCM

Ceridian Dayforce es una plataforma global de gestión del capital humano (HCM) que transforma la experiencia de los empleados. Unifica los datos de todo el ciclo de vida de los empleados para permitir una mejor toma de decisiones en todos los ámbitos.

Dayforce es una plataforma integral en la nube que combina recursos humanos, nómina, beneficios, gestión de la fuerza de trabajo y gestión del talento en una sola aplicación. Esta plataforma escalable está construida con un motor de reglas único y flexible combinado con actualizaciones y cálculos en tiempo real que ayudan a abordar los complejos requisitos regulatorios.


Imágenes

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Dayforce HCM

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Funciones

144
77

Integraciones

1
11

Facilidad de uso

4.2 (965)
4.0 (2,057)

Relación calidad-precio

4.0 (965)
4.1 (2,057)

Atención al cliente

3.8 (965)
4.0 (2,057)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

SAP Concur

4.3
#1 alternativa a Dayforce HCM
Concur lleva a las empresas de todos los tamaños y etapas más allá de la automatización a una solución de gestión de...

Oracle Database

4.6
#2 alternativa a Dayforce HCM
Oracle Database es un software de almacén de datos diseñado para ayudar a empresas de todos los tamaños a gestionar...

RUN Powered by ADP

4.5
#3 alternativa a Dayforce HCM
RUN Powered by ADP® es una solución probada de nómina para pequeñas empresas, que fue creada en base a la experiencia y...

KORONA POS

4.7
#4 alternativa a Dayforce HCM
El software de POS KORONA proporciona una solución avanzada para tiendas minoristas, servicios de emisión de tickets,...

Opiniones

Calificación general

4.3 /5
(965)
Relación calidad-precio
4.0/5
Funciones
4.2/5
Facilidad de uso
4.2/5
Asistencia al cliente
3.8/5

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Mostrando 5 opiniones de 965
Josh
Josh
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 5,001-10,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Dayforce HCM: Customize to Modernize

Revisado el 19/6/2023

Dayforce has allowed us to streamline our processes in a better way while continuing to improve.

Dayforce has allowed us to streamline our processes in a better way while continuing to improve.

Puntos a favor

The ability to customize with relative ease. We are a highly complex company with several different union and non-union employee populations. The pay and time processing requirements are different by employee group, and Dayforce makes policy assignment simple.

Puntos en contra

Schedules are a bit cumbersome for non-traditional schedule types. We have employees whom work split shifts and the current scheduling capabilities do not allow us to create rotations.

Alternativas consideradas

ADP Workforce Now y Workday HCM

Razones para cambiar a Dayforce HCM

Cost and system capability were the reasons we decided on Dayforce.
Jessica
Jessica
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Dayforce simplifies and accelerates the payroll processing

Revisado el 18/4/2023

Dayforce is an excellent option for any enterprise-level business. If you're looking to fix a...

Dayforce is an excellent option for any enterprise-level business. If you're looking to fix a problem with the system's mainstay functionality—namely, payroll and related "pay logic”—I think Dayforce is your best bet. After making that call, you'll also see increased productivity from the other modules I mentioned.

Puntos a favor

Ceridian Dayforce is used for many different purposes, including payroll, benefits, and attendance tracking. The payroll is run every other week. Dayforce is used for benefits enrollment, and the data is then sent to our supplier via an export. Dayforce is used to record and analyze attendance data, whereas DF is used to record and analyze vacation, sick, and personal time.

Puntos en contra

While progress has been made in the area of learning, its usefulness is limited by the fact that it is integrated from the outside. The scheduling module requires more human intervention than is ideal.

Linda
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Love/Hate Relationship with Dayforce

Revisado el 20/6/2023

Dayforce is a fine system to use, with various issues hidden throughout. While my least favourite...

Dayforce is a fine system to use, with various issues hidden throughout. While my least favourite is the customer support, Dayforce also has a multitude of ways to find solutions on your own to avoid contacting customer support and spending large amounts of the company's money.I find Dayforce great and frustrating; there are so many good features with Dayforce that I'm looking forward to using, but I do find the system to be pretty convoluted. In order to fix ONE thing, I have to go through two to three different outlets within the system to make sure those work before this one thing is fixed.I do wish I had more positive things to say about Dayforce, but it's not the worst system I've used.

Puntos a favor

Easy to use features for both manager and employee. It's sleek-looking and doesn't require a lot of effort to learn how to use Dayforce. We are currently implementing document management and it seems simple, but effective.

Puntos en contra

Customer support has been both helpful and lacking. Helpful because of the forums, but it's very hit and miss with a rep. Sometimes I am given someone who is very helpful, provides guides, or reasonable answers within a good amount of time.Then there are times when I receive a rep who takes too long to answer or find out what the issue is, doesn't communicate, or doesn't initially fix the issue, causing more time and money (for the business).

Leon
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A very solid platform

Revisado el 12/4/2024

Puntos a favor

I like that Dayforce keeps everything in our data base so it is very easy to retrieve data for auditing and reporting purposes

Puntos en contra

It is becoming quite expense. There are some issues with support, everything becomes chargeable.

Jock
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Dayforce the future of employee services

Revisado el 20/10/2023

Grrrreat!

Grrrreat!

Puntos a favor

The Reports are very good and the product is easy to navigate.

Puntos en contra

Calling for support is a task. It is hard to get through when you are at a critical moment.

Alternativas consideradas

KronoDesk

Razones para elegir Dayforce HCM

Criterion caused a lot of payroll issues.

Software anterior

Criterion HCM

Razones para cambiar a Dayforce HCM

Because they could demo out nurses time would calculate correctly.
Mostrando 5 opiniones de 965 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Dayforce HCM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Dayforce HCM.

Dayforce HCM ofrece los siguientes planes de precios:

  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Dayforce HCM son:

51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000

Dayforce HCM admite los siguientes idiomas:

alemán, búlgaro, checo, chino, chino tradicional, coreano, croata, danés, eslovaco, español, finés, francés, hindi, húngaro, inglés, italiano, japonés, malayo, neerlandés, noruego, polaco, portugués, rumano, sueco, tailandés, turco, vietnamita

Dayforce HCM admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Dayforce HCM se integra con las siguientes aplicaciones:

Docusign

Dayforce HCM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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