Toast POS

4.2 (531)
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Solución de punto de venta basada en la nube para restaurantes

Sobre Toast POS

Toast es un software de POS (punto de venta, por sus siglas en inglés) que permite a los propietarios de negocios reducir los costos operativos, aumentar la eficiencia del personal y mejorar la experiencia del cliente. El software solo se puede emparejar con una tablet con Android y no ofrece asistencia para iPad en este momento. El software satisface las necesidades de varios puntos de venta en QSR (restaurantes de servicio rápido, por sus siglas en inglés), restaurantes de exquisita gastronomía, cafeterías, panaderías, cadenas de pizzerías y cervecerías y bares.

Toast POS ofrece funciones de gestión de menús, como configurar todo el menú con todos los grupos y subgrupos y personalizar los menús por separado para los públicos online y offline, además de agregar precios específicos para el menú según la hora, como menús de happy hour. El producto proporciona al restaurante una función para tomar pedidos sobre la marcha, enviar notificaciones automáticas al servidor cuando el pedido está listo y dividir los elementos de menús y facturas entre los clientes. La solución simplifica los pagos para los clientes y los propietarios de negocios al ofrecer características tales como "pagar en la mesa", dar propinas a los servidores directamente desde las tablets, enviar recibos por correo electrónico o imprimirlos a través de la integración con una impresora externa, además de la capacidad para convertir los pagos en puntos de fidelización canjeables en futuras visitas. El producto también realiza un seguimiento de las ventas del menú en tiempo real y proporciona a los usuarios informes detallados de la combinación de productos en todos los menús.

Toast POS funciona con un modelo de precios por suscripción basado en el software principal. Además ofrece módulos complementarios, como pedidos online, programas de fidelización y tarjetas de regalo físicas y digitales. El producto también ofrece hardware en paquete con una opción de precios de una sola vez. Entre algunos de los clientes clave de Toast POS, se incluyen Lakewood Brewing Company, Paris Creperie, Beach Hut Deli y Fresh City.


Imágenes

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Vídeo de Toast POS
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Toast POS

4.2 (531)
VS.

Precio inicial

USD 69.00
mes
USD 59.00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

75
78

Integraciones

69
7

Facilidad de uso

4.2 (531)
4.3 (244)

Relación calidad-precio

3.8 (531)
4.2 (244)

Atención al cliente

3.7 (531)
4.2 (244)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Lavu POS

4.2
#1 alternativa a Toast POS
Especialmente diseñado para restaurantes y bares, el POS de Lavu para iPad es un moderno sistema de punto de venta...

Lightspeed Retail

4.0
#2 alternativa a Toast POS
Lightspeed POS es una completa herramienta de punto de venta y gestión de inventarios que simplifica las tareas más...

Maitre'D

3.6
#3 alternativa a Toast POS
Maitre'D es un software de punto de venta que proporciona herramientas para administrar restaurantes, bares, hoteles y...

Time Tracker

4.4
#4 alternativa a Toast POS
Time Tracker, de eBillity, es una aplicación de control de horas para equipos de negocios de todos los tamaños. Una...

Opiniones

Calificación general

4.2 /5
(531)
Relación calidad-precio
3.8/5
Funciones
4.1/5
Facilidad de uso
4.2/5
Asistencia al cliente
3.7/5

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Mostrando 5 opiniones de 531
Jayelynn
Jayelynn
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Incredibly Efficient!

Revisado el 5/9/2019

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and...

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.

Puntos a favor

Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.

Puntos en contra

Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.

Alternativas consideradas

Aloha EPOS

Razones para elegir Toast POS

The main reason was functionality. TouchBistro required us to use card readers attached to iPads, but finding iPad protectors that would allow enough room for the card readers was extremely difficult. I also had to be onsite to make any changes to the back end which was extremely inconvenient.

Software anterior

TouchBistro

Razones para cambiar a Toast POS

While it has a lot of features, we couldn't justify the cost versus the features we would actually be using. Since we don't have a kitchen in our Taproom, we didn't need the inventory and recipe features that make Aloha a standard in our industry.

Respuesta de Toast

Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!

Joshua
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

A Start Up Micro Brewery

Revisado el 30/10/2023

Really like toast. However, as we grow the cost is getting quite high to test and implement new...

Really like toast. However, as we grow the cost is getting quite high to test and implement new functions. Almost to the point where I am considering having a program written specifically for our business. Still, toast is great.

Puntos a favor

Customer Service is excellent. Easy to teach and easy to learn. Intutitve

Puntos en contra

With costs of integrations and addons feels like we are getting nickled and dimed.

Alternativas consideradas

Square Point of Sale

Razones para cambiar a Toast POS

More intuitive, customer support was rated higher and Toast came recommended

Respuesta de Toast

Hi Joshua, thanks for sharing your experience using Toast. We encourage you to join our online community at community.toasttab.com to connect with other Toast customers.
- Carrisa

kay
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

Rip Off

Revisado el 5/10/2023

Good luck get somebody in the phone and resolve the issue no ( 1 )speak English

Good luck get somebody in the phone and resolve the issue no ( 1 )speak English

Puntos a favor

if I can give O star I will the suck your money out .

Puntos en contra

I order product the messed up my order and charge me and have another the send me and charge me for the sand me label after three day sen the product back after milion call and email and no supervisor to talk and if you do he can Resolve anything and not get my credit back till after 28 days this is the most Ridiculous thing I ever hear you lost me as a customer and you'r not supporting Restarant business your there for take advantage of small business!!!!

Respuesta de Toast

Hi Kay, thanks for sharing your experience. We'll be following up directly to hopefully get this resolved.

Jeff
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Toast POS - Positives and Negatives

Revisado el 6/1/2025

Overall positive and pretty easy to use for employee processes

Overall positive and pretty easy to use for employee processes

Puntos a favor

Very versatile. Allows for easy use as all applications are tablet and app based. Easily accessible information and editing from smart phone, computer and other hardware.

Puntos en contra

Some service outages (credit card processing) and difficult programming on the back end. Some technical issues and support isn't always able to figure it out at the first level.

Respuesta de Toast

Thank you Jeff, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us!

Julia
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Not the best overall, but the best modern choice

Revisado el 29/10/2024

A one of the longest running TOAST users, almost 10 years, I love it because it's functional, easy...

A one of the longest running TOAST users, almost 10 years, I love it because it's functional, easy to use and customize, if you know the program. If you don't have a TOAST expert on your internal team, it can be challenging as customer service is poor and they don't have operational experience that relates when you are trying to resolve an issue.

Puntos a favor

Ease of implementation, interface, and reporting. Very functional if you take the time to learn the system. TOAST central database has lots of e-learning and resources at your fingertips. Like how many integration partners there are.

Puntos en contra

Customer support is lacking. Phone support is painful, Follow up by assigned managers is one sided. Most companies are better of hiring TOAST independent contractors to set up and manage their systems. TOAST fees including credit card processing fees are very high. Lastly there has been a very big known and detrimental outages

Respuesta de Toast

Hello Julia,

Thanks for leaving a review, we’re happy to hear that you’re enjoying your Toast experience and appreciate your honesty in the areas that need improvement.

Join our referral program, tell other restaurants your story and get a $1000 bonus. You can learn more about our program here: https://bit.ly/3vQl0zv

Mostrando 5 opiniones de 531 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Toast POS

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Toast POS.

Toast POS ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 69.00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Toast POS son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000

Toast POS admite los siguientes idiomas:

inglés

Toast POS admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil)

Toast POS se integra con las siguientes aplicaciones:

7shifts, Avero Slingshot, Backbar, BevSpot Food and Beverage Management, Bloom Intelligence, Brightloom, Cartwheel, ChowNow, Chowly, Cirrus, Cloudbeds, Cohesion, Como Sense, Craftable, CrunchTime, DAVO, DolceClock, DoorDash, Envysion Managed Video Solution, Fishbowl, Flybuy, GrubHub, Harri, Homebase, HotSchedules, Incentivio, KickFin, Klaviyo, LevelUp, Lineup.ai, Lunchbox, MarginEdge, Marketman, MustHaveMenus, My Wine Guide, Odeko, Olo, OpenTable, Ovation, PAR Punchh, Paytronix, PeachWorks, PeopleVine, Proliant, Push Operations, QuickBooks Online Advanced, Raydiant, Recipe Costing, Repeat Returns, Restaurant365, Resy OS, Rhombus, Sauce, SevenRooms, Shipday, Sling, Solink, SparkPlug, SynergySuite, TapMango, Tenzo, Tock, Vestwell, Vromo, WISK.ai, Wallboard Display, Yellow Dog Inventory, Yumpingo, xtraCHEF

Toast POS ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7

Categorías relacionadas

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