Sobre Regpack

Regpack es una solución de gestión y registro para eventos basada en web que está diseñada para satisfacer las necesidades de las pequeñas y medianas empresas. El producto es ampliamente utilizado por organizaciones de todo Estados Unidos. Ayuda en la gestión de diversos cursos, ligas deportivas, solicitudes de conferencias, registros para campamentos y membresías.

Regpack ofrece una interfaz de registro inteligente que ayuda a los usuarios a crear formularios, ver solicitudes precisas, comunicarse automáticamente con los solicitantes y publicar eventos en múltiples plataformas de redes sociales. Los usuarios pueden crear un proceso de registro personalizado para cada tipo de solicitante, asegurando que toda la información relevante se recopile de una sola vez y facilitando una alta tasa de conversión. La solución ofrece comunicación basada en activadores. Esta permite a los usuarios enviar correos electrónicos automáticos masivos a una lista de participantes que se puede crear mediante herramientas de filtrado.

Regpack permite a los usuarios generar gráficos y tablas que ayudan a visualizar los datos. El motor estadístico del producto tiene capacidades de filtrado que permiten a los usuarios agrupar a los solicitantes según diversos criterios. Los datos se pueden exportar o compartir con otros usuarios en formato XLS, CSV o PDF. Para garantizar la seguridad e integridad de los datos, la solución implementa SSL durante el proceso de registro. También ofrece copias de seguridad periódicas de todos los datos, lo que asegura que no se pierdan los datos del usuario y que los solicitantes tengan acceso a la información más reciente.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

Payment checkout form
Automatic Billing Payment Reporting
Payment Reporting
Product Management
Create new account page
Ver 6 más
Vídeo de Regpack
Captura de pantalla de Regpack: Payment checkout form Captura de pantalla de Regpack: Automatic Billing Payment Reporting Captura de pantalla de Regpack: Payment Reporting Captura de pantalla de Regpack: Product Management Captura de pantalla de Regpack: Create new account page

Funciones

Características totales de Regpack: 153

  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de campañas
  • Análisis en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de marketing
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de miembros
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Comentarios/notas
  • Compra de entradas
  • Comunicación con miembros
  • Conferencias/convenciones
  • Confirmación de inscripciones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes administrativos
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creación de paneles de comunicaciones
  • Cuentas de clientes
  • Directorio de miembros
  • Donaciones en línea
  • Donaciones por móvil
  • Donación recurrente
  • Encuestas y comentarios
  • Facturación
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Filtrado
  • Firma electrónica
  • Formularios online
  • Formularios personalizables
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clases
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de comités
  • Gestión de compromisos de donación
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de diseños
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de donaciones
  • Gestión de donantes
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de exenciones de responsabilidad
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de facturas
  • Gestión de formularios
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de instructores
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la lista de correo
  • Gestión de la lista de invitados
  • Gestión de las comunicaciones
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de participantes
  • Gestión de patrocinadores
  • Gestión de personal
  • Gestión de ponentes
  • Gestión de precios
  • Gestión de programas
  • Gestión de promociones
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de repertorios
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de subvenciones
  • Gestión de tarjetas de identificación
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión médica
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de síntesis
  • Informes de ventas
  • Informes diarios
  • Informes personalizables
  • Inscripciones/contratación
  • Inscripción de clases
  • Inscripción de eventos
  • Inscripción de grupos
  • Inscripción en línea
  • Inscripción in situ
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Lógica condicional
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Pagos parciales
  • Panel de actividades
  • Para campamentos de verano
  • Para organizaciones sin ánimo de lucro
  • Personalización
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Portal de padres
  • Preguntas personalizables
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Recordatorios
  • Registro de ejercicio
  • Renovación de inscripciones
  • Reserva de actividades
  • Reserva de múltiples días
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de asistentes
  • Seguimiento de donaciones
  • Seguimiento de eventos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de inmunización y alergias
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguridad SSL
  • Seguridad de datos
  • Tipos de miembros
  • Uso compartido de archivos
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias divisas
  • Varias ubicaciones

Alternativas

CampusGroups

5
#1 alternativa a Regpack
CampusGroups is a cloud-based community engagement software designed to help small to large higher education...

Vagaro

4.7
#2 alternativa a Regpack
Vagaro es una solución basada en la web para que los propietarios de salones de belleza y centros de fitness...

Glue Up

4.6
#3 alternativa a Regpack
Glue Up (anteriormente EventBank) es una plataforma de participación todo en uno que combina gestión de eventos,...

WellnessLiving

4.4
#4 alternativa a Regpack
WellnessLiving es una solución todo en uno de reserva online, programación de recursos, generación de clientes...

Opiniones

Calificación general

4.4 /5
(292)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4.2/5
Facilidad de uso
4.1/5
Asistencia al cliente
4.4/5

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Mostrando 5 opiniones de 292
Tami B.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Flexible system that can be used for much more than just registering users

Revisado el 8/5/2018

Puntos a favor

Flexibility of the triggers, ease of building forms, initial strong customer support, overall ability to extend the tool to be much more than a registration system. I have set this up as a mini-Student Information System for a small school, tracking applicants, admissions data, student data and more. The ability to stage the release of various forms and emails makes that possible.

Puntos en contra

Would like it to do the following:
1. Enable triggers to change a user's status
2. Enable triggers to work with NOT logic and not just AND logic or ability to set up multiple trigger situations for a single form/email.
3. Ability to sort statuses.
4. Ability to have payment plans for paying that aren't forced (auto-bill).
5. Ability for an admin to login as a user to see what's happening in their account.
6. Make editing of an existing filter work better (it typically erases it and you have to start over).
7. Make it easier to unassign users from an asst. admin in bulk.

Respuesta de Regpack

Tami, it's great to hear that Regpack has been a flexible solution for your organization and is giving you more value than you initially thought.

Some of the features you'd like to see already exist! A client success manager is reaching out to you directly to go over this feedback to ensure you use the system to it's max potential.

Andrew B.
Calificación general
  • Sector: Artes escénicas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Robust product with lots of options, but some glitches

Revisado el 15/7/2020

The discount structure of our program was so easy to set up in the system. We loved that part of...

The discount structure of our program was so easy to set up in the system. We loved that part of it. And the autobilling and email automation saved us so much time!

Puntos a favor

Lots of different ways to set up your program with custom forms, payment plans, and automations. This software is great for a wide variety of use cases. The new interface on the back end is easy to use with a great search function. And the autobilling makes it really easy to make sure everyone is paid up.

Puntos en contra

It does glitch occasionally. A button won't work as you expect it to. A filter will include erroneous results. A pop-over or tool tip will get stuck in place and you'll have to refresh the page. Our users frequently had issues resetting their passwords. It chips away at the faith you have in the software to give you reliable reports, etc.

The user experience is also not the most intuitive on the front end. Right at the beginning, there is a box with a dotted border instructing users on how to use the progress bar to navigate the forms. Why not just make the progress bar more obviously interactive? This is UX design 101. If you have to explain something in your design, you should find a way to make it more intuitive instead. And our patrons STILL had questions about how to find things in the system.

Respuesta de Regpack

Andrew, I'm so glad to read that Regpack makes customizing your process easy and gives you the options you need to present your classes and manage your attendees easily in the back end.

I have our dev team looking into some of the glitches you mentioned. We work hard to ensure a smooth user experience and when we find issues, we work quickly to resolve them. The resent password issue you mentioned was brought to our attention and resolved last month.

All in all, its great to hear Regpack has been a big upgrade for how you work and we look forward to continued success in our partnership!

Franklin T.
Calificación general
  • Sector: Servicios e instalaciones recreativas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Emerson Rec. Camp

Revisado el 20/3/2021

Regpack has work with me over a year now due to the pandemic and they have been so flexible and...

Regpack has work with me over a year now due to the pandemic and they have been so flexible and willing to work with me. I feel like I am more then just a customer, but a person they truly care about.

Puntos a favor

The system is very easy to learn and being able to tag a trigger to anything helps the application side of the system so flawless and professional.

Puntos en contra

The system has so many options to do so many things that it can be overwhelming at first, but once you narrow it down to what you need and works for you, the rest is easy.

Respuesta de Regpack

Franklin, it's so great to hear your feedback! We are grateful to work with you and Emersonn! Happy to hear that after this challenging year, we were able to help support you through!

Julian S.
Calificación general
  • Sector: Formación profesional y coaching
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

Great idea, very poorly executed

Revisado el 6/11/2020

Regpack's software is very versatile, but the company's inability to keep the registration system...

Regpack's software is very versatile, but the company's inability to keep the registration system functioning correctly coupled with their policy of email only communication makes this an extremely aggravating company to be a customer of. We signed on with Regpack in May, 2020. In the time we have been with Regpack, the campaigns we've developed and run for 4 of these 7 months have resulted in lost time, money and customers due to Regpack payment system and integration failures. For example, currently, 7 prospective registrants for our November classes have wanted to register and pay via e-check (ACH), however Regpack system failures have caused them to attempt and fail with errors and erroneous charges to their bill now 3 times . I submitted an urgent ticket to Regpack development 5 days ago, and had to follow up multiple times to get updates over the past days. Yesterday Regpack support emailed to report that the had fixed the problem, so we walked the registrant through and again they received an error. When I reported this, Regpack advised me to call the customer a THIRD time to get screenshots and time/date login data and report back, but I don't feel comfortable going back to my customer yet again, and turning them into a Guinea pig for a registration system that is not functioning. This issue is the current one in a string of system failures that have cost us time and lost revenue over the past half year, and we are leaving Regpack at the end of this month.

Puntos a favor

Flexibility/versatility of the software
One of the support managers was willing speak over the phone, despite email-only support.

Puntos en contra

There are recurring system errors that cause failures in payment processing
Regpack support is slow to respond, not able to provide adequate details
It is not possible to speak with Regpack employees, even during a critical system failure

Respuesta de Regpack

Julian, I'm sorry that this was your experience with Regpack and that you felt we were not prompt enough in our response to your issue. As soon as any client reports an issue with payment functionality, it's immediately escalated to our development team as was the case here. The fix was pushed through as quickly as our team was able to resolve the issue. This issue affected your system alone and not others, so we had to investigate what was happening. Sometimes when working with complex business tools, there are situations that affect only one client or system, and this takes time to resolve and resolution includes working together with our clients and applicants to solve it. Our success and support team did keep you updated as updates came in from development. Trust that this was being addressed internally. Additionally we provided options for you to continue to collect payments while we implemented a fix. We're sorry to see you go, and we wish you luck with your business!

Dominic B.
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

We needed customization and Regpack fit our needs the best.

Revisado el 18/12/2020

Puntos a favor

We needed more customization with our registration software because of the way we run our operation. Our previous software company was great but we had to change our workflow to fit in. Overtime, this became stressful and difficult. Regpack has been great because of the level of details I can adjust or manipulate to fit our needs.

Puntos en contra

There are many layers with Regpack that onboarding was a little difficult. Most of the resources are available in help articles and videos. Because of that, it requires someone who is able to learn on their own. The project specialist are available but it would be more beneficial if there was a community portal that we could tap into.

Respuesta de Regpack

Dominic, so great to hear that Regpack offers the flexibility to create your process the way you'd like it to be instead of the other way around! We're glad to have you as part of the RP family. We also invite you to join our bi-weekly Desk Side Chats where our Success team is available to you LIVE to answer questions and show best practice tips for using Regpack to the fullest!

Mostrando 5 opiniones de 292 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Regpack

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Regpack.

Regpack ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 125.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Regpack

Los clientes habituales de Regpack son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Regpack admite los siguientes idiomas:

inglés

Regpack admite los siguientes dispositivos:

No tenemos información sobre los tipos de integración de Regpack

Regpack ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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