Sobre Quickbase

Quick Base es una plataforma de creación de aplicaciones que permite a los usuarios crear aplicaciones de negocios personalizadas sin necesidad de codificación. La solución lista para la empresa ofrece herramientas que incluyen automatizaciones de flujo de trabajo, notificaciones y recordatorios, administración de tareas, colaboración en equipo, paneles interactivos, entre otros.

Quick Base incluye formularios web sencillos para la recolección rápida de datos, la integración de apuntar y hacer clic con otras aplicaciones en la nube y fuentes de datos, API robustas, informes y paneles ilimitados, páginas de inicio personalizables y gobierno de tamaño adecuado, incluido el control de acceso basado en roles.

Precios desde:

USD 600.00/mes

  • Prueba gratis
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Canadá, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

USD 600.00/mes

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Imágenes

Visual Builder
Construction Dashboard
Sandbox
Visual Builder for no code application development
Sample Quick Base Executive Dashboard
Team collaboration with mobile upload capability
IT ticket tracking
Financial management
Professional services task management
Process Management Dashboard
Healthcare - tracking claims, appointments and billing
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Vídeo de Quickbase
Vídeo de Quickbase
Vídeo de Quickbase
Vídeo de Quickbase
Vídeo de Quickbase
Captura de pantalla de Quickbase: Visual Builder Captura de pantalla de Quickbase: Construction Dashboard Captura de pantalla de Quickbase: Captura de pantalla de Quickbase: Sandbox Captura de pantalla de Quickbase: Visual Builder for no code application development Captura de pantalla de Quickbase: Sample Quick Base Executive Dashboard Captura de pantalla de Quickbase: Team collaboration with mobile upload capability Captura de pantalla de Quickbase: IT ticket tracking Captura de pantalla de Quickbase: Financial management Captura de pantalla de Quickbase: Professional services task management Captura de pantalla de Quickbase: Process Management Dashboard Captura de pantalla de Quickbase: Healthcare - tracking claims, appointments and billing

Funciones

Características totales de Quickbase: 245

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Almacen de archivos
  • Almacenamiento de documentos
  • Aprendizaje y desarrollo
  • Arrastrar y soltar
  • Autenticación de dos factores
  • Automatización de procesos empresariales
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de empleados
  • CRM
  • Cambio de turnos
  • Campos personalizables
  • Citas recurrentes
  • Codificación y control de documentos
  • Colaboración en equipo
  • Comentarios de 360 grados
  • Comercial
  • Compras y recepción
  • Conexión segura
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Conforme con HIPAA
  • Contratación de personal
  • Contratos de especialidad
  • Contratos gubernamentales
  • Control de calidad de proveedores
  • Control de inventario
  • Control de procesos de aprobación
  • Control de procesos empresariales
  • Controles o permisos de acceso
  • Conversión de correo electrónico a tarea
  • Copia de seguridad y recuperación
  • Creación de documentos
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes de incidentes
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creación de órdenes de trabajo
  • Creación y diseño de formularios
  • Crear subtareas
  • Cualificación de leads
  • Códigos de barras/RFID
  • Datos en tiempo real
  • Desarrollo colaborativo
  • Desarrollo de aplicaciones web
  • Desarrollo de aplicaciones web/móviles
  • Desarrollo móvil
  • Desarrollo personalizado
  • ERP (Enterprise Resource Planning)
  • Edición/actualización de tareas
  • Edificios residenciales
  • Enrutamiento
  • Estimaciones
  • Etiquetado de tareas
  • Facturación
  • Flujo de trabajo basado en reglas
  • Flujo de trabajo configurable
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión 3PL
  • Gestión de abastecimiento
  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de almacenamiento de datos
  • Gestión de almacén
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carteras
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contraseñas
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de datos del proveedor
  • Gestión de diccionario de datos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de envíos
  • Gestión de equipos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de ideas
  • Gestión de implementación
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de integraciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la amortización
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la calidad
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de la importación/exportación
  • Gestión de las comunicaciones
  • Gestión de neumáticos
  • Gestión de normas ISO
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de operadores
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de permisos
  • Gestión de piezas
  • Gestión de políticas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de pruebas y de control de calidad
  • Gestión de quejas
  • Gestión de recibo y almacenamiento
  • Gestión de recursos
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de riesgos
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de transporte
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de ventajas
  • Gestión de órdenes de cambio
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del ciclo de vida de los contratos
  • Gestión del mantenimiento
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del rendimiento
  • Gestión del territorio
  • Gestón de procedimientos jurídicos
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de servicios
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Indexación
  • Información sobre vehículos
  • Informes personalizables
  • Informes planificados y automatizados
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de chat interno
  • Intercambio de datos electrónico
  • Interfaz gráfica de usuario
  • Lado de la compra (proveedores)
  • Lado de venta (clientes)
  • Lista de tareas (to-do list)
  • Mano de obra variable
  • Mantenimiento preventivo
  • Metodologías ágiles
  • Migración de datos
  • Modelado de datos
  • Modelado visual
  • Modelos
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Métricas de rendimiento
  • Módulos predefinidos
  • Pago a proveedores
  • Panel de actividades
  • Panel de control personalizable
  • Para desarrollo sin código
  • Para la industria AEC
  • Perfiles de empleados
  • Permite la programación de multiples idiomas
  • Planificación de personal
  • Planificación de sucesiones
  • Planificación y programación de proyectos
  • Plantillas de proyecto
  • Plantillas prediseñadas
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Previsión de la demanda
  • Previsión de ventas
  • Priorización
  • Procesamiento de pedidos
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de tareas
  • Programación del mantenimiento
  • Proyecciones
  • RFI y envíos
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Registro de entrada y salida
  • Registro único
  • Relacional
  • Replicado de datos
  • Segmentación
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de candidatos
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de defectos
  • Seguimiento de envíos
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de garantías
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de presupuestos/Costes de trabajo
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento de reparaciones
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sin código
  • Sincronización de datos
  • Sincronización en tiempo real
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Tablero kanban
  • Tarea para nivel superior
  • Tareas de importación
  • Tareas recurrentes
  • Tiempo y asistencia
  • Tratamiento de pedidos
  • Varias ubicaciones
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Vista de hoja de cálculo

Alternativas

monday.com

4.6
#1 alternativa a Quickbase
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Odoo

4.2
#2 alternativa a Quickbase
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para la gestión empresarial. Odoo está...

kintone

4.7
#3 alternativa a Quickbase
Crea aplicaciones comerciales y aplicaciones de bases de datos de forma rápida y sencilla. No se requiere codificación.

Caspio

4.6
#4 alternativa a Quickbase
Caspio es una plataforma para crear aplicaciones de base de datos en línea personalizadas sin la necesidad de...

Opiniones

Calificación general

4.4 /5
(218)
Relación calidad-precio
4.1/5
Funciones
4.2/5
Facilidad de uso
4.1/5
Asistencia al cliente
4.3/5

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Mostrando 5 opiniones de 218
George K.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Quickbase: the the missing link between applications and and business owners

Revisado el 22/2/2016

I have used Quickbase for about 2 years now, and I have needed to create the application for my...

I have used Quickbase for about 2 years now, and I have needed to create the application for my company from scratch.
After having dabbled with the likes of designing a SQL or Access database, to creating a seemingly easier FileMaker application, Quickbase ended up winning those, hands down.

From a UI/UX perspective, Quickbase is a very intuitive products. You will immediately notice the attention to detail in designing this product the very first time you run into an error in a formula, or any design element. All feedback from the application is so detailed to the point where it practically resolves the issue for you. No other application has ever done that for me.

Furthermore, it allows even a non-technical user create fairly complex applications that are far from achievable using a normal database product.

Even if you are looking to create certain more advanced functionality in Quickbase, for instance, interacting with other applications via the API, you have native connectors within Quickbase which is constantly growing, and you can use applications like Zapier to further than integration without requiring any programming knowledge.

I can write about the benefits of this application for pages, but, I will just say that, if you are drowning in Excel sheets to run your business, and have no way to link your data in an elegant way, do yourself a favor, and check out Quickbase for this purpose.

Puntos a favor

- Easy of use (Great UI/UX)
- Flexible Interface
- Scalable
- Supports a full API for integration to virtually any other application
- Allows for scaling to a multi-user application, allowing for complex workflows to match business process.
- It's a mature product, which means that you would hard pressed to ask a question that hasn't already been answered by one of the Quickbase geniuses in the community forums.
- The community support is fantastic, and their support is very quick and efficient.

Puntos en contra

- Reports are not easily formattable. So, if you want to send out reports to your clients, or internally within the company, you would have to resort to 3rd party tools to allow for such functionality.
I'm hoping that Quickbase will work on this particular aspect of their reporting in future releases.

Respuesta de QuickBase

Thanks for the fantastic review, George! Glad to hear QuickBase is working for you and your organization. We are always working to enhance QuickBase -- including updating our reporting options -- so please stay tuned for great new features in the future!

Cody H.
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Quick Base is a solid way to visualize and share data with controls

Revisado el 29/12/2020

I have used Quick Base for a long time, and can get around easier than many of my colleagues. I...

I have used Quick Base for a long time, and can get around easier than many of my colleagues. I view that as a mark against Quick Base, but overall it serves well as a place to store and visualize data for a distributed team.

Puntos a favor

Quick Base is a solid way to visualize and share data with controls. It serves well as a data repository and tool for displaying large data sets.

Puntos en contra

Not as intuitive as some of the competitors, sometimes it takes 2-3 menu clicks to get where you're going.

Abe G.
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Disturbing Relationship with a company that should be there for your success

Revisado el 15/5/2020

In the begining, we started using the app. everything was great until about a year in. im not happy...

In the begining, we started using the app. everything was great until about a year in. im not happy and for the investment, take my advise, SPEND the Extra money and just use Salesforce they arent the best platform for no good reasons. we have already started using Salesforce and have befitted from the switch Greatly.

Puntos a favor

This App is basically an excel sheet on steroids.

Puntos en contra

The app takes you through multiple steps to save, add or edit an app page. When it comes to process, this app will make you click "Edit" then once you enter your data you have to click "save". The "premier" users or platinum users is ok but when you try to speak to them, all you get is "good luck going else where" . The fact is, they will lure you in, but lets face it. once you move your database in, they count on you not moving it out.

Brad E.
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Quickbase transformed our business

Revisado el 4/1/2017

My company is an energy efficiency contracting business with 20+ employees and $2.5M in annual...

My company is an energy efficiency contracting business with 20+ employees and $2.5M in annual revenue across residential and commercial business lines. Before we used Quickbase, we had used a combination of other software, and a proprietary software we built to manage our operations. Where these software fell short, Quickbase far exceeded. Simply put the ability create, extend, and change our application to meet our specific needs in a constantly changing environment is powerful. Our application has become our CRM, Project Management, and Operational tracking ad reporting software all built into one with a lot of automation and integration to boot!

Puntos a favor

Developing on Quickbase is incredibly easy. Most business operators with basic business software instincts can start building in Quickbase immediately, or they can choose an application on their exchange to start off with. Beyond the basics, where Quickbase really shines is how robust of a platform it is with incredible functionality including beautiful reporting, dynamic filtering, formula fields and form logic, integration ability, and more. There's always a new trick you can learn in Quickbase.

In terms of usability, that's really all in the app your choose to use or build. It can be really clunky or sleek. All depends on your ability to build a usable app. The design of the interface is basic, but they're in the process of rolling out a new UI called Mercury that looks great.

Puntos en contra

Quickbase does not provide a ton of customer support. They rely on an incredible community of users and developers as well as approved Quickbase Solutions Providers (QSPs) that customers can contract with for help with building their applications. But if you're looking to go at it on your own, you will have to dig if you need help with something. As savvy of as Quickbase user I am, it took me three years before I even learned that I had an account manager at Quickbase.

Michael M.
Calificación general
  • Sector: Organización política
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Quickbase: Easy to Learn, Rewarding to Master

Revisado el 18/9/2015

I have been using Quickbase since July of 2011 with my consulting firm that specializes in making...

I have been using Quickbase since July of 2011 with my consulting firm that specializes in making Operations, Logistics, and Finance-related applications for many clients in the Washington, DC area. Coming from a statistics programming background, I found it very easy to start making simple relational databases and customize the user experience to my liking. Over the years, Quickbase has only gotten better in offering more options and polish, while still remaining stable and very robust for any number of use cases. One downside to being such a broad tool is that our clients sometimes don't even think to ask if something can be done in Quickbase, and instead wasting money on a more targeted application that is more out of the box ready. We commonly find that with new clients, making a simple app starts to open up the "what ifs" in their mind on what can be done in Quickbase. This is made even easier these days with the Quickbase App Exchange, showcasing beginner level applications, and the new Quickbase Sync which allows out of the box (one-way) data transfers from several 3rd party applications.

Overall as a developer, the more time you put into exploring what Quickbase can do, the more possibilities there are in meeting requirements for potential projects.

Puntos a favor

Easy to set-up, but has a lot of depth for those willing to take the time to learn. Low-code and great for experienced Excel and Google Sheets formula writers.

Puntos en contra

They are working on this, but the front end often receives complaints for looking too plain. Also the summary aggregation reports are in need of some TLC, and adding more functionality for picky executives who want things to look a certain way. I hope the attention they are putting into the very nice looking graphs and charting options is turned to Summary Reports soon!

Mostrando 5 opiniones de 218 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Quickbase

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Quickbase.

Quickbase ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 600.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Quickbase

Los clientes habituales de Quickbase son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Quickbase admite los siguientes idiomas:

inglés

Quickbase admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Quickbase se integra con las siguientes aplicaciones:

Bill.com, Boomi, Box, DocuSign, Dropbox Business, Easy Insight, Gmail, Google Analytics, Google Calendar, Google Drive, Marketo Engage, Microsoft Outlook, NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Sage Intacct, Salesforce Service Cloud, Slack, SurveyMonkey, Tableau, Workato, Workday Financial Management, Zapier, Zendesk, Zuora

Quickbase ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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