
Sobre Tix
Tix es un software de venta de entradas online basado en la nube que permite a las empresas de gestión y organización de eventos vender entradas a los clientes. Los clientes pueden reservar entradas a través de distintas configuraciones de taquilla, como canales de venta directa o taquilla a pie de calle. La configuración online incluye venta de entradas a través de dispositivos móviles y quioscos, así como a través de los centros de atención telefónica de Tix.
Tix ofrece funciones como fácil integración con pasarelas de pago con tarjeta de crédito y varias pasarelas de comercio electrónico como Authorize.net, Cybersource y PayPal; impresión de entradas electrónicas, entradas preimpresas y opciones de impresión de entradas térmicas. La selección de asientos permite a los usuarios elegir sus asientos preferidos en una vista fotográfica de los mismos.
Tix se integra con el software CRM para capturar y analizar los detalles de los clientes y su historial de compras. También fomenta la participación del cliente mediante encuestas, campañas de redes sociales, cupones de descuento y renovaciones. Las funciones de marketing por correo electrónico de Tix se pueden usar para enviar notificaciones masivas por correo electrónico a los clientes. La suscripción de temporada permite a los clientes seleccionar sus propios asientos para todas las funciones incluidas en la suscripción.
Tix también proporciona a los usuarios funciones adicionales como escaneo de códigos de barras, promoción de marca, taquilla móvil, donación y membresías y analíticas.
La empresa atiende las necesidades de escuelas de baile, colegios y universidades, eventos deportivos, casinos, ferias, exposiciones y organizaciones religiosas, entre otros.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Nutickets

Brown Paper Tickets

Showpass

ThunderTix

Opiniones
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- Sector: Entretenimiento
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great solution for your event needs!
Revisado el 18/6/2022
Tix takes out a lot of headache and small details in setting up your ticketed events. I like it a...
Tix takes out a lot of headache and small details in setting up your ticketed events. I like it a lot!
Puntos a favor
Once you set up an event, it's fairly easy to duplicate and set up any future events for each individual location. The Tix software looks like it's a part of our site once integrated.
Puntos en contra
I think it just takes some time to figure out how to make any updated changes to a new event without making changes to any previous events from the same venue or same production.
Alternativas consideradas
EventbriteRazones para elegir Tix
The payout from BrownPaperTickets wasn't until after the end of the entire production. Although, you could get some payouts prior to this, the cost would have gone up for the service.Razones para cambiar a Tix
Ease of use and time.- Sector: Entretenimiento
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Ticketing Service By Far
Revisado el 19/5/2022
Tix are great to deal with. Very honest and don't add hidden fees. What they say that they will do...
Tix are great to deal with. Very honest and don't add hidden fees. What they say that they will do happens.
Puntos a favor
It is an easy company to deal with. The ticketing is very professional and efficient.
Puntos en contra
We need some training with setting up our ticketing so that we have more control without needing help.
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
The Excellent Customer Service has made working with this system a breeze!
Revisado el 4/5/2016
I have worked with these people and this system for seven years working for three companies. While...
I have worked with these people and this system for seven years working for three companies. While there are some glitches, overall the system is simple to use and the Customer Service is outstanding! They have enabled me to streamline processes that were consuming more time than humanly endurable with the automatic renewal system. They advise me of the system parameters and what it can do for me, and have educated me to use it proficiently throughout the years. They take ownership of my problems and resolve them by whatever it takes to get the job done, including being most accommodating customizing reports, seat maps, customer letters, emails, etc. as needed and adapting their programming to meet my unique needs, a rare option in this world! I have never experienced more concern for my issues and dedication to resolving them than I have with this staff of experts. They continually enhance and improve their system and incorporate my requests whenever possible. They are truly committed to excellence going above and beyond providing extraordinary Customer Service and are quick to respond to my often urgent needs and resolved issues I deemed hopeless. They listen to my problems, have eased my frustrations and spent hours and hours on the phone with me and my complications over the years. I have worked with other systems that had no one to talk with and no "phone a friend" option which I found unbearable. Although I have never met any of the staff, I regard them as my friends as I am the friend in need and they are the friends indeed!
Respuesta de Tix
Rita, thank you for taking the time to provide your feedback. Your challenges are our challenges and we do what we can to ensure that our system helps you do things as efficiently and productively as possible. We appreciate you and hold you in kind regard as well. Thank you for choosing Tix!
Silvia Mahoney | Tix, Inc.
- Sector: Deportes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Simple, Great Customer Service that is always there to help and make things work properly
Revisado el 6/6/2018
Selling tickets 24-7
Selling tickets 24-7
Puntos a favor
It is a simple program to use. Easy Setup events allows you to get other work done to make your event successful
Puntos en contra
Lack of social media connection. Lack of information that can be placed on the tickets and being and to use the same information on the online and box office tickets. Need to be able to rename the categories on the e ticket to be able to put
more coupons. Need to have an option to automatically set when to change ticket prices so you do not have to wait up until midnight.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
My Tix Review :)
Revisado el 26/5/2022
Iris Pechinek is the most valuable asset that TIX offers us!
Iris Pechinek is the most valuable asset that TIX offers us!
Puntos a favor
Ease of use - easy to link. Flexible options for our "unique" events and needs.
Puntos en contra
Can't edit address changes during order - can create a hassle when matching credit card payments with a zip code. Why can't a partial refund be integrated with our credit card processer?
Preguntas frecuentes sobre Tix
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Tix.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Tix?
Tix ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 0.25
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Tix?
Los clientes habituales de Tix son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000
P. ¿Qué idiomas admite Tix?
Tix admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Tix es compatible con dispositivos móviles?
Tix admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Tix?
Tix se integra con las siguientes aplicaciones:
BluePay, Forte, GlobalGateway, Mailchimp, Orbital Payment Gateway, PayPal, PayTrace, Payflow, Sage Payments, Square Payments, Stripe, SurveyMonkey, TouchNet Payment Systems, authorize.net, cybersource, ePay, goEmerchant Shopping Cart Software, iATS
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Tix?
Tix ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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