Front

Software de gestión de correo electrónico y bandeja de entrada compartida para equipos

4.5 /5 (168 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Front

¿Qué es Front?

Front es la bandeja de entrada compartida para equipos que reúne todas las comunicaciones de tu empresa en una única plataforma de colaboración. Los equipos de asistencia al cliente, ventas, operaciones, TI y marketing pueden administrar las direcciones de correo electrónico [email protected], [email protected] y otras direcciones de correo electrónico de grupo, Facebook, Twitter, chat y mensajes SMS, en un solo lugar y responder sin tener que cambiar a otras herramientas.

Diseñado para la colaboración en equipo: Los correos electrónicos y los mensajes en tu bandeja de entrada compartida se pueden asignar a los compañeros de equipo para dejar en claro quién es el responsable de responder y la detección de colisiones impide que se responda varias veces al mismo mensaje. Puedes mencionar directamente a tus compañeros de equipo para compartir y analizar los mensajes y borradores antes de enviar una respuesta a un cliente. Las plantillas de correo electrónico te permiten responder rápidamente a las preguntas más frecuentes.

Mejora la productividad del equipo: Front funciona como un cliente de correo electrónico, pero es más poderoso que Gmail o Outlook. Con funciones como comentarios internos, recordatorios de seguimiento, confirmaciones de lectura, combinación de correspondencia, secuencias de correo electrónico y respuestas enlatadas, puedes responder con una frecuencia de 2 a 3 veces más rápida a los clientes. Las aplicaciones móviles en iOS y Android están disponibles para responder y clasificar sobre la marcha. El análisis integral de Front muestra tu tiempo de respuesta, volumen de mensajes y muchos más para medir tu productividad.

Se integra con todas sus aplicaciones: Front trabaja con muchos de los otros softwares que ya usas, como Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana y más, para que puedas acceder y sincronizar esta información en Front. Las integraciones personalizadas para sus necesidades comerciales específicas pueden desarrollarse utilizando la API.

Prueba Front de forma gratuita por 14 días.

Información general sobre Front

Precio

A partir de
USD 9.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Front

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Media

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Captura de pantalla de Front: Manage email, chat, social media, SMS in one place Captura de pantalla de Front: Assign messages to your teammate for clear accountability and ownership Captura de pantalla de Front: Direct mention teammates to internally discuss messages and leave comments Captura de pantalla de Front: Connect to other apps, like Salesforce, to access and sync information in Front Captura de pantalla de Front: Track and analyze your message volume and response times to improve performance over time Captura de pantalla de Front: Android mobile app to respond on the go Captura de pantalla de Front: iOS mobile app to respond on the go

Opiniones de Front

Opiniones de Front

Calificación general
4.5
/
5
Excelente
112

Muy bien
40

Normal
7

Pobre
6

Malo
3

Relación calidad-precio
4.2
Funciones
4.3
Facilidad de uso
4.5
Asistencia al cliente
4.4
90% Un ha recomendado esta aplicación
Marjolaine L.

Best email software ever

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation


Traducir con Google
John F.

Great Software, Terrible Billing and Support Policies


Traducir con Google
Usuario verificado

One of the worst email applications I've ever used


Traducir con Google
Adam G.

Great software, hard to be without


Traducir con Google
Jessica S.

Multiplayer email! Can't believe some people don't use this

Fantastic! We are a team of two, and one of us is the main visionary, the other is the one communicating with customers. We needed a quick and efficient way of having one person write an email, the other person check it and add notes, and both parties okaying it before sending. Also, with customer support, it's nice to be able to store responses I use a lot, and quickly modify them to suit the individual recipient. Front helps us in these two ways, primarily, and that makes it by far worth the money.


Traducir con Google
Marjolaine L.
Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Best email software ever

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 12/3/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation

Puntos a favor

Sharing emails without having to forward them, being able to have internal conversations within an email, plenty of integrations

Puntos en contra

When I need to speak to all the team, I have to create a discussion and add them all, one by one.
I'd rather have the possibility to @team within an email or a discussion to make sure they are all included.
I also whish we could find a slack inbox where we could find all the channels we have and avoid having to switch between the two softwares.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

John F.
Sector: Telecomunicaciones
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Great Software, Terrible Billing and Support Policies

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 31/7/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

It has a number of very good features for helping teams work together for sales and support. The abilities to share, assign, comment on, snooze and resurface issues makes zero inbox possible. Keeps clutter down and focus on what is most important at the moment. We really like the 'product'.

Puntos en contra

-Front's Billing policies are absurd. If one signs up for an annual plan adding a user even if only temporarily for a day or a month while transitioning employees results in a charge for as much as a full year for that seat.

-During the sales process, you will experience significant personal, real-time communications. Once the sales process is over, don't hope to EVER be able to have a real-time conversation with anybody. Regardless of the severity or complexity of the issue, the only option is email that often takes days to get a response which can be a real problem when the platform is down since it is the only way to contact them. They had a chat ability for a while but turned it off apparently because customer expectations for a timely response were too high.

-Don't bother making suggestions. Although they have what appears to be a strong attitude towards involving customers, suggestions get a pat on the head and swept into a 'we'll pass that on' basket. No methods or interest to surface ideas and suggestions in a way that other end-users can expand upon or upvote/prioritize.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 1.0/10

Usuario verificado
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

One of the worst email applications I've ever used

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 2/4/2018
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

The overall look of Front is simple, which is nice.

The snooze function on emails.

The support staff were friendly and quick to answer.

Puntos en contra

My company switched my team over to Front after a couple people who shared an inbox had issues with managing it. I didn't have a shared inbox, but struggled with the lack of functionality for just personal inboxes.

There are so many missed functionalities to Front it made my job incredibly inefficient. I found myself spending more time doing my job which consists of heavy emailing because of Front problems.

1. No calendar. Cannot make appointments, set up meetings, etc.

2. Unable to edit messages in a previous thread. Say someone sends you a list of questions. You cannot just answer next to their list in the previous email and say "see below."

3. Archiving messages... when we first switched to Front, the management team used it for a few weeks to test it. When the team was instructed to switch within the next couple weeks, and BOOM thousands of emails that Front could not autoarchive. I had about 10 emails in Outlook during the switch. The front inbox had accumulated thousands over the course of the management test period. Front could only auto archive shared inboxes, not personal. I had to spend 20 minutes selecting 3000 emails to auto archive since it didn't sync correctly with Outlook.

4. Saving emails... you can't. You only have the option to send a link of the email which only works for those that also used front.

5. You cannot edit pasted tables in front, as far as formatting goes. No deletion of columns or making rows smaller.

6. No red flags or categorizing. Often I'd keep emails in Outlook and red flag them to remind myself to check on it before I leave. No flagging in Outlook. This is replaced by snoozing in Front to make it reappear later, but I do miss the flag option.

7. You archive something in someone else's inbox that they share with you... it archives in their inbox, too.

8. No options to make folders. You want to move emails to a folder to refer to later? You cannot.

I could go on and on and ended up emailing a list of 18 problems after using Front for the first 3 months to management who sent to Front support. The responses were basically they hope to rollout that feature one day. Which obviously doesn't help now.

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Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Adam G.
Sector: Muebles
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Great software, hard to be without

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 22/4/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

The best part of Front is that it only adds a layer on top of already existing things, such as an e-mail inbox. Other helpdesk software systems tend to be built around their own database structures and add e-mail on top of that instead. The approach that Front uses also means that if one were to ever leave Front, every single correspondence with customers is still sitting in your e-mail account (s).

Puntos en contra

There's not really anything I've ever disliked about the software. My pet peeve is that they've raised the prices quite dramatically over the last years. I'm disappointed that software creators these days seem to lure customers in with low prices to build their base and then raise the prices once they have a big enough customer base. But all in all, the software in itself is great.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Jessica S.
Sector: Biotecnología
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Multiplayer email! Can't believe some people don't use this

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 25/5/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Fantastic! We are a team of two, and one of us is the main visionary, the other is the one communicating with customers. We needed a quick and efficient way of having one person write an email, the other person check it and add notes, and both parties okaying it before sending. Also, with customer support, it's nice to be able to store responses I use a lot, and quickly modify them to suit the individual recipient. Front helps us in these two ways, primarily, and that makes it by far worth the money.

Puntos a favor

Being able to chat with coworkers about emails before they send. Being able to take over a draft someone else wrote, and send from my account, and share drafts with colleagues and have them edit, take them over, OR just give them back to me. Basically it's multiplayer mode for email. And I love the canned responses feature.

Puntos en contra

There are issues with the canned responses that make it not 100% efficient. Example: hard to filter canned responses other than by keyword in the title, not easy to make quick edits to them or replace an old one. Maybe because not everyone likes that feature other than me. But it still works and I have confidence it will improve in the future.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8.5/10
Basado en 168 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Front

Precios de Front

A partir de
USD 9.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.2/5
Basado en 168 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Front

Funciones de Front

API
Almacenamiento de documentos
Chat
Comentarios
Control de acceso
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Espacio de trabajo colaborativo
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de archivos
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de permisos
Herramientas de colaboración
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Proyecciones
Seguimiento de actividades
Funciones
4.3/5
Basado en 168 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Front

Preguntas frecuentes sobre Front

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Front.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Front?

Front ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 9.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Front?

No tenemos información sobre las características de Front

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Front?

Los clientes habituales de Front son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Front?

Front admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Front?

Front cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Front es compatible con dispositivos móviles?

Front admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Front?

Front se integra con las siguientes aplicaciones:

Aircall, Asana, Co:tunity, FCS CosmoPMS, Intercom, Nicereply, Pipedrive, Slack, Smooch, Truly

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Front?

Front ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo, Base de conocimientos, Foro