Samepage
Software de colaboración y gestión de tareas para equipos en tiempo real
4.8 /5 (810 opiniones) ¡Escribe una reseña!Información general sobre Samepage
¿Qué es Samepage?
Samepage es una aplicación de colaboración todo en uno para equipos de negocios. Samepage facilita la colaboración en equipo a través de la compilación de listas de tareas, chats de video grupales, mensajes instantáneos, archivos, agendas de reuniones, temas de discusión, programación y más, en una sola plataforma.
Samepage es adecuado para organizaciones de todos los tamaños y formas, incluidas agencias de marketing, departamentos de Recursos Humanos, organizaciones educativas y sin ánimo de lucro y se puede implementar en equipos de empleados, clientes, consultores, socios y proveedores. Los archivos, fotos, videos, mapas, conversaciones y más se compilan en una página para que todos los involucrados puedan verlos y contribuir.
Las páginas en Samepage se pueden compartir con cualquier persona (sujeto a controles de acceso de usuario y derechos de intercambio establecidos por los administradores), para mantener a todos actualizados y sincronizados. Una aplicación móvil nativa permite que los proyectos en Samepage sean accesibles para los miembros del equipo desde cualquier lugar y dispositivo. Una aplicación de escritorio nativa simplifica el acceso a Samepage desde computadoras portátiles y de escritorio.
Los archivos almacenados en Dropbox, Google Drive, OneDrive o Box pueden incluirse en una página Samepage. Samepage también se integra con más de otras 100 aplicaciones populares a través de Zapier.
Información general sobre Samepage
Precio
Opciones de precios
Funciones de Samepage
Medios
Opiniones de Samepage
Opiniones de Samepage
Effective for small teams
Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).
Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!
I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.
so simple to use
Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.
Pleasantly surprised by it
9.9 out of 10
9/9 out of 10!
Compara con las alternativas según la valoración global
Compara las alternativas

Effective for small teams
Puntos a favor
Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).
Puntos en contra
The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.
Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!
I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.
Puntos a favor
Samepage has all the features I need to operate as a manger of multiple large construction projects/contracts. The initial integration with existing business process was easy as I was able to customize pretty much everything to suit my organization's needs. Being a small business, I found it especially helpful to update as things shifted and expanded. An additional benefit was the great value for the cost.
Puntos en contra
Sometimes wish there was more color themes to brighten up the interface, but overall I greatly appreciate the clean & simple appearance.

so simple to use
Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.
Puntos a favor
- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated
Puntos en contra
- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)
Pleasantly surprised by it
Puntos a favor
File transfers are smooth and quick . You can configure it to meet your specific needs . It keeps record of all previous projects and they are extremely easy to access. I like that it's fluid when it comes to who can join meetings and at what point of the meeting .
Puntos en contra
Like most of programs of it's kind ,it takes a bit of getting used to until you are comfortable using it properly .
The color-scheme of the app is fairly bland ,compared to other apps I have used. More color options will make people and tasks more easily distinguishable .
9.9 out of 10
9/9 out of 10!
Puntos a favor
I love everything about it! It's so easy - it has everything we want on it; templates and much more!
Puntos en contra
The only thing i am WAITING for is for them to get more bandwidth so that video conferencing is easier.
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas
Precios de Samepage
Precios de Samepage
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas
Funciones de Samepage
Funciones de Samepage
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas
Categorías
Categorías
Preguntas frecuentes sobre Samepage
Preguntas frecuentes sobre Samepage
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Samepage.
P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Samepage?
Samepage ofrece los siguientes planes de precios:
A partir de: USD 7.50/mes
Modelo de precios: Gratis, Suscripción
Prueba gratis: Disponible
P. ¿Cuáles son las características principales de Samepage?
No tenemos información sobre las características de Samepage
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Samepage?
Los clientes habituales de Samepage son:
Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas
P. ¿Qué idiomas admite Samepage?
Samepage admite los siguientes idiomas:
Alemán, Checo, Chino (simplificado), Español, Francés, Inglés, Italiano, Japonés, Portugués, Ruso
P. ¿Samepage es compatible con dispositivos móviles?
Samepage admite los siguientes dispositivos:
Android, iPhone, iPad
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Samepage?
Samepage se integra con las siguientes aplicaciones:
BugHerd, Jira, LeadMaster, Marketo Engage, Sift, SugarCRM, Twitter, Wordpress, Zendesk, Zoho CRM
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Samepage?
Samepage ofrece las siguientes opciones de asistencia:
Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Tutoriales en vídeo, Asistencia en línea, Asistencia telefónica
Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).