Samepage

Software de colaboración y gestión de tareas para equipos en tiempo real

4.8 /5 (811 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Samepage

¿Qué es Samepage?

Samepage es una aplicación de colaboración todo en uno para equipos de negocios. Samepage facilita la colaboración en equipo a través de la compilación de listas de tareas, chats de video grupales, mensajes instantáneos, archivos, agendas de reuniones, temas de discusión, programación y más, en una sola plataforma.

Samepage es adecuado para organizaciones de todos los tamaños y formas, incluidas agencias de marketing, departamentos de Recursos Humanos, organizaciones educativas y sin ánimo de lucro y se puede implementar en equipos de empleados, clientes, consultores, socios y proveedores. Los archivos, fotos, videos, mapas, conversaciones y más se compilan en una página para que todos los involucrados puedan verlos y contribuir.

Las páginas en Samepage se pueden compartir con cualquier persona (sujeto a controles de acceso de usuario y derechos de intercambio establecidos por los administradores), para mantener a todos actualizados y sincronizados. Una aplicación móvil nativa permite que los proyectos en Samepage sean accesibles para los miembros del equipo desde cualquier lugar y dispositivo. Una aplicación de escritorio nativa simplifica el acceso a Samepage desde computadoras portátiles y de escritorio.

Los archivos almacenados en Dropbox, Google Drive, OneDrive o Box pueden incluirse en una página Samepage. Samepage también se integra con más de otras 100 aplicaciones populares a través de Zapier.

Información general sobre Samepage

Precio

A partir de
USD 7.50/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Samepage

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Alemán, Checo, Chino (simplificado), Español, Francés y otros 5, Inglés, Italiano, Japonés, Portugués, Ruso

Medios

Collaborate in real-time on feature-rich pages. Your conversation is always in the right context thanks to built in chat. Assign task and create events in the built-in agenda.
Task boards help you to have a clear overview of what's in the works. You can talk about an individual task or chat about the whole task board.
Work on spreadsheets large and small. Of course, with the possibility to attach tasks and events and chat right on the document.
Take advantage of shared calendars where you can outline your marketing activities, plan your roadmap, or just share our PTO's.
Get most of your brainstorming sessions with mindmaps. Quickly write down all your thoughts, then assign tasks and share the document with anyone.
Enjoy multiple document types. You can also upload your own files and take advantage of the built-in chat and agenda options.
Organize everything in a familiar folder structure. Share different folders with different parts of your company.
Stay on top of your notifications with inbox. Mark things as read if they don't require your attention.
Stay on top of your tasks. No matter on which document the task lives, you can always see all tasks assigned to you.
View and edit all your content on through Samepage mobile app.
Captura de pantalla de Samepage: Collaborate in real-time on feature-rich pages. Your conversation is always in the right context thanks to built in chat. Assign task and create events in the built-in agenda. Captura de pantalla de Samepage: Task boards help you to have a clear overview of what's in the works. You can talk about an individual task or chat about the whole task board. Captura de pantalla de Samepage: Work on spreadsheets large and small. Of course, with the possibility to attach tasks and events and chat right on the document. Captura de pantalla de Samepage: Take advantage of shared calendars where you can outline your marketing activities, plan your roadmap, or just share our PTO's. Captura de pantalla de Samepage: Get most of your brainstorming sessions with mindmaps. Quickly write down all your thoughts, then assign tasks and share the document with anyone. Captura de pantalla de Samepage: Enjoy multiple document types. You can also upload your own files and take advantage of the built-in chat and agenda options. Captura de pantalla de Samepage: Organize everything in a familiar folder structure. Share different folders with different parts of your company. Captura de pantalla de Samepage: Stay on top of your notifications with inbox. Mark things as read if they don't require your attention. Captura de pantalla de Samepage: Stay on top of your tasks. No matter on which document the task lives, you can always see all tasks assigned to you. Captura de pantalla de Samepage: View and edit all your content on through Samepage mobile app.

Opiniones de Samepage

Opiniones de Samepage

Calificación general
4.8
/
5
Excelente
657

Muy bien
142

Normal
9

Pobre
2

Malo
1

Relación calidad-precio
4.8
Funciones
4.6
Facilidad de uso
4.7
Asistencia al cliente
4.8
99% Un ha recomendado esta aplicación
Kim B.

All-in-one project management solution

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.


Traducir con Google
Kevin T.

Effective for small teams

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).


Traducir con Google
Carolyn S.

so simple to use

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.


Traducir con Google
Eric W.

9.9 out of 10

9/9 out of 10!


Traducir con Google
Cheryl H.

Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!

I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.


Traducir con Google
Kim B.
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

All-in-one project management solution

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 14/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.

Puntos a favor

I love the ease of use and being able to manage all of my team's communication all in one place. We create project plans, chat, share files, set up private communications with clients, and so much more.

Puntos en contra

It is hard to find something that I like least about Samepage. Since I've been using project management software for many years so the transition into using Samepage was easy for me. For newbies, there may be a steep learning curve at first to learn how Samepage manages content in teams instead of projects. Otherwise, I would say it was easy for me to get started with.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Kevin T.
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
Traducir a español
Traducir a español

Effective for small teams

Software usado Semanalmente durante Más de un año
Revisado el 3/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Puntos a favor

Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Puntos en contra

The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Carolyn S.
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

so simple to use

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 30/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Puntos a favor

- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Puntos en contra

- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Eric W.
Sector: Propiedad inmobiliaria
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

9.9 out of 10

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 8/7/2020
Fuente de la reseña: Capterra

9/9 out of 10!

Puntos a favor

I love everything about it! It's so easy - it has everything we want on it; templates and much more!

Puntos en contra

The only thing i am WAITING for is for them to get more bandwidth so that video conferencing is easier.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Cheryl H.
Sector: Construcción
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 13/5/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.

Puntos a favor

Samepage has all the features I need to operate as a manger of multiple large construction projects/contracts. The initial integration with existing business process was easy as I was able to customize pretty much everything to suit my organization's needs. Being a small business, I found it especially helpful to update as things shifted and expanded. An additional benefit was the great value for the cost.

Puntos en contra

Sometimes wish there was more color themes to brighten up the interface, but overall I greatly appreciate the clean & simple appearance.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9.5/10
Basado en 811 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Samepage

Precios de Samepage

A partir de
USD 7.50/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.8/5
Basado en 811 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Samepage

Funciones de Samepage

API
Almacenamiento de documentos
Chat
Comentarios
Control de acceso
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Espacio de trabajo colaborativo
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de archivos
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de permisos
Herramientas de colaboración
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Proyecciones
Seguimiento de actividades
Funciones
4.6/5
Basado en 811 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Samepage

Preguntas frecuentes sobre Samepage

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Samepage.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Samepage?

Samepage ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 7.50/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Samepage?

No tenemos información sobre las características de Samepage

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Samepage?

Los clientes habituales de Samepage son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Samepage?

Samepage admite los siguientes idiomas:

Alemán, Checo, Chino (simplificado), Español, Francés, Inglés, Italiano, Japonés, Portugués, Ruso

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Samepage?

Samepage cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Samepage es compatible con dispositivos móviles?

Samepage admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Samepage?

Samepage se integra con las siguientes aplicaciones:

BugHerd, Jira, LeadMaster, Marketo Engage, Sift, SugarCRM, Twitter, Wordpress, Zendesk, Zoho CRM

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Samepage?

Samepage ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Tutoriales en vídeo, Asistencia en línea, Asistencia telefónica