Sobre ThunderTix

ThunderTix es un software de venta de entradas de servicio completo para compra online, en taquilla o por teléfono. Vende entradas para eventos de admisión general o asigna los asientos en un gráfico. Diseñado para ser una solución con marca de la empresa que incorpora directamente los eventos en el sitio web y mantiene a los clientes en el mismo durante todo el proceso de compra. Permite introducir estilos o CSS propios para crear una presencia web verdaderamente unificada con la marca.

Cuando un cliente compra una entrada online, la solución envía la entrada electrónica imprimible al correo electrónico del usuario. Personaliza el recibo de entrada y correo electrónico con el logotipo, colores, términos e información del evento. Realiza venta cruzada con los patrocinadores del evento ofreciendo la colocación de sus logotipos en el espacio publicitario designado en la entrada en PDF.

El escaneo de códigos de barras evita el fraude y garantiza que los usuarios accedan con entradas legítimas. Cuando los clientes llegan al evento, la empresa puede usar un registro electrónico. En caso de eventos más grandes, se puede agilizar el proceso de registro con escáneres de códigos de barras. La función de escaneo, que lee las entradas en papel directamente desde el smartphone, está disponible en aplicaciones gratuitas para Android e iOS (iPhones e iPads). También ofrece venta o alquiler de escáneres.

La solución ofrece acceso a datos críticos de informes en cualquier momento del evento, como listas de asistentes, informes de ventas por entrada y valor en dólares, informes de conciliación, informes de múltiples eventos y resultados de escaneo de códigos de barras. Se integra con Mailchimp y Constant Contact para pasar de inmediato la información del comprador de la entrada a esas cuentas. ThunderTix mantiene una solución privada de gestión de relaciones con los clientes que contiene información histórica en un formato fácil de buscar y exportable. También ofrece integración directa con MailChimp para campañas masivas por correo electrónico. ThunderTix no usa los datos de los clientes de ninguna manera, por lo que la privacidad del cliente se mantiene en todo momento.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

español, francés, inglés

Imágenes

Ticket Activity Dashboard - monitor ticket sales by month or day to determine marketing strategies from promotions offered. Easily see comps and refunds given along with ticket sales and revenue.
Dashboard - Sales by orders processed, declined, abandoned and voided. Track abandonment rates month to month to keep customers engaged.
Event Dashboard - Ticket Sales and Revenue broken down per upcoming event.
Email Delivery Dashboard - tracking on the delivery statistics for each email sent including Order confirmation receipts, Event Reminders and Post-Event Surveys.
Hourly Ticket Performance - monitor ticket sales by hour to determine the effectiveness of various marketing campaigns.
Reserved Seating Section with Accessible Seat Options. Red seats indicate sold seats. Seats can also individually be marked as obstructed view.
Customize events by color for the Calendar display. Gives visual variation from one event to another.
Calendar view - displayed with options by month, week or day. Events can be color-coded for clarity.
iOS app for iPhones and iPads - Rapidly scan tickets both off paper and the smart phones of your guests. Sell tickets on the go using a connected mobile credit card swipe directly from the app.
ThunderTix App - mobile image for a valid barcode ticket
Customer Database - Search Options and Marketing Tools
Abandonment Dashboard - tracks your average shopping cart abandonment rate each month against other organizations in your industry.
Administrative view of Events tab. Replicate link creates duplicated event data for quick creation of events copying all ticket prices, shipping and fees.
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Vídeo de ThunderTix
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Captura de pantalla de ThunderTix: Ticket Activity Dashboard - monitor ticket sales by month or day to determine marketing strategies from promotions offered. Easily see comps and refunds given along with ticket sales and revenue. Captura de pantalla de ThunderTix: Dashboard - Sales by orders processed, declined, abandoned and voided. Track abandonment rates month to month to keep customers engaged. Captura de pantalla de ThunderTix: Event Dashboard - Ticket Sales and Revenue broken down per upcoming event. Captura de pantalla de ThunderTix: Email Delivery Dashboard - tracking on the delivery statistics for each email sent including Order confirmation receipts, Event Reminders and Post-Event Surveys. Captura de pantalla de ThunderTix: Hourly Ticket Performance - monitor ticket sales by hour to determine the effectiveness of various marketing campaigns. Captura de pantalla de ThunderTix: Reserved Seating Section with Accessible Seat Options. Red seats indicate sold seats. Seats can also individually be marked as obstructed view. Captura de pantalla de ThunderTix: Customize events by color for the Calendar display. Gives visual variation from one event to another. Captura de pantalla de ThunderTix: Calendar view - displayed with options by month, week or day. Events can be color-coded for clarity. Captura de pantalla de ThunderTix: iOS app for iPhones and iPads - Rapidly scan tickets both off paper and the smart phones of your guests. Sell tickets on the go using a connected mobile credit card swipe directly from the app. Captura de pantalla de ThunderTix: ThunderTix App - mobile image for a valid barcode ticket Captura de pantalla de ThunderTix: Customer Database - Search Options and Marketing Tools Captura de pantalla de ThunderTix: Abandonment Dashboard - tracks your average shopping cart abandonment rate each month against other organizations in your industry. Captura de pantalla de ThunderTix: Administrative view of Events tab. Replicate link creates duplicated event data for quick creation of events copying all ticket prices, shipping and fees.

Funciones

Características totales de ThunderTix: 95

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Análisis de participación
  • Análisis financiero
  • Análisis y seguimiento del ROI
  • Arrastrar y soltar
  • Asientos reservados
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Bodas/fiestas
  • Búsqueda en la lista de invitados
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Calendario de eventos
  • Campañas de goteo
  • Compra de entradas
  • Conciliación de cuentas
  • Conferencias/convenciones
  • Confirmación y recordatorios
  • Conformidad con la PCI
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Códigos QR
  • Datos en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de alimentación y bebidas
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes
  • Gestión de concesiones
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de datos del cliente
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de entradas para eventos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la lista de invitados
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de participantes
  • Gestión de patrocinadores
  • Gestión de promociones
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tarjetas de identificación
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de tickets de soporte
  • Historial de cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Impresión a domicilio
  • Impresión de tarjetas de identificación
  • Informes de ventas
  • Inscripción en línea
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Mapa de asientos
  • Marketing por correo electrónico
  • Métricas de rendimiento
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Para múltiples eventos
  • Personalización
  • Plantillas de correo electrónico
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de pedidos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programa de fidelización
  • Programación de eventos
  • Promoción social
  • Punto de venta (POS)
  • Reconocimiento de códigos de barras
  • Registro de visitantes
  • Reserva de entradas
  • Reserva en línea
  • Segmentación de participantes
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de eventos
  • Seguimiento de visitantes
  • Sincronización de datos
  • Tarjetas de abono
  • Varias instalaciones
  • Venta de entradas en línea
  • Venta de entradas in situ
  • Venta de entradas móvil

Alternativas

Showpass

4.8
#1 alternativa a ThunderTix
Showpass es una aplicación de taquilla y venta de entradas de marca blanca. Complementos para ventas de entradas por...

Accelevents

4.7
#2 alternativa a ThunderTix
Únete a los miles de eventos que ya usan esta plataforma creada por organizadores de eventos. Vende más entradas y...

Aventri

4.3
#3 alternativa a ThunderTix
La plataforma Aventri tiene las herramientas que necesitas para gestionar todas tus necesidades de eventos...

Ticket Tailor

4.9
#4 alternativa a ThunderTix
Vende entradas con Ticket Tailor, una plataforma de entradas de etiqueta blanca, sin comisiones por entrada diseñada...

Opiniones

Calificación general

4.7 /5
(187)
Relación calidad-precio
4.7/5
Funciones
4.5/5
Facilidad de uso
4.6/5
Asistencia al cliente
4.8/5

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Mostrando 5 opiniones de 187
Sergio G.
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Easy Interface. Easy to Setup. Reliable & A+ Professional Customer Service.

Revisado el 24/2/2016

I enjoyed the overall experience. What was great about ThunderTix was a combination of two things,...

I enjoyed the overall experience. What was great about ThunderTix was a combination of two things, dependability and customer service. Whenever I had a question they answered it either by phone or email in a timely manner. They were also very thorough as to what you cannot and could do. With much creativity and flexibility there isn't really much you cannot do with their ticketing system.

Puntos a favor

It's affordable with its different ticketing plans, and you are not stuck paying an outrageous percentage of your sales.
*Customer Service
*Dependable
*Automated Pre-sale system
*Automated Post-sale system
*Works on smartphones and tablets with easy.
*Promotional tools.
*Easy simple buttoning system even low tech Church volunteers of an elderly age were able to operate.
*SSL Encryption on their end.
*Works with multiple merchant portals

Puntos en contra

I am not really sure. They seem to even be concerned about quickly changing their system to benefit you from their open customer support page. You can see what the customers complained about, and even how they solved it. It was freaking incredibly risky, but also awesome to see how they fixed it. So if there are issues which I did not experience, they probably won't last too long.

Lauren B.
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Customer Service A+

Revisado el 15/5/2020

We have been using Thundertix for nearly three years, and have been big fans of the software from...

We have been using Thundertix for nearly three years, and have been big fans of the software from the beginning, but their response to changing needs during the COVID-19 crisis have made us ThunderTix fans for life. The Thundertix team has quickly and efficiently continued to add new features that are critical during this time. The newly added options to bulk refund tickets to gift certificates and add automated social distancing seating charts are GAME CHANGERS for our industry right now. They have saved our staff hours of time and energy by implementing easy to use, effective features. Plus, they are in my opinion the absolute best bang for your buck that you can get in a ticketing software. They have lower per ticket rates than most of their competitors with superior service.

Puntos a favor

The software is incredibly user friendly. The low per ticket cost was the greatest deciding factor for us, but we have been wowed by their customer service and breadth of features. We are a non-profit theatre company that operates 10 small venues (sub 300 seats). Things we love: assigned seating, easy transfer and refund options, PDF tickets, unlimited user accounts (we have lots of ticketing volunteers), integrated email, offer to round up to nearest $5 for donation, bulk discount code creation, season tickets, pre and post event surveys.

Puntos en contra

We would like to see more versatility within season tickets, such as creating season or package tickets across multiple venues. We would like to see additional versatility with coupon codes, such as creating a code that can be used only once per person.

Lisa S.
Calificación general
  • Sector: Música
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Thundertix Is a Really Good Software for our purpose

Revisado el 26/2/2021

Overall I am happy with Thundertix and the process to use the software.

Overall I am happy with Thundertix and the process to use the software.

Puntos a favor

I think that Thundertix is easy to use once you get the hang of it. They have very good customer service. I like the fact that you can suggest new features

Puntos en contra

I think that sometimes when I send in a support request it is hard to get across my explanation of what the issue is. But eventually it gets worked out. We now have phone support but have not used it yet. Maybe that is a better way to get something figured out.

Usuario verificado
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Fine but not the best option out there

Revisado el 22/6/2018

I feel like the biggest benefit is the price and the customization of the software. I would highly...

I feel like the biggest benefit is the price and the customization of the software. I would highly recommend spending quality time on the set-up to ensure you're using it to the best of its ability for your organization.

Puntos a favor

The customization is really nice -- from show details, customer reminders, and prices. The customer side of things is really clean and well setup.

Puntos en contra

The navigation can be non-intuitive, but understandable once you get the lay of the land. The biggest issue we've come across is the inability to delete or archive orders. Our group sales processes including deposits were always in jeopardy of getting really messy on the back end. Even leaving notes about orders that you couldn't later update would get irritating for the small space provided.

Respuesta de Thunder Data Systems

Thanks for your great feedback. We spent a bit of time this year trying to improve our interlinking to make it easier than ever, and our efforts will continue. We truly want to be the most efficient, time saving software.

If you have specific suggestions, I am all ears. You are welcome to write me directly, or you can create a feature request once you're logged in.

I'll look forward to hearing from you!

Connor J.
Calificación general
  • Sector: Instituciones religiosas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Customer Service and User Friendly!

Revisado el 5/1/2021

Puntos a favor

Thundertix is fantastic when it comes to customer service, answering all requests in a timely fashion. It is also very user friendly! We have received several compliments from parishioners, most of them older, that it is so easy to select their seat for church.

Puntos en contra

No cons! Everything works well and the service is great!

Mostrando 5 opiniones de 187 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre ThunderTix

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre ThunderTix.

ThunderTix ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 65.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de ThunderTix

Los clientes habituales de ThunderTix son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

ThunderTix admite los siguientes idiomas:

español, francés, inglés

ThunderTix admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

ThunderTix se integra con las siguientes aplicaciones:

Authorize.Net, Braintree, Constant Contact, Facebook, Google Ads, Google Analytics, Google Maps, Instagram, Mailchimp, PayPal, Post Affiliate Pro, QuickBooks Online Advanced, Salesforce.org, SendGrid, Squarespace, Stripe, Twitter, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zoom Meetings & Chat

ThunderTix ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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