Sobre Setmore

Setmore es una aplicación de programación que te ayuda a administrar tus citas de clientes y personal en línea. Programa citas desde tu perfil, tu sitio web o tu página de Facebook. También puedes mantener el control de la programación de hasta 20 miembros del personal. Sincroniza las citas con tu calendario de Google y mantente informado de la cancelación o reprogramación de eventos donde sea que estés.

Setmore también ofrece una plataforma de autorreserva que puedes configurar en tu sitio web y en tu página de Facebook para permitir que tus clientes reserven el horario que más les convenga. Gracias a su asociación con Stripe, Setmore te permite procesar en línea todas las transacciones con tarjetas. Setmore hace posible que los clientes paguen por adelantado, directamente a través de la página de reserva. También puedes registrar tus transacciones en efectivo con el sistema de caja registradora de Setmore.

Por cada cita que reserves, canceles o reprogrames, Setmore te envía automáticamente un recordatorio por correo electrónico o SMS. También puedes administrar tus citas en dispositivos móviles, gracias a las aplicaciones de Setmore para iOS y Android. También puedes mostrar las reseñas y calificaciones de los clientes directamente en tu página de reserva.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, Alemania, Reino Unido y otros 4, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, checo, coreano, danés, español y otros 15, finés, francés, hebreo, húngaro, inglés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, turco, árabe

Imágenes

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Vídeo de Setmore
Vídeo de Setmore
Vídeo de Setmore
Vídeo de Setmore
Captura de pantalla de Setmore: Captura de pantalla de Setmore: Captura de pantalla de Setmore:

Funciones

Características totales de Setmore: 43

  • Acceso móvil
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de clientes
  • Chat y mensajería
  • Citas recurrentes
  • Confirmación y recordatorios
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de marca personalizable
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de eventos
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de reservas
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Planificación de personal
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de entrevistas
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Tareas recurrentes
  • Valoraciones y reseñas

Alternativas

Vagaro

4.7
#1 alternativa a Setmore
Vagaro es una solución basada en la web para que los propietarios de salones de belleza y centros de fitness...

SimplyBook.me

4.6
#2 alternativa a Setmore
SimplyBook.me es un sistema de reserva online para pymes y grandes empresas de todos los sectores de prestación de...

FlexBooker

4.9
#3 alternativa a Setmore
FlexBooker es una plataforma de reserva y programación de citas online que permite a los clientes registrarse para...

WellnessLiving

4.4
#4 alternativa a Setmore
WellnessLiving es una solución todo en uno de reserva online, programación de recursos, generación de clientes...

Opiniones

Calificación general

4.7 /5
(885)
Relación calidad-precio
4.7/5
Funciones
4.3/5
Facilidad de uso
4.6/5
Asistencia al cliente
4.8/5

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Mostrando 5 opiniones de 885
Gidon A.
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent appointment maker

Revisado el 15/7/2020

Setmore helped me overcome a weird block I had against Google Calendar (I am all google all the...

Setmore helped me overcome a weird block I had against Google Calendar (I am all google all the time with many other Google products) by "forcing" me to synch with it (for best impact). It has made my meeting setups 1000% better and really my whole day more efficient.

Puntos a favor

Setmore helped me overcome a weird block I had against Google Calendar (I am all google all the time with many other Google products) by "forcing" me to synch with it (for best impact). It has made my meeting setups 1000% better and really my whole day more efficient.

Puntos en contra

I use it to schedule one on one Zoom meetings. It works very good for this. I would perhaps suggest creating a different version of Setmore especially for people like me, who are trying to just coordinate one on one meetings. A version that would look less like "buy a massage slot" and more like "set up a meeting with someone who's not trying to sell you something". I find myself apologetic when I am trying to set up a meeting with someone higher than me in status

Also, some people said that they need to sign in or sign up to use it?? Maybe because a masseuse needs certain info, but a "let's get on a call together" really just needs name and email.

Jill M.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Setmore Electronic Scheduling

Revisado el 30/3/2021

In depth experience from purchase through implementation and use.

In depth experience from purchase through implementation and use.

Puntos a favor

Easy for clients to use. They do not need to create an account like most competing online scheduling software. Setmore also allows colorful icons to be created in the back end for the online booking page for each individual treatment.

Puntos en contra

There is limited functionality in some areas. For instance you can post an address on the online booking page, but if you have 2 locations or more, the back end will limit you to post one address. Can be confusing to some clients.

Respuesta de Setmore

Hi there Jill,

Thank you for your kind review!

Delighted to hear that your clients find Setmore easy to use. We're currently looking into multiple locations for our customers, keep an eye on our Monthly Highlights for new features and integrations. If you need any assistance in the meantime, please feel free to contact Team Setmore at [email protected] or via the live chat in your app.

Julia, Community Team

Suzi H.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

A few things I need that are imperative

Revisado el 30/10/2019

Overall experience is good but just so frustrating that the support chat I feel dont understand...

Overall experience is good but just so frustrating that the support chat I feel dont understand your points or address / understand you problems. It feels like they're so detached from caring. Ive literally just had a conversation with someone on chat and it was an awful experience.

Puntos a favor

Super simple and works with you, quick easy and makes life simple

Puntos en contra

Really important for us and reasons why I witched:
We need to take varied deposit amounts
If someone cancels their appointment we have to contact them to get their card details to to refund their deposit- it's really frustrating
Sometimes when I contact customer support I feel like they dont listen
Our clients frequently commented on the fact that they stated going through the booking system then it quit/froze/took their card details and didnt go through. We thought it was people just being difficult however it was such a common complaint- can we report it to you and you look at a history of what happened within that transaction?
Why can we not reuest payments off people through setmore- its a really great feature.
There's not enough characters for T&Cs & notes to the customer when booking.

Ashlee J.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Covid & Retail

Revisado el 10/2/2021

We really only use it for bookings and for that purpose it works brilliantly. Sends reminders and...

We really only use it for bookings and for that purpose it works brilliantly. Sends reminders and can add to your calendar seamlessly.

Puntos a favor

1. It was an easy solution/setup for our store as we wanted people to make appointments to visit us to help with Covid prevention
2. I set it up and tested it in less than an hour which was perfect
3. It was easy to integrate with our website/instagram for people to use
4. Its straight forward for people to use and takes 10 secs for our customers
5. Sends reminders and you can add to your calendar seamlessly

Puntos en contra

1. I wanted to not allow people to make bookings within the hour. Lets say its 11:15am and 11:30am was available. They had to wait at least an hour to book. That was not possible.

Respuesta de Setmore

Hello Ashlee,

Thank you for your kind review! Delighted to hear that Setmore helped you during the pandemic.

We appreciate your feedback. We always aim to improve our service so it's good to get feedback. The admin on the account can book any slot on the calendar no matter the time. However if your booking slot size is one hour and your working hours start at 9:00 am, then customers will only be able to book on the hour.

If you need any further assistance or have any more questions, do not hesitate to contact our experts at [email protected]

Julia, Community Team

Erik D.
Calificación general
  • Sector: Música
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

ALMOST PERFECT

Revisado el 9/7/2020

I love using Setmore. I've been using it for my other business in the Massage Industry which how I...

I love using Setmore. I've been using it for my other business in the Massage Industry which how I found this platform. It worked great for the wellness industry since the limited booking time frame issue wasn't a concern in that industry since appointments are never booked passed 12am (but it did lack other functions like contracts/document sharing and HIPPA protected file management for SOAP notes, etc.) – but as a booking system for a music studio it works great, minus that one issue with the 24-hour limited booking functioning.

Puntos a favor

The ease of use and great customer service.

Puntos en contra

The limitations on functionality, for example: it's impossible to book an appointment that passes 12am, therefore a 4 hour appointment from 10pm-2am has to be scheduled as 2 separate bookings (10pm-12am then 12am-2am) which is very inconvenient.

Mostrando 5 opiniones de 885 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Setmore

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Setmore.

Setmore ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 5.00/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

No tenemos información sobre las características de Setmore

Los clientes habituales de Setmore son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200

Setmore admite los siguientes idiomas:

alemán, checo, coreano, danés, español, finés, francés, hebreo, húngaro, inglés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, turco, árabe

Setmore admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Setmore se integra con las siguientes aplicaciones:

Constant Contact, Drupal, Facebook, Google Analytics, Google Calendar, Instagram, Joomla, Keap, Mailchimp, Slack, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zendesk

Setmore ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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