Timely

Software de reservas para profesionales de la peluquería, belleza y bienestar.

4.7 /5 (632 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Timely

¿Qué es Timely?

Gestiona y haz crecer un negocio exitoso desde cualquier lugar. Timely es un software fácil de usar para empresas.

Timely se ejecuta en todos los dispositivos y permite gestionar la empresa sobre la marcha.

Facilita la vida a los clientes con reservas online y recordatorios automatizados por SMS y correo electrónico. Aumenta la retención de clientes con descuentos VIP y marketing por correo electrónico. Almacena toda la información del cliente en un solo lugar con notas y seguimiento automatizado de ventas y citas.

Gestionar los equipos es muy fácil con Timely. Define los permisos del personal, activa hojas de día automáticas y permite a los miembros del equipo acceder a Timely desde sus propios dispositivos. Fomenta un negocio basado en datos con informes de productividad y ventas del personal en tiempo real.

Timely se puede personalizar para adaptarlo a cada empresa con complementos como Microsoft Outlook, Google Calendar o Apple Calendar. Se conecta con potentes complementos de contabilidad (Xero, MYOB, QuickBooks), comercio minorista (Vend) y marketing por correo electrónico (MailChimp).

Configurar una cuenta es simple. Si vienes de otro sistema, el equipo de migración dedicado está listo para ayudarte a mover los datos. Su equipo de asistencia de prestigio mundial es rápido y amable. Ofrece asistencia mediante chat en vivo, correo electrónico o teléfono.

Sin contratos, costes ocultos ni tarifas de cancelación. Con suscripciones mensuales desde 20 $.

Información general sobre Timely

Precio

A partir de
AUD 25.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Timely

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, India y otros 4, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Captura de pantalla de Timely: Captura de pantalla de Timely: Captura de pantalla de Timely: Captura de pantalla de Timely: Captura de pantalla de Timely: Captura de pantalla de Timely:

Opiniones de Timely

Opiniones de Timely

Calificación general
4.7
/
5
Excelente
472

Muy bien
127

Normal
29

Pobre
3

Malo
1

Relación calidad-precio
4.6
Funciones
4.4
Facilidad de uso
4.7
Asistencia al cliente
4.7
95% Un ha recomendado esta aplicación
Janelle M.

Great customer service, flexible plans to suit all our needs

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.


Traducir con Google
Jacob W.

Spa Scheduling Software

Overall, I had a good experience with Timely and would be open to using the software again. However, I will most likely be shopping around to find a more effective software and maybe a cheaper one as well.


Traducir con Google
Ray W.

I don't even know where to start!

It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!


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Jennily S.

EASY SOFTWARE FOR BEGINNERS


Traducir con Google
Michelle R.

Fantastic online booking system for sole practitioners

Client bookings continue to increase. Many new clients will choose me over another business because they can book online. I can easily see my financial situation for preparing tax statements. It's affordable, effective and easy to use.


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Janelle M.
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Great customer service, flexible plans to suit all our needs

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 24/10/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Puntos a favor

The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Puntos en contra

It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Jacob W.
Sector: Salud, bienestar y deporte
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Spa Scheduling Software

Software usado Otro durante Más de un año
Revisado el 10/10/2020
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

Overall, I had a good experience with Timely and would be open to using the software again. However, I will most likely be shopping around to find a more effective software and maybe a cheaper one as well.

Puntos a favor

I used this software as an employee at a spa that I worked for, for almost 2 years. I had a good experience with Timely and enjoyed most of its features. The most beneficial aspect of Timely is getting notifications about appointments made through Timely. Communication is key for a small business with a number of employees, Timely allowed management to bypass certain communications by utilizing Timely.

Puntos en contra

I didn't like all the content, options, and other features Timely offered. It was honestly very overwhelming trying to learn every aspect of Timely. I understand, having options is beneficial, but sometimes being simple is better. I was instructed by management to learn the software inside and out and it took quite a while to wrap my head around all the things Timely did and offered.

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Respuesta de Timely

Hi Jacob,
Thanks so much for taking the time to share your experience with Timely. I'm pleased that you enjoyed using our software and that we could help you communicate with your clients more effectively.
I can imagine being tasked with learning our whole system could take some time; we try to build features that are really flexible to meet our customer's needs but that can add some complexities. We're always working to make things easier for our users though and have been running some projects to improve and simplify our core user flows. I hope you'll give us another look if you're ever in the market for scheduling software again :)

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Ray W.
Sector: Servicios para el consumidor
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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I don't even know where to start!

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 1/9/2017
Fuente de la reseña: Capterra

It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Puntos a favor

The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Puntos en contra

Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 2.0/10

Jennily S.
Sector: Productos cosméticos
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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EASY SOFTWARE FOR BEGINNERS

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 29/10/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

The thing I loved the most is that Timely will provide an invoice for tax purposes and to send to customers if need be. Setting up in general was fun and easy, definitely cut my time down in half.

Puntos en contra

I would love Timely even more if I could add pictures of my work under my services when are booking so they know exactly what to book. I also wish the add ons didn’t have to be in a separate category and was listed under the service for easy add on.

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Respuesta de Timely

Hi Jennily,
Thanks for your review! So pleased to hear you're loving Timely, and those are some great ideas too! As you know we're always looking for ways to make software even better, I'll pass along your suggestions to our product team :)

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Michelle R.
Sector: Medicina alternativa
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Fantastic online booking system for sole practitioners

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 19/12/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Client bookings continue to increase. Many new clients will choose me over another business because they can book online. I can easily see my financial situation for preparing tax statements. It's affordable, effective and easy to use.

Puntos a favor

The best and most important advantage for using this software is the ease it provides for my clients booking themselves in online. I get great feedback from clients.

Puntos en contra

I often miss messages so maybe a pop up notification would be helpful.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9.1/10
Basado en 632 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
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Precios de Timely

Precios de Timely

A partir de
AUD 25.00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.6/5
Basado en 632 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Timely

Funciones de Timely

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.4/5
Basado en 632 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Timely

Preguntas frecuentes sobre Timely

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Timely.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Timely?

Timely ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: AUD 25.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Timely?

No tenemos información sobre las características de Timely

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Timely?

Los clientes habituales de Timely son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Timely?

Timely admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Timely es compatible con dispositivos móviles?

Timely admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Timely?

Timely se integra con las siguientes aplicaciones:

BirdEye, MYOB Essentials, Metric.ai, QuickBooks Online, Telogis Fleet, Todoist, Vend, Wordpress, Xero, Xero

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Timely?

Timely ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo