Timely

Timely

Software de reservas para profesionales de la peluquería, belleza y bienestar.

Sobre Timely

Gestiona y haz crecer un negocio exitoso desde cualquier lugar. Timely es un software fácil de usar para empresas.

Timely se ejecuta en todos los dispositivos y permite gestionar la empresa sobre la marcha.

Facilita la vida a los clientes con reservas online y recordatorios automatizados por SMS y correo electrónico. Aumenta la retención de clientes con descuentos VIP y marketing por correo electrónico. Almacena toda la información del cliente en un solo lugar con notas y seguimiento automatizado de ventas y citas.

Gestionar los equipos es muy fácil con Timely. Define los permisos del personal, activa hojas de día automáticas y permite a los miembros del equipo acceder a Timely desde sus propios dispositivos. Fomenta un negocio basado en datos con informes de productividad y ventas del personal en tiempo real.

Timely se puede personalizar para adaptarlo a cada empresa con complementos como Microsoft Outlook, Google Calendar o Apple Calendar. Se conecta con potentes complementos de contabilidad (Xero, MYOB, QuickBooks), comercio minorista (Vend) y marketing por correo electrónico (MailChimp).

Configurar una cuenta es simple. Si vienes de otro sistema, el equipo de migración dedicado está listo para ayudarte a mover los datos. Su equipo de asistencia de prestigio mundial es rápido y amable. Ofrece asistencia mediante chat en vivo, correo electrónico o teléfono.

Sin contratos, costes ocultos ni tarifas de cancelación. Con suscripciones mensuales desde 20 $.


Imágenes

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Timely

4.7 (696)
VS.
El más valorado

Precio inicial

USD 39.00
mes
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Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
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Prueba gratuita

Funciones

106
101

Integraciones

14
23

Facilidad de uso

4.7 (696)
4.7 (2,778)

Relación calidad-precio

4.5 (696)
4.5 (2,778)

Atención al cliente

4.7 (696)
4.4 (2,778)

Alternativas

Square Point of Sale

4.6
#1 alternativa a Timely
Square Point of Sale es una solución POS para dispositivos Android e iOS que incluye herramientas para gestionar pagos,...

ZENOTI

4.4
#2 alternativa a Timely
Zenoti es un software empresarial todo en uno que ayuda a salones de belleza, spas y balnearios medicinales a administra...

Square Appointments

4.4
#3 alternativa a Timely
Square Appointments es un software de programación de citas online que permite a los clientes reservar, reprogramar y...

Ovatu

4.8
#4 alternativa a Timely
Ovatu Manager es una herramienta de programación y reserva online con citas recurrentes, recordatorios automáticos,...

Opiniones

Calificación general

4.7 /5
(696)
Relación calidad-precio
4.5/5
Funciones
4.4/5
Facilidad de uso
4.7/5
Asistencia al cliente
4.7/5

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Mostrando 5 opiniones de 696
Janelle
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great customer service, flexible plans to suit all our needs

Revisado el 24/10/2017

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book...

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Puntos a favor

The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Puntos en contra

It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

Melissa
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

What i like and don't like about Timely

Revisado el 14/8/2023

Puntos a favor

Its easy to navigate around The colour coding is good The reports are great

Puntos en contra

I would like to have multi bookings for the same app be able to be put through on a recurring app. And also, when their next app comes up after finishing their payment, I would like to be able to click on their next app and be taken to the calendar at this point. I would like to be able to write notes in their appointment on the calendar.

Carmen
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Program needs work and better customer service

Revisado el 7/11/2015

Timely is definitely beautiful and effortless. It is one of the better salon software programs I...

Timely is definitely beautiful and effortless. It is one of the better salon software programs I have come across in my 15 years in this industry however, if you live in Canada/United States this is not the software for you. It does not separate taxes on reports so you can never distinguish between your GST and your PST. Also, it does not offer the tip option and as tips are a massive part of the service industry in Canada and the United States this is one of their biggest downfalls. Its overall program is easy to use and very nice looking however it isn't a program that should be offered worldwide. I used the free trial for a few days just to test it out and see, I did have a few questions that I wanted answered and it took their customer service team an entire two days to reply (I sent in my query during the week so there is no excuse for this). I do hope that they add to their program because I believe they have a good thing going they just need a little more work.

Respuesta de Timely

Hi Carmen, thanks for your feedback - it's great to hear you found Timely to be one of the best.
We're sorry it didn't quite fit your needs. We are constantly adding new features and there's lots more to come.
Apologies also for a slow reply, it looks like it took 30 hours for us to respond to your request. This is certainly slower than normal, and replying within 10 hours is something we work hard to achieve. We understand how important it is to hear back quickly when you're working through things, so we place huge value on fast, helpful customer service (it's one of the main reasons our customers love Timely!). Your feedback reassures us of the importance of that focus, so thank you.
Adding a tip to a service is a feature we will likely add in future, you can vote for it here: http://bit.ly/1SEcirR
Thanks again for the thoughtful feedback, really appreciate your time :-)

SamanthaJane
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Make life easier

Revisado el 9/8/2023

Its a definite time saver with booking, i love the reoccurrence appointment feature. easy communicat...

Its a definite time saver with booking, i love the reoccurrence appointment feature. easy communication with the team and always explained things so I understand lots of great tutorials too

Puntos a favor

without a doubt booking online feature is a game changer I've been in the industry 24 years & was concerned about going digital but it definitely has increased bookings

Puntos en contra

sometimes there's little glitches when selling gift vouchers, and the fact if you email one to someone it put the purchasers full name, which can make the voucher a bit impersonal

Kelly
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Review

Revisado el 8/8/2023

Overall experience is good, it doesn’t seem to lag or not function semi often.

Overall experience is good, it doesn’t seem to lag or not function semi often.

Puntos a favor

The integration is easy, customer service is great

Puntos en contra

It’s not as customisable as I would like, it was be great to be able to make certain times of the day only bookable for vip clients and also have an add on section that pops up to prompt clients to add on an extra treatment etc

Alternativas consideradas

Shortcuts y Kitomba Salon and Spa Software

Razones para elegir Timely

Ease of use

Razones para cambiar a Timely

Ease of use
Mostrando 5 opiniones de 696 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Timely

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Timely.

Timely ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 39.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Timely son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200

Timely admite los siguientes idiomas:

inglés

Timely admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Timely se integra con las siguientes aplicaciones:

Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Tag Manager 360, MYOB Business, Mailchimp, Meta for Business, QuickBooks Online Advanced, Shopify, Stripe, WordPress, Xero, Zapier, authorize.net

Timely ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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