
Sobre Clover
Clover ha sido diseñado para ayudar a las pequeñas empresas a administrar todo su negocio. Proporciona un potente software de punto de venta accesible desde smartphones.
Clover gestiona el negocio y acaba con las hojas de cálculo. Envía informes de actividad e información y gestiona la tienda en tiempo real: edita menús, supervisa el inventario y controla a los empleados.
Clover también proporciona métodos de pago para POS. Acepta pagos con tarjeta de crédito o débito y los datos de los clientes se almacenan de forma segura. Clover también acepta tecnologías Apple Pay para que los procesos sean más fluidos.
- Prueba gratis
- Suscripción
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Idiomas admitidos
- Prueba gratis
- Suscripción
Imágenes










Funciones
Características totales de Clover: 60
- Acceso móvil
- Análisis de rentabilidad
- Autenticación de dos factores
- Autorizaciones basadas en roles
- Carro de compra
- Catálogo de productos
- Contabilidad
- Control de inventario
- Controles o permisos de acceso
- Controles por separado
- Creación de informes en tiempo real
- Creación de informes y estadísticas
- Creación de informes/análisis
- Cuentas de clientes
- División de cuentas
- Firma electrónica
- Gestión de campañas
- Gestión de comentarios
- Gestión de comercio electrónico
- Gestión de comercios minoristas
- Gestión de comisiones
- Gestión de consejos
- Gestión de correo electrónico
- Gestión de descuentos
- Gestión de empleados
- Gestión de entrega
- Gestión de impuestos de ventas
- Gestión de ingresos
- Gestión de inventarios
- Gestión de pedidos
- Gestión de precios
- Gestión de recibos
- Gestión de recompensas
- Gestión de tablas
- Gestión de tarjetas de crédito
- Gestión de tarjetas de regalo
- Gestión de tesorería
- Historial de transacciones
- Informes de ventas
- Integraciones de terceros
- Integración de páginas web
- Lectura de código de barras/tickets
- Pagos electrónicos
- Pagos parciales
- Panel de actividades
- Pantalla táctil
- Pedidos en línea
- Portal para empleados
- Procesamiento de pagos
- Procesamiento de pagos ACH
- Procesamiento de tarjetas de crédito
- Programa de fidelización
- Punto de venta (POS)
- Punto de venta (POS) al por menor
- Punto de venta para bares
- Punto de venta para restaurantes
- Reconocimiento de códigos de barras
- Seguimiento de ingresos
- Supervisión de transacciones
- Varias ubicaciones
Alternativas
eHopper

GoFrugal

Sky Systemz

Lightspeed Retail

Opiniones
¿Ya tienes Clover?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
¡Escribe una reseña!
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Use in my small businees
Revisado el 6/8/2018
Clover has been an excellent option for taking payments in my stores.
Clover has been an excellent option for taking payments in my stores.
Puntos a favor
My coffee shop uses clover devices as our POS system. The software is convenient and easy to place in a store. It features many apps that make it applicable to nearly any market. They also have many accessories- the main one we use are the receipt printers (small and regular size), the handheld tablet, and the customer interface screen.
Puntos en contra
Over time the clover tablets do slow down. We frequently reboot them to rev up the speed.
- Sector: Entretenimiento
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Almost Great...
Revisado el 10/5/2020
My overall experience with clover has spanned from the creation of menus and items with sub menus...
My overall experience with clover has spanned from the creation of menus and items with sub menus and add ons for each item, as well as specials for days of the week as well as happy hour times to daily usage for pos transactions. Overall I have been very happy with everything, other than the need to set up account through bank, as I mentioned before.
Puntos a favor
I love how easy it is to use clover for grab and go, sit down service, or retail services. It is the only pos system I know of that is easy to use for one or all three of the above type of service. With one pos you can easily switch apps and have optimized layout and design for each of the above, while keeping the same items and menus/submenus.
Puntos en contra
I dislike that it has to be used through your bank. It makes it really hard for management to have the ability to access customer support and full features, since most owners dont want their employees, even management, to have access to full banking info.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
A modern processor .
Revisado el 23/3/2021
Puntos a favor
The interface has a futuresque feel to it . You have the option to input the information directly on the cloud and this is both more convenient and more efficient. Changes sync up instantly and people , thousands of miles from each other , can work on the same data in real time .
Puntos en contra
Singled out transactions come with a lot of additional data ,that for us personally is not necessary. This makes Clover not that printer-friendly when it comes to our specific niche .
Refunding takes more effort than ideal .
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Clover Pos
Revisado el 24/2/2017
From the pos system itself, we are multistore, so that is added complications for the clover...
From the pos system itself, we are multistore, so that is added complications for the clover system. On the register side, looking up customer names is complicated, you type the last name, but cannot enter the full name or it will not find it, so you enter the last name and have to scroll through the list of lets say 50 last name of smith, takes way to much time, and really difficult on the mini with the small screen. To increase quantity you have to go to another screen and then back again, more time, If one person does a price check by entering an item because a customer wants the total with tax, even though you delete the item, or clear open order, if a second sales person then logs in to check someone out the order still reads with the first person doing the sale even though they logged out. From the dashboard side, no ability to print many things such as transfer slips from HQ to the other 3 stores, once it is transferred it is on the screen until the store accepts the item in, after that the info is gone, and you cannot access for questions, etc. the lack of alphabetical order on many functions, the tax functions, if you use different tax rate for each of our 3 taxing authorities, as we did (and would prefer) say you have 10,000. in sales, 3 tax rates, when they are done separately the total income would then become 30,000.00, so many of the reports are not accurate as they read.
Puntos a favor
clover has been making some updates in the months since we have been using them, which have been good and helpful, but much is needed to make it functional for a multistore, without having to pay way to much monthly for apps to do things
Puntos en contra
to get even what I would consider basic functions, purchase more apps that would raise the monthly cost out of reach, sometimes the apps will show different figures, when creating an item, for our multistore setting, I can create for all 4 locations at once, with name, label, category, cost, price, but the tax rate, I have to go into a different screen for each location and fix all tax rates, very time consuming
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Clever Clover!
Revisado el 9/3/2021
We had dinosaur service prior to the Clover Mini, at least half of the time you would have to go...
We had dinosaur service prior to the Clover Mini, at least half of the time you would have to go online and key everything in because the reader didn't work. Clover feels and looks and acts like the rocket age!
Puntos a favor
We have a Clover mini in our offices. It is quite sharp looking, and sooooo intuitive to program for each office as well as use for check or charge, AND to research entries. It takes a little getting used to the icons, but they do make sense once you get used to it. Great instructions came with it for the set-up as well. Love it!!!
Puntos en contra
There is nothing I can think of that I do not like about this product, or that they could even improve upon! It is terrific!
Preguntas frecuentes sobre Clover
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Clover.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Clover?
Clover ofrece los siguientes planes de precios:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Cuáles son las características principales de Clover?
No tenemos información sobre las características de Clover
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Clover?
Los clientes habituales de Clover son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+
P. ¿Qué idiomas admite Clover?
Clover admite los siguientes idiomas:
alemán, inglés
P. ¿Clover es compatible con dispositivos móviles?
Clover admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Clover?
Clover se integra con las siguientes aplicaciones:
Constant Contact, DocuSign, Gusto, Homebase, Magento Commerce, Mailchimp, Shopify, WooCommerce, Xero
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Clover?
Clover ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Clover.
- Software para floristerías
- Software para tiendas de conveniencia
- Software para talleres mecánicos
- Procesadores de pago
- Software para punto de venta
- Sistemas de punto de venta para restaurante
- Software de punto de venta para bares
- Software de punto de venta para minoristas
- Software de punto de venta para iPad