Rollbar
Sobre Rollbar
Rollbar es un sistema de supervisión y seguimiento de problemas y fallas de pila completa para aplicaciones web y móviles. La solución ayuda a los equipos de desarrollo, ya sean startups o grandes empresas, a detectar, diagnosticar y depurar de manera eficiente los errores, lo que incluye análisis y conocimientos sólidos. La plataforma funciona con prácticamente todos los principales idiomas y marcos para ayudar a identificar qué está roto y por qué.
Rollbar permite a las organizaciones ver excepciones de todos los marcos, plataformas y entornos en una sola ubicación. El sistema recopila una variedad de datos de contexto y permite a los usuarios revisar las tendencias de error por ocurrencia, implementación, navegador, ubicación, sistema operativo, host o usuario. Con Rollbar, los equipos pueden desglosar la causa raíz de un error con la asistencia del mapa de origen y las variables locales en los seguimientos de pilas.
El sistema agrupa automáticamente los problemas de la aplicación y permite a los usuarios personalizar las reglas de agrupación para reducir el ruido. Las notificaciones y alertas por correo electrónico notifican a los usuarios de cualquier error en tiempo real, incluidas las alertas de chat y seguimiento de problemas y resúmenes diarios. Los equipos también reciben notificaciones de regresiones cada vez que vuelve un error "resuelto", y las tareas se pueden distribuir asignando errores a miembros específicos de un equipo. Los usuarios también pueden usar la función de silencio para ocultar elementos de la vista, así como anular la "gravedad" de los errores.
Los equipos pueden supervisar qué usuarios están experimentando un error en particular y mantenerse al día con los problemas de asistencia contactándolos directamente. El lenguaje de consulta Rollbar (RQL) proporciona una interfaz de consulta enriquecida y, con la API de la plataforma, los usuarios pueden integrar fácilmente los datos con otros sistemas. Rollbar ofrece asistencia para múltiples idiomas, lo que incluye Javascript, Python, Ruby, PHP, Golang, Node, Flash, iOS, Android, entre otros.
Pricing starting from:
USD 0.00/mes
- Prueba gratis
- Gratis
- Suscripción
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Idiomas admitidos
Pricing starting from:
USD 0.00/mes
- Prueba gratis
- Gratis
- Suscripción
Funciones
Total features of Rollbar: 14
- API
- Almacenamiento seguro de datos
- Análisis de tendencias
- Autenticación de dos factores
- Búsqueda de texto completo
- Flujo de trabajo basado en reglas
- Gestión de problemas
- Herramientas de diagnóstico
- Notificaciones automáticas
- Priorización
- Seguimiento de actividades
- Seguimiento de problemas
- Seguridad SSL
- Supervisión
Alternativas
GitLab
SolarWinds Service Desk
Freshservice
Docker Cloud
Opiniones
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- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Rollbar does its job and then gets out of your way (until you need it)
Revisado el 16/7/2020
Super happy with Rollbar. Have used it on multiple projects, but in Recipe Cost Calculator...
Super happy with Rollbar. Have used it on multiple projects, but in Recipe Cost Calculator specifically for probably at least seven years.
Puntos a favor
Rollbar was easy to integrate and provides multiple libraries to integrate depending on what languages you're programming in. It reports errors well, it's reliable, the API and libraries are super flexible. I'm sure I only use about 20% of the overall functionality.
Puntos en contra
Nothing that I *overly* dislike about Rollbar. I think that some of the UI could be improved a bit on the admin dashboard, some things are really nit-picky like I don't like the way that text or lines wrap in certain places. Any complaints I have would be bordering on trivial.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Thanks to Rollbar we are able to provide proactive customer support
Revisado el 16/7/2020
Limited capabilities for filtering slack notifications. Suspect deploys produces a lot of fake...
Limited capabilities for filtering slack notifications. Suspect deploys produces a lot of fake positives. Automatic grouping doesn't work so well.
The frontend error tracking is too noisy as it detects also errors out of our scope as the errors provoked by browser extensions, bots, non-supported browsers, etc. This makes the frontend tracking useless as we can't trust the alerts as we do for the rest of the stacks.
Puntos a favor
Very powerful tracing at an individual level, easy to set up, very advanced querying capabilities, smart errors grouping, telemetry feature is quite powerful, the integration with slack is very good with a native experience. Github integration is also great.
Puntos en contra
Limited capabilities for filtering slack notifications. Suspect deploys produces a lot of fake positives. Automatic grouping doesn't work so well.
The frontend error tracking is too noisy as it detects also errors out of our scope as the errors provoked by browser extensions, bots, non-supported browsers, etc. This makes the frontend tracking useless as we can't trust the alerts as we do for the rest of the stacks.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Unusable product with no customer support
Revisado el 10/7/2020
My overall experience with this product is quite negative. Last year I noticed that when my...
My overall experience with this product is quite negative. Last year I noticed that when my teammates mention me under a specific item (a bug) I didn't receive any emails. This is quite important because the product doesn't offer any alternatives to get notified about those issues. There are no webpage notifications. There is no way to search for bugs that you were mentioned. The only alternative is to go through hundreds of web pages and use Cmd + F to see if someone mentioned you, asked you a question, assigned a task to you, or some other thing that is important for your daily job.
I wrote to their customer service explaining the issue. Our initial correspondence took almost a month for me to convince them there is in fact a problem and I didn't receive emails. After convincing them, I was told that I could get a reply in a few weeks. I followed up one month later, and they asked for a few more weeks. Another month passed and they basically said this was a low priority issue and they don't know if and when it will be fixed. I wasn't even offered any workarounds.
Since then, I get an automated email from them once in a while asking me to rate their product. I give a low rating, explain the situation, a couple of months passes and I get the same email.
I work in SaaS, I do understand the need for prioritization and the lack of resources but having a critical feature that doesn't work for a customer and not bothering to offer any alternatives are a big no for me.
Puntos a favor
It allows me to track some bugs and act quickly.
Puntos en contra
Lack of customer support and the bad user interface.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I love you guys! If I could rate you higher than 10 I would!
Revisado el 10/7/2020
AMAZING!
AMAZING!
Puntos a favor
So There is a lot to unpack here: As a software developer, having access to the WEB DASHBOARD is amazing We start our day and prioritize our work around what we see in this dashboard, the SLACK INTEGRATION makes this process even better, as we can see errors in real time before the end-user and proactively respond without having to call or confirm what the user does thanks to THE WONDERFUL TELEMETRY that we get. Also we build software with Rails, JS, Python, AWS Lambda, and all of your libraries work the same way as expected. Wonderful! You also sent my company a blue rollbar shirt a few years ago - IT WAS SO COMFORTABLE! also: YOUR UPTIME is better than just about anyone - Auth0, Gitlab, Dockerhub - have all had issues this year with uptime , and the most we've seen from you all has only been a small delay in processing. Nothing major.
ADDITIONALLY - I discovered a bug last month with rollbar and reported it to a community rep - AND YOU FIXED IT THIS RELEASE. FAST! As a fellow software developer I know how hard it is to get issues addressed, not to mention prioritized and deployed.
In short I love you, and love your company and I tell everyone that!
Puntos en contra
I wish I could come up with something, but you astound me. I'd complain about a bug I found in Rollbar Js, but you fixed it in 2.18!
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great error tracking tool for the money paid
Revisado el 20/7/2020
Real-time error tracking, as soon an error pops up on test or production environment, we get an...
Real-time error tracking, as soon an error pops up on test or production environment, we get an alert on slack and act on it.
Puntos a favor
It is simple to customize grouping rules, you can easily propagate notifications settings to all projects so they are matching, easy to customize, easy to integrate.
Puntos en contra
We have to pay much more to have a simple feature like viewing all projects' errors in a single view.
Preguntas frecuentes sobre Rollbar
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Rollbar.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Rollbar?
Rollbar ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: USD 0.00/mes
- Modelo de precios: Gratis, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Cuáles son las características principales de Rollbar?
No tenemos información sobre las características de Rollbar
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Rollbar?
Los clientes habituales de Rollbar son:
Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Trabajadores autónomos, Empresas medianas
P. ¿Qué idiomas admite Rollbar?
Rollbar admite los siguientes idiomas:
Inglés
P. ¿Rollbar es compatible con dispositivos móviles?
No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Rollbar
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Rollbar?
Rollbar se integra con las siguientes aplicaciones:
Buddy, Clubhouse, Freshsuccess, Jira, LogRocket, PagerDuty, Rippling, Slack, Sleuth, Workato
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Rollbar?
Rollbar ofrece las siguientes opciones de asistencia:
Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo
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