Hiveage

Software de facturación online para pequeñas empresas

4.9 /5 (49 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Hiveage

¿Qué es Hiveage?

Hiveage ayuda a las pequeñas empresas y a los trabajadores autónomos a enviar facturas y presupuesto, aceptar pagos online, realizar un seguimiento del tiempo y los gastos y cobrar suscripciones. Los usuarios pueden enviar facturas profesionales online con personalización de marca, además de facilitar que los clientes paguen a tiempo. Simplemente agrega los datos y envía las facturas con un solo clic. O bien comienza con un presupuesto y conviértelo en una factura en segundos.

Hiveage permite a los usuarios enviar facturas ilimitadas a un número ilimitado de clientes y aceptar pagos online al utilizar más de una docena de populares puertas de enlace de pagos, como PayPal, Stripe y Braintree. Los usuarios también pueden enviar presupuestos/cotizaciones, realizar un seguimiento del tiempo, los gastos y el kilometraje, enviar facturas recurrentes y cobrar suscripciones automáticamente, además de administrar múltiples negocios y equipos con diferentes niveles de acceso con una sola cuenta.

Con las etiquetas de estado de facturas claras de Hiveage, los usuarios pueden realizar un seguimiento sobre qué facturas fueron guardadas como borradores, enviadas al cliente, vistas por un cliente o pagadas total o parcialmente. Ahorra importes significativos en impuestos, descuentos y entradas de cargos de envío en Hiveage, tanto en porcentajes como en cantidades fijas, y agrégalas al subtotal o a los artículos de la factura. Hiveage envía automáticamente recordatorios y recibos de pago, ya sea para recordar a un cliente sobre un pago o agradecerle liquidar una factura de modo oportuno.

Información general sobre Hiveage

Precio

A partir de
USD 0.00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Hiveage

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica
Idiomas admitidos
Chino (simplificado), Checo, Danés, Neerlandés, Inglés y otros 7, Finés, Francés, Alemán, Italiano, Japonés, Portugués, Español

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Hiveage: Hiveage's invoices list
Captura de pantalla de Hiveage: Hiveage's invoices list Captura de pantalla de Hiveage: An example of invoice in Hiveage Captura de pantalla de Hiveage: Hiveage's tracking tools Captura de pantalla de Hiveage: Hiveage's client invoicing tool

Opiniones de Hiveage

Opiniones de Hiveage

Calificación general
4.9
/
5
Excelente
45

Muy bien
3

Normal
1

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.9
Funciones
4.6
Facilidad de uso
4.9
Asistencia al cliente
4.9
98% Un ha recomendado esta aplicación
Bernard B.

Awesome little invoicing tool!

If you're in the market for a simple and streamlined invoicing tool for your small business, Hiveage is the best and most thorough program out there!! We use this not only for billing, but keeping a handle on our businesses checks and balances. We get everything we need in one convenient place and for one low monthly rate. Customer service is always fast and friendly and our customers like the professional look and clear breakdown of what they are purchasing. From all of us at Senchant's Art of Teaching, Thank You Hiveage!!


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Shauna H.

Does everything we need

We were wasting a lot of time with our previous system. Hiveage has helped us recoup a lot of wasted time and energy.


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Theric K.

Where is the customer support team?!

I had high hopes and want to continue using their service and vouch for their service but with the lack of customer service response on issues that affect our usage I can't recommend anyone using this if they rely on this service for their day-to-day operation. Should be as glitch-free as possible and even if there are glitches any customer service help we need should be responded back within a few days max whenever possible.

I'm currently waiting at 7 weeks and counting with no reply back and that's unacceptable!


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Jill B.

Easy to use, even for a novice like me


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Lance S.

Straightforward Billing/Invoicing Solution for Professionals and Small Businesses

I've been using the service since 2011 while it was still called CurdBee and haven't turned back since. I've tried many other providers including a custom-made invoicing solution before (and alongside Hiveage), but because of how easy it is to use and how Hiveage streamlines our billing (and expense tracking) workflow – switching completely to Hiveage was an easy choice to make.


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Bernard B.
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Awesome little invoicing tool!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 11/11/2016
Fuente de la reseña: GetApp

If you're in the market for a simple and streamlined invoicing tool for your small business, Hiveage is the best and most thorough program out there!! We use this not only for billing, but keeping a handle on our businesses checks and balances. We get everything we need in one convenient place and for one low monthly rate. Customer service is always fast and friendly and our customers like the professional look and clear breakdown of what they are purchasing. From all of us at Senchant's Art of Teaching, Thank You Hiveage!!

Puntos a favor

Ease of creating clear and concise invoices that look professional. Ability to create income and expenses and export for tax purposes. Very inexpensive and great customer support.

Puntos en contra

Default payment button attached to invoices is sometimes confusing for our clients. We do not have this feature setup and would just prefer the button not be there.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Shauna H.
Sector: Cría de ganado
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
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Does everything we need

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 20/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We were wasting a lot of time with our previous system. Hiveage has helped us recoup a lot of wasted time and energy.

Puntos a favor

Ease of use, customization and customer support. The customer support is excellent, hard to beat.

Puntos en contra

Expense for our needs. At this time there are many features that we aren't taking advantage of but we're paying for. In the future I foresee us using many more of the features but for now it's mainly a reference resource for our deliveries and customers. If there were a more basic plan that enabled us to utilize more basic features and pay a smaller monthly fee that would be helpful.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Theric K.
Sector: Artículos deportivos
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Where is the customer support team?!

Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
Revisado el 19/8/2019
Fuente de la reseña: Capterra

I had high hopes and want to continue using their service and vouch for their service but with the lack of customer service response on issues that affect our usage I can't recommend anyone using this if they rely on this service for their day-to-day operation. Should be as glitch-free as possible and even if there are glitches any customer service help we need should be responded back within a few days max whenever possible.

I'm currently waiting at 7 weeks and counting with no reply back and that's unacceptable!

Puntos a favor

One thing I like about the software is that it has multi-currency invoicing which we need and an app where we can issue quotations and invoices on-the-go. Overall it should suffice for most businesses out there.

Puntos en contra

The lack of customer service response and also sometimes the platform is glitchy (e.g. you have a product preset and it doesn't pull up when you try add to an invoice, and if you add a new customer during the invoicing stage it doesn't add that new customer details to that invoice after you've entered all the necessary customer details and save those details).

These are sporadic issues and becomes an annoyance after a while.

They also pitched a custom domain option (which is one of the reasons we've signed up for this) and it worked initially and now doesn't work at all and says the feature is a beta feature (which was never mentioned on their website). When we have an issue with this and contacted customer service we get no response back and when they do they don't reply back. Live chat = non-existent. Email = no reply back.

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Respuesta de Vesess

Regarding the custom domain feature mentioned in this review: Hiveage continues to support custom domains, and the experimental feature that was discontinued was SSL support on custom domains (which was not promoted publicly). We were one of the few, if not the only, invoicing software to try this feature, but at the moment we do not have an ETA for re-introducing it.

As a policy we refrain from publicly commenting on matters specific to individual customers.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 2.0/10

Jill B.
Sector: Servicios individuales y familiares
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Easy to use, even for a novice like me

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 25/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

So easy to use, does everything I want it to do. I can track expenses and link them to invoices which makes record-keeping a breeze. I love that I can download pdf versions of my invoices if I need to and that it tracks all invoice activity.

Puntos en contra

I would like to be able to see the list of outstanding invoices on the app version dashboard - it states the total outstanding and how many invoices but you can't click to see those particular invoices the way you can on the desktop version.

Also, can it be linked to HMRC in the UK to make self-assessment easier?

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Lance S.
Sector: Diseño gráfico
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Straightforward Billing/Invoicing Solution for Professionals and Small Businesses

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 25/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

I've been using the service since 2011 while it was still called CurdBee and haven't turned back since. I've tried many other providers including a custom-made invoicing solution before (and alongside Hiveage), but because of how easy it is to use and how Hiveage streamlines our billing (and expense tracking) workflow – switching completely to Hiveage was an easy choice to make.

Puntos a favor

Ease of use and setup. Modularity is a great plus, it doesn't drown you with too many things to setup. You can easily enable modules you need and just not deal with everything else. Team access is also a great feature. The recent addition of a fully working phone app is also a plus.

Puntos en contra

Lack of useful and customisable dashboard reports/charts.
Limited customisation on the layout of invoices sent out.
A bit pricey compared to mainstream providers with the same offering - but I still think it is value for money.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9.4/10
Basado en 49 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Hiveage

Precios de Hiveage

A partir de
USD 0.00/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.9/5
Basado en 49 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Hiveage

Funciones de Hiveage

API
Análisis financiero
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Datos en tiempo real
Facturación
Gestión de facturas
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la conformidad
Gestión de la contabilidad
Importación y exportación de datos
Integración contable
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Procesamiento de facturas
Registro de auditoría
Seguimiento de gastos
Varias divisas
Funciones
4.6/5
Basado en 49 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre Hiveage

Preguntas frecuentes sobre Hiveage

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Hiveage.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Hiveage?

Hiveage ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 0.00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Hiveage?

No tenemos información sobre las características de Hiveage

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Hiveage?

Los clientes habituales de Hiveage son:

Trabajadores autónomos, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Hiveage?

Hiveage admite los siguientes idiomas:

Chino (simplificado), Checo, Danés, Neerlandés, Inglés, Finés, Francés, Alemán, Italiano, Japonés, Portugués, Español

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Hiveage?

Hiveage cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Hiveage es compatible con dispositivos móviles?

Hiveage admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Hiveage?

Hiveage se integra con las siguientes aplicaciones:

2Checkout, Authorize.net, CallTrackingMetrics, LeadMaster, ProjectManager.com, Retently, Stripe, VisitorTrack, Xero, clockodo

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Hiveage?

Hiveage ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea