HubSpot Sales Hub

Productividad del correo electrónico Freemium y seguimiento de equipos de ventas

Sobre HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales es una aplicación de seguimiento de correo electrónico que envía notificaciones en tiempo real cada vez que alguien hace clic o abre tus correos electrónicos o descarga archivos adjuntos asociados. El software muestra cuándo se vio el correo electrónico, cuántas veces se vio, desde dónde se abrió y desde qué dispositivo.

HubSpot Sales también incluye perfiles de destinatarios directamente en tu bandeja de entrada. Estos perfiles muestran el historial profesional de los contactos, la dirección, contactos mutuos e historial de correo electrónico, proporcionando un contexto útil para los usuarios. Con la capacidad de programar futuros correos electrónicos, HubSpot Sales ayuda a garantizar que no te olvides de enviar correos electrónicos o que tus correos electrónicos se publiquen en una fecha y hora específicas.

Puedes realizar llamadas desde tu navegador con HubSpot Sales, así como registrar o grabar llamadas directamente a tu CRM [Customer Relationship Management] con solo un clic. HubSpot Sales se integra con HubSpot CRM [Customer Relationship Management], HubSpot Marketing, Salesforce, Gmail, G Suite, Microsoft Outlook y Microsoft Office 365.

Precios desde:

USD 50.00/mes

  • Prueba gratis
  • Versión gratuita
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, Alemania, Reino Unido y otros 3, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, español, francés, inglés, japonés, portugués

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Imágenes

Manage your deal pipeline in HubSpot Sales
Use personalization tokens and contact & company details from HubSpot CRM or Salesforce to tailor the emails in your sequence
Automate follow-ups and send a series of timed, tailored emails to prospects
Use email tracking data to identify which sequences are working best, then share these with team members to scale efficiency
View prospect contact information, social media profiles, company information and more, right alongside emails
View prospects' recent interactions with your emails
Access contact and company records in HubSpot CRM or Salesforce right from inbox profiles
Let prospects automatically book meetings on your calendar with HubSpot Sales' Meetings feature, which syncs with Google or Office 365 calendars
Use notifications to follow up as soon as a lead opens an email, downloads an attachment, and more
Schedule automated, tailored follow-up emails
Get a real-time view of which companies are visiting your site
Sort prospects using filtering criteria such as geography, company size, and more
Set up daily email digests and notifications for the team
Prioritise sales calls with data from CRM systems
Place and record calls from within the browser window
Automatically log calls in CRM systems
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Vídeo de HubSpot Sales Hub
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Funciones

Funcionalidades totales de HubSpot Sales Hub: 51

  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Análisis de páginas web
  • Automatización de ventas
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Creación de informes y estadísticas
  • Cualificación de leads
  • Flujo de trabajo configurable
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de propuestas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de llamadas
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del territorio
  • Grabación de llamadas
  • Informes del pipeline
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de Microsoft Outlook
  • Integración de telefonía informática
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Personalización
  • Plantillas de correo electrónico
  • Previsión de ventas
  • Priorización
  • Programación de citas
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de actividades de clientes
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento de visitantes
  • Sincronización de calendario

Alternativas

Zoho CRM

4.2
#1 alternativa a HubSpot Sales Hub
Zoho CRM ayuda a las empresas de todos los tamaños a cerrar acuerdos de forma más inteligente, rápida y mejor.

Salesforce Sales Cloud

4.4
#2 alternativa a HubSpot Sales Hub
¿Has visto las soluciones para pequeñas empresas de Salesforce? Sales Cloud es una plataforma de CRM personalizable que...

amoCRM

4.5
#3 alternativa a HubSpot Sales Hub
amoCRM es un valorado sistema de CRM basado en mensajería. Ofrece procesos de ventas personalizables, seguimiento de...

Salesflare

4.7
#4 alternativa a HubSpot Sales Hub
Salesflare es un CRM inteligente para pequeñas y medianas empresas B2B que desean vender más con menos trabajo. A...

Opiniones

Calificación general

4.5 /5
(287)
Relación calidad-precio
4.2/5
Funciones
4.4/5
Facilidad de uso
4.3/5
Asistencia al cliente
4.4/5

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Mostrando 5 opiniones de 287
Bart M.
Calificación general
  • Sector: Estudios de mercado
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Wish we had started using Hubspot earlier

Revisado el 25/9/2020

I wish I had moved from our previous tool (Streak) before. Hubspot is intuitive, just works and it...

I wish I had moved from our previous tool (Streak) before. Hubspot is intuitive, just works and it generates good results.

Puntos a favor

1) Grows with you
Although it offers a gazillion features and possibilities, just like Facebook, it just grows with you and how you use it. I tend to discover some additional possibilities along the way, even after +6 months of using it, but it always gets better for my use cases.

2) Easy sequences & follow-up
The sequences in Hubspot just work. Once set up - which is easy - I can add users one by one, tailor the message a bit and send out. Every mail sent is a mail I otherwise would have not gotten the time for to send it and just gives back results. It's more a sequence praise than Hubspot per se, but Hubspot's approach just works for me.

3) All-in-one
The fact that the landing pages can be created very easily, that you can send marketing emails, have chat on your website etc is a major plus.

4) Community
The fact they are big makes for a slew of Fiverr guys ready to help me out when in need.

Puntos en contra

1) Only community
Although I consider the fact they have a large community as a plus, the fact that you sometimes have to rely on the community to upvote features makes that my 'personal' impact on the roadmap is low. Even with a lot of upvotes there is no guarantee that Hubspot will alter the product.

2) Constant changes in pricing & feature lists
I have recommended others to use Hubspot for their features in a specific pack I use. However, pricing & features change so I sometimes mistakenly try to get people on board whilst pricing has gone up or features are missing for the acceptable pricing.

3) The neverending upsell
It makes sense that with more needs, more tools can be of assitance. But in Hubspot's case, there is a lot where we can still grow and where they can still charge me more. An acceptable all-in-one pricing would be welcome, because for now I do not use some features because of the big pricing gap.

Philip R.
Calificación general
  • Sector: Productos químicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Happy CRMing

Revisado el 19/8/2020

For the Free cost it excellent. When business picks up I will buy into the payable version. Not...

For the Free cost it excellent. When business picks up I will buy into the payable version. Not invoicing any one right now. It been over 4 months with NO INCOME!!!

Puntos a favor

Ease of use and great interface and how it integrates with other software i.e. Freshbooks

Puntos en contra

Text messaging is a huge part of our business and having to add texting is labor-intensive. When setting a new task. It doesn't create the next step in the sales process

Simon F.
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Awesome product, absolutely terrible onboarding experience

Revisado el 22/3/2021

HubSpot Sales Hub is a great platform, but their onboarding process is probably the worst I've...

HubSpot Sales Hub is a great platform, but their onboarding process is probably the worst I've experienced from a SaaS provider. So I'd advise you against using the software if you want their help in getting the software up and running quickly.

Puntos a favor

Ease of use and automation capabilities.

Puntos en contra

The onboarding experience. They insist on charging for onboarding support, but don't really give you the support you need and completely lack ownership over the process.

Milena M.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The Sales + CRM Hub that helped us optimize and grow our Business

Revisado el 11/1/2021

Great experience so far!

Great experience so far!

Puntos a favor

The integrated solutions. HubSpot can be easily integrated with so many other Apps and solutions that ease automation and help small bur savvy teams like ours to grow and optimize operations.

Puntos en contra

That the automations are included only in the professional plans, this is a barrier for some of out clients to adquiere the solution, since many of the other similar products already have automations in their basic plans.

Danny U.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

33 CBD Supply Hubspot Review

Revisado el 27/8/2020

Puntos a favor

Overall functionality and product options as well as the extensive educational platform

Puntos en contra

Different contracts for different modules

Mostrando 5 opiniones de 287 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre HubSpot Sales Hub

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre HubSpot Sales Hub.

HubSpot Sales Hub ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 50.00/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de HubSpot Sales Hub

Los clientes habituales de HubSpot Sales Hub son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

HubSpot Sales Hub admite los siguientes idiomas:

alemán, español, francés, inglés, japonés, portugués

HubSpot Sales Hub admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

HubSpot Sales Hub se integra con las siguientes aplicaciones:

Gmail, Google Workspace, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Microsoft 365, Microsoft Outlook

HubSpot Sales Hub ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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