Humanity

Gestión y planificación de personal

4.3 /5 (267 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Humanity

¿Qué es Humanity?

Humanity (ShiftPlanning) permite a los empleadores administrar al personal más fácilmente que nunca con el robusto software de planificación de personal y programación de empleados. Si aún usas hojas de cálculo o lápiz y papel para programar los turnos de los empleados, estás perdiendo un tiempo precioso que podrías dedicar a liderar e inspirar a tu equipo en lugar de microgestionarlo.

El software basado en la nube Humanity (ShiftPlanning) está disponible para empleadores y empleados en todo momento, ya sea a través del navegador web, tableta o teléfono inteligente. Es perfecto para sectores de servicios como restaurantes y comercios minoristas, pero se puede aplicar a casi cualquier vertical. Humanity (ShiftPlanning) es tan popular entre las pequeñas empresas como entre las grandes corporaciones y puede personalizarse para adaptarse a las necesidades de cualquier organización.

Lo que obtienes:

Planificación de personal en línea: crea horarios de trabajo perfectamente precisos para tu equipo en minutos en lugar de horas. Olvídate de los conflictos de horarios. Permite que los empleados soliciten cambios de turnos y ausencias por cuenta propia. Notifica a los empleados cada vez que se publique un nuevo horario y envía recordatorios de turno por SMS y correo electrónico. Crea hojas de asistencia perfectamente precisas cada mes que se pueden enviar fácilmente a la nómina.

Supervisión de tiempo y asistencia: los empleados pueden registrar la entrada y salida utilizando Humanity (ShiftPlanning), lo que te brinda un control horario perfecto cada semana. Ahorra tiempo mientras mejoras la asistencia de los empleados y disminuyes las llegadas tarde.

Gestión de recursos humanos: mantén la información y los registros de los empleados en un solo lugar.

Procesamiento de nómina: crea siempre hojas de asistencia perfectas. Nunca pagues más o menos a tu personal y mantén los libros ordenados y precisos.

Información general sobre Humanity

Precio

A partir de
USD 3.50/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Humanity

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Vídeo de Humanity Captura de pantalla de Humanity: Captura de pantalla de Humanity: Captura de pantalla de Humanity:

Opiniones de Humanity

Opiniones de Humanity

Calificación general
4.3
/
5
Excelente
144

Muy bien
85

Normal
27

Pobre
3

Malo
8

Relación calidad-precio
4.2
Funciones
4.1
Facilidad de uso
4.2
Asistencia al cliente
4.2
86% Un ha recomendado esta aplicación
Malecia B.

Need Help Scheduling?

I've used Humanity with Lyft and my current temp job and so far so good.


Traducir con Google
Alden W.

Overall Good Product

I would recommend to a friend


Traducir con Google
Jeff G.

Works good - has a few issues which I have reported on several occasions but would require...

Providers can see all of their schedules in one place - I do over a hundred. They can sync with some third party calendar programs and check on their smartphones.
The software is not geared toward the healthcare industry, however. MD's work more than 1 position at a time. These should not conflict. Yet conflicts should show if they're mistakenly scheduled for a clinic at another location or for a meeting when they need to be in the clinic. This is a problem.


Traducir con Google
Joseph G.

Employee Scheduling Software For Cloud Based

Overall it does the minimum we need it to as far as recording our employees time clock but the setup is too difficult for our admins and can provide misleading information.


Traducir con Google
Seth W.

Overall, it has served us well for scheduling daily staff and providing them the details.

Saving time in scheduling and repetitive details. Also, being able to send our clients the schedule via a PDF has been great!


Traducir con Google
Malecia B.
Sector: Entretenimiento
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Need Help Scheduling?

Software usado Semanalmente durante Más de dos años
Revisado el 1/12/2018
Fuente de la reseña: Capterra

I've used Humanity with Lyft and my current temp job and so far so good.

Puntos a favor

I love how easy this software is to use and how I can access everything that I need to whether that be my schedule, message board or managers.

Puntos en contra

There's nothing that I don't like about this software. I do wish though that at the end of each work week that it would tally up your hours worked for you.

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Respuesta de Humanity (Shiftplanning)

Hi, Malecia,
Thank you for the review, we're glad you're having such a great experience! Let us make it even better - you can view your hours in the Time Sheet report (see more here: https://helpdesk.humanity.com/articles/knowledge/Time-Sheet-Report), but only if your employer has enabled the employees to view reports in the app itself. This option is available in Advanced settings in the Account tab. If you happen to need any assistance, please feel free to contact us via 24/7 Live Chat on the website or in the app.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Alden W.
Sector: Alimentación y bebidas
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Overall Good Product

Software usado Semanalmente durante Más de un año
Revisado el 12/12/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I would recommend to a friend

Puntos a favor

It was very easy to begin and get started quickly.

Puntos en contra

Some of the break features and managing employee shift trades was not so smooth.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Jeff G.
Sector: Hospital y atención sanitaria
Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
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Works good - has a few issues which I have reported on several occasions but would require updates.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 5/5/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Providers can see all of their schedules in one place - I do over a hundred. They can sync with some third party calendar programs and check on their smartphones.
The software is not geared toward the healthcare industry, however. MD's work more than 1 position at a time. These should not conflict. Yet conflicts should show if they're mistakenly scheduled for a clinic at another location or for a meeting when they need to be in the clinic. This is a problem.

Puntos a favor

I have the flexibility to set the software up the way I need to for efficient scheduling. My schedules are complex and I am able to create 'workarounds' to better utilize the software.

Puntos en contra

I have a few issues: I have many providers (employees) that work more that 1 position simultaneously. It would be wonderful if you could selectively check or uncheck a box for each position to determine whether the position will show if it conflicts with another position. (But not globally turn off the conflicting feature for all conflicts).

If an employee covers 2 positions simultaneously, it shows as a conflict. It would be nice if there was a `work around for this. If you could select/deselect a box to designate whether you want a position to show a conflict, this would be great. That way, some positions that are covered by an employee working another position would not show as a conflict every time.

For example, There are a few positions that staff are assigned to that they do in addition to their main assigned position - e.g. someone working MCH Attending will also cover the OB Dept. This is done on a rotation/alternating basis but changes often. Whenever a provider is working MCH Attending and also covering OB Backup, I have to adjust the time of the OB coverage so that a conflict does not show up. If I didn't, I would have twenty or more conflicts each month and, as you know, once you get in the habit of ignoring conflicts, you then ignore the one that is a `real conflict and a problem results.

The conflict feature is great, yet is sometimes a pain because I have to create 'workarounds' which are less than desirable.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Joseph G.
Sector: Transporte marítimo
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Employee Scheduling Software For Cloud Based

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 19/8/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Overall it does the minimum we need it to as far as recording our employees time clock but the setup is too difficult for our admins and can provide misleading information.

Puntos a favor

Clean layout and organized GUI, Cloud based time clock. You can view your work schedule and request time off and view in real-time who is clocked in or running late. Cool that it reminds you of employees birthdays to bring in the cake and ice cream

Puntos en contra

Some settings are displaying incorrect info. From what I understand it doesn't record accrue sick leave and paid vacation is saying 50 hours. It maybe a setting the Admin missed but as a user I'm provided false info. Also, this could be our mistake but lunch breaks doesn't work properly, we manually clock out and in, but we need to be in accordance to the state law of minimum 30 minutes.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Seth W.
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Overall, it has served us well for scheduling daily staff and providing them the details.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 17/4/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Saving time in scheduling and repetitive details. Also, being able to send our clients the schedule via a PDF has been great!

Puntos a favor

Love the fact that we do not need to email details for each repeating shift. And since the software is based on one's availability, you can book, ideally, based on that info.

Puntos en contra

That it does not have a "request a booking" feature. You can only book staff through the software based on their availability which cannot always be trusted.

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Respuesta de Humanity (Shiftplanning)

Hi Seth! Thank you so much for your feedback. We are glad to hear that our app helps you with your business.

At the moment, we have Open Shifts that employees can pick up when they are available. We appreciate your suggestion, and we have forwarded it to our Product team. We'd love to hear if you have more ideas or feature requests! If you do, please visit our Community portal (Read more about it here: https://bit.ly/2mn8aog).

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Recomendación de usuario
8.1/10
Basado en 267 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Humanity

Precios de Humanity

A partir de
USD 3.50/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.2/5
Basado en 267 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Humanity

Funciones de Humanity

API
Base de datos de empleados
Contratación de empleados
Creación de informes en tiempo real
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de empleados
Gestión de selección de personal
Gestión del rendimiento
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Portal de autoservicio
Portal de empleados
Portal para empleados
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Seguimiento de candidatos
Funciones
4.1/5
Basado en 267 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Humanity

Preguntas frecuentes sobre Humanity

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Humanity.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Humanity?

Humanity ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 3.50/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Humanity?

No tenemos información sobre las características de Humanity

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Humanity?

Los clientes habituales de Humanity son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Humanity?

Humanity admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Humanity es compatible con dispositivos móviles?

Humanity admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Humanity?

Humanity se integra con las siguientes aplicaciones:

BambooHR, BambooHR, Bitium, Hubstaff, Namely, OnPay, RQ Retail Management, Square Point of Sale, Workday HCM, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Humanity?

Humanity ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo