Sobre Appointy

Appointy es un software de programación simple, funcional y potente diseñado para ayudarte a crecer y administrar tu negocio. Appointy te permite aceptar citas en línea, enviar recordatorios automáticos por correo electrónico/sms, integrarte con redes sociales y Google Calendar, aceptar prepagos online, crear ofertas y descuentos y mucho más.

Appointy admite más de 100 verticales. No importa cuál sea el tamaño de tu negocio, tiene un plan diseñado específicamente para ti. Descubre por qué más de 75 000 empresas de todo el mundo confían en Appointy. El plan básico es gratis para siempre. ¡Regístrate ahora!

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, checo, chino tradicional, danés, español y otros 11, finés, francés, húngaro, inglés, italiano, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco

Imágenes

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Vídeo de Appointy Captura de pantalla de Appointy: Captura de pantalla de Appointy: Captura de pantalla de Appointy: Captura de pantalla de Appointy: Captura de pantalla de Appointy: Captura de pantalla de Appointy:

Funciones

Características totales de Appointy: 64

  • Admite iCalendar
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de evolución de ventas
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Calendarios de equipo
  • Citas recurrentes
  • Confirmación y recordatorios
  • Creación de informes históricos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Facturación
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de formularios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Historial de cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Indicador de disponibilidad
  • Integraciones de terceros
  • Integración de Microsoft Outlook
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos en línea
  • Pagos parciales
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Recordatorios
  • Recordatorios vía SMS
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de conversión
  • Sincronización de calendario
  • Valoraciones y reseñas
  • Varias ubicaciones
  • Varios idiomas
  • Widgets

Alternativas

Vagaro

4.7
#1 alternativa a Appointy
Vagaro es una solución basada en la web para que los propietarios de salones de belleza y centros de fitness...

10to8

4.6
#2 alternativa a Appointy
Programador de citas gratuito con reserva en línea y SMS y correos electrónicos automatizados

SimplyBook.me

4.6
#3 alternativa a Appointy
SimplyBook.me es un sistema de reserva online para pymes y grandes empresas de todos los sectores de prestación de...

FlexBooker

4.9
#4 alternativa a Appointy
FlexBooker es una plataforma de reserva y programación de citas online que permite a los clientes registrarse para...

Opiniones

Calificación general

4.7 /5
(266)
Relación calidad-precio
4.6/5
Funciones
4.5/5
Facilidad de uso
4.4/5
Asistencia al cliente
4.8/5

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Mostrando 5 opiniones de 266
Claudia L.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great software to market your appointments on multiple platforms FOR FREE

Revisado el 26/9/2020

Puntos a favor

- There’s a free version, no need to be pressured into upgrading.
- A team of software developers who helps customize the widgets on your website
- easy to use platforms and also there’s an app on the App Store to use.
- I love the interventions with multiple platforms like google analytics, add a book now on Instagram and especially a schedule directly on google business.
- I also love to automate my daily tasks and Appointy can connect to zapper, in helping me doing so.
I completely recommend Appointy

Puntos en contra

It would be nice if they added a little description when hovering on the infos Or options in the settings.

Chris H.
Calificación general
  • Sector: Formación profesional y coaching
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Stop reading reviews and just get Appointy!

Revisado el 6/9/2020

Appointy handles all of our scheduling for all of our staff. I wouldn't have it any other way!

Appointy handles all of our scheduling for all of our staff. I wouldn't have it any other way!

Puntos a favor

The best thing is the customer service. I have never in my life been more please with a live-chat service than I have with Appointy. Our questions are often convoluted, sometimes obscure, and even on occasion have the answers in plain sight. The people they have doing tech support for their product are THE reason I wouldn't consider anything else. There is no robo-answer, and the people are genuinely interested in helping me find my solution.

This sounds totally crazy, but I almost LIKE when something breaks because I get to interact with these guys! Shoutouts to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in-particular!

Puntos en contra

Some of the default views (admin side) don't make sense. Example: moving to the calendar and I only see the next 3 hours? Default should be a week. And honestly, I think I can probably change that. Wait!!! I get to go talk to the support guys again!

Other than that, the customization to make it look more like a whitebox product is a little lackluster.

Jesus P.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Too Expensive for Businesses

Revisado el 6/4/2021

Appointy powered our tech stack for a long time after we left TimeTrade. Eventually, we grew tired...

Appointy powered our tech stack for a long time after we left TimeTrade. Eventually, we grew tired of paying a programmer to tweak the API when business changed demanded it. We ultimately switched to SimplyBook.Me to save money and use Zapier.

Puntos a favor

Good integrations and API, lots of booking customization features were included that helped customers and staff alike. Google Calendar sync worked perfectly well and made it easy for staff to block time without logging in.

Puntos en contra

The 5 staff limit for $49.99 month was simply too expensive for our taste. We also had issues with the API also provide to be difficult to maintain with a developer. I see they've since added Zapier which might help with that extra cost.

Renat Z.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Getting worse by the day

Revisado el 8/8/2016

This is an update: I reviewed Appointy on this site on December 29, 2014, it's the second review at...

This is an update: I reviewed Appointy on this site on December 29, 2014, it's the second review at the bottom of this page.

We've been with Appointy since 2011 and what compelled me to write another review is degradation in reliability of this service. Let me explain;

Since November 2015 there have been outages on their server side, and when I would email Nemesh (owner of the company) either he or his staff would reply saying that you need to clear your browser cookies/cache, when the problem is obviously on their server side since I would test to see from multiple desktop and mobile devices with different internet access points. In January 2016 there were multiple of such outages. The weird, or should I say horrible thing is that Appointy doesn't even notify it's paying customers that there's an outage. A simple email would suffice. Instead they post these outages on their facebook page, probably assuming that their paying customers spend their business hours refreshing Appointy facebook page to see their outage updates. I just discovered that Appointy as a company has been around since 2008, but it boggles my mind that they still haven't figured out priorities that their business depends on. Instead of investing into redundancy servers and making their software more reliable they keep on adding little mediocre features that nobody needs, making the platform more complex to understand for beginners.

Here is the list of things that hasn't changed to this day (since 2011).
1. The phone customer support is non-existent, though email and facebook page communication is pretty swift. It's just if your business relies on a booking system and something goes wrong, waiting for an email instead of calling and talking to tech support is counterproductive, or worse money-loosing issue if the business is busy.

Puntos en contra

If new booking user hasn't confirmed his email address, Appointy still books this user into the schedule, and if that user misspelled his email address he doesn't receive appointment reminder, hence you get a no-show, causing you to loose money and your staff getting angry for lost time slot.

Yvonne G.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

First time user of Appointy

Revisado el 6/2/2021

Publishing online classes with zoom during lockdown. The support for customising to our needs was...

Publishing online classes with zoom during lockdown. The support for customising to our needs was excellent. We may be able to use this going forward with paid classes.

Puntos a favor

The flexibility of configuration to suit business needs are very good. It has a good range of features but the most appealing is the Live help and the outstanding level of customer support even during the free trial as all questions are answered and you are sent direct links to the relevant support material.

Puntos en contra

One or two small areas could benefit from additional customization such as gift certificate emails need to be slightly better design. Code needs to be bigger than the price you paid.

Mostrando 5 opiniones de 266 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Appointy

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Appointy.

Appointy ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 19.99/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Appointy

Los clientes habituales de Appointy son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

Appointy admite los siguientes idiomas:

alemán, checo, chino tradicional, danés, español, finés, francés, húngaro, inglés, italiano, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco

Appointy admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil)

Appointy se integra con las siguientes aplicaciones:

Authorize.Net, Facebook, Google Calendar, PayPal, Squarespace, WordPress, Zapier

Appointy ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa)

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