Zoho Desk

Zoho Desk

El primer software Helpdesk a tono con el contexto de la industria

4.5/5 (1572 opiniones)

Información general sobre Zoho Desk

Con Zoho Desk, los agentes se vuelven más productivos, los gerentes se vuelven más impactantes y los clientes adquieren más poder. Es personalizable, fácil de usar y no te cuesta una fortuna. Parte del paquete de software empresarial de Zoho, con capacidad para 30 personas, Zoho Desk te brinda el poder de poner la atención al cliente en el corazón de tu empresa.

¡Salva al mundo de la mala atención al cliente!


Pon la atención al cliente en el corazón de tu empresa.
Zoho Desk es el primer software de mesa de ayuda del contexto que ayuda a las empresas a enfocarse en el cliente.

Cerrar tickets. Felicidad abierta.
Zoho Desk brinda a tu equipo las mejores herramientas para ayudar a los clientes mientras automatiza las tareas frecuentes que, de lo contrario, ocupan tu preciado tiempo.

No improvise. Mejore.
Con Zoho Desk, identifica las tendencias y los patrones correctos en los esfuerzos de tu equipo, realiza mejoras e inspira un mejor rendimiento.

Una empresa. Un equipo.
Zoho Desk ayuda a reunir a los empleados de todos los departamentos para ofrecer a los clientes una experiencia de atención al cliente verdaderamente unificada.

La comodidad es clave.
Cuando tus clientes deseen comunicarse, está disponible para ellos en una variedad de canales: correo electrónico, teléfono, chat en vivo, redes sociales y más.

La autoayuda es la mejor ayuda.
Equipa a tus clientes para que puedan encontrar respuestas a sus preguntas por sí mismos y así ayuden a sus compañeros en un verdadero espíritu de comunidad.

Tu mesa de ayuda, verdaderamente tuya.
Zoho Desk comprende la singularidad de tu negocio y te permite personalizarlo extensivamente e integrarlo con otras aplicaciones.

Sincronizar contactos y usuarios.
Agrega contactos comerciales de Google Contacts a Zoho Desk. Mantente conectado con cada contacto sincronizándolos con Google.

Precio

A partir de
USD 12.00/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P
M
G

Disponible en los países siguientes

Asia, Australia, Canadá, China, Europa y otros 5, India, Latinoamérica, África y Oriente Medio, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

Chino (simplificado), Inglés, Francés, Alemán, Japonés, Español

Reseñas de Zoho Desk

Calificación general
4.5/5
93% reseñas positivas
921
Excelente
543
Muy bien
92
Media
11
Mediocre
5
Horrible
Carlos abraham M.

Easy to implement, quick to operate and easy to consult

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 22/5/2017
Fuente de la reseña: Capterra

A considerable improvement in client - provider communication. Organizes and greatly simplifies the control and information of each case that a client can request; improves response times and certainly provides support by having the information grouped in such a way that allows you to respond accurately, quickly and accurately every subject.

Puntos a favor

Create custom tick filters with different criteria to improve your response time and solution. The information you have at the time and you can consult via iOS and / or Android the answers are instantaneous. It is very important for us to delegate the tickes to an agent, it is very simple to manage in this sense. It is definitely a powerful tool.

Puntos en contra

I think they could improve on the part of the application for iOS and Android, it is too limited. The fact that it is not possible to add an attachment when replying or writing an email, or an attachment in a comment; limits daily operation. In the same way the tasks are useful to delegate and organize the work, but the application does not allow to perform these functions. There is work to be done in this area of ​​the application.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

8.0/10
Andres A.

Greateful

Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
Revisado el 7/9/2017
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

Zoho Desk es muy útil y manejable ya que permite personalizar todos los campos para adaptarlo a la compañía.

Puntos en contra

Hasta que aprendes a manejarlo, es un poco complicado. Las traducciones al español no están del todo correctas.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

5.0/10
Usuario verificado
Traducir con Google

Awesome Software

Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
Revisado el 22/7/2018
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

Magnificent Software. Simplicity is under the most favorable conditions . The effortlessness to designing the product. Awesome method for working at the interface. Following of the ticket and the acceleration framework enables the organization to track and deal with the client issues on time .

Zoho Desk is a help work area stage that enables organizations to convey top quality client support to their customers with instruments that expansion operator profitability and examination and reports that empower supervisors to discover enter issues in specialist exhibitions so they can enhance their administration also settle on keen business choices. Clients can likewise profit by Zoho Desk as the product enables them to discover convenient and important help without going too far.

With Zoho Desk, organizations furnish their help groups with the best devices, various help channels, and assignment computerization so they can convey brisk and responsive help to their customers. This assistance work area stage assembles representatives from different divisions and engage them to give their clients an extremely brought together client benefit involvement.

This administration totally supplanted the method of association with email, telephone calls, visits, informal communication stages on a solitary stage. This totally disentangles the way toward getting a demand for client bolster, due to this we have turned out to be speedier to serve our clients. What's more, clients can gather tickets in their local dialects, since such an open door is available. Incorporation Zoho Desk with Zoho CRM was a standout amongst other things that we finished for the current year. Reconciliation was speedy and effortlessly. Two administrations are just made for each other and have great reconciliation. The help group is basically incredible. Much obliged to all the folks who helped us with incorporation and did everything in the most brief conceivable time. Coincidentally, they are neighborly and active - it's pleasant to manage the expert.

Puntos en contra

Being quite a while client ,I haven't had any genuine doubts with Zoho Desk. Still couple of isssues are here . Ticket can't be copied, dynamic fields are not made yet so you can not discrete or shroud fields relying upon the specialist/ticket needs.

We have not exactly made sense of how to sort everything like we were in our old framework. It is awesome to rearrange arranging capacities to evacuate spam. It would likewise be decent if the designers included programmed arranging of spam. A few associates grumbled that the interpretation into different dialects isn't great. We utilize the English form, so we don't have such issues.

There are a couple of things around detailing that still need taking a shot at, my primary complain being 'business hours'. You can set up business hours (the long periods of the day/week you're open as a business) anyway when you attempt and report in view of this control, it doesn't work… So we have a report for normal and aggregate reaction times however it incorporates over-night and end of the week's into these numbers influencing it to seem as though we are extremely moderate at reacting!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Peter F.
Traducir con Google

Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 23/7/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

The integration with Zoho CRM is game-changing. It's so simple to set up and gives our Sales + Customer Service teams complete transparency into what the other is doing.

It's really intuitive — of all the Zoho apps, Desk is the best for ease-of-use and straightforward UI. I like it even more than Zendesk.

Powerful automation features.

Love the customer portal + knowledge base, we use it every day.

Nice little features like snippets or copy-pasting knowledge base articles mean that ticket response is a breeze.

Puntos en contra

Sometimes some of the default email templates can be a little bit funky, but that was an easy fix.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Neha T.
Traducir con Google

Excellent CRM software with clean interface

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 19/6/2018
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

What I like the most is that it really is very intuitive and easy to use. It helps to control the tracking of every ticket in a easy way. Also one can import its customers without any problem. It has many other tools that can be useful regardless the item which company is using on day to day basis. It can start a live chat with the user and can go straight creating a ticket from this internment. Ticket tracking and escalation matrix enables company to track and manages customer complaints on time.

Puntos en contra

This doesn’t come in language other than English, making a little more complicated. Tickets generated cannot be duplicated. Information cannot be customized/ sorted on multiple parameters It does not allow modifying the name of the company in the structure, after it has been created, which does not allow modifying the name of the same in the configuration of the emails.
It does not allow to place field to attach files in the advanced web form.
It does not allow adding or deleting fields in the response widget, they remain the same predefined for all cases.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

8.0/10

Precios de Zoho Desk

A partir de
USD 12.00/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Zoho Desk

  • API
  • Base de conocimientos
  • Chat
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de tickets
  • Historial de contactos
  • Integración de CRM
  • Integración de correo electrónico
  • Integración de redes sociales
  • Integración de terceros
  • Mensajería instantánea
  • Notificaciones automáticas
  • Panel de actividades
  • Priorización
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real

Preguntas frecuentes sobre Zoho Desk

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Zoho Desk.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Zoho Desk?

Zoho Desk ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 12.00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Zoho Desk?

No tenemos información sobre las características de Zoho Desk

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Zoho Desk?

Los clientes habituales de Zoho Desk son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Zoho Desk?

Zoho Desk admite los siguientes idiomas:

Chino (simplificado), Inglés, Francés, Alemán, Japonés, Español

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Zoho Desk?

Zoho Desk cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Zoho Desk es compatible con dispositivos móviles?

Zoho Desk admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Zoho Desk?

Zoho Desk se integra con las siguientes aplicaciones:

Customer Thermometer, Workato, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Projects, Zoho SalesIQ

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Zoho Desk?

Zoho Desk ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo