JobNimbus

4.6 (476)
¡Escribe una reseña!
CRM y gestión de proyectos verdaderamente sencillos.

Sobre JobNimbus

JobNimbus ofrece una forma de gestionar simultáneamente proyectos, tareas y contactos/clientes potenciales mediante una única aplicación. La herramienta de CRM y gestión de proyectos permite crear, programar y asignar tareas. JobNimbus permite crear y definir flujos de trabajo y pasar las tareas por múltiples etapas antes de su finalización. La aplicación permite acceder a información importante del cliente y actualizar los detalles de los clientes potenciales sobre la marcha y desde cualquier dispositivo. Todos los documentos se almacenan de forma segura en JobNimbus. Permite enviar y compartir archivos con clientes y miembros seleccionados del equipo.

JobNimbus también puedes gestionar los documentos de ventas. La aplicación permite crear estimaciones, facturas, propuestas, órdenes de trabajo y contratos. Aplica automáticamente tasas y cantidades de impuestos a las estimaciones y conviértelas en facturas en unos pocos pasos. Los documentos se pueden rellenar automáticamente y las plantillas se guardan para uso futuro. Otras funciones de gestión de proyectos incluyen planificación de horarios y organización de calendarios, con notificaciones sobre el progreso de las tareas. JobNimbus también se integra con Google Maps y Google Calendar para una mejor organización de los proyectos.


Imágenes

JobNimbus Software - 1
JobNimbus Software - 2
JobNimbus Software - 3
JobNimbus Software - 4
JobNimbus Software - 5
JobNimbus Software - 6
JobNimbus Software - 7
JobNimbus Software - 8
Ver 13 más
Vídeo de JobNimbus
Vídeo de JobNimbus
Vídeo de JobNimbus
Vídeo de JobNimbus
Vídeo de JobNimbus
JobNimbus Software - 1
JobNimbus Software - 2
JobNimbus Software - 3
JobNimbus Software - 4
JobNimbus Software - 5
JobNimbus Software - 6
JobNimbus Software - 7
JobNimbus Software - 8

¿Tienes dudas sobre JobNimbus? Compara con una alternativa popular

JobNimbus

4.6 (476)
VS.
El más valorado

Precio inicial

USD 300.00
mes
No se han encontrado precios

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

165
87

Integraciones

17
205

Facilidad de uso

4.6 (476)
4.4 (4,211)

Relación calidad-precio

4.6 (476)
4.3 (4,211)

Atención al cliente

4.5 (476)
4.4 (4,211)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

HubSpot CRM

4.5
#1 alternativa a JobNimbus
HubSpot CRM es una excelente herramienta de ventas gratuita para tu pequeña empresa. Acaba con las tareas manuales y...

Jobber

4.5
#2 alternativa a JobNimbus
Jobber es una solución de gestión de servicios externos basada en la nube que permite a las pequeñas y medianas...

iRoofing

4.5
#3 alternativa a JobNimbus
iRoofing es una solución de gestión de techado que ayuda a las empresas a realizar mediciones aéreas de techos y...

Workiz

4.5
#4 alternativa a JobNimbus
Administra tu negocio de servicios externos con Workiz, anteriormente conocido como "Send A Job". Programa trabajos y...

Opiniones

Calificación general

4.6 /5
(476)
Relación calidad-precio
4.6/5
Funciones
4.4/5
Facilidad de uso
4.6/5
Asistencia al cliente
4.5/5

¿Ya tienes JobNimbus?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 476
James
James
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Love the system, Ronnie has been great to work with.

Revisado el 3/2/2018

Puntos a favor

Keeping track of multiple offices, being able to talk to each user. Track conversations of with customers.

Puntos en contra

Would like to integrate excel with the program. I would like to separate different office managers from seeing each other's area.

Respuesta de JobNimbus

James, thank you for your wonderful review. We especially appreciate the details you shared about how well our software is working across multiple sites or offices. We also love your feedback about integrating Microsoft Excel. Although our philosophy is to get away from spreadsheets and into tools that have more options and usability, we understand that each business has its own flow and preferences. Users can attach spreadsheets in JobNimbus, but it sounds like you may have a different solution in mind. Also, it may be helpful to use our Groups feature, and our Support team can help you get set up with that. If you haven't already reached out to [email protected] or (855) 964-6287, we'd love the opportunity to troubleshoot this with you.

Scott
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Total Workflow Solution

Revisado el 21/8/2019

Puntos a favor

JobNimbus is a very cost effective solution to manage our daily workflow. It customizes to us versus us having to customize to it. It provides all the main and plain features needed to keep our team connected and efficient through our workflow from start to finish. Works as our CRM and Operational software. Flexible reporting and mobile access are also a big pro.

Puntos en contra

Photo reporting would be a great addition. Currently, there is no option to print photos in a report format. Odd, because you can create a report for just about everything else.

Jose
Calificación general
  • Sector: Hardware informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

JobNimbus is budget software with many bugs. Sign up to be guinea pig!

Revisado el 14/11/2021

Ive used JobNimbus overall for a year- I still continue to use it because Ive already set it up and...

Ive used JobNimbus overall for a year- I still continue to use it because Ive already set it up and transferred my sales force over here. The customer support is quick to help when you need it on anything simple. Anything over low level complexity is not going to get fixed and you'll have to deal with it. Some issues I have, if you are in an area with reception issues, you will have zero ability to pull up contact details or address. You better make sure you have the right information before you go to these job sites. No notes, no phone number, nothing will be available. The downtime, there's lots of it. Enough that if you're in the middle of typing up a long estimate with lots of details notes and pictures, if anything crashes you LOSE ALL YOUR DATA. Remember back in the day before autosave? Kids lose term papers and everything. Well job nimbu does you worse than that. You'll lose entire sets of work you did if the system goes down or you have an internet issue. The other HUGE ISSUE i have is that the software constantly prints a SECOND PAGE on estimates an invoices for customers and subcontractors. Their software was written by third world countries (probably the same guy who wrote the Boeing airplane trim level software) If you write too many lines it will kick a blank second page out. So you print this, it prints two pages. You send it to a client, it sends them a two page PDF, which the second is blank. Its unprofessional. For the last year the company has said, just mak

Puntos a favor

The software works overall to manage many different areas of your business. However, it does none of them well. It does a good job of keeping everything in one place but what good is that if it still has lots of bugs that the company refuses to fix?

Puntos en contra

BUGS! Lots of Bugs!!! No offline version. This is a cloud software. It routinely goes down and locks you out of your customer data and job information. If you are doing jobs in rural areas or areas that lack reception you will be unable to access your job nimbus in ANY capacity. The other HUGE ISSUE i have is that the software constantly prints a SECOND PAGE on estimates an invoices for customers and subcontractors. Their software was written by third world countries (probably the same guy who wrote the Boeing airplane trim level software) If you write too many lines it will kick a blank second page out. So you print this, it prints two pages. You send it to a client, it sends them a two page PDF, which the second is blank. Its unprofessional. For the last year the company has said, just make it print one page. Well even if you do that, it still says 1 of 2 pages and the customer asks you where the second page is. They want to know what it says on the second page before they approve an $40,000 estimate.

Respuesta de JobNimbus

Hi Jose,

The issue with the estimate on two pages should be resolved now.

Thank you for your feedback we will take it into account.

JobNimbus.

Tyler
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Happy Customer

Revisado el 12/12/2019

Puntos a favor

Provides an easy and effective way to streamline your business to be the most productive and efficient as possible .

Puntos en contra

No cons at this time, it may take some time to get everything setup but once you have your workflow everything falls into place.

Alternativas consideradas

Housecall Pro

Razones para elegir JobNimbus

Needed a CRM that would help streamline and manage company.

Software anterior

QuickBooks Online

Razones para cambiar a JobNimbus

JobNimbus was more geared toward our needs and works well with our other suppliers and integrations.
Tom
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

JobNimbus Review

Revisado el 16/12/2019

It is a CRM that is specifically suited to what we do.

It is a CRM that is specifically suited to what we do.

Puntos a favor

The ability to phone, text, email, and note from the app and see an immediate upload to the web version. Great way to document the communication flow with a client.

Puntos en contra

Nothing of any consequence. Keep up the great work.

Respuesta de JobNimbus

We are glad you are finding JobNimbus so helpful!

Mostrando 5 opiniones de 476 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre JobNimbus

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre JobNimbus.

JobNimbus ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 300.00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de JobNimbus son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001-5,000

JobNimbus admite los siguientes idiomas:

inglés

JobNimbus admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

JobNimbus se integra con las siguientes aplicaciones:

Beacon, Broadly, CompanyCam, EASE, EagleView, Global Payments Suite, Google Calendar, HOVER, Mailchimp, Payrix, Podium, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, SPOTIO, SalesRabbit, Zapier, naturalForms

JobNimbus ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para JobNimbus.