Jive

Soluciones de comunicación y colaboración para tu negocio.

3.9 /5 (43 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Jive

¿Qué es Jive?

Jive-n proporciona un espacio de colaboración online para compartir conocimientos y documentos, comunicarse con compañeros de trabajo y buscar y encontrar contenido relevante, noticias y personas dentro de la empresa. Los usuarios pueden configurar portales específicos del departamento para que cada equipo tenga acceso a sus propias noticias, recursos y contenidos.

Las herramientas de comunicación incluyen un directorio de búsqueda de empleados para ubicar a las personas según su experiencia, habilidades y reputación. Jive-n permite crear publicaciones de blog para compartir conocimientos. Los usuarios pueden ver cuántas personas han leído una publicación de blog, cuántas han visto un anuncio y quién ha compartido la información. Jive-n ayuda a los usuarios a saber si los equipos se comunican adecuadamente, si los mensajes llegan a su público objetivo y si tienen el efecto deseado.

Otras herramientas de gestión de redes sociales para empresas de Jive-n incluyen transmisiones de actividades en vivo, grupos y debates. Usa Jive-n para asignar tareas coordinadas con documentos, grupos y discusiones. Visualiza toda la información del proyecto desde un solo lugar, incluidas las partes interesadas, los activos clave y los plazos.

Las herramientas de comunicación en tiempo real permiten a los usuarios editar y leer documentos al mismo tiempo y saber quién está viendo el mismo documento en ese momento. Los usuarios pueden chatear online con otros usuarios, invitar a personas a una discusión privada y convertir la conversación en un documento para compartir.

Información general sobre Jive

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Jive

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China, India
Idiomas admitidos
Alemán, Español, Francés, Inglés, Neerlandés

Medios

Empower the team, department or office with sites and pages that accelerate key business processes
Help employees discover the people, expertise, and insights they need to do their jobs. Drive collaboration at every level. Keep your entire workforce—even remote and deskless workers—informed and aligned 24X7.
Work in favorite apps and tools while keeping the team in sync with Jive's integrated hub
With the Jive Daily mobile app, users can tap the full power of Jive anytime and anywhere – from any mobile device
Jive-n gives users unprecedented visibility into processes, interactions and engagement across the business
Drive adoption and engagement with peer recognition, quests and rewards, and more
Jive-n includes tools for collaboration such as profiles, blogs, groups, discussions, document collaboration, smart search, and events
The HR portal provides a one-stop shop for all things HR: policies and benefits info, self-help, Q&A, and more
Easy setup and configuration and streamlined administration
Captura de pantalla de Jive: Empower the team, department or office with sites and pages that accelerate key business processes Captura de pantalla de Jive: Help employees discover the people, expertise, and insights they need to do their jobs. Drive collaboration at every level. Keep your entire workforce—even remote and deskless workers—informed and aligned 24X7. Captura de pantalla de Jive: Work in favorite apps and tools while keeping the team in sync with Jive's integrated hub Captura de pantalla de Jive: With the Jive Daily mobile app, users can tap the full power of Jive anytime and anywhere – from any mobile device Captura de pantalla de Jive: Jive-n gives users unprecedented visibility into processes, interactions and engagement across the business Captura de pantalla de Jive: Drive adoption and engagement with peer recognition, quests and rewards, and more Captura de pantalla de Jive: Jive-n includes tools for collaboration such as profiles, blogs, groups, discussions, document collaboration, smart search, and events Captura de pantalla de Jive: The HR portal provides a one-stop shop for all things HR: policies and benefits info, self-help, Q&A, and more Captura de pantalla de Jive: Easy setup and configuration and streamlined administration

Opiniones de Jive

Opiniones de Jive

Calificación general
3.9
/
5
Excelente
14

Muy bien
18

Normal
7

Pobre
2

Malo
2

Relación calidad-precio
3.7
Funciones
4
Facilidad de uso
3.7
Asistencia al cliente
3.8
74% Un ha recomendado esta aplicación
Abiola A.

Social network styled interaction.


Traducir con Google
Cami K.

Good product, and great customer service

There are always wants when it comes to customized software, but most companies just write you off when you have met your budget or end of a contract. Jive customer service is second to Sauce Labs for listening to the customer. They joke around with you and become a friendly customer service. Their software is like a company Facebook for our corporate account. It's a social place where we can share content. Jive has been able to help our company share and live to stream our content that is easy enough for that lady that's been in our company for 35 years that refuses to upgrade her IE8 browser. It's simple where the image or spot that someone would assume where something would be. I highly recommend them. They do have their downfalls in their search, however. Previously powered by GSA, but since changing away from them it causes our biggest complaint within the company. If tags aren't used on the document or you don't know the exact title or phrasing you have a hard time finding ideal content.


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Usuario verificado

Overall a good product but could use better customer service.


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Usuario verificado

Good tool for intranet site or internal wiki

Improved collaboration, and once it had been adopted widely across the company, the internal site we built using it became a must-visit destination each day because it made it easy to quickly see what's going on around our large company.


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Ryan C.

Jive SIP


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Abiola A.
Sector: Bienes de consumo
Traducir a español
Traducir a español

Social network styled interaction.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 4/7/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

Jive provides my organization with a social network styled platform where employees can interact and collaborate outside emails. It is completely mobile ,therefore I am able to use Jive while on the move to follow current company news , access my Jive inbox and manage all of my communications , while also being able to create and share documents.

Puntos en contra

The Jive homepage is overly crowded , making Jive difficult to navigate.Personally,I see the Jive user interface as un-intuitive.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Cami K.
Sector: Ropa y moda
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Traducir a español

Good product, and great customer service

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 9/12/2016
Fuente de la reseña: Capterra

There are always wants when it comes to customized software, but most companies just write you off when you have met your budget or end of a contract. Jive customer service is second to Sauce Labs for listening to the customer. They joke around with you and become a friendly customer service. Their software is like a company Facebook for our corporate account. It's a social place where we can share content. Jive has been able to help our company share and live to stream our content that is easy enough for that lady that's been in our company for 35 years that refuses to upgrade her IE8 browser. It's simple where the image or spot that someone would assume where something would be. I highly recommend them. They do have their downfalls in their search, however. Previously powered by GSA, but since changing away from them it causes our biggest complaint within the company. If tags aren't used on the document or you don't know the exact title or phrasing you have a hard time finding ideal content.

Puntos a favor

3rd party company varieties to add-on, UI, and customer service

Puntos en contra

Search engine

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Usuario verificado
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Overall a good product but could use better customer service.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 28/12/2017
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

The UX/UI for the end user is very good. I conduct training for all of our new hires and they find it easy to use and navigate. Several different options allow for some customization of "places" and the admin console is quite robust in terms of permissions, email notifications, and news feed structure. The free mobile app functions as a great extension of the web app. They seem to be on the verge of greatness in terms of fine-tuning what they current offer and expanding into new features.

Puntos en contra

When we first started using Jive about 3 years ago, the customer service was pretty good, but since it was acquired, the new focus seems to be less on keeping their previously good customer service and more on pushing current customers to upgrade (and spend more money). While they may still be transitioning due to the acquisition, I get the sense that Jive could be really great only if they stop treating their customers like prospects with a lot of extra money in their budgets to spend on upgrades and consultant fees, and start providing the same level of customer service.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Usuario verificado
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Good tool for intranet site or internal wiki

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 15/12/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Improved collaboration, and once it had been adopted widely across the company, the internal site we built using it became a must-visit destination each day because it made it easy to quickly see what's going on around our large company.

Puntos a favor

Used for an internal company site, Jive is a simple, user-friendly tool to allow employees to easily collaborate and communicate in their work and other initiatives. I've also found it's very handy for the sharing of documents, and the ability to limit visibility of those documents where necessary is a definite plus.

Puntos en contra

There is not much to dislike once you get used to it, which doesn't take long. The only place in which I've found it can be a little buggy is my personal feed of updates I'm following in my inbox, which does not always mark items as read when I want it to.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Ryan C.
Sector: Telecomunicaciones
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Jive SIP

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 20/8/2018
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

Simple to manage hosted VoIP system, almost no downtime since the time i have signed up, billing remains consistent. I can do just about everything i need to do from the dashboard.

Puntos en contra

The Customer Service/Support team is pretty bad to put it lightly. Anytime i've had to put in a support ticket it always takes at least 12 hours to get any kind of response.

I've put in a few tickets that could have easily been answered via email, but they insist on calling. If I wanted to talk to the support team, i would have called them instead of emailing. If that isn't bad enough, most of the time you have to go through 3 or 4 different people before you get to someone that can actually help you.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Recomendación de usuario
7.5/10
Basado en 43 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Jive

Precios de Jive

A partir de
N/A
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
3.7/5
Basado en 43 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Jive

Funciones de Jive

API
Almacenamiento de documentos
Chat
Comentarios
Control de acceso
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Espacio de trabajo colaborativo
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de archivos
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de permisos
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Seguimiento de actividades
Funciones
4/5
Basado en 43 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Jive

Preguntas frecuentes sobre Jive

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Jive.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Jive?

Jive ofrece los siguientes planes de precios:

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Jive?

No tenemos información sobre las características de Jive

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Jive?

Los clientes habituales de Jive son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Jive?

Jive admite los siguientes idiomas:

Alemán, Español, Francés, Inglés, Neerlandés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Jive?

Jive cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Jive es compatible con dispositivos móviles?

Jive admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Jive?

Jive se integra con las siguientes aplicaciones:

Bitium, Bunchball Nitro, Chronus, Highspot, Kapost, LoginRadius, Lucidchart, Oracle Eloqua, SocialChorus, Wrike

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Jive?

Jive ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia en línea, Foro, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo