Sobre BenchmarkONE

Hatchbuck es una plataforma integrada de automatización de marketing y CRM cuyo objetivo es ayudar a los usuarios a supervisar y mantener de manera más efectiva a sus clientes potenciales y existentes. Con las herramientas de CRM, marketing por correo electrónico y automatización de marketing todo en uno, los usuarios pueden generar más negocios, organizar sus contactos, aumentar las tasas de respuesta y ver su progreso de un vistazo. Hatchbuck ayuda a estar siempre al tanto de todas las oportunidades de negocio.

A diferencia de otras soluciones de automatización de marketing y CRM comercializadas para pequeñas empresas, Hatchbuck es fácil de aprender y fácil de usar, incluso para los propietarios de pequeñas empresas más ocupados. Se implementa en cuestión de horas, no semanas. También es muy asequible para pequeñas empresas.

Cuando se dirige una pequeña empresa con un presupuesto ajustado, toda ayuda se agradece. Su amable equipo de asistencia siempre está ahí cuando los clientes lo necesitan. Está compuesto por personas reales.

Precios desde:

USD 39.00/mes

  • Prueba gratis
  • Versión gratuita
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Canadá, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Imágenes

Watch cold leads become engaged prospects and new sales opportunities on the marketing dashboard.
The sales dashboard gives salespeople and managers insight into progress and activity.
Track your tasks so you never let a hot lead fall through the cracks.
Reports provide insight into valuable metrics.
The email library is stocked with predesigned templates. You're just a few clicks away from sending your next newsletter or promotion.
Drag and drop email editor makes it easy to build emails from scratch, or to modify existing templates.
See a detailed history of every relationship and take action in contact profiles.
Nurture new and existing leads with the campaign builder.Use emails, tasks, notifications and more to intelligently automate follow-up.
Manage contacts in the simple to use CRM database.
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Vídeo de BenchmarkONE Captura de pantalla de BenchmarkONE: Watch cold leads become engaged prospects and new sales opportunities on the marketing dashboard. Captura de pantalla de BenchmarkONE: The sales dashboard gives salespeople and managers insight into progress and activity. Captura de pantalla de BenchmarkONE: Track your tasks so you never let a hot lead fall through the cracks. Captura de pantalla de BenchmarkONE: Reports provide insight into valuable metrics. Captura de pantalla de BenchmarkONE: The email library is stocked with predesigned templates. You're just a few clicks away from sending your next newsletter or promotion. Captura de pantalla de BenchmarkONE: Drag and drop email editor makes it easy to build emails from scratch, or to modify existing templates. Captura de pantalla de BenchmarkONE: See a detailed history of every relationship and take action in contact profiles. Captura de pantalla de BenchmarkONE: Nurture new and existing leads with the campaign builder.Use emails, tasks, notifications and more to intelligently automate follow-up. Captura de pantalla de BenchmarkONE: Manage contacts in the simple to use CRM database.

Funciones

Funcionalidades totales de BenchmarkONE: 67

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Análisis y seguimiento del ROI
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de marketing
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • Campañas de goteo
  • Captura de clientes potenciales
  • Contenido dinámico
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de correo electrónico
  • Editor WYSIWYG
  • Etiquetado
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de actividades
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de modelos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Herramientas de colaboración
  • Informes del pipeline
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Planificación de campañas
  • Planificación de tareas
  • Plantillas de correo electrónico
  • Priorización
  • Programación de campañas
  • Programación de citas
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de actividades de clientes
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de visitantes
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Supervisión en tiempo real

Alternativas

Zoho CRM

4.2
#1 alternativa a BenchmarkONE
Zoho CRM ayuda a las empresas de todos los tamaños a cerrar acuerdos de forma más inteligente, rápida y mejor.

User.com

4.6
#2 alternativa a BenchmarkONE
User.com es una plataforma de automatización de marketing dirigida a aumentar el compromiso y mejorar la conversión...

ActiveCampaign

4.6
#3 alternativa a BenchmarkONE
Conexión entre marketing por correo electrónico, automatización de marketing, CRM y gestión de cuentas para empresas...

Mailchimp

4.5
#4 alternativa a BenchmarkONE
MailChimp es una plataforma de automatización de marketing que permite a los usuarios crear, enviar y analizar campañas...

Opiniones

Calificación general

4.4 /5
(151)
Relación calidad-precio
4.4/5
Funciones
4.2/5
Facilidad de uso
4.5/5
Asistencia al cliente
4.6/5

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Mostrando 5 opiniones de 151
George G.
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The happy lil' secret in the automated marketing world!

Revisado el 25/7/2018

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more...

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more high-valued prospects.

Puntos a favor

Hatchbuck is great. What? I need to write more? ok. It allows you to create or upload documents, you can include them as well as links into emails, and then combine emails into campaigns where they are delivered at preset times. But that's far from all! Hatchbuck monitors the customer's interactions with your email and awards score points (defined by you) for various activities like visting your website, reading an email, downloading a document or clicking on a link. So when you open Hb you can review the current scores and follow up with the prospects who are raising their hands the furthest. But, there's more! Where Hb 'really' excels is in the logic of these campaigns. For example... if you have a campaign for general interest which you are sending to a generic group and a customer evinces particular interest in your offering (clicks or downloads a lot) Hb logic can detect this and move him to a more aggressive sales campaign. Hb can notify you for any specific buying signal. Hb can send the customer (again, automatically) additional materials based on actions ("oh, you like case studies, eh, take a look at this one") . If you do the campaigns correctly Hb is really a 'fire and forget' homing missile. It has a tremendous number of features (searching and segmentation are awesome) and because of its price structure, it really allows a small company to punch waaaay above its weight class. I'm happy!

Puntos en contra

A few things. I'm not crazy about the HTML design tool. (Or, perhaps, I'm a lousy designer?) It seems too old-fashioned. You can get false positives from the lead score system -- especially if you email to high security places like financial institutions whose bots click on everything to test your email for spy/malware. Its awkward to try to call a super high scoring customer who 'appears' fascinated with your content only to learn that he left 6 months ago and the bots are still screening his email. :-(

Peter P.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Hatchbuck hits a sweet spot

Revisado el 6/2/2020

Sales engagement and qualification

Sales engagement and qualification

Puntos a favor

Very good value for the money. The scoring is very helpful in qualifying prospects and interest.

Puntos en contra

Not much. It hits the highlights and is affordable.

Christoph K.
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Product Update 2017: untested, too many bugs, makes customers lose credibility as features...

Revisado el 18/5/2017

Also, the relaunch did not bring the features which were somewhat announces, e.g. imap integration...

Also, the relaunch did not bring the features which were somewhat announces, e.g. imap integration only possible for gmail as of now.

Puntos a favor

Very nice people in service, easy to use. Pricing is all right, looks nice, has some nice dashboard eye candy

Puntos en contra

Simply not reliable anymore, after the relaunch earlier this year, there are too many incidents where you are not in control of what hatchbuck is doing: e.g. unsubscribe doesn´t work: no confirmation that a user unsubscribed and campaigns do not stop, so unsubscribing users might get more emails from you. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

Also, automations set for users who subscribe sometimes do not properly work. Conditions are unclear. e.g. Opt-in process: an online form might be set on option in - but that doesn't mean that it actually triggers the necessary steps. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

Search (contacts) doesn't find contacts.

And - this made me really re-evaluate other options: there was this bug which made other customers´ dashboard appear in my log-in. So I saw all activities going on from another company which also is a hatchbuck user. this made me ask myself if other hatchbuck users at the same time see my stuff/ activities/ personal data of my customers....Again: Embarassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

I do understand that there might be some issues after releasing a relaunch - however when it comes to processes which involve my leads/ customers and make us as a company look unprofessional (no opt-in, no unsubscribe, potential abuse of personal data of leads....) this is beyond any acceptable level and an absolute no-go. We are located in Germany and people are very sensitive about data protection and laws are very strict - we could get sued for each of the three points mentioned above.

Dana D.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great tool for starting your SaaS business

Revisado el 27/1/2021

Puntos a favor

Ease of use, ability to get it set up without engineers
The tasks and campaigns are also AWESOME

Puntos en contra

Would love if you could text from the platform to customers

Pat K.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Haven't had a bad experience with it yet, awesome CRM

Revisado el 1/11/2018

Amazing experience, software is easy to use. The support team is awesome, anytime I have a question...

Amazing experience, software is easy to use. The support team is awesome, anytime I have a question they respond quickly and politely. They make me feel like one of their top clients, even though I'm nowhere near that.

Puntos a favor

Email Drop Campaigns
Email Templates Provided
Easy to Use

Puntos en contra

The only gripe (it's small) that I have is that you can't have a more broad view of your customer database. It only allows 100 per page and wish it could zoom out more, so I could see more customers in front of me at once.

Mostrando 5 opiniones de 151 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre BenchmarkONE

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre BenchmarkONE.

BenchmarkONE ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 39.00/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de BenchmarkONE

Los clientes habituales de BenchmarkONE son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200

BenchmarkONE admite los siguientes idiomas:

inglés

BenchmarkONE admite los siguientes dispositivos:

BenchmarkONE se integra con las siguientes aplicaciones:

Acuity Scheduling, Alchemer, Bigcommerce, Bookafy, Chargify, Eventbrite, FluidSurveys, Formstack Forms, FreshBooks, FullContact, Gmail, GoToMeeting, GoToTraining, GoToWebinar, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, HappyFox Chat, HubSpot CRM, KickoffLabs, LiveChat, PayPal, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Re:amaze, Rezdy, Shopify, Slack, Stripe, SumoMe, SurveyMonkey, Twitter, Typeform, Unbounce, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk, Zoom Meetings & Chat, appointlet

BenchmarkONE ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica

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