Contactually

Contactually

Convierte las relaciones en resultados.

4.6/5 (67 opiniones)

Información general sobre Contactually

¿Qué obtienes con Contactually? Qué tal esto:

* Recordatorios de seguimiento personalizados para garantizar que las relaciones clave nunca se salgan de la raya. Los recordatorios son fáciles de configurar y acceder a ellos es aún más fácil desde el panel de control de Contactually, desde tu correo electrónico, tu teléfono o incluso una cuenta de Google Calendar.

* Plantillas de correo electrónico que se ajustan al contexto y que pueden insertar automáticamente nombres, fechas, trabajos anteriores o cualquier otra cosa. Contactually incluye una gran biblioteca de plantillas comunes y es fácil personalizarlas o crear tus plantillas desde cero.

* Programas automatizados que pueden realizar todo tipo de acciones, desde el envío de seguimientos y la creación de tareas hasta la clasificación de contactos y el seguimiento de personas en diferentes redes sociales. Los programas pueden actuar y tomar medidas de manera automática o bien pueden ejecutarse en contactos individuales y requerir aprobación antes de actuar: tú decides. Con los programas, puedes administrar una red mucho más grande sin perder la pista de las personas ni perder contacto.

* Gestión de canal para vincular tus diferentes contactos a acuerdos y transacciones específicos de varias etapas y hacer el seguimiento de ellos a lo largo del proceso de ventas.

* Integración sencilla con sistemas populares como Zapier, MailChimp, MadMimi y mucho, mucho más, además de la API abierta para conexiones personalizadas con tus propios sistemas.
Aplicaciones nativas para dispositivos móviles, además de complementos para Gmail y Outlook que te permiten usar Contactually de la manera que quieras.

* Potente funcionalidad de equipo para administrar redes combinadas. Asigna clientes potenciales y clientes existentes a usuarios específicos, comparte contactos y grupos, manteniendo conexiones y correspondencia privadas.

Precio

A partir de
USD 69.00/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P
M
G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

Inglés

Reseñas de Contactually

Calificación general
4.6/5
81% reseñas positivas
38
Excelente
16
Muy bien
6
Media
3
Mediocre
4
Horrible
Veronica W.
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Contactually does everything right!

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 20/12/2018
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

Overall, this CRM lives up to its reputation. It isn't cheap but I've seen more expensive systems that actually suck. If you have it in the budget and also want a CRM that has vast capabilities and marketing -- this is your CRM.

Puntos a favor

This system is very user friendly. I picked it up within only a few days. Customization is vast but made so its not overwhelming. It is designed so well and is so amazingly intuitive it is super easy to use and makes you like using the system. The template library is huge but structured very well so it's not daunting. The templates also feel more personal and not a cookie-cutter mass email. The Bucked game is fantastic for getting those who drag their feet about categorizing need clients. Overall, this software is the bees-knees!

Puntos en contra

There are very few cons I found to the system. The largest one for my company is the reporting. It has basic reporting capabilities but we need a more robust reporting system to track all types of income from deals, especially the ability to see monthly revenue, total sale and the commission from this, lost $, etc... They are working on getting more reporting capabilities but doesn't help in the present.

Another con-ish thing is a pro and a con. It syncs SUPER well with systems, especially with Gmail--- almost too well. We get so many mass-emails about other agent's open houses and it pulls all these people into the CRM. While it's handy, it can be frustrating at times. I wish there was a plug-in for multiple email platforms where you could choose email you want to link (or unlink) to the system.

And finally, this one isn't really a big con for us but could be for those on a limited budget, the price isn't cheap; however, in my experience--- you get what you pay for. I'd say for us, Contactually is TOTALLY worth every penny.

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Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación

9.0/10
Tzvika B.
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Excellent CRM for Personal and Small Project Work

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 21/7/2017
Fuente de la reseña: Capterra

it helps me manage my personal strategic network and get ahead as a professional.

Puntos a favor

Contractually does all the basic things right - managing contacts, tagging them, emailing, tracking interactions, integrating with other apps effortlessly. For me as someone who uses a personal CRM system for my own strategic network, it is exactly what i need.

Puntos en contra

I use an iPhone, and the iOS app does not automatically sync my phone calls to contractually, so I need to add them manually. same for whatsapp. this is of course no fault of contactually but a limitation of ios and whatsapp being closed gardens and inaccessible. but that's the one thing that make my life harder as a user.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación

9.0/10
Usuario verificado
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Amazing customer management software

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 2/11/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Increased customer follow and retention.

Puntos a favor

The simplicity of the entire system is profound. It's an extremely easy to use platform with a robust list of features to keep track of your relationships. Their concept of buckets is great and the email marketing automation is great.

Puntos en contra

When I used this software, it was largely geared towards the real estate world. It is easy to customize however, there are some features that other CRMs do a little bit better from the customer management perspective. When I stopped using the software, email automation that was created prior continued to go out for almost a year after I had left the company and cancelled my account with them. It is an expensive piece of software, but if it helps you land one more deal - it's well worth the money.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Jenniffer L.
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Read THIS before using that

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 15/7/2017
Fuente de la reseña: Capterra

The software is very user friendly and stores everything you would ever want in one tidy place but it does not accurately store the data. It has deleted contacts, merged unrelated contacts and added incorrect info to contact profiles, rendering it more dangerous than helpful. I have used CRMs for decades and this was the best product I have ever used before it started corrupting all of the data in it.

Puntos a favor

Contactually is super smooth and easy to use. It will store everything you need and do everything you would want a CRM to do and more. I tried thousands of products before moving to this one about 3 years ago. It is user friendly and pretty, but read the HUGE con below before choosing it.

Puntos en contra

While I think Contacually is the best CRM I have found to date and it will do everything you want, it has now mixed up all of my data. It has merged unrelated contact together, deleted contacts, added job titles and profiles to contact that don't belong to them. I am a HEAVY CRM user and now I can't trust the data I put into Contactually because the phone number I dial may or may not belong to the person Contactually has associated it with and may of my notes on interactions with people have just disappeared. BE VERY WARY of this product. I have lost decades of data on over 20,000 contacts because this software shuffled and deleted my data. With all of its flash and function, it did me far more harm than good because I will never be able to get the missing data back nor straighten out who is really who.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

0.0/10
Linda W.
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Contactually continues to improve and expand the value they bring to their Real Estate CRM

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 14/12/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Contactually helps me keep on top of my contacts, relationships and follow ups. I love how user friendly and aesthetically pleasing and simple the website and app as well as the functionality are.

Puntos a favor

the real time linking with your email to show you emails to and from the client....and the newly added toolbar aspect whereby a right hand extension opens when you are in an email with a client or affiliated vendor

Puntos en contra

the follow up features/emails etc. were somewhat lacking...however, they have improved this aspect incredibly

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación

10.0/10

Precios de Contactually

A partir de
USD 69.00/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Contactually

  • API
  • Creación de informes y estadísticas
  • Gestión de calendarios
  • Integración de correo electrónico
  • Integración de terceros
  • Integración móvil
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones automáticas
  • Panel de actividades
  • Recordatorios

  • Base de datos de clientes
  • Campos personalizables
  • Creación de informes personalizables
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Importación y exportación de datos
  • Integración de CRM
  • Integración de redes sociales
  • Pagos electrónicos
  • Seguimiento de actividades

Preguntas frecuentes sobre Contactually

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Contactually.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Contactually?

Contactually ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: USD 69.00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Contactually?

No tenemos información sobre las características de Contactually

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Contactually?

Los clientes habituales de Contactually son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Contactually?

Contactually admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Contactually?

Contactually cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Contactually es compatible con dispositivos móviles?

Contactually admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Contactually?

Contactually se integra con las siguientes aplicaciones:

ActiveCampaign, Bitium, Clearlogin, Kixie, Mad Mimi, Mailjet, PieSync, Talkdesk, Wishpond, Zapier

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Contactually?

Contactually ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo

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