Sobre ecomdash

Ecomdash es una plataforma de gestión de comercio electrónico que ayuda a los comerciantes a gestionar sus canales empresariales online desde un único panel. Coordina la tramitación y los niveles de stock en plataformas como eBay, Amazon, Walmart y más.

Es un software ideal para pequeñas y medianas empresas. Ofrece prueba gratis de 30 días. Ecomdash proporciona formación y asistencia por teléfono, correo electrónico, chat en vivo y un sitio de asistencia dedicado, además de tutoriales en video y actualizaciones regulares de blogs.

Precios desde:

USD 25.00/mes

  • Prueba gratis
  • Versión gratuita
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

USD 25.00/mes

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  • Suscripción

Imágenes

Automate dropship communication between sales channels and dropship suppliers.
Sync inventory levels across all your online and offline platforms.
See all your sales orders from one platform.
Print shipping labels from top carriers.
Make data-driven decisions with access to over 40+ reports.
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Vídeo de ecomdash
Captura de pantalla de ecomdash: Automate dropship communication between sales channels and dropship suppliers. Captura de pantalla de ecomdash: Sync inventory levels across all your online and offline platforms. Captura de pantalla de ecomdash: See all your sales orders from one platform. Captura de pantalla de ecomdash: Print shipping labels from top carriers. Captura de pantalla de ecomdash: Make data-driven decisions with access to over 40+ reports.

Funciones

Características totales de ecomdash: 94

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de costes
  • Análisis de evolución de ventas
  • Auditoría de inventario
  • Búsqueda/filtro
  • Campos personalizables
  • Carro de compra
  • Catalogación/Categorización
  • Chat y mensajería
  • Compras y recepción
  • Contabilidad
  • Control de inventario
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Códigos de barras/RFID
  • Datos en tiempo real
  • Desarrollo personalizado
  • Equipamiento
  • Etiquetas de envíos
  • Gestión de abastecimiento
  • Gestión de almacén
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de cadena de suministro
  • Gestión de campañas
  • Gestión de canales
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventario de fabricación
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la distribución
  • Gestión de modelos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de promociones
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recibos
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de stock
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión multicanal
  • Identificación del producto
  • Importación y exportación de datos
  • Impresión de etiquetas
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Integración del mercado
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Nomenclaturas
  • Optimización de inventario
  • Pagos parciales
  • Panel de actividades
  • Pedidos de ventas
  • Pedidos recurrentes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Previsión de la demanda
  • Previsión de ventas
  • Priorización
  • Procesamiento de pedidos
  • Programación de campañas
  • Punto de venta (POS)
  • Registro de pedido
  • Reposición de inventario
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de entrega
  • Seguimiento de envíos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de números de serie
  • Seguimiento de pedidos
  • Sincronización de datos
  • Supervisión en tiempo real
  • Tratamiento de pedidos
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias tiendas
  • Varias ubicaciones

Alternativas

Odoo

4.2
#1 alternativa a ecomdash
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para la gestión empresarial. Odoo está...

Orderhive

4.4
#2 alternativa a ecomdash
Orderhive es un software de automatización de eCommerce que te permite administrar automáticamente tu inventario,...

Cin7

4.3
#3 alternativa a ecomdash
Cin7 hace que el comercio minorista y mayorista complejo sea sencillo porque ofrece gestión de inventarios todo en uno,...

QuickBooks Commerce

4.3
#4 alternativa a ecomdash
TradeGecko es un potente software de gestión de inventario y pedidos pensado para marcas multicanal, comercio...

Opiniones

Calificación general

3.8 /5
(100)
Relación calidad-precio
4/5
Funciones
3.8/5
Facilidad de uso
3.5/5
Asistencia al cliente
3.9/5

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Mostrando 5 opiniones de 100
Sander K.
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Highly capable with a learning curve

Revisado el 14/1/2019

Ecomdash has allowed our business to expand as we sell online B2C, B2B, brick-and-mortar, and at...

Ecomdash has allowed our business to expand as we sell online B2C, B2B, brick-and-mortar, and at mobile locations. No other software handles this for us like ecomdash can.

Puntos a favor

Ecomdash handles multi-channel inventory is a more comprehensive and flexible way than any other software we’ve tried.

Puntos en contra

The software is so capable that it also has a huge learning curve (we’ve been at it several years and still learn new things), and the interface isn’t very modern, nor is it mobile-friendly.

Kyle P.
Calificación general
  • Sector: Suministros y equipo para empresas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best inventory software

Revisado el 23/9/2020

Great experience

Great experience

Puntos a favor

Syncs all our websites super easily.
Great customer support.

Puntos en contra

They don’t always implement the things that people request.

Respuesta de ecomdash

Hi Kyle,

Thanks so much for sharing your feedback! Our team will be happy to hear you've had a great experience.

Thanks again and we look forward to helping you grow your ecommerce business.

Paul M.
Calificación general
  • Sector: Maquinaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

TOO MANY CHANGES!

Revisado el 16/6/2020

We loved it when it first came out. Now it is becoming a burden with all the big changes and bugs...

We loved it when it first came out. Now it is becoming a burden with all the big changes and bugs introduced at each change. Also, some of the changes seem to make no sense, such as when you view your products, you select All Products from the dropdown.. But Wait! you are not looking at ALL products. You have to select Show All to see ALL products.

The interface used to be a lot cleaner and intuitive but now is a jumbled up mess. You can't do all things to a product from one place any more. You have to jump around too much.

And no phone support! You would think that a company owned by Constant Contact would at least have SOME phone support. Chat and email takes far too long and too many sessions to fix problems.

If I can find a reasonable alternative, we may have to leave.

Puntos a favor

The fact that it integrates much of what a small multichannel business needs.

Puntos en contra

When we first started with Ecomdash almost 10 years ago, they were just getting started. They were eager to hear from users and were very responsive to problems. As time went on, more problems seemed to show up and "features" that made working with it more difficult started showing up. Now, seems like every "update" comes with a major bug that takes multiple chat sessions to resolve. Also, it seems that no one working there has ever actually started and run a small business based on some of the decisions they made. For example, they can't see the need for a "Paid" invoice to send our commercial customers!

Respuesta de ecomdash

Dear Paul,

Thanks for sharing your feedback. We're sorry to hear such a long-term customer having this frustrating experience, but really appreciate you bringing this issue to our attention. We've sent your feedback to our product development team.

Someone from our customer success team will be contacting you shortly to learn more about your experience and to discuss the various changes we've made. We'd love to make things right if you give us another chance.

Thanks,
Ecomdash

Peter C.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Love it!

Revisado el 17/12/2020

Wonderful

Wonderful

Puntos a favor

Syncing my two store fronts, inventory was a challenge to keep correct across the board. Now its on the money!

Puntos en contra

Nothing really, im not computer savvy and I been able to get it all going with some halp from support!

Respuesta de ecomdash

Hi Peter,

Thanks so much for your positive feedback! We work hard to make it easier for customers like yourself to run their online store, so our team will be happy to hear you've had a great experience.

We look forward to helping you continue to grow your ecommerce business.

Thanks again,
Ecomdash

Stephen C.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Ecomdash for Inventory Managment

Revisado el 5/8/2020

We used to spend hours looking for things because we just had too many items to try to keep track...

We used to spend hours looking for things because we just had too many items to try to keep track of without some sort of structure. We tried to do something on our own, but we had a huge problem with consistency. Ecomdash took all of the mystification out of inventory management. It's very straight forward and easy to understand.

Puntos a favor

I was really looking for inventory management software as I was having trouble keeping track of eBay inventory in three different warehouses. This software really fixed that problem for us. I'm also considering branching out to other channels soon and I'm convinced this is program will work well for that too.

Puntos en contra

The integration was difficult, but that was my fault. We had been using eBay's Custom Label field for item location. I realize now that I should have downloaded that data and cleared the field before I started. If I would have contacted Customer Service early on, I'm sure it would have been seamless transition. I don't expect to get good "Help Desk" service, but Ecomdash's customer service has been the best. Friendly, easy to understand, and technically adept.

Respuesta de ecomdash

Hi Stephen,

Thanks so much for your positive feedback. Our team works hard to prioritize customer experience and satisfaction, so they'll be happy to hear your kind words.

Thanks again and we look forward to helping you continue to grow your online business.

Mostrando 5 opiniones de 100 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre ecomdash

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre ecomdash.

ecomdash ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: USD 25.00/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de ecomdash

Los clientes habituales de ecomdash son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1,000, 1,001+

ecomdash admite los siguientes idiomas:

inglés

ecomdash admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil)

ecomdash se integra con las siguientes aplicaciones:

3dcart, AfterShip, BigCommerce, CrazyLister, GroovePacker, Lexity Google Shopping, Magento Commerce, Mailchimp Transactional Email, Quickbooks Online, SPS Commerce, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Stamps.com, Vend, WooCommerce, Zen Cart, eBridge Connections

ecomdash ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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