769 opiniones

Sendinblue

Correo electrónico transaccional, de automatización y marketing, y servicio de mensajes SMS

4.5 /5 (769 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Calificación general

4.5 /5
  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Funciones
92%
Un ha recomendado esta aplicación
769 opiniones
Sandra H.
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Recomendaciones

Revisado el 17/2/2021

Buena, cada vez que tengo un problema es atendido a la brevedad

Puntos a favor

Es una plataforma fácil de manejar además sus plantillas son muy intuitivas.

Puntos en contra

Podrían tener videos en cuanto el manejo para que sea efectiva el envío.

Philippe J.
Calificación general
  • Sector: Educación primaria/secundaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Una solución fácil y barata

Revisado el 19/2/2021

Por le momento es una aplicacion que permite de hacer campaña comercial

Puntos a favor

En primero es gratis
En segundo es facil a usar

Puntos en contra

La comprehension de las estatisticas. Para momento existe de confusion entre los resultados.

Ana D.
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Yo estoy encantada con sendinblue

Revisado el 15/3/2021

He trabajado muy bien con Sendinblue todos estos años

Puntos a favor

Es fácil de usar, ágil y con muchas capacidades. Y ahora que sé que me pueden responder de forma online mis dudas, estoy encantada.

Puntos en contra

Ah si! hay algo que no me gusta: que uno no puede linkear las campañas a personas que no utilicen sendinblue. eso limita mucho la difusión de mis boletines

Ruth A.
Calificación general
  • Sector: Educación superior
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Fácil de usar y muy buen servicio técnico

Revisado el 10/12/2020

Puntos a favor

herramienta intuitiva, variedad de plantillas y opciones, dispone de pruebas de diseño y de envío, genera informes muy detallados y la interfaz está disponible en español. También su servicio técnico te atienden en español. Su plan gratis permite un gran número de envíos al mes y un número ilimitado de suscriptores.

Puntos en contra

A veces el envío acaba en la bandeja de promociones de gmail. Podría tener más variedad de plantillas.

Jose B.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Muy satisfecho

Revisado el 16/3/2021

Puntos a favor

Facil de usar y efectivo incluso con la cuenta gratuita

Puntos en contra

Basicamente y con la cuenta gratuita no necesito más.

Alexandra R.
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Estoy gratamente sorprendida con Sendinblue.

Revisado el 19/3/2021

En general, y teniendo en cuenta que llevamos poco tiempo trabajando con la herramienta, la experiencia es positiva.

Puntos a favor

La relación calidad precio me pareció inmejorable. Es una herramienta completa con unas tarifas premium realmente bajas. Hemos empezado recientemente a usarla y nos parece una opción repleta de oportunidades, sobretodo en cuanto a los emails transaccionales, las automatizaciones y el CRM.

Además, el soporte en chat directo me ha aportado soluciones y mucha amabilidad.

Puntos en contra

El único problema que he encontrado es en la exportación de mis contactos desde otro CRM.
Creo que el CRM debería disponer de más flexibilidad a la hora de integrar las categorías que vienen con los exportados y así poder integrarlos automáticamente según la estructura de categorías y atributos de Sendinblue.

Por pedir, en alguna ocasión el chat de soporte ha tardado más rato de lo que esperaba.
Pero seguro que se tiene en cuenta.

Antonio R.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

En mi experiencia lo mejor para mi web

Revisado el 9/3/2021

No encontré otro sitio donde ofrecieran estos servicios a este precio y calidad

Puntos a favor

La facilidad de configuración y atencion al cliente

Puntos en contra

la cuota de emails transaccionales por hora en my servicio contratado

Jonahtan N.
Calificación general
  • Sector: Desarrollo de programas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Mejores campañas

Revisado el 5/6/2020

Excelente atención del personal y buenos resultados de los usuarios que reciben mis e-mail

Puntos a favor

Puedo preparar mejores campañas de e-mail marketing y llegar a mas clientes. Es muy facil de preparar una comunicación y ademas la prueba gratis ofrece muy buenoa beneficios.

Puntos en contra

Los precios son muy altos para empezar. Deberia haber planes mas ajustados o un menú pars crear su propio pack de servicios.

Pablo D.
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Otro durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Muy buena opción

Revisado el 12/4/2021

Puntos a favor

Visualmente es muy fácil de ver, es sencillo moverse por la web e interactuar con los diferentes botones

Puntos en contra

Que no haya tutoriales en español, ya que el inglés copa absolutamente todo

Matthew V.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great value for small businesses

Revisado el 20/11/2019

Really positive. I have been able to set up my own business and others with SendInBlue and they like it a lot. Definitely worth the value.

Puntos a favor

Very low cost with a lot of features including unlimited contacts. The only limit really is 300 emails per day max but when you are starting out with email marketing that's not a big deal, especially with newsletters. They have a very nice automation workflow process that has a lot of options similar to big competitors that cost more. Also, if you need to create a new email template it has the option to open a new tab and then easily refresh it, unlike other competitors. The API connection is easy to find and work with. Overall a great software solution for small businesses.

Puntos en contra

Not much of anything, I have seen other systems have a few more features in the automation builder but those were not really used anyway.

Syazwani I.
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Email marketing is better with Sendinblue

Revisado el 23/2/2021

We had a good experience working with this software, our newsletter and email marketing campaign are fully automated and can be scheduled for the next 2 months forward. We are very happy that we can have a full control on the leads and verification on the leads.

Puntos a favor

Sendinblue is the best tools that i have use for our email marketing campaign automation. All the emails sent is instantly executed and receive by the recipient in no time. All the report analytics for the opening-click-rate and email reading time can be generated a day after the emails sent. They also offer a good software integration like Mailchimp and Woocommerce.

Puntos en contra

There are some aspect that Sendinblue should improve, especially on the customer support service which too slow in responding our ticket and support email. Other than that, the landing page template design is somehow not fully customizable and some of the widget is not easily editable.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Worst company to deal with - Stay away!

Revisado el 5/8/2020

Sendinblue is probably the worst company I have ever dealt with. Not only their support is close to inexistent for users with premium account, but they treat you like a criminal. I've been using them for almost a year, when suddenly they deactivated the account, saying there was a complaint. That's it: someone makes a complaint, you have no chance to defend yourself, and they DEACTIVATE the account???
What happens with all the customer information I had stored there? What happens with the SMS credits I purchased? What happened with the monthly subscription?
Went on their Facebook page and guess what, I found at least 2 other customers having the EXACT same issue. Which FB page is also a joke, there's no engagement with THEIR customers.
Now I understand why they are such a cheap alternative.... because their service is the same: cheap

Puntos a favor

There are no pro's, you have to figure it our yourself, and even the information posted on their website contradicts with real life usage

Puntos en contra

No customer support, even if you have the Premium account, they have no respect for that. Their Social Media is also irrelevant, even their CEO's Linkedin account is irrelevant. His contact info on the Linkedin page is incorrect. My advice? Stay AWAY!

Eero S.
Calificación general
  • Sector: Electrónica de consumo
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The best choice when it comes to small business email marketing

Revisado el 19/2/2021

The software works well, the price is fair, I haven't had any issues at any point. Previously, I have used another (very popular) software with some earlier projects, and it was a nightmare to find what I wanted from their interface. Send in Blue interface is simple and well-thought.

Puntos a favor

We use Send in Blue to send occasional e-mail newsletters and marketing campaigns. The campaign builder works well; everything is easy to understand. I really appreciate the segmentation possibilities, that are even available for free accounts. Previously, I had to pay a lot to another software manufacturer due to ridiculous limits regarding segmentation and lists. I rather pay for the emails I send. Send in Blue is perfect from this point of view.

Puntos en contra

The software could have more integration options to the other tools I use, but I am aware that those are not the most common so I understand.

Ondrej K.
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

møve° (EV subscription) uses Sendinblue proudly!

Revisado el 2/3/2021

very good. We are very happy to use Sendinblue for our marketing strategies.
Sendinblue is a very strong European partner with excellent Customer service.

Puntos a favor

Easy to set up and logical to manage. Recommended.

Puntos en contra

Unfortunately no retargeting feature anymore

Aminuddin B.
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great value with Sendinblue

Revisado el 8/2/2021

Sendinblue offer a great tool and function that really critical for our marketing automation. We have switch from other email marketing software, and by far, Sendinblue has done a better job in managing our email campaign process and management.

Puntos a favor

Sendinblue has everything that i need in creating funnel system for our marketing automation. From creating a newsletter, creating email campaign template to scheduling when to sending the email. Lead management is so easy to manage and export it to our lead follow-up process. It has really changing up our overall process while managing our marketing campaign.

Puntos en contra

There are some of the build-in template are not properly design and we have wasting hours of our time trying to editing a broken template. In the end, we just working on other template. The mobile version has restriction on some of the feature and tool that we can use in the mobile version.

Stéphanie C.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Une très bonne solution !

Revisado el 16/3/2021

J'ai pu gérer toute ma logique de gestion des inscriptions à mes séquences de formation (campaign automation avec envoi du message de confirmation et lien zoom selon le choix de formation par l'utilisateur, programmation des emails avant et après chaque formation).

Du coup, j'ai aussi mis en place Sendinblue pour une de mes activités bénévoles qui avait besoin d'un outil d'emailing.

Puntos a favor

Au regard des mes besoins actuels, je souhaitais opter pour une version gratuite... qui tienne la route !
La proposition gratuite Sendinblue est impressionnante car "elle a tout d'une grande" et couvre vraiment l'ensemble de mes besoins (segmentation, programmation d'envoi, campagne automation, formulaires de mise à jour).

Puntos en contra

Lorsque j'ai souhaité faire une campagne SMS, j'ai été bloquée par le délai annoncé entre le moment où on achète les crédits et celui où ils sont utilisables. Du coup, j'ai dû m'adapter et le faire... à la main depuis mon téléphone ! :-(

Un peu plus de templates serait intéressant... mais peut-être est-ce dû à la version gratuite.

Nicolas M.
Calificación general
  • Sector: Suministros y equipo para empresas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

My preferred mailing application

Revisado el 23/2/2021

Puntos a favor

Ease of use, deliverability of emails and good service is the reason of my preference for Sendinblue.

Puntos en contra

New mailing design and new builder options would be very appreciated. For very complex mailing layouts, you can always build them in an external email template builders and insert the html code into Sendinblue.

Marc B.
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Super easy to use email platform

Revisado el 12/2/2021

Overall good platform, much better than what we were using before. Like the integration with tagged urls and woocommerce.

Puntos a favor

Very easy to use, feature rich, nice templates, segmentation, integration. Everything we could've asked from an email marketing platform.

Puntos en contra

The one thing that is quite annoying with their pricing plans is that they do not include the removal of their watermark with the starter plan, but rather requier an extra add-on to do that.

Julian S.
Calificación general
  • Sector: Gestión de inversiones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best value in the business

Revisado el 19/8/2020

I've been doing email-centric marketing for years, and the game has changed over the last few years. If you're looking to move from an old-school platform like Mailchimp to a proper (email-centric, web-tracking) marketing automation platform, you're typically looking at expensive options (Marketo/Pardot/Hubspot/Eloqua). SendinBlue is more in line with a platform like Active Campaign, and while perhaps not as mature/feature-full, it is incredibly affordable for what it offers.

Puntos a favor

Fantastic contact management/filtering/segmentation
Modern web-tracking/lead-scoring capabilities
Modern marketing automation capabilities

Puntos en contra

A few non-core features are 'half-baked' (e.g chat widget doesn't have mobile apps for operators, who must rely on browser notifications; 'CRM' is really a bare-bones marketing-CRM, not a proper CRM that a sales team or larger organization could rely on).
Email builder could be a little more flexible (forces you to choose between raw HTML mode and page-builder mode)

Kevin W.
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Amazing Value, Versatile, Poor Customer Support

Revisado el 24/6/2020

Excellent, reliable, versatile, and easy to use product at a great price with limited poor support.

Puntos a favor

Great value! Dedicated IP, transactional email, marketing automation that includes emails and SMS, easy integration with WooCommerce and Google Analytics.

Puntos en contra

Support is terrible. They got a second star because they are helpful sometimes and at least there is support. I have had many unnecessary back and forth emails because support did not read my original request carefully or did not understand it, and I really make an effort to be thorough and clear. A number of times I have had to simply come up with my own workaround because resolution was so painfully slow. I think their primary support is in France and their more advanced technical support is in India which can add to the delay in response and make unnecessary back and forth more frustrating. What compounds this problem is that their documentation is lacking and sometimes inaccurate so I was not even able to serve myself in some instances, even with great effort and internal expertise. All that said, I still consider the value worth it but be prepared to solve timely things without SendinBlue's support.

There are also some quirks that you'll need to learn. For example, what they call a template is not a template at all but simply an automated email. There is no concept of a template in SendinBlue: that is, if you want to change your email footer across 50 automated emails, you need to make the change 50 times.

Steve M.
Calificación general
  • Sector: Fotografía
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best decision we've made!

Revisado el 20/3/2020

Moving to Sendinblue has been the best marketing decision we've made in the last 2-3 years. Our delivery rates have improved, retention has gone up and we've averaging an open rate of 58% compared to 36% when we were using our previous platform (Mailchimp).
On a few occasions we've needed to contact support, for advice. The support function at Sendinblue has been faultless. Responses are fast and they can't do enough to assist you... again unlike 'other' platforms where you wait up to 72 hours even for an initial response!...Which really hinders marketing
We recommend Sendinblue to any/all organisations, regardless of size, who want a self-intuitive marketing platform, that does everything you want it to with a support department that ARE actually there everyday to support you

Puntos a favor

The Dashboard is excellent, giving a complete overview of all your campaign statistics as well as single line clickable 'top line stats' of your individual campaigns
Creating a campaign could not be simpler, with very easy click & drag modules to build your campaign exactly how you want it
Once you have sent your campaign, with either a 'send now' or a scheduled time/date send, the reporting is excellent. The usual stats are included, for example total sends, successful sends, opens, click throughs, soft/hard bounces, click throughs etc. But the addition of metrics such as average time to open, average time to click, total and unique clicks plus a timeline gives you everything you would want to see. The reporting for us is one of the strongest features
Automation is a great addition, where workflows can be created that trigger actions such as send email or sms based on conditions or events - Sendinblue even includes an sms engine to engage with clients even more

Puntos en contra

Having sent numerous campaigns, trying different formats and schedules, we are yet to find anything we don't like or think that could be improved

Michelle N.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Game Changer

Revisado el 1/8/2019

Overall, SendinBlue has been a huge game changer for our company. I have been doing the email marketing for over 5 years and with our previous provider it was a time-suck for little result. I'm happy that there are constantly updates and changes being made to stay current and enhance the features available. Not only has SendInBlue saved me a ton of time, it has really increased the value of our email marketing program.

Puntos a favor

It's overall ease of use was a big pro when I first saw it, but I think the selling point for me was the contact management capabilities. The ability to keep all of our lists in one place and be able to filter for certain contacts has changed the way that we market and has made the process of personalizing one hundred times easier.

Puntos en contra

Being the analytics person for the company, I am disappointed with the limited abilities of pulling our results.

Elysha-sądo E.
Calificación general
  • Sector: Banca
  • Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

All-in-one email marketing tool for Small Businesses.

Revisado el 17/12/2020

The general encounters with them are extraordinary, I generally find new things and figure out how to give the best for myself and my customers. I'm happy I'm inclining toward a solid, veteran organization that realizes how to react and criticism on each move I make. The great encouraging group of people gives me the certainty that I can proceed to develop and develop together, in the organizations I do and the administrations I offer to different organizations.

Puntos a favor

Sendinblue premium engages the business to grow new associations through auto publicizing, email advancing, esteem based messages, messages, visit customer associations with the heads, Facebook notices, and retargeting advancements. It's constrained by a-list customer gatherings and offers to assess plans. It's created on me who I to some degree like the finished thing - the clean, dependably checked messages that go to my patients to banter with them reasonably. I like how basic it's to make messages and incorporate contacts. We basically required the best way to deal with talk with our customers even more effectively. It is anything but difficult to use with a minor expectation to absorb information. At whatever point you are trapped, client assistance has been astounding every single time! Normally, message them through FB Messenger and they have answered inside a day. That is truly what separates them as I would see it! May be "less expensive" choices around yet this is priceless!

Puntos en contra

Sendinblue Premium has horrendous customer uphold during the hidden periods of realizing and using their thing. This consumed enormous measures of inside ongoing memory absurdly. It appears to be a touch interface for fixing layouts League. Also, we do miss the handiness to organize pro designs which may be wont to make new void arrangements. The streamlined features are similarly not available in this application.

Diego G.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Incredible tool

Revisado el 7/10/2020

It helps very much in my automations using JS scripts on my site or scripts (via API) in my computer.
Very good to send newsletters too, with a high send limit.
And I use to all my transactional e-mail of my Wordpress website using the plugin. Much better than PHP mail.

Puntos a favor

Great free tier
Marketing Automation tool with many types of workflows
Great limit to send e-mail marketing and transactional emails
Nice plugins for Wordpress
Easy to make e-mail templates and preview then with many options
Connection with other tools using API
Simple API with many functions
JS to automation easy to setup
Great support (even in portuguese)

Puntos en contra

Sometimes the platform is a little slow, but I think it's temporary because the suddenly increase of users.l

Tomasz O.
Calificación general
  • Sector: Empleo y contratación
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Excellent value for money for contact-intensive mailing list

Revisado el 23/12/2020

We are using Sendinblue twofold - partly for periodic newsletters to both our business partners and clients, and partly for sending off direct mails for specific segments of our users. After getting the initial setup right, working with Sendinblue is a breeze. As mentioned, the segmenting options might be a bit lacking for our taste, but they are good enough to do the job. The pricing model is perfect for our use.

Puntos a favor

Sendinblue allows for unlimited contacts, in contrast to many other marketing software providers. This business model fits extremly well our extensive mailing list with heavy segmentation and comparatively low monthly sendout volume.

The setup was quite easy and support rather excellent. Our initial problems were taken care of quickly and efficiently and support time was never unbearable.

Setting up mails and templates is a pleasure and setting up new campaigns is fast and easy. The system is constantly being improved upon and it is a pleasant suprise to see kinks and bugs being ironed out.

Puntos en contra

Segmenting of the target group could be improved upon. The current model is quite simple and thus easy to use, but it might leave client with demand for heavy segmentation features looking for more.

Geographical segmenting could be improved upon - there is currently no possibility to select a segment based on geolocation through map, circle radius etc.