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Reseñas de 23
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best logistics management software for E-commerce companies
Revisado el 10/3/2022
Clickpost has helped us with resolving issues with regard to non-delivery reports and return...
Clickpost has helped us with resolving issues with regard to non-delivery reports and return management. We have increased our metrics with regard to on-time shipping and on-time delivery.
Puntos a favor
Seamless API integration with best customer support and onboarding, with one click you are able to choose from multiple courier partners at the lowest price, download the shipping label and track your shipment.
Puntos en contra
Nothing. It is the best software for logistics management
- Sector: Ropa y moda
- Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Efficiency Redefined: Navigating B2C Logistics with Clickpost
Revisado el 2/11/2023
Puntos a favor
Predefined Carrier integrations offered , Real time Tracking updates , Returns and Exchnage Management , NDR and NPR , Performance based carrier allocation , EDD
Puntos en contra
Navigating across brands for enterprise account , Webhook auto retrigger , too many APIs for simple tasks.
- Sector: Importación y exportación
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
user
Revisado el 6/7/2021
It finds me good to use
It finds me good to use
Puntos a favor
Wide feature range help to resolve query
Puntos en contra
lot of levels to do developments which make user confuse
- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Very Reliable!
Revisado el 2/8/2023
Click post Returns Management has really made our returns process smooth.Love the tracking...
Click post Returns Management has really made our returns process smooth.Love the tracking experience and NDR Management.We can rely on the Clickpost team to fix any issues we face or even help with additional feature requests. They really understand the requirements and fix things real quick. It really makes the user experience great!
Puntos a favor
Returns Management and NDR Management are smooth.
Puntos en contra
Analytics needs fixing.Report formats are not uniform and keep changing. Also, at times the reports are incorrect too.Returns Management doesn't have the option to arrange QC pickups for incorrect products delivered.
- Sector: Logística y cadena de suministro
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Easy to Use
Revisado el 1/12/2022
Hey,We are using this software since 3-4 years ago, day by day it is getting updated and Clickpost...
Hey,We are using this software since 3-4 years ago, day by day it is getting updated and Clickpost trying to provide superb experience to users. Its very easy and user Friendly software. We are dealing as a B2c and it help us to provide ontime updates to customers. [SENSITIVE CONTENT] is Handling our account and very intelligent guy who understand issues and resolve on prioriy. We have integrated our all internal softwares with clickpost and all status getting autochanged and it help us to minimise manual work.
Puntos a favor
User Freindly software,getting all details on one click
Puntos en contra
There is no cons but sometime getting revert delay from CS team
- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Backup support
Revisado el 6/7/2021
Better to have clickpost as it reduces interactions with customers.
Better to have clickpost as it reduces interactions with customers.
Puntos a favor
1. Ease of handling
2. Covered all data set required for the analysis
3. Overview & analytics dashboards
Puntos en contra
1. In the start, it used to fetch duplicate results.
2. After onboarding, development takes time & not customized development available.
- Sector: Logística y cadena de suministro
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
One click to value business urgency.
Revisado el 17/11/2023
Experience so far with ClickPost has been great and smooth. Their support team is prompt supportive....
Experience so far with ClickPost has been great and smooth. Their support team is prompt supportive. They value their client and aim to provide better service.
Puntos a favor
Ease of approach
NDR management
Analytics
Tracking updates
It solves almost all shipping related challenges.
Puntos en contra
Mismatch status of shipments can be worked on to ease experience.
- Sector: Artículos deportivos
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Decathlon India review
Revisado el 3/2/2023
My experience with integrating clickpost in our system has been seamless. Thanks to the customer...
My experience with integrating clickpost in our system has been seamless. Thanks to the customer service and dedicated support provided by the team. Special mention to Prateek Kaushal who has been involved in adding many carrier partners to the integration.
Puntos a favor
The ease of usage and user journey on app is commendable
Puntos en contra
Clickpost is a great SAAS tool . However, if you could be more affordable , it would be helpful for many companies including startups to adapt easily and benefit from the tool
- Sector: Artículos deportivos
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Good tool for TMS
Revisado el 23/1/2023
Over all good
Over all good
Puntos a favor
No comments..
Puntos en contra
Error in uploading the SLA file.Rest all features are good.....
- Sector: Ropa y moda
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Exchange Management
Revisado el 9/11/2023
Puntos a favor
The tracking management system is very helpful. It gives us an overview of all the shipments in one place. Apart from that, even Clickpost's Exchange UI is user-friendly. The best part is it gives liberty to set when we want to dispatch the exchange order for customers.
Puntos en contra
The Exchange UI must have different cross-category exchanges as well. Rest everything is good.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Easy to Use and Good Value for Money
Revisado el 16/6/2022
Puntos a favor
The ability to easily create shipment labels for multiple couriers simultaneously and track them in a single place instead of having to track the shipments separately at each courier portal. The tracking urls and tracking page can also be customized to promote our company's brand which is a cool option to have
Puntos en contra
Would be nice to view the client order reference number as well in the tracking page instead of just the shipment number which is currently available as it would make the identification of orders easier especially when doing a bulk search
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Clickpost logistics enablements and Solutions for D2c Channels
Revisado el 1/8/2022
Puntos a favor
Clickpost provide complete end to end solution in offering Logistics tracking and enablement integrated with Wms.
Puntos en contra
Clickpost should have feasible tracking enablement solutions with Shopify and other frontend Software.
- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Amazing Software
Revisado el 1/4/2022
Puntos a favor
Reporting, NDR Management, Allocation rules
Puntos en contra
Should also have the features for inventory management.
- Sector: Ropa y moda
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
One of the best LMSs in the market
Revisado el 4/10/2021
It reduced the GTM for integrating with any and all courier partners which positively impacted the...
It reduced the GTM for integrating with any and all courier partners which positively impacted the business
Puntos a favor
- Their reporting is top-notch
- Great NDR dashboard and IVR features available
Puntos en contra
More visual representation options of data would be great
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great LMS
Revisado el 4/11/2022
Puntos a favor
Recommendation Engine - Multivariate algorithms can be developed using the systemTracking Page - Giving the customer visibility of the shipment progress
Puntos en contra
The new panel is a little slow in comparison to the old panel. Triggering reports takes time.
- Sector: Ropa y moda
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Clickpost - Simple & Seamless Solution for 3PL management
Revisado el 23/1/2023
Puntos a favor
Great UI & UX. Seamless integration with 3PL & Outbound partners. [sensitive content hidden] responsiveness & on-time support is valuable. She goes out of her way at times to ensure the quickest resolution is given to the client. Big heads up to her relentlessness & diligence!
Puntos en contra
Support & Response from the Product/Tech team on tickets were extremely delayed: - Additional QC parameter debugging with Shadowfax- Incorrect Status fetching from API vs Report download from Clickpost portal resolution.
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Extremely good shipping management software
Revisado el 17/7/2021
Puntos a favor
Really good software for managing e-commerce logistics! We're using the complete product- multi-carrier shipping, tracking, customer updates, NDR management. It solves almost all shipping related challenges
Puntos en contra
UI can be improved slightly for better experience but still I like that its the best available in the market
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Good tool to get one view of all shipment related to information
Revisado el 13/7/2021
Existing experience is good, but there's lot of scope for improvement
Existing experience is good, but there's lot of scope for improvement
Puntos a favor
- One view on all shipment
- Easy addition/deletion of courier partners
- Consumer communication is seamless
- Very few downtimes
Puntos en contra
- Update status API is not real time for all CP
- Support is not streamlined
- Sector: Artículos de lujo y joyería
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Helped a lot in scaling Logistics Operation at Candere, team is using it for 2 years now.
Revisado el 4/8/2021
Puntos a favor
The main feature of being an aggregator with all the logistics partners.
Puntos en contra
The tools did not have the flexibility to add pre-shipping labels and help our brand to showcase a holistic journey of a customer order
- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Good product. Still needs more development
Revisado el 13/7/2021
Nice product but lacks support and problem-solving.
Nice product but lacks support and problem-solving.
Puntos a favor
Integration with multiple channels like WhatsApp, SMS & EMails.
Puntos en contra
Webhook updates for shipment updates are delayed or missed.
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Easily onboarded
Revisado el 3/1/2022
Overall its nice working with Clickpost
Overall its nice working with Clickpost
Puntos a favor
provides all the information related to shipping
Puntos en contra
Pricing is too high to go with low number of orders
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Business Machine
Revisado el 28/9/2021
Puntos a favor
It is super simple and super fast. Decreases the time to market
Puntos en contra
Nothing that I can think of on top of my head
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Good software
Revisado el 16/7/2021
Puntos a favor
Really good software for managing ecommerce logistics! We're using the complete product- multi-carrier shipping, tracking, customer updates, NDR management. It solves almost all shipping related challenges
Puntos en contra
Nothing really. It has all the relevant features