Opiniones de deskbird

deskbird
Calificación general
Filtrar
Tamaño de la empresa
Tiempo usado
Reseñas de 78
- Sector: Energías renovables y medio ambiente
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Colaboración en la comunidad laboral.
Revisado el 23/10/2024
Uso cotidiano que ayuda a los demás a conocer vacantes en los despachos.
Uso cotidiano que ayuda a los demás a conocer vacantes en los despachos.
Puntos a favor
Es muy práctico e intuitivo. Ayuda a conocer en tiempo real las vacantes que existen en la oficina de las diferentes localidades en las que se ubica la Compañía.
Puntos en contra
Que no se puede planificar más allá de dos semanas.
Respuesta de deskbird
Thanks, Prudencio! Great to hear that deskbird makes it easy to check office availability in real time across different locations. 🌍 Regarding planning beyond two weeks, this is something your admin manages - so it might be worth checking in with them for any adjustments! Let us know if we can help in any way. 🚀
- Sector: Aerolíneas/aviación
- Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
The best tool I used so far
Revisado el 23/11/2023
Puntos a favor
Deskbird is really intuitive and is a big leap forward compared to the former desk booking app. It is fast, has a nice interface and fulfill completely its purpose.
Puntos en contra
Some graphics bugs sometimes that need a refresh of the page
Respuesta de deskbird
Hi there,
Thanks for the fantastic review! We're delighted to hear that. We're actively working on fixing occasional graphics bugs to make your experience even better. If you have more feedback, we're here to help!
- Sector: Administración gubernamental
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Office Booking with Ease
Revisado el 24/10/2024
very efficient and organised way of booking and seeing who is in the office.
very efficient and organised way of booking and seeing who is in the office.
Puntos a favor
Easy use. Clear and concise. Not too many clicks needed to record and book what you want.
Puntos en contra
Email confirmations of bookings. It can be annoying to have to bin them and clogs up email feeds. I assume there is a setting option I can change to do this but have not yet had the time to explore.
Respuesta de deskbird
Thanks, Ashley! Great to hear that deskbird makes booking quick and hassle-free. ✅ We appreciate your feedback on email confirmations - finding the right balance between helpful and too much can be tricky! We’ll take this into account as we continue improving the experience. Happy booking! 🏢
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Streamlining Hybrid Work with Ease and Efficiency
Revisado el 14/10/2024
It positive experience with deskbird, highlighting its ease of use, efficient booking system, and...
It positive experience with deskbird, highlighting its ease of use, efficient booking system, and helpful features for managing hybrid workspaces.
Puntos a favor
Real-time availability, calendar integration, & hybrid work support.
Puntos en contra
Limited customization, basic analytics, scale limitations, mobile app issues.
Respuesta de deskbird
Thanks, Whitney! Great to hear that deskbird is making hybrid work smoother with real-time availability and calendar integration. 📅 We appreciate your feedback on customization and analytics - always looking for ways to improve! If there’s anything specific you'd love to see, we’d always be happy to hear your thoughts. 🚀
- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Efficient Product
Revisado el 17/12/2024
Puntos a favor
This product helps to organize appointments for the user and the customer.
Puntos en contra
It is harder to use on a cellular device than on a computer, but still managable.
Respuesta de deskbird
Thanks for your feedback, Jessica! It’s great to hear that deskbird helps keep appointments organized. 📅 We get that the mobile experience can feel a bit different from desktop, and we’re always working on making it even smoother. If there’s anything specific that could improve your experience, let us know! Thanks for your feedback!
- Sector: Administración gubernamental
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Does what is says and is easy to use
Revisado el 7/5/2024
Straightforward app that works really well.
Straightforward app that works really well.
Puntos a favor
This platform is easy to use and is mobile friendly. The app makes the process of booking desks and rooms a breeze.
Puntos en contra
Sometimes it can be hard to see who's where after you have booked your desk or room. You can see who's booked to be in the office but you cannot see where they are. Sometimes having booked a desk and where you're at an early offsite meeting, it would be great to have other options to hold the booked desk as you were going to use it after 11am.
Respuesta de deskbird
Thanks for your feedback, Colm! 🚀 We're glad you find deskbird easy to use and mobile-friendly! We understand the need for more visibility on where colleagues are sitting and options for holding a desk when arriving later - definitely something to consider. Appreciate the feedback! 👍
- Sector: Investigación
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
My daily routine
Revisado el 24/7/2024
Puntos a favor
The ease of booking my favourite spaces. The ease of modifying my booking calendar.
Puntos en contra
It should be possible to book within 30 days. Although I suppose this is an internal criterion of my company.
Respuesta de deskbird
Thanks, Jordi! Love to hear that deskbird is part of your daily routine and makes booking your favorite spaces effortless. 🚀 The 30-day booking limit likely depends on your company’s settings, but we appreciate the feedback! Glad you’re enjoying the experience! 😊
- Sector: Servicios medioambientales
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Handy tool to see who is where.
Revisado el 1/8/2024
Easy to use and efficient to see who's is where (in the office or not),
Easy to use and efficient to see who's is where (in the office or not),
Puntos a favor
Easy to use and efficient to see who's is where
Puntos en contra
Not possible to click in one overview to plan for i.e. the coming 2 weeks
Respuesta de deskbird
Thanks, Jacco! Great to hear that deskbird makes it easy to see who’s where. 🚀 The ability to plan further ahead is definitely useful - this might depend on admin settings, but we appreciate the feedback! Let us know if there’s anything specifically we can do to improve your experience. 😊
- Sector: Oficina ejecutiva
- Tamaño de la empresa: 1,001-5,000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Good tool for daily work
Revisado el 23/7/2024
Puntos a favor
Convenience of use, simple and clear interface for understanding and use.
Puntos en contra
There are no objections at the moment. The administrator solved all the difficulties that arose at the beginning of using the platform.
Respuesta de deskbird
Thanks, Lupascu! Glad to hear deskbird is keeping things simple and convenient for you. 🚀 Awesome that any initial hiccups were sorted out - if you ever have more feedback, we’re always happy to help! 😊
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Interactive Floor Plans
Revisado el 23/7/2024
Deskbird has significantly improved the hot desking experience in our office. It's convenient,...
Deskbird has significantly improved the hot desking experience in our office. It's convenient, efficient, and makes managing workspace bookings a breeze. Highly recommended for any office with a hot desking system.
Puntos a favor
It shows real-time availability of desks, making it easy to find and book a spot that suits my needs.
Puntos en contra
I receive timely notifications and reminders about my bookings, which helps me stay organized.
Respuesta de deskbird
Thanks, Akhil! 🚀 Love to hear that deskbird’s real-time availability and reminders are keeping you organized and making hot desking a breeze. Glad it’s making a difference in your office! 😊
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Efficient hybrid working with Deskbird
Revisado el 16/5/2024
Puntos a favor
Easy to use. Good overview and quickly installed.
Puntos en contra
Sometimes deskbird allows double bookings. Which can lead to confusion on bookings.
Respuesta de deskbird
Thanks for your feedback, Kamal! 😊 deskbird is designed to make hybrid work seamless, so we definitely want to avoid any booking confusion. If you're still experiencing double bookings, feel free to reach out - we’re happy to take a closer look! 🚀
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
7-3-2024 deskbird
Revisado el 7/3/2024
Easy experience (but i'm telling that as an IT guy - haha.
But the layout and stuff is nice
Easy experience (but i'm telling that as an IT guy - haha.
But the layout and stuff is nice
Puntos a favor
The config was pretty simple, [sensitive content hidden] assisted us great!
Puntos en contra
Not deskbird related but our users needed some time to get familiar witht the app (we used an other booking app before)
Respuesta de deskbird
Thanks for your great feedback!
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Nützliches und anwendungsfreundliches Tool
Revisado el 4/6/2024
Puntos a favor
Deskbird eignet sich besonders gut, um den eigenen Arbeitsplatz zu reservieren und um Räume zu buchen (für Büro-Gebäude/-Flächen). Man kann auch seine Arbeitszeiten im Überblick behalten. Führungskräfte können außerdem nachvollziehen, wie hoch die Auslastung von Räumen oder Gebäuden ist, wenn sich Mitarbeitende in Büros (Präsenz) einbuchen.
So erkennen auch andere Mitarbeiter: innen wer am Standort ist und wo diese sitzen.
Puntos en contra
Ich bin zufrieden mit Deskbird. Man könnte eventuell einige Funktionen in andere Programme integrieren. Über MS Outlook ist es aber zum Beispiel bereits verknüpft.
Respuesta de deskbird
Thanks for your feedback, Jennifer! 😊 It’s great to hear that deskbird helps you stay organized and provides visibility on office presence. We’re always looking at ways to enhance integrations, so we appreciate your input! If you ever have specific ideas, feel free to share. 🚀
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
deskbird für IT Dienstleister
Revisado el 13/2/2024
Puntos a favor
Die Einfachheit der Bedienung ist der größte Vorteil für unsere Mitarbeitenden. Der fantastische Support unserer Key Account Managerin ist essentiell gewesen für die schnelle Einführung und anschließende Betreuung.
Puntos en contra
Das Set an Features ist über die Buchung von Arbeitsplätzen hinaus sehr limitiert. Uns würden konfigurierbare Rollenprofile helfen, um verschiedenen internen Stakeholdern unterschiedliche Bereiche des Admin-Centers zur Verfügung zu stellen und eine kleine Workflow Engine, um Arbeitsprozesse nach der Buchung von Besprechungsräumen auslösen zu können. Aktuell kann deskbird nicht das zentrale Tool für die interne Bewirtung/den internen Service werden.
Respuesta de deskbird
Thanks for your review! Your feedback helps us improve and will be passed onto the team.
- Sector: Formación profesional y coaching
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Would recommend to any Operations team or Office manager to help navigate days in the office...
Revisado el 26/2/2024
Fantastic! Our account manager and the support team have been very positive throughout our...
Fantastic! Our account manager and the support team have been very positive throughout our interactions, helping us out with issues quickly and problem solving with ease.
Puntos a favor
Ease of set up, ease of on boarding users. Low cost and low annual charge. Helps us plan days in the office more effectively, ordering supplies as and when needed helping us prevent waste and over ordering.
Puntos en contra
Nothing noticed so far, our only con is reminding team members to sign in weekly and schedule their calendars.
Respuesta de deskbird
Thanks for the great feedback, we appreciate it!
- Sector: Organización cívica y social
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Ervaring met deskbird
Revisado el 7/5/2024
Overzichtelijk, duidelijk,netjes ingericht
Overzichtelijk, duidelijk,netjes ingericht
Puntos a favor
Overzichtelijk en duidelijk, makkelijk te vinden op datum
Puntos en contra
Dat ik zelf niet verder kan plannen dan een aantal maanden
Respuesta de deskbird
Thanks, Carla! 😊 We're glad you find deskbird clear and well-organized! The planning horizon is typically set by your admin, so it might be worth checking with them if adjustments are possible. Appreciate your feedback! 🚀
- Sector: Transporte marítimo
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
DeskBird Recommended
Revisado el 8/2/2024
Puntos a favor
Super easy to use and set up as well, usually no training is needed for staff to use
Puntos en contra
The meeting bookings are not used due to limitations
Respuesta de deskbird
Thank you, we appreciate your feedback. We're actively working on updates for our meeting rooms. Your input helps us improve!
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Super Preis- Leistung
Revisado el 18/3/2024
Puntos a favor
Einfach, unkompliziert und zu jeder Zeit ein Ansprechpartner erreichbar.
Puntos en contra
Wir sind sehr zu frieden und es gibt nichts negatives
Respuesta de deskbird
Thank you, we appreciate your feedback!
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Tolle Software für hybrid Work
Revisado el 14/3/2024
Puntos a favor
einfache Buchung
Integration in Outlook
coole Teamfunktionen, die dazu führe, dass das Office wieder attraktiver wird
entwickelt sich ständig weiter
Puntos en contra
die Integration in Outlook könnte noch besser werden.
Respuesta de deskbird
Thanks for your review and we are constantly working on making our integrations even better!
- Sector: Arquitectura y planificación
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Thanks for call of today
Revisado el 29/2/2024
I think it is a good product, as specified above, I think it costs too much
I think it is a good product, as specified above, I think it costs too much
Puntos a favor
Ease of use and instant booking updates. For this I consider it a good product
Puntos en contra
the cost, which inexplicably doubled in the space of two years.
It should not work for active licences (one could forget to eliminate inactive staff). I think it should work per number of average monthly accesses
Respuesta de deskbird
Thanks for your feedback!
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
easy to use
Revisado el 23/10/2024
I am basically satisfied with the handling and the Outlook notification.
I am basically satisfied with the handling and the Outlook notification.
Puntos a favor
Simple and intuitive operation. Everything is clearly arranged and easy to use.
Puntos en contra
I have not recognized any disadvantages for me personally.
Respuesta de deskbird
Thanks, Stefan! We love hearing that deskbird’s simplicity and ease of use make your experience a great one. 🎯 If anything ever comes to mind that could make it even better, don’t hesitate to share. Happy organizing! 🚀
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
TST review
Revisado el 14/5/2024
Puntos a favor
Seeing who else is in the office on what days
Puntos en contra
The interface within teams app is a bit squashed
Respuesta de deskbird
Appreciate your feedback, Josh! Seeing who's in the office is definitely a game-changer for planning your workdays. Noted on the Teams app layout - ensuring a smooth experience across all platforms is important to us. We'll keep this in mind! 🚀
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
desbird ist mordern und bedienerfreundlich
Revisado el 21/2/2024
der Gesamteindruck ist sehr gut
der Gesamteindruck ist sehr gut
Puntos a favor
einfache Bedienung und selbsterklärend. Die einfache Einbindung ins MS Office 365 sowie in viele weitere Tools.
Puntos en contra
das man keine Besucher namentlich eintragen kann
Respuesta de deskbird
Thanks for the feedback!
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Working perfectly
Revisado el 23/7/2024
Puntos a favor
Working as it should, easy to book and check in as well
Puntos en contra
I cant close the floors what I dont want to use on Android phone (I can on iPhone)
Respuesta de deskbird
Thanks, Laura! Awesome to hear that booking and check-in are working perfectly. 🚀 If you’re still experiencing a difference in floor selection between Android and iPhone, feel free to reach out to us with more details - we’d love to take a closer look. Happy to help any time! 😊
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great service!
Revisado el 23/7/2024
Puntos a favor
It is very convenient for desk booking, easy to use, and can place multiple bookings in once.
Puntos en contra
No suggestions. Works great and delivers what it promises.
Respuesta de deskbird
Thanks for the great feedback! 🎉 So happy to hear that deskbird is making desk booking easy and convenient for you. If you ever have any suggestions, we’re all ears - but glad to know it’s working just as promised! 🚀😊