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Reseñas de 479
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Abusan en los cobros
Revisado el 17/11/2022
Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen...
Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .Gepresponde en ese sentido es pésimo porque acumulan montos de pago y si uno va cancelar la suscripción no permite hacerlo hasta que se pague lo que uno no ha usado
Puntos a favor
Tiene buenas herramientas para configurar campañas
Puntos en contra
Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .
Respuesta de GetResponse
Hi Deicy, we're very sorry that your experience did not meet your expectations. We try to make sure our customers are happy the first-time, so we apologize for any inconvenience or distress caused.
I would like to see how I can help resolve this and take this forward for you. Can you please send an email to [email protected] so we can follow up with you on this directly?
Jack.

- Sector: Envases y contenedores
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Una solución de email marketing fácil de utilizar
Revisado el 30/3/2022
Nuestra experiencia ha sido bastante positiva en cuanto al envío masivo se correos.
Nuestra experiencia ha sido bastante positiva en cuanto al envío masivo se correos.
Puntos a favor
La facilidad de uso y la integración con más soluciones.
Puntos en contra
Es una herramienta para email marketing con cada vez más funciones de marketing automation.
Alternativas consideradas
ActiveCampaignRazones para elegir GetResponse
Para unificar canales.Razones para cambiar a GetResponse
Por la facilidad del uso.Respuesta de GetResponse
Hi Younes!
Thanks for taking the time to leave a review. We're glad to hear you've had a positive experience with GetResponse! -Taylor

- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Con GetResponse pagas solamente lo que necesitas.
Revisado el 13/12/2022
He usado Mailchimp, Aweber y GetResponse para la creación y automatización de campañas de email y...
He usado Mailchimp, Aweber y GetResponse para la creación y automatización de campañas de email y me quedo con GetResponse por su estética, versatilidad y funcionalidades mas sofisticadas.
Puntos a favor
Me encanta poder segmentar automáticamente por comportamiento de los usuarios y a partir de eso realizar anuncios y ofertas en base a sus interacciones. Diseñar anuncios en redes sociales es cuestión de soltar y arrastrar ¡facilita un montón de tiempo y trabajo! es de las características que más destaco de GetResponse.
Puntos en contra
Agradezco mucho que tanto la web como la atención al cliente esté en español, algo que con Aweber no se tiene.
Razones para cambiar a GetResponse
Mejor en cuanto a calidad y precio. GetResponse fusiona la cantidad de suscriptores y las funcionales por lo que solamente pagas lo que necesitas.Respuesta de GetResponse
Hi Flor,
Thank you for taking the time to write this review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and its features!
Jack.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Getresponse te ayuda a impulsar tu negocio
Revisado el 31/5/2023
Nuestra experiencia ha sido positiva a nivel general. La automatización avanzada y la segmentación...
Nuestra experiencia ha sido positiva a nivel general. La automatización avanzada y la segmentación han mejorado la efectividad de nuestras campañas de correo electrónico; Sin embargo, el proceso de aprendizaje inicial y las limitaciones en planes de precios más bajos pueden ser mejorados
Puntos a favor
Permite crear flujos de trabajo automatizados, la segmentación de contactos en base a criterios específicos es genial, Se integra con numerosas aplicaciones, permite editar con solo arrastar y soltar, permite crear formularios de suscripción y páginas de destinos atractivas para la captura de nuevos leads
Puntos en contra
El proceso de aprendizaje inicial puede llevar tiempo, existen ciertas limitaciones en planes de precios más bajos, El servicio al cliente deberia mejorar
Respuesta de GetResponse
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you were satisfied with our service. Your feedback motivates us to continue delivering high-quality experiences for all our customers!
Thanks,
Abbie
- Sector: Edición
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Buena app
Revisado el 6/6/2021
Puntos a favor
Realmente es de fácil manejo. Tiene varias funciones. Está disponible en español.
Puntos en contra
Las plantillas por defecto no son muchas, pero tiene un buen constructor
Respuesta de GetResponse
Hi Mauricio!
Thanks for taking the time to leave a review. We really appreciate your feedback! -Taylor
- Sector: Servicios medioambientales
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Potente herramienta de email marketing
Revisado el 24/2/2023
Muy contentos, nos permite automatizar un montón de tareas de marketing. Desde que lo usamos, nos...
Muy contentos, nos permite automatizar un montón de tareas de marketing. Desde que lo usamos, nos hemos ahorrado un montón de tiempo y tiene características que son muy fáciles de usar y muy intuitivas, haciendo estas labores de preparación de las campañas muy cómodas.
Puntos a favor
Su sencillez y los amigable que es la interfaz. Es muy intuitivo y se le puede sacar un gran partido. Lo hemos empezado a usar con la versión gratuita y al final nos acabamos de pasar a la versión de pago para poder tener todas las funcionalidades. Nos hemos llevado un grata sorpresa con el resultado obtenido.
Puntos en contra
El precio, me parece un poco caro con respecto a otros programas de la competencia.
Respuesta de GetResponse
Hi,
Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features!
Justyna
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Una de las mejores herramientas de email marketing
Revisado el 9/5/2023
En general muy buena. La usé durante mucho tiempo hasta que mi negocio escaló.
En general muy buena. La usé durante mucho tiempo hasta que mi negocio escaló.
Puntos a favor
Una de las cosas que más me gusta de GetResponse es su simplicidad y la cantidad de integraciones que tiene. Para negocios sencillos, me parece la mejor herramienta del mercado.
Puntos en contra
Echo de menos algunas funciones, pero entiendo que es para negocios más sencillos.
Respuesta de GetResponse
Hi Alejandro,
Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features!
Justyna
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Un gran software por un gran precio
Revisado el 22/6/2020
Gran herramienta para ganar ventas y hacer nuevos clientes.
Gran herramienta para ganar ventas y hacer nuevos clientes.
Puntos a favor
1. Tiene prueba gratis de 30 días
2. Precio inicial de 10 dólares
3. Automatizaciones
4. Landing pages
5. Webinars
6. Disponible en Español
Puntos en contra
1. Soporte poco amable. El servicio de atención al cliente es mejorable.
Respuesta de GetResponse
Hi there! Thanks for the review. I will share your feedback regarding the customer support with our team. -Taylor

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
A pesar de su coste, es una herramienta todo en uno realmente buena y práctica
Revisado el 5/5/2023
Me ha parecido una herramienta muy útil para las empresas que buscan mejorar su marketing por...
Me ha parecido una herramienta muy útil para las empresas que buscan mejorar su marketing por correo electrónico y automatizar sus procesos y tareas. La plataforma es fácil de usar, y ofrece una amplia gama de herramientas de automatización de marketing. Buen trabajo el realizado con ella.
Puntos a favor
Su interfaz es realmente fácil de usar, e incorpora una amplia gama de plantillas de correo electrónico, lo cual es de agradecer sin duda.
Puntos en contra
Su precio puede ser algo costoso y no todas las empresas pueden asumirlo, además, no es compatible con todos los proveedores de servicios de correo electrónico
Respuesta de GetResponse
Thank you for your positive review! We're glad to hear that you find our all-in-one tool practical and easy to use, with a wide range of email templates. We're committed to continuously improving our platform to provide valuable marketing automation tools. Thank you for your support and for recognizing our efforts.
-Abbie
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Mi humilde opinion
Revisado el 19/10/2022
Esta es una gran herramienta para cualquier pequeña empresa que busque un software de marketing...
Esta es una gran herramienta para cualquier pequeña empresa que busque un software de marketing para el envío de newslettersMe ha gustado mucho la función de arrastrar y soltar, realmente facilita la vida.Puedes crear newsletter sin necesidad de conocer mucho técnicaTambién puedes compartir tu cuenta para delegarla en un proveedor u otro administrador, tú eliges las funciones que aceptas delegar, manteniendo así el control sobre tu cuenta.
Puntos a favor
La última función de respuesta automática a los correos electrónicos dentro de las plantillas de correo electrónico pre-construidas hace que el CRM sea fácil. Además, el panel de control ofrece un análisis completo de los correos electrónicos enviados, recibidos, convertidos y respondidos.
Puntos en contra
El mayor inconveniente: no hay asistencia telefónica. Aunque hay una función de chat en vivo, hay casos en los que es más fácil solucionar un problema por teléfono que por chat en vivo.
Respuesta de GetResponse
Hi there,
Thank you for your review! We appreciate the feedback. :) -Abbie
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Cumple
Revisado el 8/5/2022
Puntos a favor
Permite de manera rápida crear Landing page, HTML , Embudos de marketing, y otras funcionalidades de gestión de correos y promoción. Tiene algunas cosas muy intuitivas además cuenta con plantillas pre-armadas que facilitan el diseño a no diseñadores.
Puntos en contra
Falta videos de capacitación en español. Las plantillas son básica y muy cuadradas para los que si son diseñadores y el ajuste responsivo se colapsa cuando es mucha información etc.
Respuesta de GetResponse
Hi there!
Thanks for taking the time to leave a review. Your feedback is important to us and has been shared with the team so we can continue to improve. -Taylor

- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
GetResponse Review
Revisado el 13/11/2022
My overall experience has been impressive, this is by far the easiest and feature-loaded marketing...
My overall experience has been impressive, this is by far the easiest and feature-loaded marketing software that I have used.
Puntos a favor
I like the simplicity and also the fact that it is drag and drop and there are so many premade templates to choose from.
Puntos en contra
The sad part about using this software is that it is too expensive as the more my list grows, the more I have to pay. Anyways, good things don't come cheap.
Razones para elegir GetResponse
Because it is a lot easy to useSoftware anterior
MailchimpRazones para cambiar a GetResponse
Because of the drag and drop feature and also the templates.Respuesta de GetResponse
Hi Eric,
Thanks for the review! We're happy to hear your overall experience has been impressive. Thanks for choosing GetResponse :) -Abbie
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Go get it it's the best out there.
Revisado el 20/7/2023
I am very happy and feel lucky i found them. before i have being using other systems but the...
I am very happy and feel lucky i found them. before i have being using other systems but the service was not good and they where even expensive. With getresponse you can grow and start low. This i love.
Puntos a favor
Most of the work is allready done. you have to just upload your CSV file of your existing clients and you are good to go. i have checked many other systems out there but getresponse is head and shoulders above the others. And i love how fast the online chat support is.
Puntos en contra
I whould love to know when they have whitelable package sothat i can sell there services under my name to my clients and earn some recurring payments.
Respuesta de GetResponse
Hi there,
Thank you for sharing your enthusiastic review of GetResponse. We're delighted to hear that you find our platform to be the best out there and that most of the work is already done, making it effortless to get started with your existing clients. Our team works hard to provide a top-notch experience for our users, and your positive feedback is truly appreciated.
Regarding your suggestion about a white label package, we value your input and will take it into consideration as we continue to improve and expand our offerings.
If you have any further insights or need any assistance, please don't hesitate to reach out to our support team. We're here to support your success and ensure you have a positive experience with GetResponse.
Thank you for choosing GetResponse, and we feel lucky to have you as part of our community.
Best regards,
Abbie

- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Get-Response Customer Review Nightmare!
Revisado el 15/3/2023
Puntos a favor
BEWARE! DO NOT USE GET RESPONSE, and here’s why.Note, we are about to enter a lawsuit with getresponse cause they are attempting to continue to charge us $2000 EVEN AFTER we canceled 2 months ago but thats not even the worst of it....We used getresponse for about 2-months before realizing we had to call it quits. We spent thousands of dollars in time and lost email potential migrating to getresponse after rising costs of mailchimp.The getresponse offer was storage of 1.5million contacts for $2,000/month, (way lower than their advertised cost.) Cheap right? WRONG. As good of a rate is, it doesn't matter if your open rate sucks. Our OPEN rate went from 10%-20% on mailchimp down to less than 3%. It DOESN’T matter if they store 10million contacts for $2,000 per month, your list is literally useless if your emails go straight to SPAM. Imagine spending weeks migrating all your flows only to find out open rate is close to non-existent. The main reason we thought of migrating was to save costs on rising email list costs.. This IS NOT what we found out. Your list will be stored on getresponse, but your contacts likely won't receive your emails.I HIGHLY RECOMMEND NOT TO MOVE TO GETRESPONSE.Secondly, even after giving about a months notice to cancel our account, they are still attempting to bill our account $2000.00/month!!!! We moved to klaviyo, and our open rates are close to 30% now.
Puntos en contra
The main is the poor deliverabilty and their audacity to try to charge even after not using their service.
Alternativas consideradas
KlaviyoRazones para elegir GetResponse
COST was too highSoftware anterior
MailchimpRespuesta de GetResponse
Hello,
Whilst we're sorry that you had a negative experience with us, after reviewing your case we found that the issue was caused by the incorrect use of our software after being provided with specific guidance on how to resolve this issue. While we understand this may have been frustrating for you, we strive to provide clear and comprehensive guidance to all our customers.
Justyna

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
A true all-in-one marketing software
Revisado el 10/9/2023
Take away the poor builders and you have a great software.
Take away the poor builders and you have a great software.
Puntos a favor
Jam packed with alot of features. The true all in one marketing platform. And I love it
Puntos en contra
It's expensive as compared to Systeme.The funnel builder is wack. It's so stressful to useThe email doesn't have much to play with.The funnel templates are not appealing
Respuesta de GetResponse
Hi Ndifon,
Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you find our marketing software jam-packed with features and appreciate its all-in-one capabilities. We hear your concerns about certain aspects of the funnel builder and email features. We're constantly working to improve our platform, and your input is invaluable in helping us enhance your experience. We hope you continue to enjoy the benefits of our software as we work to address these areas of concern.
Warm regards,
Abbie
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Getresponse lost its edge
Revisado el 23/11/2021
Puntos a favor
The support is always available and helpful.
The UI is clean and ok to navigate through.
(I've seen much worse and much better too though)
I think it's a great (and easy to use) alternative to basic ESPs that have far less features for the same price point. If you're just getting started with newsletters and automations, go ahead and trial it at least.
Puntos en contra
I used to like... no... LOVE that Getresponse was at the cutting edge of e-mail marketing.
Not anymore sadly.
Automations should be a killer feature but instead, it seems half-baked and not really improved.
Contact based ESPs are much easier to work with.
It feels like Getresponse switched to serve a different audience looking for an all-in-one tool with pages, e-mails, ads, webinars, chat and abandoned it's initial core offer : a cutting edge email marketing tool at a competitive price.
If you're a beginner, then, you will most likely love it's all-in-one offer.
If you're a veteran with an existing tech stack and just looking for a new ESP... there are better solutions out there.
Razones para cambiar a GetResponse
At the time, 10 years ago, it had more features and a better price point. I still think it holds true but the competition got fierce and there are better alternatives for advanced marketers these days like Active Campaign, Ontraport or Encharge.Respuesta de GetResponse
Hi Geoffrey!
Thanks for taking the time to leave such a detailed review. I have shared your feedback with the team so we can continue to improve. -Taylor

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Awesome Email Marketing Software !!!
Revisado el 17/11/2022
it simplified our entire email marketing campaign and automation
it simplified our entire email marketing campaign and automation
Puntos a favor
1. able to create multiple forms2. create a complete email marketing campaign sequence3. it is able to track and analyse email marketing campaigns4. i can create landing pages
Puntos en contra
some features in the form builder are premium i suggest it should be free
Alternativas consideradas
MailchimpRazones para elegir GetResponse
the tool was complex so i needed a more easier toolSoftware anterior
MailchimpRazones para cambiar a GetResponse
it has a complete tool needed for a successful email marketing camapaignRespuesta de GetResponse
Hi there,
Thank you for taking the time to write a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features!
Jack
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Email Marketing Software and Nice template
Revisado el 18/5/2023
So basically i have an excellent experience with this website and I'll surely recommend
So basically i have an excellent experience with this website and I'll surely recommend
Puntos a favor
I've been using Get Response for Months now, primarily for Designing Landing page and(email) campaigns. I thought it was very affordable and useful solution, especially if you couldn't code then their awesome template makes it very easy to use, the designing were basically drag and drop although the ready-made templates outdated but Still okay for me
Puntos en contra
I wish they had a smaller basic plan for starters. For people just starting out, this would be very helpful, not everyone can afford that amount, some users are students, And also sometimes it logs me out and I'll have to login again
Respuesta de GetResponse
Hi Aborisade,
We're so glad to hear you've had an excellent experience using our tool! Our team takes pride in delivering excellent service, and your review serves as a great motivation for us. Thank you for choosing us!
-Abbie
- Sector: Ingeniería industrial o mecánica
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Get Response: Email Automation
Revisado el 14/6/2022
Very good value for money and on the whole positive experience of using the platform. Quick...
Very good value for money and on the whole positive experience of using the platform. Quick customer support. Not easy to clone templates or to copy & paste text/elements.
Puntos a favor
It's great to have essential marketing elements in one place at your finger tips.
Puntos en contra
Developers often upgrade systems and remove valuable components without letting you know in advance or asking how important they are to you.
Respuesta de GetResponse
Hi Shane!
Thanks for sharing all of this valuable feedback with us. I have shared it with the team so we can continue to improve. -Taylor
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
10/10 Cust. Support. Superb featurers BUT "zoho" and "wordpress genesis" users beware
Revisado el 22/6/2022
Good marketeers in their team but the techies are not on par
Good marketeers in their team but the techies are not on par
Puntos a favor
10/10 for 24*7 customer support! All marketing features are TOP-notch
Puntos en contra
For me, the love-hate in the "zoho-getresponse-WordpressGenesis" triad was a pain. Got us de-motivated and 2 months behind schedule and finally (Against our desire) to use custom programming!
Razones para cambiar a GetResponse
It met all criteria needed at that time and came highly recommended by a top affiliate marketeerRespuesta de GetResponse
Hi there,
Thanks for taking the time to share your feedback with us. I have shared this with the team so we can continue to improve. -Taylor
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
GetResponse: Solid Software
Revisado el 14/6/2022
Overall really solid product.
Overall really solid product.
Puntos a favor
GetResponse is relatively easy to use with lots of useful features. They have automations and templates that make it easier for users who are not as techsavvy.
It's a great software for it's value. The chat feature it provides for a website is wonderful. Has an app on the phone which makes it easily accessible.
Puntos en contra
The landing page and forms are not as easy to use.
Razones para elegir GetResponse
KEAP was too complicated for what I wanted.Razones para cambiar a GetResponse
I heard good things through some other users.Respuesta de GetResponse
Hi there!
Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate the feedback and have shared it with the team so we can continue to improve. -Taylor
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Get Response Autoresponder Review -The Tool For You In 2022 And Beyond
Revisado el 21/6/2022
My overall experience so far has been very good. There is a wide range of templates to choose from...
My overall experience so far has been very good. There is a wide range of templates to choose from for your emails which makes it easy to design your emails with more confidence.
I really like the software and it meet my needs as a small business except the no telephone support.
Overall I recommend GetResponse as a trusted platform that provides high email delivery rate to your subscribers.
Puntos a favor
1. I liked most with GetResponse is the delivery rate. They consistently score a higher deliver y rate than most other platforms and it is good the know that the emails are reaching the intended clients.
2. For a beginner, it is easy to use the different components especially when setting up an autoresponder campaign. The steps are logical and easy to setup plus produces a more sophisticated and easier to segment your email list.
3. The free plan can be used to test the platform and tools to decide if this is the right platform for your use before you commit fully. The free plan works with up to 500 subscribers and give access to a wide range of tools.
Puntos en contra
1. The biggest drawback - there is no telephone support. Even though there is a live chat feature, there are instances where it is easier to troubleshoot a problem over the telephone instead of live chat.
Respuesta de GetResponse
Hi Deanne!
Thanks for taking the time to leave such a great review. We appreciate all the detailed feedback because it helps us improve! -Taylor
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Cutting-Edge Without the High Price Tag
Revisado el 21/3/2021
Overall good experiences with GetResponse and I've used them for over 10 years!
Overall good experiences with GetResponse and I've used them for over 10 years!
Puntos a favor
GetResponse is on top of the industry - they know what features customers want and where the trends are going.
Puntos en contra
They could allow more third party websites tracking links on their landing page builders. Right now it's very limited.
Alternativas consideradas
AWeberRazones para cambiar a GetResponse
Aweber was just outdated for a long time - they didn't try to keep up with ongoing trends in Internet marketing. A lot of long-time Internet marketers who were die-hard Aweber fans ended up switching to GetResponse eventually. GetResponse has everything I need - including some pretty nice and well-designed landing pages.Respuesta de GetResponse
Hi Corrisa!
Thanks for taking the time to leave a review! We really appreciate your feedback and the fact that you have been a customer for 10+ years. I will be sharing your feedback about third party website tracking links with the team so we can continue to improve. -Taylor

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
GetResponse review.
Revisado el 17/5/2021
Getresponse made my work life easier than before. that why if you a looking for the best email...
Getresponse made my work life easier than before. that why if you a looking for the best email marketing software. This is perfect for you.
Puntos a favor
Personally, I think if you are looking for the best professional email marketing for your business then this Getresponse must in 1st list because it is beginner-friendly and easy to play around. Its price is lower when you compare to other email services provider by far. I am also using it in my business because I can build a landing page from scratch or I can use a premade template. I can send an email automatically at the best time so it doesn't go to spam or trash box, collect email. plus you get tons of features like building a sale funnel,webinars,marketing automation,countdown tier,e-commerce tool etc
Puntos en contra
The only cons are it doesn't have a free plan. Hope it will change in future.Because before purchasing any software people should know it is perfect for their business.
Respuesta de GetResponse
Hi Bimal!
Thanks for taking the time to leave this detailed review. Your feedback is really important to us as it is what helps us continue to improve!
I wanted to mention that although we do not have a free plan, we do offer a 30-day free trial to all new users!
Again, thanks for your time.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Solved my Email Marketing Problems
Revisado el 21/8/2022
Started my own Digital Marketing Services and the biggest challenge I faced is running successful...
Started my own Digital Marketing Services and the biggest challenge I faced is running successful email marketing campaigns and that too with a funnel journey. I spend a lot of money on different that help me in creating landing pages, integration tools to capture leads, and a separate platform to run email campaigns. I am spending almost 60 - 70% of my income on these tools which are very hard for my business to sustain, one of my friends suggested this Getresponse where I am getting all of these in a single dashboard that too for 30% of my previous expenditure so I moved to Getresponse and I am seeing the better results with very less investment
Puntos a favor
A single dashboard that can actually help you in maintaining all of your SMB needs, a feature that can give you a lot of Landing page designs, a feature that can help you in capturing your leads, and one feature that can help you in manage your entire Email Marketing strategies and also a separate Email Automation. Make a funnel that helps you in pushing your audience toward your end goal and what else? every thing is there in the Getresponse.
Puntos en contra
Whatever feature I touched in this platform, I loved it! However, I feel some of the pre-designed templates are a little outdated.
Razones para cambiar a GetResponse
Getresponse is very much cheaper compared to click funnels, especially for my business so I have chosen Getresponse.Respuesta de GetResponse
Hi Narendra,
We are so happy you've found GetResponse helpful. Thank you for taking the time to leave this review. We appreciate it. :) - Abbie