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Reseñas de 596
- Sector: Productos farmacéuticos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Gestión empresarial optimizada con algunos contratiempos
Revisado el 30/3/2023
A pesar de algunos inconvenientes, he tenido una experiencia positiva con HoneyBook.
A pesar de algunos inconvenientes, he tenido una experiencia positiva con HoneyBook.
Puntos a favor
Me encanta cómo HoneyBook ha hecho que administrar mi negocio sea muy sencillo. Puedo crear y enviar facturas sin esfuerzo, realizar un seguimiento de los pagos y administrar las relaciones con mis clientes, todo en un solo lugar.
Puntos en contra
Considero que los precios de HoneyBook son un poco elevados, especialmente para las pequeñas empresas.

- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Un CRM muy recomendado
Revisado el 28/12/2022
Soy consultora SEO y realizo diferentes auditorías a los sitios web de clientes y HoneyBook es mi...
Soy consultora SEO y realizo diferentes auditorías a los sitios web de clientes y HoneyBook es mi mejor aliado, yo enfoco todos mis esfuerzos a realizar un buen trabajo, y Honeybook se encarga de los contratos, generar las facturas y resolver dudas de los clientes de forma automática, es un CRM que está GENIAL.
Puntos a favor
HoneyBook me encanta, es un CRM que permite gestionar clientes, generar contratos dinámicos, procesar pagos, y más funciones que son muy útiles para automatizar y agilizar la experiencia de los clientes. La plataforma es recomendable para profesionales que quieren tener un crecimiento en su negocio y buscan crear un ecosistema confiable y segura para sus clientes.
Puntos en contra
Hasta el momento no he tenido inconvenientes con Honeybook, el sistema va de maravilla y siempre que tengo una duda puedo consultar a servicio de atención al cliente.

- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
HoneyBook el CMR que todo profesional debe tener de aliado
Revisado el 26/11/2022
Tengo una experiencia muy positiva con HoneyBook, yo ofrezco mis servicios como diseñador, mientras...
Tengo una experiencia muy positiva con HoneyBook, yo ofrezco mis servicios como diseñador, mientras que HoneyBook se encarga de toda la documentación como contratos, facturas y comunicaciones con el cliente. Simplemente sorprendente.
Puntos a favor
Me gusta mucho HoneyBook porque me permite gestionar clientes, realizar contratos dinámicos, procesar pagos, entre muchas herramientas muy útiles si inicias con tu emprendimiento. La plataforma es muy fácil de usar y sobretodo muy segura. Si eres alguien que busca hacer crecer su negocio es importante ofrecer confianza y seguridad a tus clientes y HoneyBook es tu mejor aliado.
Puntos en contra
Aunque HoneyBook tiene una plataforma muy intuitiva, si es necesario que realices configuraciones según los requerimientos del emprendedor, esto puede tomar algo de tiempo.

- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Automatiza tareas para mejorar experiencias
Revisado el 4/2/2023
Puntos a favor
Me gusta mucho HoneyBook porque sientes que es de esas pocas herramientas que hacen casi todo por ti. Es un CRM completo con el que puedes gestionar clientes, procesar pagos y muchas funciones más de forma automática, mejorando mucho la experiencia del usuario. Si se es un emprendedor o se tiene un negocio en crecimiento esta es una herramienta indispensable que debes implementar.
Puntos en contra
Sería muy interesante que pudieran ampliar los lenguajes de la plataforma como por ejemplo el español, ya que actualmente está en inglés.

- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 501-1,000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Un CRM muy recomendado
Revisado el 2/1/2023
Puntos a favor
HoneyBook es un CRM muy recomendable porque permite gestionar y atender a los clientes, procesar pagos, realizar contratos, entre muchas herramientas indispensables para todo negocio en crecimiento. La plataforma es fácil y segura de usar. Además que crea un ecosistema de confianza y seguridad para tus clientes.
Puntos en contra
Existen pequeñas deficiencias enla gestión de correos y sería genial que puedieran solucionar ese apartado, por lo demás HoneyBook va muy bien.

- Sector: Desarrollo de programas
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Centralizacion del negocio en un mismo sitio
Revisado el 9/10/2023
Muy buena, tuve la suerte de obtener clientes al inicio que me ayudaron a mantener funcionando la...
Muy buena, tuve la suerte de obtener clientes al inicio que me ayudaron a mantener funcionando la aplicación, luego de un año, creo, pude escalar a otro tipo de aplicación. Pero en mis inicios me ayuda bastante sobre todo por la firma de contratos
Puntos a favor
Tienes todo lo necesario para comenzar a trabajar de manera profesional con clientes de cualquier parte. Como dueño de una agencia de marketing y diseño web, iniciar con hooneybook me ayudo mucho a escalar mi empresa en los inicios
Puntos en contra
Para quienes inician, pagar una mensualidad de esta clase puede ser un poco difícil, por lo tanto, al ser una aplicación enfocada en empresas pequeñas que están iniciando, debo darle un punto en contra al hecho del precio para quienes inician, debería haber una opción limitada para quienes inician con diferentes tipos de negocios
- Sector: Edición
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Recomendado
Revisado el 13/10/2022
Esta aplicación, brinda a los usuarios dos situaciones muy importantes para la calidad de vida de...
Esta aplicación, brinda a los usuarios dos situaciones muy importantes para la calidad de vida de los emprendedores, uno es la organización y trasabilidad de la pequeña y median empresa, con sus clientes y proveedores. Y la segunda es tiempo de calidad para el emprendedor.
Puntos a favor
Es una aplicación que permite mantener los archivos organizados, brindado seguridad y confianza en el manejo documental.
Puntos en contra
Debería ser un poco mas asequible, el diseño de la pagina debería se mas amigable con el lector.
- Sector: Aerolíneas/aviación
- Tamaño de la empresa: 10,000+ empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Trabajo más fácil aún
Revisado el 3/1/2023
Puntos a favor
Trabajo a veces como diseñador y Honey Book te facilita muchísimo el trabajo al dedicarse a tema contratos, pagos.. Excelente!!!
Puntos en contra
Poca cosa que escribir por aquí, no tengo queja ninguna!!!
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Gestionar proyectos sin asistente personal, este software lo hace todo prácticamente.
Revisado el 3/1/2023
La automatización de formularios, la creación de las facturas los informes y estadísticas en orden...
La automatización de formularios, la creación de las facturas los informes y estadísticas en orden cronológico es lo que mas importa al final de la semana puesto que la gerencia quiere ver el crecimiento y avance que tiene la compañía.
Puntos a favor
El software es agradable en el sentido del diseño, fácil de utilizar en empresas pequeñas o medianas en crecimiento, la plataforma permite enviar facturas y firmar de contratos digitales y administrar pagos.
Puntos en contra
El idioma admitido, sólo es en ingles, algunos clientes no lo hablan, los de Latinoamérica, sin embargo hay otros programas que traducen los datos.

- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Útil para profesionales creativos y educadores
Revisado el 27/3/2023
Como miembro del personal de un colegio, puedo decir que HoneyBook es una herramienta impresionante...
Como miembro del personal de un colegio, puedo decir que HoneyBook es una herramienta impresionante para simplificar la gestión de tareas y la comunicación con los estudiantes y sus padres.
Puntos a favor
Me permite colaborar con los estudiantes y sus padres en proyectos y actividades escolares, y compartir documentos y archivos de manera segura y fácil.
Puntos en contra
Quizás un punto negativo podría ser su precio. Aunque ofrece una prueba gratuita y planes de suscripción mensuales y anuales, para algunos usuarios puede resultar caro.

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Una herramienta de grandes soluciones.
Revisado el 20/2/2023
Son varias las cosas que este software me ha ayudado a mejorar en mi trabajo, por eso me encanta y...
Son varias las cosas que este software me ha ayudado a mejorar en mi trabajo, por eso me encanta y la recomiendo a todas las personas que no conocen este software como algo que les puede cambiar la vida.
Puntos a favor
Una herramienta muy fácil de utilizar y una vez que la haces habitual, quedas conectado con ella. Lo mejor de todo, es su variedad de herramientas para utilizar, eso te hace sentir que el trabajo es mucho más sencillo.
Puntos en contra
En mi opinión algo que deberían mejorar un poco es la interfaz, por momentos se hace pesada al cargar los elementos.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Un crm básico de tener
Revisado el 6/10/2022
Puntos a favor
Es fácil de usar, y su versión gratuita es bastante buena
Puntos en contra
Es un poco complicado el panel de actividades

- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
How to keep organized while running a business
Revisado el 15/5/2020
From the time my prospective clients contact me, throughout the booking process, automatic...
From the time my prospective clients contact me, throughout the booking process, automatic reminders of upcoming payments, clients being able to pay through honeybook, and even following up after my scheduled time with clients, Honeybook is my biggest tool.
Puntos a favor
Honeybook is essential to running my business and now that I've been a user for more than 2 years, I can't imagine not using it. As a photographer, it is important for me to keep all of my scheduling, contracting, payments, and details as organized as possible so that I don't miss a meeting, or special detail for a wedding or photo session. Every part of my business is streamlined now that I use Honeybook. Reporting on Honeybook is made very easy from being able to see what % I've booked based on the number of signed contracts, where most of my clients find me, and how much money in taxes I need to pay for the quarter. Additionally, Honeybook has an opportunity board where creatives can post about need for associates, styled photo sessions. Finally, if you refer 2 people per year to Honeybook, your cost for the entire year is covered.. can't beat that!
Puntos en contra
There are times when I donate photo sessions to non-profits and want to be able to send an invoice showing how much the session would have cost, then adding a discount to show a $0 invoice but there is not a way to send that without charging the invoice and refunding. I wish that I could do more on the mobile app, but new features are being added frequently.

- Sector: Arte y artesanía
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best choice I made for my business yet
Revisado el 6/2/2020
Payment processing was always a challenge until I found Honeybook. I love that the automated...
Payment processing was always a challenge until I found Honeybook. I love that the automated convenience of honey book. I set my templates, it does the rest. I send an invoice, it bills, reminds and keeps everything squared away. Not to mention it auto-deposits funds into my account. IT keeps me in business!
Puntos a favor
Running my own business where clients contract via email and forms through my website can get overwhelming when trying to keep track of small but important details. Invoicing, payment processing, contracts, client communication, client surveys and now they have a feature where you can connect with other local professionals on projects. Very useful.
Puntos en contra
I wish it was a little more upscale looking on fonts, colors and the user experience. My brand is more of a luxury brand so I want customers to feel like when they're being transferred to the contract or payment portion of our interactions that they're still receiving a luxury experience.
Alternativas consideradas
17hatsRazones para cambiar a HoneyBook
The pricing at the time was really affordable to get into. I did the one time purchase instead of a monthly fee. They were super helpful and explained they would put all my company details in for me as well as add my email templates and my collection pricing for invoicing. They did this and it was a breeze to answer right into. Also, they have their mobile app so I can reply, invoice and book clients on the go from the convenience of my phone.- Sector: Organización de eventos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Tries to do a lot of things, but none of them are done very well
Revisado el 17/9/2021
I felt like the app looked great and had great potential, but the clunky UI design left me...
I felt like the app looked great and had great potential, but the clunky UI design left me frustrated. We had been using it for almost a year and still felt that something just wasn't clicking. We ended up moving away from Honeybook and chose another program that was more specific to our industry.
Puntos a favor
The look and feel of the app is very clean, love the ability to add images and customize the look and feel of contracts, flyers, brochures and more. Adding a custom form field to our website was easy to do. Automation feature seems nice, but we didn't really use it.
Puntos en contra
In contracts the most frustrating thing is that you can only add line items at the very bottom of the invoice. That means if you have a very long invoice and want to add a line to the top of the page, you have to add a line at the bottom and drag it all the way up to the top ( which is extremely tedious ). It wastes so much time that it made me wonder if we wasted more time trying to use this clunky app than just doing things the way we were used to in excel!
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Efficiency with Honeybook
Revisado el 8/8/2023
Keeps my contract and invoicing process easy for me and my clients.
Keeps my contract and invoicing process easy for me and my clients.
Puntos a favor
I love how easy it is to send contracts and invoices to clients and how your notified when read, signed and payments made.
Puntos en contra
That it doesn't connect or integrate at all to my other primary platform I use on a regular and daily basis.
- Sector: Fotografía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The sweetest solution for photographers
Revisado el 3/4/2022
Honeybook continues to be a game-changer for our photography business. It has been an integral part...
Honeybook continues to be a game-changer for our photography business. It has been an integral part of our daily workflow for years now. This year they added calendar and booking functionality.
Puntos a favor
Love the customer service. Whenever I need help they are always right there. We use HB for every booking. As soon as a lead goes active, we start a new project and manage everything from communication to proposal to contact to invoicing with HB.
Puntos en contra
There could maybe be more freedom to customize but really it's just an advanced issue. First world problems.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Your go-to, all-in-one CRM for small business!
Revisado el 13/2/2022
Amazing, hands down!
Amazing, hands down!
Puntos a favor
Easy to use and so many features! The ability to go to one place AND have so many things automated is amazing!
Puntos en contra
There are little things that can be improved, but so does everything. I have voiced my suggestions to the HoneyBook team and they are passing the information along to try to improve my experience. Even without those being fixed, I still love HoneyBook.
Razones para elegir HoneyBook
Everything all in on spot was the big excitement for me!Razones para cambiar a HoneyBook
I needed something easier for a non-bookkeeper/accountant but that I could still understand my business in. Plus, having everything in one place made it an easy decision!- Sector: Fotografía
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
My favorite CRM ever
Revisado el 11/8/2021
I've loved every minute! Even with the few things that I think could be improved on, I think their...
I've loved every minute! Even with the few things that I think could be improved on, I think their team is doing an amazing job!
Puntos a favor
The best part about HoneyBook is that I'm able to fully customize everything to match my brand's visuals. Everything about this CRM is easy to use. The support team is always incredible if you need help - they're seriously the best around. The community around HB is also amazing. I love how easy it is to go from an inquiry to a booked project with my automated workflows! The newer client portal feature is always a client favorite, too!
Puntos en contra
I would love to see a more flexible method for viewing pipelines and tasks. I prefer to view a Kanban-type of pipeline/workflow and tasks. I'd like to be able to click on a workflow and see how many clients/projects I have under it.
I also don't like that I can't charge for certain appointment types. I would love to use the scheduling feature for booking mini sessions or other items that I would charge for outside of weddings/brand sessions. It would also be great if certain appointment types could work as lead capture forms (i.e.: when an appointment is booked, a new inquiry is created).
For financial tracking, it would be nice to be able to create a recurring expense.
- Sector: Formación profesional y coaching
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A Great Resource For Small Businesses
Revisado el 13/9/2022
Puntos a favor
One, they created flexibility with pricing; for someone who wants to use the platform but uses a different checkout option, there is a very affordable tier. That tier is also fantastic for those just getting started. I've always found it crazy that more platforms don't carry an option like this for beginners.
Since I've been with Honeybook, they have been improving the software; they recently just came out with a fantastic feature to take your lead or on a streamlined journey.
Puntos en contra
I hope they allow us to ACTUALLY customize our project pipeline at some point.
Not everyone has the same process, and there is stuff I can't take off because it's default.
I also wish there was an easier way to just send someone to the item to be sold page rather than taking them to a pipeline, we all get leads differently, and I'd like to skip a step for some people.
- Sector: Formación profesional y coaching
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great All-In-One Tool
Revisado el 20/5/2019
I love it. It's improved my clients' experiences working with me and helped me automate several...
I love it. It's improved my clients' experiences working with me and helped me automate several processes of my business. It's been one of the best decisions I've made for my business.
Puntos a favor
HoneyBook has all the features I needed: invoicing, creating contracts and proposals, digital signing for clients, time tracking, etc. But it also has everything I wanted on top of those: automated workflows, email templates, digital brochures for prospects to click and choose, a pipeline to track everyone from inquiry to signed contract to deposit paid. Each tool is beautifully designed, and I get positive feedback from clients about how seamless the experience is on their end.
Puntos en contra
Most of the templates seem designed with photographers in mind. As a graphic designer, marketing consultant, and business coach, I have to adapt everything pretty heavily. However, HoneyBook provides an awesome foundation to start with and tons of flexibility.
Alternativas consideradas
QuickBooks Desktop EnterpriseRazones para cambiar a HoneyBook
It's designed for me as a creative BUSINESS, not just a freelancer.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
One stop project management
Revisado el 13/6/2022
It's been pretty great for me. I'm runing a freelance business with just myself and it provides all...
It's been pretty great for me. I'm runing a freelance business with just myself and it provides all the tools I need to give my clients options on my services and get them booked.
Puntos a favor
Honeybook is easy to use, customizable and easy for my clients to use as well. I like the projet portals so everything is there for my clients, emails go directly to them. Invoicing is easy and provides my clients with a clear concise copy for their records.
Puntos en contra
Sometimes editing things for a client when they don't like it is more difficult such as payment dates or legal terms if you include the contract with the invoice in the proposal template.
- Sector: Organización de eventos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
From Employee to Business Owner Honeybook has been by my Side
Revisado el 26/7/2019
Overall, Honeybook saves us so much time and allows my business to be operated with only 2 full...
Overall, Honeybook saves us so much time and allows my business to be operated with only 2 full time employees. If I were to try and run this business on my own, without Honeybook, I would not be able to give my clients the attention to detail and quick response time they deserve.
Puntos a favor
There is a very small learning curve using Honeybook. When I convinced my previous employer to purchase Honeybook, I realized how very quick and easy it was to integrate into the company. Now, as a business owner, my employees can utilize Honeybook as well and our company can have full transparency on where we are at with each client.
Puntos en contra
I really wish that Batch Emailing had more options. We often need to send specific batch emails to our clients dependednt on which stage they are at on our timeline. Only having the options to hand select each client to send the batch emails to or to send them to our entire client list is an inefficient use of our time and thus we find no use for this tool that has so much potential to be so valuable to our business.
Alternativas consideradas
Planning PodRazones para cambiar a HoneyBook
I felt that Honeybook was more customizable and offered more specific tools geared towards streamlining the areas that I needed help with most.- Sector: Entretenimiento
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The easiest way to get paid fast!
Revisado el 29/1/2020
My overall experience has been very pleasant! The customer service is always very helpful and the...
My overall experience has been very pleasant! The customer service is always very helpful and the little frustrations of working with a start up or nothing compared to the benefit that it’s given our business in the past two years!
Puntos a favor
1.Template building for sure. Not having to hand customize every single contract has saved so much time.
2. The fact that, in the wedding industry, it is heavily female dominant.... which means a lot of us are moms.... which means that this app allowed me to take care of critical work while on my phone. THAT is a lifesaver with kiddos. If you know you know!
3. The time between sending a proposal and getting paid (depending on how ready to book a client was) was minutes at most. I’d get live feedback when they opened the file, signed the contract, and made a payment. I never had to guess.
4. Customer service was great!!! They actively ask for feedback from their customers and even go granular with their questions so they can consider the nuances of each client’s industry!
Puntos en contra
1. The email communication side of the app is very hit or miss. Where they soar with sending files and making payments a BREEZE, the ability to create a streamlined, semi-automated Follow-up process for leads that come in is sorely lacking. Even if HoneyBook never intends to be the best at that portion of sales, I feel it is a simple task to add a feature that makes it easy to add tags to leads so that you can export those contacts to a service that DOES soar in email communication and lead nurturing.
2. There is still a lot of room for more organization in the communication process from sales to project completion.
Alternativas consideradas
17hatsRazones para cambiar a HoneyBook
After looking into many different options (I don’t even remember all of them) we chose HoneyBook because of: 1. It’s UX design. It was very easy to navigate and use for both us as the admins and the customer. 2. The process of receiving payments was so simple. 3. The template creation which eliminated customizing every single contract manually. 4. The app!- Sector: Fotografía
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I LOVE IT
Revisado el 3/2/2021
The invoices are my favorite. I love being to bill clients through HB and not have to use a...
The invoices are my favorite. I love being to bill clients through HB and not have to use a different program to do that. I get to keep EVERYTHING in one spot which actually saves me money. I don’t need a separate software for bookkeeping, calendars, workflow, etc. It’s ALL here. In one place. I’m obsessed. I can’t imagine not having HB.
Puntos a favor
Very user friendly, they offer so much! I love being able to track my expenses and schedule clients. I love the workflow feature, it’s so helpful. I REALLY love the fact that clients can pay you through the HB invoice. That’s probably the best part. Its awesome that they added a COVID-19 tool kit that shows you which clients are most likely to be affected. And then they have email templates that are COVID related. So many resources are provided, it’s like they actually care about us 🥺 💕 haha.
Highly recommend
Puntos en contra
The only thing that’s a little slow is the payment actually getting to my bank account. I’m not even sure if HB has anything to do with the time it takes, but I do wish it didn’t take 2 days to finally show up in my account. I wish there was an option to “instantly” transfer the funds for like a 1% fee. Like Venmo! That way if someone needs the money ASAP, they can instantly get it OR they can choose to wait the 1-2 business days to get the full payment. That would AMAZING