Opiniones de Little Hotelier
Little Hotelier
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Reseñas de 163
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Bueno por 3 meses, malo por el resto de la prestación del servicio.
Revisado el 20/12/2024
En costos es más accesible que otros channel manager, pero podría ofrecer más por el costo, tuve...
En costos es más accesible que otros channel manager, pero podría ofrecer más por el costo, tuve que pagar penalizaciones de reserva por sobreventa y políticas de airbnb, airbnb demostro que la responsabilidad no era de ellos sino de Little Hotelier.
Inicie el proceso de cancelación y te piden al menos 30 días mínimo para hacer la cancelación, retardan el contacto para tomar otros 30 días de contato + 30 días de la cancelación oficial.
Al final se supone si aceptan tu cancelación por correo siempre y cuando te manden uno
Confirmo que hemos procesado su solicitud para cancelar la suscripción con Little Hotelier con fecha efectiva el 1 de Enero, cumpliendo así el aviso de 30 días requerido para cancelaciones. Para más información puedes consultar nuestra política en los Términos y Condiciones.
Es una lástima que se vayan, pero si algo cambia en el futuro, no dude en contactarnos y estaremos encantados de evaluar la mejor manera de respaldar a su negocio y a usted.
Little Hotelier queda a su disposición para aclarar cualquier duda y brindarle la asistencia necesaria. Para obtener más ayuda, contáctenos a través del chat (directamente en la plataforma) o a través de nuestro Centro de Soporte ???????.
Para conocer nuestro portafolio, que está siempre evolucionando y trayendo novedades al mundo hotelero, visite nuestra página web: Plataforma Hotelera SiteMinder y conoce más :)
Saludos cordiales,
Yo cancelé desde noviembre y me cobraron diciembre y seguro me van a cobrar Enero también.
Puntos a favor
Son rápidos para venderte el producto y te dan un soporte inicial muy bueno, la interfaz es fácil y tienen una app que puede darte una facilidad remota.
Puntos en contra
Su sincronización con los canales no es la mejor, deja mucho que desear debido a que tienen frecuentes caídas, entonces en una temporada alta te puede generar sobre venta y después de los 3 meses el servicio cae mucho, no hay soluciones inmediatas.
Respuesta de SiteMinder
Hola Simon,
Lamentamos profundamente la frustración y la decepción que has experimentado. Agradezco que hayas traído este asunto a mi atención. No podemos ver tu información de contacto aquí. Esperamos poder comunicarnos contigo. Aquí tienes mi correo electrónico: [email protected] . No dudes en contactarme tan pronto como puedas; estaré encantado de ayudarte de manera inmediata.
Un cordial saludo,
Zidane
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
La mejor software para gestion de reservas
Revisado el 24/2/2022
podemos llevar un mejor control de nuestras reservas en todos los aspectos y esta disponible en...
podemos llevar un mejor control de nuestras reservas en todos los aspectos y esta disponible en movil tambien siendo este una gran ventaja
Puntos a favor
Es un software extremadamente util en todos los aspectos , esta pensado para que lo pueda utilizar cualquier persona , sus funciones administrativas son super sencillas de usar y el servicio al cliente siempre esta disponible
Puntos en contra
lo unico que le veo una area de oportunidad es en tener un punto de venta que no sea solo para habitaciones .
Respuesta de SiteMinder
Hola Hector,
Gracias por compartir su opinión. Estamos encantados de que Little Hotelier le resulte una herramienta útil para realizar sus tareas diarias. Valoramos todos los comentarios y trabajamos para seguir mejorando nuestros servicios y la experiencia de nuestros clientes. Tomamos nota de su recomendación para contar un punto de venta que no sea solo para habitaciones.
Además, nuestro equipo de asistencia está a su disposición para ayudarle con lo que necesite o para transmitir su opinión para su consideración en el futuro. Puede ponerse en contacto con nosotros a través del chat (24 horas) y nuestro equipo de expertos estará encantado de ayudarle.
Un saludo,
Ereena
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Un producto realmente malo.
Revisado el 14/7/2022
Simplemente mala.
Simplemente mala.
Puntos a favor
El producto es simplemente malo, escribo esta reseña porque nos sentimos totalmente engañados.
El producto sirve de bien poco, y por eso es muy caro. No solo no factura, no realiza liquidaciones de caja, es que es un producto inútil, no tiene sentido pagar por algo así. Gestionamos 6 pequeños hoteles y es la peor experiencia con un PMS, de hecho si hubiéramos sabido que era un módulo de recreación para asignación de habitaciones la cosa cambiaría y nos parecería estupendo.
Es el timo de la estampita. Hace cosas absurdas, creo que no está ni testeado.
Fue nuestro error no testear el producto en un entorno real.
Puntos en contra
Tiene muchas carencias por todos los costados.
Respuesta de SiteMinder
Hi Tomeu,
Thank you for taking the time to leave us your feedback! We are sorry to hear about your experience and want to find a solution about how we can make Little Hotelier work for you. We are here to support hoteliers and property owners, and we aim to provide you with a user-friendly experience and better control over your day-to-day, plus more time to delight your guests. Would you be able to drop me an email as I don't have your email and details for me to help you? Once I have your contact details, one of our team will be in contact asap to support you.
Kind regards,
Ereena
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Súper práctico
Revisado el 25/5/2021
Muy buena y le ha facilitado la vida.
Muy buena y le ha facilitado la vida.
Puntos a favor
Que es súper práctico. Lo uso a diario y también me permite hacer reservas y revisar mis estadísticas con mucha facilidad y rapidez.
Puntos en contra
La app del celular debería mostrar también el calendario cómo se ve en una laptop. La visibilidad de la app debería mejorar.
Respuesta de SiteMinder
Hola Veronika,
Te agradecemos por tomarte el tiempo de compartir tu experiencia con nosotros. Es una dicha que hayas podido remplazar excel por un sistema con mas funcionalidades que te permita realizar todas tus tareas diarias en un solo lugar.
Muchas gracias por tu sugerencia acerca de la app. Nuestro equipo esta trabajando para mejorar la visibilidad del calendario, asi que te mantendremos informada de cualquier actualizacion.
Esperamos seguir ofreciendote un servicio de calidad.
Saludos,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
funcional y práctico
Revisado el 9/3/2022
En línias generales muy correcta.
En línias generales muy correcta.
Puntos a favor
Es muy fácil de utilizar y cuando he tenido algún problema o duda, el sistema de atención al cliente es muy efectivo.
Puntos en contra
Una de las cosas que se podrían mejorar es la facturación a empresas donde toavia no me han dado una solución.
Por otro lado, es muy importante enlazar el programa con el sistema de la policia para no doblar el trabajo para paaar los datos de los clientes a la policia.
Respuesta de SiteMinder
Greetings Silvia
Thank you for taking the time to leave a review and feedback. It's wonderful to hear that you have found Little Hotelier to be a reliable and valuable part of your operations. Our team takes all feedback and suggestions seriously to ensure we are supporting Hoteliers and continually improving your experience. Anytime if you need anything we are available via chat, which is available 24/7 where our team of experts will be happy to assist you.
Kind Regards,
Ereena
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Es un software muy completo , la facilidad para realizar una tarea es muy util y es super...
Revisado el 25/5/2021
todo excelente
todo excelente
Puntos a favor
el calendario de reservas esta muy facil de usar y muy util
Puntos en contra
todo me gusto , no hay nada que no me haya gustado.
Respuesta de SiteMinder
Hola Hector,
Muchas gracias por compartir tu opinion. Nos encanta saber que nuestro sistema sea super facil de utilizar y que estes obteniendo buenos resultados.
Muchisimas gracias por tu apoyo y confianza!
Saludos cordiales,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Una herramienta muy útil y práctica
Revisado el 18/6/2021
Hasta el momento, que aún no inició, muy buena.
Hasta el momento, que aún no inició, muy buena.
Puntos a favor
Aún estoy en el proceso de implementación, no he empezado a usarlo, pero estoy convencida que será de gran utilidad en el proceso de reserva.
Puntos en contra
Que no traduce al Inglés, al adquirirlo yo tenia la idea que solo se alimentaría en un solo idioma, y el software traduciría, por lo menos al Inglés, esto ha hecho que sea más tardado el proceso de captura.
Respuesta de SiteMinder
Hola Oralia,
Muchas gracias por compartir tu experiencia con nosotros. Nos alegra mucho que hayas decidido adquirir nuestra plataforma. Cuando empieces a utilizarlo mas a fondo te daras cuenta que tenemos traduccion disponible en 8 idiomas. Si este no es el caso o tienes dificultades en ver la informacion en otros idiomas, por favor ponte en contacto con nuestro equipo de servicio al cliente a este numero +52 334 624 0480 y con gusto te ayudaremos.
Te damos la bienvenida y esperamos que podamos ayudarte en todo lo que necesites. Gracias por elegirnos.
Saludos cordiales,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelente herramienta
Revisado el 15/7/2021
muy buen producto
muy buen producto
Puntos a favor
Muy intuitivo y estable buen servicio al cliente
Puntos en contra
le falta modulo de reservas de actividades
Respuesta de SiteMinder
Hola Javier,
Muchas gracias por tomarte el tiempo de compartir tu experiencia con nosotros.
Nos encanta saber que estas satisfecho con Little Hotelier. Gracias por tu sugerencia. La tendremos en cuenta para mejoras a futuro.
No dudes en contactarnos si tienes alguna duda. Estamos aqui para servirte.
Saludos cordiales,
Jessica
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Operación del sistema
Revisado el 25/5/2021
Hasta ahora bien.
Hasta ahora bien.
Puntos a favor
Sería conveniente, que hubiesen claves por turno. Es decir que el turno matutino de recepción pudiese registrarse y así el vespertino y el nocturno por control y seguimiento de las operaciones que llevan a cabo. Cambias que realizan en las reservas, etc.
Puntos en contra
El software es estándar en relación a otros, deberían agregar estar cosas que ya lo tienen otros, y que no lo tienen.
Respuesta de SiteMinder
Hola Emelina,
Muchas gracias por compartir tus comentarios y sugerencias. Little Hotelier permite dar acceso individual por cada usuario, asi nos aseguramos que todas tus operaciones sean seguras. Esto tambien te permite que manejes el acceso de cada usuario dependiendo de las areas de interes y las funciones que quieres que ellos realicen. Asi mismo puedes desactivar a aquellos usuarios que ya no esten trabajando contigo.
Gracias por confiar en nosotros,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Sistema de reservas
Revisado el 14/7/2021
Reserva más habitaciónes de las que tengo. Lo hace por falla del software
Reserva más habitaciónes de las que tengo. Lo hace por falla del software
Puntos a favor
Su simplicidad y distribución para configurar y operar
Puntos en contra
Que no atienden mis dudas o no resuelven mis problemas rápido
Respuesta de SiteMinder
Hola Caleb,
Muchas gracias por compartir tu opinion. Nos alegra saber que estes teniendo una buena experiencia con nosotros.
No dudes en contactarnos por medio de nuestro chat en linea si necesitas ayuda con cualquier cosa. Estamos disponibles las 24 horas del dia.
Gracias por elegirnos,
Jessica
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
The best design I have ever seen
Revisado el 15/5/2018
Puntos a favor
Even I am not with Little Hotelier anymore I still remember great and bright design of PMS they have. Very user friendly. Understandable, intuitive.
Puntos en contra
The only problem of Little Hotelier (beed with them 3 years) has been timing answering support tickets.
Respuesta de SiteMinder
Hi Zanneta,
Thank you for taking the time to review Little Hotelier.
Our system has been purposely designed to be easily understood by all users so we're pleased to hear that you find our system intuitive and user-friendly.
We're constantly working to improve the service and support we offer our customers and ensure that all support queries are answered in a timely and efficient manner.
If you have any further questions, don't hesitate to get in touch with a member of the team.
Thanks,
Kaitlyn @ Little Hotelier
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Modern software
Revisado el 7/4/2018
tracking my holiday rental business
tracking my holiday rental business
Puntos a favor
Little Hotelier is a good software for small hotels and self-catering properties. Great channel manager with a big number of booking sites/agents.
Puntos en contra
Little Hotelier is not providing booking calendar widgets codes for private websites made in Word Press.
Respuesta de SiteMinder
Hi there,
Thank you for reviewing Little Hotelier. We are pleased to hear that you have had a positive experience using Little Hotelier for your holiday rental business.
If you have any further feedback or questions, please don't hesitate to get in touch with the team.
Thanks,
The team @ Little Hotelier
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Unhappy
Revisado el 19/10/2023
Very disappointing as we have not been able to get any customer service despite repeated emails and...
Very disappointing as we have not been able to get any customer service despite repeated emails and phone calls.
Puntos a favor
Yet to see them as we are unhappy with not receiving any monies
Puntos en contra
After two weeks we still have not had customer service and the payments received into Little Hotelier have not been transferred into our bank account.
Respuesta de SiteMinder
Hi Robert,
We sincerely apologise for the delay in addressing your concerns and for the inconvenience you've experienced with our platform. It's disheartening to hear that you haven't received the level of customer service you deserve, and we understand the frustration of not receiving payments in a timely manner. Please accept our apologies for any miscommunication or oversight on our part. Rest assured, we are actively working to rectify the situation and ensure that your payments are processed without further delay.
I would like to personally assist you with resolving this matter. Could you please email me your details at [email protected]? I'll ensure that your concerns are addressed promptly and that you receive the support you need.
Warm regards,
Ereena R.
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
A very streamlined process both front of house and back of house.
Revisado el 30/5/2018
Puntos a favor
Little Hotelier is a very easy system to use and has 90% of the functionality required to operate an accommodation business.
Puntos en contra
Little Hotelier currently does not connect with any EPOS systems which is a shame. It would be great if there are future developments for this integration.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great for Small Hotels
Revisado el 31/12/2021
Fantastic software option for small hotels. It was specially designed for small hotels. Best of all...
Fantastic software option for small hotels. It was specially designed for small hotels. Best of all it has a top-of-the-line booking engine, integrated website builder and booking engine!
Puntos a favor
Backed by the powerful Siteminder channel manager, Little Hotelier is easy to use and best of all it allows small hotels to set up a fully integrated website. The SiteMinder booking engine makes booking seamless.
Puntos en contra
If a hotel wants an especially customizable website Siteminder is not the best option. The software is very basic and is only suitable for small hotels with standard needs
Respuesta de SiteMinder
Hi David,
Thank you for leaving us a positive review! We are happy to learn that you find Little Hotelier easy to use and make your booking seamless.
If you ever have any questions, please reach out to us; the Little Hotelier team is here to support you as you continue to modernise your systems.
Warm regards,
Ereena
- Sector: Entretenimiento
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Poor customer service
Revisado el 23/5/2023
I am really disappointed with their customer service that if our needs changed I would not use or...
I am really disappointed with their customer service that if our needs changed I would not use or recommend.
Puntos a favor
Easy to sign up for the free trial and looks like it would be a good fit for business. Once the free trial started it was obvious that it wasn't exactly what we were looking for.
Puntos en contra
There is so little customer service. They agreed to refund the additional subscription fee - raised the credit but no refund. I have emailed, and phoned since February.
Respuesta de SiteMinder
Hi Elizabeth, we are sorry to hear that your experience didn't live up to our usual standard. I believe that someone has been in touch with you to help you with the fees similar to the review you left in Trustpilot. It is currently in process. Please know that your experience means a lot to us. If you need anything else, please email me at [email protected] I will do my very best to help you. Thank you!
Regards,
Ereena R.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Look Elsewhere for a different service
Revisado el 21/8/2022
horrible customer service, international call cetner that is never open and only follows script. ...
horrible customer service, international call cetner that is never open and only follows script. you might as well use their non human chat function. this compnay is all about the sell of the product and not the product itself
Puntos a favor
The have a great sales team that highlights features that once you are switching come to light as not great features at all.
Puntos en contra
Rate system is antiquated. No tracking of booking sources. No way to track travel agent bookings for commission. no group functions. no way to add any additionals with varying price points.
Respuesta de SiteMinder
Hi Shawn,
Thank you for taking the time to share your experience with us - we read every single response. We're sorry to hear that your experience with us didn't live up to our usual standards. Would you be able to drop me an email here at [email protected]? I'd love to help you in any way I could and improve your experience with us, especially on customer service experience, non-human function, and overall using our product for your business. If you can drop me your email address, I will get someone from our team will be in touch with you soon. In the meantime, if there's anything else that I can support you with, please let me know.
Kind regards,
Ereena
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Are we losing business because of Little Hotelier issues?
Revisado el 25/7/2022
Frustrating
Frustrating
Puntos a favor
They certainly have their sales pitches down pat. Generally pretty easy to implement.
Puntos en contra
What really concerns us is that we keep getting mapping errors despite having mapped our channels with the help of their people multiple times. Bookings keep going into "unallocated" instead of to an actual room, and we have some that have never showed up in the front desk at all. And you can't get a real person on the phone to help. Just a chat window. We might have to eat the year contract to go with a system that actually works. Oh, and their websites are really really basic and lack important things like ADA compliance (one template does but it is heinous.)
Respuesta de SiteMinder
Hi Adam,
Thank you for sharing your experience with Little Hotelier. It's great to hear that you found it generally easy to implement and that their sales pitches were effective.
However, I am sorry to hear that you have experienced issues with mapping errors and bookings not showing up at the front desk. I understand how frustrating it can be when you can't get a real person on the phone to help you and only have access to a chat window. I will address these issues and improve the system's functionality to meet your needs.
Thank you for sharing your feedback. I hope our team can address these issues and continue improving the software's functionality to better serve your property needs.
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great software
Revisado el 9/2/2019
Puntos a favor
I worked with this software for a while and it had very good features. It was easy to use and to setup.
Puntos en contra
It was very basic for my needs so I had to change
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
If you are an entrepreneur in the hotel industry, I recommend Little Hotelier.
Revisado el 30/5/2018
Puntos a favor
Ideal for managing lodging reservations of inns and small houses for the reception of guests. It allows the administration of activities and procedures that are inherent to the sales and marketing of the hotel service. It is versatile because the information is stored in the cloud and also easy to use.
Puntos en contra
It is not functional for large hotels, but when we are aware of that, it is not something that does not worry, because it represents a great support for those who undertake in the hotel area.
Respuesta de SiteMinder
Hi Cristina,
Thanks for taking the time to review Little Hotelier.
We're happy to hear that your experience with our product has been positive.
Let us know if we can help you with anything.
Thanks,
Kaitlyn @ Little Hotelier
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Good basis, but no further developments and improvements
Revisado el 24/1/2023
It's ok. You can use it for package rates. But that's it.
It's ok. You can use it for package rates. But that's it.
Puntos a favor
easy to create new reservation, good integration of email confirmation and invoices
Puntos en contra
- major bug (triple charge of service charge) will not be fixed. no chance of using the online booking engine- export of reservation data only exports a few of the data. not everything. no chance to adjust it- no custom emails to send to customer before arrival (only 1 fixed one, we need 5)- reporting limited- no public roadmap nor information about future changes (never experienced an update since we use it)-
Respuesta de SiteMinder
Hi Tobi,
Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate both the positive aspects you mentioned and the areas where you feel we could improve.
We're sorry to hear about the issue you've experienced with the triple charge of service charge, and we would like to work with you to resolve this issue as soon as possible. On exporting reservation data and public roadmap, we are constantly working to improve our system and we'll consider your feedback as we continue to improve Little Hotelier experience.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Underdeveloped
Revisado el 10/1/2022
Online and phone support people know less about the software than me, a user of it.
Online and phone support people know less about the software than me, a user of it.
Puntos a favor
Staff that don't understand computers in general can still muddle through
Puntos en contra
Can't merge customers, so the same staff that doesn't understand software make duplicates all the time
If a person calls to make 3 scattered reservations you have to get the same cc info FOR EACH ONE
No back end logs. Can't see what time someone was clicked "Check in" "Check Out" etc...
Doesn't integrate with quickbooks or anything else
No supported credit card reader. So you better enjoy typing in credit card numbers FOR EVERY RESERVATION. Even if it's the same person making multiple
Respuesta de SiteMinder
Hi there,
Thank you for leaving us a review. We are sorry to hear about your experience and want to come to a solution about how we can make Little Hotelier work for you. We are here to support hoteliers and property owners and our aim is to provide you with a user-friendly experience and better control over your day to day, plus more time to delight your guests. I have emailed you directly with my email address for you to provide me with the best details to contact you and one of our team will be in contact asap to support you.
Thank you
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Difficult set-up-Good value after that
Revisado el 14/5/2021
Initially it was horrible and we began looking for alternatives. Over the past 18 months we have...
Initially it was horrible and we began looking for alternatives. Over the past 18 months we have come to rely on it as a foundational part of our success.
Puntos a favor
LH covers 90% of the tasks we need to complete in an effort to run the hotel. It is stable and reliable. It is very affordable.
Puntos en contra
Set-up was not intuitive and initially customer service support ineffective. Subsequent to launch we found the development team does not talk to the sales/customer support team so developers roll out beta versions of enhancements before the bugs are worked out and without telling customers of the changes. Initially I found the customer support team poorly trained with limited communication skills. I sensed they were also frustrated with their inability to satisfy customer needs. in the past 18 months I have not had to lean on customer service as frequently and when I do, the service is good.
Respuesta de SiteMinder
Hi Tom,
Thank you so much for sharing your feedback with us. We're really glad you're finding Little Hotelier as good value, stable and reliable. We continue to work on improving the products for customers like you.
We appreciate your feedback about the onboarding process and you will be relieved to know we have made some big strides in streamlining and simplifying this process recently, however I am sorry to hear this wan't a great experience for you when you set up 2 years ago. Likewise, we have improved the communication between our development and support teams which I hope you are noticing now.
Thank you so much for your continued partnership with Little Hotelier, Tom.
We appreciate your patience and support, and if there is anything else we can do to help please reach out to our support team.
Warm regards,
Jessi
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The Cabins at Cloudcroft
Revisado el 22/3/2021
We love LH and have had several chances to change providers. With the exception of the two issues...
We love LH and have had several chances to change providers. With the exception of the two issues above, we would not change.
Puntos a favor
It's easy to use, the reports are on the spot, and the online interface (booking button) is top-notch. Customer service is some of the best I have experienced.
Puntos en contra
I do not like that I cannot combine duplicate guest records. Every time a reservation is made and there is something as simple as a changed "-" or period, a new customer record is made and the previous reservations tied to the first customer record are not coupled. This is a big time-waster for me, especially when I am making reservations. Having to thumb through multiple records when I have multiple customers who come in from Mexico and El Paso who have the same first and last names.
The final thing that we need is the ability to blacklist a customer record. There are customers who have caused damages, etc. who we do not want back and we currently have no way to quickly search this, especially with multiple records from the same customer. We need to have the online system check our database, look for a blacklist selection, and refuse the reservation and have them call the office, then we can decide to rent to them or charge cleaning/damage fees or deposits at booking.
Respuesta de SiteMinder
Hi Karl,
Thank you so much for your insightful feedback. We are so glad to hear you are happy with our booking engine and our support team.
Working on improving our customers' experience is always a collaborative journey for us, so on your point on duplications and blacklists, we've shared your recommendations with our product team's for consideration alongside other customer's suggestions.
Thank you again for choosing Little Hotelier, Karl.
Kindest,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Adequate, not wonderful
Revisado el 15/3/2022
Puntos a favor
Basic functionality is good. Mobile app improvement has been good.
Puntos en contra
Support is slow, disorganised and frequently wastes a lot of time because they don’t take adequate notes or read what you send them.