Filtrar
Calificación general
Tamaño de la empresa
Tiempo usado
2 opiniones

OneDesk

Software de centro de ayuda y gestión de proyectos en una sola aplicación

4 /5 (2 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Calificación general

4 /5
  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Funciones
100%
Un ha recomendado esta aplicación
2 opiniones
Bobby K.
Calificación general
  • Sector: Administración gubernamental
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Revisado el 8/5/2017

Rakesh S.
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

Good solution to combine voice of the customer with product management

Revisado el 4/5/2011

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Puntos a favor

For a first-time user of the product, I thought support was excellent