A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software de marcador predictivo. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

55 aplicaciones
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Software integral de centro de contacto basado en la nube
Software de centro de contacto basado en la nube con funciones de gestión y operador incorporadas, así como informes analíticos y de seguridad de datos. Saber más sobre VCC Live
Solución integral de centro de contacto
uContact es una solución de centro de contacto diseñada para brindar centros de atención telefónica combinados, de entrada y salida con múltiples canales para gestionar la atención al cliente y de ventas. Saber más sobre uContact
Solución de marcador predictivo para centros de atención telefónica
DialerAI es una solución de marcador predictivo diseñada para centros de atención telefónica, que ayuda a administrar el enrutamiento de llamadas entrantes y salientes entre clientes potenciales y agentes. Las características principales incluyen IVR (respuesta de voz interactiva por sus siglas en inglés), conversión de texto a voz, etiquetado en... Saber más sobre DialerAI
Marcadores automáticos para generación de clientes potenciales y telemarketing
Newfies-Dialer es un sistema de transmisión de SMS y voz con marcación automática, diseñado para generación de clientes potenciales, marketing, campañas políticas, cobro de deudas y más. Saber más sobre Newfies-Dialer
Paquete gratuito de herramientas de gestión, comunicación y colaboración.
Bitrix24 es una plataforma de colaboración empresarial en línea o autohospedada que proporciona CRM, gestión de documentos, tareas, gestión del tiempo y herramientas de gestión de proyectos. Saber más sobre Bitrix24
Software de centro de atención telefónica y contacto en la nube
Five9 es una solución de centro de contacto y centro de atención telefónica impulsada por inteligencia artificial. La solución basada en la nube proporciona herramientas omnicanal, que incluyen administración de llamadas entrantes y salientes, marcador predictivo, marcador progresivo, chat, atención al cliente social, ACD (distribución automática... Saber más sobre Five9
Cloud Contact Center Software
NICE inContact’s solution empowers organizations to provide exceptional customer experiences by acting smarter and responding faster to consumer expectations. Saber más sobre NICE inContact
Software de centro de atención telefónica de código abierto con marcador predictivo
VICIdial es una solución de centro de atención telefónica de código abierto con marcación predictiva de salida y funciones para manejar llamadas entrantes o manuales, así como correo electrónico y chat web. Saber más sobre VICIdial
Cloud-based call center solution for SMBs
ChaseData offers a cloud-based call center solution with both inbound and outbound calling facility and an interactive voice response capability Saber más sobre ChaseData
Power dialer & outbound sales acceleration software for SMBs
PhoneBurner's Power Dialing platform helps inside sales teams reach 447% more contacts, increase live answers, manage/track leads, and streamline workflows. Saber más sobre PhoneBurner
La solución “todo en uno” para contact centers en la nube Conecte el teléfono, el correo electrónico, el chat y las redes sociales a través de una herramienta fácil de usar.
Genesys PureCoud es un centro de contacto en la nube y una solución de colaboración para empleados que es fácil de usar, rápida de implementar y creada para una rápida innovación. Saber más sobre PureCloud
Omnichannel cloud call center software
Bright Pattern is the most effective cloud contact center software which helps businesses to simplify omnichannel service. Saber más sobre Bright Pattern
All-in-one predictive dialer & inbound call center solution
CallTools is an all-in-one call center solution offering an outbound power dialer & inbound call center with live agent monitoring, skill based routing, & more Saber más sobre CallTools
Software de automatización de ventas para pequeñas y medianas empresas
Software de automatización de ventas con gestión de clientes potenciales, llamadas entrantes, marcador de llamar con un clic, llamadas de seguimiento y creación de informes. Saber más sobre Voiptime Cloud
Outbound contact center software for business of all sizes
RingCentral Engage Voice is a cloud-based contact center solution designed to help businesses automate processes for customer service agent on-boarding, with call scripting, historical reporting & CRM integrations. The platform aims to improve sales performance by saving time for agents & customers. Saber más sobre RingCentral Engage Voice
Aplicación de transmisión de voz y texto y centro de atención telefónica predictivo
CallHub es un servicio de mensajes de voz y de texto para campañas políticas, defensa de base, organizaciones sin fines de lucro y empresas. Centro de atención telefónica, transmisión de voz y texto. Saber más sobre CallHub
Enable inbound and outbound omni-channel contact.
Aspect Unified IP is a unified, omni-channel customer service platform for managing interactions across email, chat, voice calls, SMS, social channels, and more. Saber más sobre Aspect Unified IP
Software basado en la nube centros de atención telefónica combinados de entrada y salida.
El software Connect First proporciona soluciones de centros de contacto para llamadas entrantes/salientes, participación del cliente de IVR y centros de atención telefónica. Saber más sobre Connect First
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Saber más sobre 3CLogic
La solución Deskforce aumenta el rendimiento de los agentes.
El marcador predictivo de Innitel es una solución de gestión de centros de atención telefónica que promete funciones automáticas que ayudan a los agentes y gerentes a maximizar el rendimiento de las campañas. Saber más sobre Predictive Dialer
Sell More with an AI System of Growth
The InsideSales sales acceleration platform delivers: • Visibility: Know what your sales reps are doing and what is working. • Productivity: Increase key metrics with easy-to-use tools and motivation. • Effectiveness: Sell more by focusing reps on deals most likely to close. Saber más sobre InsideSales
Inbound, outbound & blended cloud contact center
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Saber más sobre KOOKOO CloudAgent
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Saber más sobre Ytel Platform
Cloud based auto dialer & lead management platform
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Saber más sobre Sales Sling
Complete multi-channel cloud contact center solution
Contact center and predictive dialler for call centers on one single platform with CRM integration Saber más sobre Autom8 Enterprise
All-in-one Contact Center Software
An all-in-one customer interaction suite powering over a billion interactions worldwide Saber más sobre Ameyo
Software de marcador predictivo para centros de llamadas empresariales
Pims Auto Dialer es un paquete de centro de atención telefónica de servicio completo con funciones de marcación entrante, saliente y de difusión. Saber más sobre Pims Auto Dialer
Web-based predictive dialer software for call centers
SpitFire Enterprise Predictive (SEP) is a web-based call center software which offers tools to launch blended inbound and outbound call center campaigns Saber más sobre SpitFire
Inside Sales Communication Platform
FrontSpin is an inside sales power dialer and sales communication software which helps businesses to engage with more prospects in less time. Saber más sobre FrontSpin
Sales is a contact sport. Our Auto Dialer connects you 1st!
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM. Saber más sobre Ricochet360
Omnichannel Cloud Contact Center Solutions
The Vocalcom Cloud contact center has literally changed the way companies interact with their customers, simply by making world-class technology accessible to any company regardless of size, location, budget or IT expertise. Whether your business requires inbound, advanced outbound capabilities, or full multichannel customer service solution, we... Saber más sobre Vocalcom
Convert more leads in less time!
Convoso's cloud contact center software provides powerful and easy-to-use solutions to help businesses cost-effectively increase their sales pipelines by up to 150% and deliver top-tier customer experience. Our cutting-edge call center tools are designed to provide your agents and customers with an enjoyable experience and optimal results. Our... Saber más sobre Convoso
CRM de marcador predictivo con VoIP para centros de atención telefónica.
XenCALL es un marcador predictivo de CRM y VoIP todo en uno con canales de entrada/salida, ACD, IVR, grabación de llamadas, un mapa de agentes en vivo y un teléfono web. Saber más sobre XenCALL
Web-based predictive dialer for efficient outbound calling
T-Max Predictive Dialer is an inbound/outbound CRM dialing system for sales, marketing & collections teams with the aim of collecting more live contacts Saber más sobre T-Max Predictive Dialer
Cloud-based call center solution
TCN is a cloud-based call center solution. The platform supports both inbound and outbound processes along with blended calls, customizable voice messaging, and predictive dialing. It offers customers updates on real-time call campaign cost along with many more services. Saber más sobre TCN
Call center software
MegaDialer es un software para Call Centers que ofrece una solución de marcador predictivo diseñada para ayudar a las empresas a administrar las llamadas entrantes / salientes con clientes potenciales y mejorar la experiencia del cliente. Permite a los call centers recopilar datos de clientes a través de formularios personalizados. Saber más sobre MegaDialer
Intuitive cloud contact center software solution
contactSPACE is an intuitive cloud contact centre solution that empowers your team to make better-quality contact. Design the perfect user interface with our drag and drop editor, and utilise our smart diallers to make quality contact, at scale. No coding necessary - train and onboard in minutes. Saber más sobre contactSPACE
Omnichannel contact management with compliance
Noble Solution Suite offers contact management, strategy planning, resource management, & compliance tools for companies of all sizes Saber más sobre Noble Solution Suite
Data analysis for political and advocacy organizations
i360 is a data analysis solution, which helps organizations streamline processes related to political campaigns, workflows, market forecast, polls, surveys, and more. Its AI-based data science platform enables businesses to anticipate market trends, events & opportunities across various verticals. Saber más sobre i360
Predictive Dialing solution for ARM system integration
QwikDial is cloud-based predictive/preview dialing software for ARM management with added features include secure payment processing and call recording. Saber más sobre QwikDial
Sales dialing cloud-based solution
ConnectLeader Team Dialer is a dialing management and automation software for sales representatives and managers. Saber más sobre ConnectLeader TeamDialer
Intelligent sales call handling with native CRM integration
Ringio promises improved caller productivity with logging, lead generation, call routing and reporting features crucial to improving sales and customer support Saber más sobre Ringio
Software de centro de atención telefónica para llamadas salientes basado en la nube.
Dialfire es un software de centro de atención telefónica para llamadas salientes basado en la nube que permite a los usuarios convertir su navegador en un centro de llamadas salientes completo. Incluye vista previa, marcador predictivo y herramientas de combinación de llamadas. Dialfire también admite formularios personalizados, campañas de varios... Saber más sobre Dialfire
Scalable cloud contact center for telemarketing needs
PhoneCall is a scalable, fully managed contact center solution offering contact management, call flows & predictive dialing for telemarketing & lead generation Saber más sobre PhoneCall
Hosted predictive dialer & integrated PBX phone system
AuguTech is a predictive dialer solution that helps improve marketing campaign effectiveness via an automated dialing process, voice messaging and CRM Saber más sobre AuguTech
Call & Contact Center Software Focus Contact Center
Focus Contact Center is a cloud-based multichannel call center solution offering phone, chat, email, and SMS integration, call recording and live monitoring. Saber más sobre Focus Contact Center
Voice broadcasting platform for political campaigns & more
CallBlitzer is a voice broadcasting platform with built-in dialer system that enables political campaigners to efficiently reach as many voters as possible Saber más sobre CallBlitzer
Outbound call campaign software for teams
CallSquad is a cloud-based outbound call campaign software for teams which provides businesses with the tools to plan, execute, and track call campaigns for purposes such as sales development, recruitment, lead qualification, event invitations, opt-in marketing consent, and more. Saber más sobre CallSquad
Plataforma unificada de comunicación por voz, correo electrónico, SMS y fax
ICTBroadcast es una solución unificada de marcador automático y software de marcación predictiva e inteligente que ha sido diseñada para ayudar a pequeñas y medianas empresas, así como a proveedores de servicios de telefonía por internet (ITSP), con el fin de que estos puedan ofrecer servicios alojados de telemarketing/comunicación masiva a sus... Saber más sobre ICTBroadcast
Centro de contacto para ventas de alto volumen y atención al cliente.
LeadDesk es un software de centro de contacto basado en la nube para atención al cliente y llamadas de ventas, tanto salientes como entrantes. Sus funciones incluyen marcador inteligente, creación de informes de rendimiento de los agentes, gestión automatizada de clientes potenciales, paneles de control en vivo, interfaz personalizable y... Saber más sobre LeadDesk
Sales dialer with voice intelligence technology
Dialpad Sell is a sales dialer solution designed to help sales organizations of any size make and manage sales calls effectively with call routing, monitoring and reporting tools, plus voice intelligence technology, real-time recommendations, and more. Dialpad Sell supports Salesforce integration. Saber más sobre Dialpad Sell
VOIP Predictive Dialer | Call Center Predictive Dialer | Hosted Predictive Dialer
Voicent's easy-to-use Agent Dialer predictive dialer software dramatically increases productivity and improves campaign bottom-line by automatically dialing, skipping busy, no-answer and disconnected lines, optionally leaving a voice message on answering machines and--most importantly--never involving you or your agent on a call until a live... Saber más sobre Voicent Predictive Dialer
Data intelligence engine for outbound calling
Adaptilytics is a predictive data intelligence solution for outbound calling which scores & prioritizes leads to provide agents with more qualified prospects Saber más sobre Adaptilytics
Communication solution for call management & distribution
Fonvirtual Call Center is a cloud-based communication solution designed to assist users with managing calls & call distribution via various automated tools such as interactive voice response (IVR) & an automatic call distributor (ACD). Saber más sobre Fonvirtual Call Center
Cloud-based dialer & CRM solution
Adversus is a cloud-based dialer and customer relationship management (CRM) solution designed to help small to midsize businesses manage operations related to client communication, telemarketing, lead management & more. The platform enables users to automate call workflows using automatic answering. Saber más sobre Adversus