A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software de networking empresarial. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

80 aplicaciones
Ordenar por
Red social privada de la empresa
Zoho Connect es una aplicación de colaboración de equipos que unifica a las personas, los recursos y las aplicaciones que ellos necesitan. Saber más sobre Zoho Connect
Plataforma de networking personalizable para comunidades.
Hivebrite es una solución todo en uno para la gestión de antiguos alumnos y la comunidad destinada a las escuelas y corporaciones que ayuda a construir participación con la marca y oportunidades para los miembros. Saber más sobre Hivebrite
Solución de gestión de antiguos alumnos basada en la nube para todas las necesidades de gestión de antiguos alumnos
Vaave es una solución de administración de antiguos alumnos basada en la nube que ayuda a organizaciones de todos los tamaños a construir y administrar su red exclusiva de exalumnos. La plataforma ofrece una gama de características, incluida una base de datos de ex alumnos, herramientas de participación y recaudación de fondos, imagen de marca... Saber más sobre Vaave
Solución de intranet social basada en la nube.
idloom-wall es una solución de intranet social basada en la nube que ayuda a medianas y grandes empresas a organizar, administrar y compartir conocimientos e información entre los equipos. Esta plataforma centralizada permite a los administradores crear comunidades/grupos de usuarios y proporcionar acceso a miembros específicos. Saber más sobre idloom-wall
La plataforma People Engagement®.
Nuevo tipo de intranet de empleados que impulsa el compromiso y la cultura del lugar de trabajo. Logra la participación social de una forma relevante para el trabajo. Las tasas de participación son superiores al 85 %. Saber más sobre Jostle
Plataforma comunitaria basada en la nube para comunidades de marca
Tribe es un software comunitario que ayuda a empresas de todos los tamaños a crear comunidades en línea de marca blanca donde los miembros pueden conversar y conectar con su marca. Los miembros pueden explorar fuentes, seguir, hacer preguntas, iniciar conversaciones, participar en encuestas, votar y publicar múltiples tipos de contenido. Saber más sobre Tribe
Paquete gratuito de herramientas de gestión, comunicación y colaboración.
Bitrix24 es una plataforma de colaboración empresarial en línea o autohospedada que proporciona CRM, gestión de documentos, tareas, gestión del tiempo y herramientas de gestión de proyectos. Saber más sobre Bitrix24
Una aplicación de comunicación móvil para empleados remotos
Beekeeper es una plataforma de comunicación móvil usada para llegar y conectar a todos los miembros de una organización y fomentar su implicación. Saber más sobre Beekeeper
Software de colaboración y gestión de tareas para equipos en tiempo real
Samepage es un galardonado software de colaboración y gestión de tareas. El progreso se muestra en tiempo real y ayuda a los equipos a hacer más cosas con menos ruido e interferencias de correo electrónico. Saber más sobre Samepage
Herramienta de gestión de tareas y plataforma de comunicación de marca
Speakap es una plataforma de comunicación y red social empresarial que permite a las organizaciones de todos los tamaños mejorar la participación con los empleados que no trabajan en escritorios y los que se desempeñan en la atención al cliente, para compartir nuevos conocimientos, ideas, logros internos y más. Saber más sobre Speakap
Software de membresía de calidad
Software de membresía todo en uno a tu medida. VeryConnect reúne la gestión de miembros, el compromiso y el autoservicio. Software de calidad, asistencia amigable. Saber más sobre VeryConnect
Paquete de aplicaciones de colaboración para equipos.
G Suite es un conjunto de aplicaciones de Google que ofrece una serie de herramientas para comunicarse y colaborar con colegas, almacenar archivos y administrar datos. Saber más sobre G Suite
Collaboration & content management platform
SharePoint is a collaboration & content management platform which can be used to build portals, collaboration sites, & also content management sites Saber más sobre SharePoint
Una forma simple y segura de conectar tu organización.
Workplace by Facebook es una forma sencilla y segura de que las personas compartan conocimientos, trabajen juntas y creen comunidades conectadas. Saber más sobre Workplace by Facebook
Gestión de redes sociales para empresas (ESN) para estar conectado y comunicado.
Yammer es una solución de gestión de redes sociales para empresas privadas que permite a los empleados colaborar de forma segura a lo largo del tiempo y la distancia. Yammer proporciona una plataforma única y segura en la que las empresas pueden compartir información, recursos y aplicaciones empresariales. Saber más sobre Yammer
Digital Workplace Software
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. Saber más sobre eXo Platform
Soluciones de trabajo digital adaptadas a la empresa
Las soluciones de Digital Workplace combinan intranet, colaboración, mensajería, formación y más de 50 integraciones incorporadas para mejorar el rendimiento empresarial en un único sistema. Saber más sobre MangoApps
Employee intranet & collaborative suite with built-in apps
OnSemble employee intranet & collaborative suite empowers organizations with greater productivity and collaboration Saber más sobre OnSemble Intranet Portal
Interacción con el público y analíticas de participación para reuniones
Glisser es una solución empresarial de software como servicio que atrae a las audiencias y recopila datos valiosos de eventos y reuniones en vivo y virtuales. Saber más sobre Glisser
Plataforma de gestión de redes sociales para empresas y comunicación
Una plataforma de gestión de redes sociales para empresas y comunicación para el lugar de trabajo. Saber más sobre talkspirit
Gestión de la reputación con herramientas de reseñas, redes sociales y de SEO
NiceJob es una forma muy fácil de obtener mejores reseñas, referencias y ventas. La solución ayuda a las empresas a obtener la reputación que merecen. También ayuda a tu sitio web a generar más clientes potenciales y mejorar tu SEO. Saber más sobre NiceJob
Software de colaboración empresarial e implicación del equipo.
Workmates es un software social para negocios basado en la nube que fomenta la participación del equipo y la colaboración con programas de reconocimiento y recompensas para empleados. Saber más sobre Workmates
Enterprise collaboration and online community software for teams
The Zimbra platform provides a space for open collaboration and messaging, as well as online private social networking and community building among staff and clients. Zimbra Collaboration and Zimbra Community form the core of the Zimbra platform. Both products provide a range of communication and collaboration features including blogs, wikis,... Saber más sobre Zimbra
Interactúa con la comunidad.
Vanilla proporciona una solución integral que combina el poder de las comunidades de clientes, las preguntas y respuestas, la base de conocimiento y la creación de ideas para ayudar a las marcas a mejorar la experiencia y aumentar la fidelización del cliente al tiempo que reducen los costes. Saber más sobre Vanilla Forums
Create your own social network
SocialEngine is a feature-rich white label social networking application. SocialEngine gives you a simple, unbranded network that you can customize in any way. You’ll have the freedom to maintain fine-grained control over all aspects of your site and content. No “powered-by” branding. Your community's content is yours to own. Unlike most hosted... Saber más sobre SocialEngine
Social media management, social analytics & strategy planning
Sprinkl offers a range of social media management products to help brands improve their presence on social media channels; increasing engagement, improving insight and becoming more strategic. Sprinkl is a social experience management platform with a suite of applications to ensure brand consistency among both customers and staff. Sprinklr can... Saber más sobre Sprinklr
Soluciones de comunicación y colaboración para tu negocio.
La intranet interactiva líder del sector de Jive es la puerta de entrada a los activos más importantes de una organización: el conocimiento y las personas. Saber más sobre Jive
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Saber más sobre Clinked
Secure document collaboration & project management
Huddle provides secure cloud-based content collaboration for enterprise and government clients. With Huddle, users can share and store files, collaborate on documents or ideas and manage projects with colleagues, clients, partners & suppliers. Saber más sobre Huddle
Social task management software
Producteev is a leading social task management software solution for individuals and teams. Producteev's task manager enables you and your team to work through your to-do list, assign tasks to the right people, schedule and prioritize tasks and manage tasks on the go. Producteev allows you to organize team projects and track their progress,... Saber más sobre Producteev
Intranet Software & Digital Workplace Solutions
Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. Saber más sobre Igloo Software
Enterprise knowledge sharing platform
IBM Connections is an internal communications & enterprise social networking solution enabling instant engagement between users, with file sharing, group chats, collaborative document editing, and more Saber más sobre IBM Connections
Software de intranet social y de colaboración para organizaciones
ThoughtFarmer es una solución de intranet social diseñada para centralizar inteligencia colectiva, mejorar la comunicación interna, promover la colaboración y más. El software incluye herramientas para gestionar la comunicación, el contenido, los activos, los documentos, el reconocimiento y la colaboración. Saber más sobre ThoughtFarmer
Plataforma de software de intranet social
Noodle es una intranet social con una amplia gama de aplicaciones para mejorar la comunicación y la colaboración en toda la empresa. Saber más sobre Noodle
B2B Matchmaking & Networking for Events
The ideal tool for every event planner. Registration, matchmaking and much more. Extremely flexible and customizable. Saber más sobre Converve
Innovation Management Solution
Planbox is an innovation management platform to seek, develop and manage ideas, feedback & suggestions from employees, customers and suppliers. Saber más sobre Planbox Innovate
Redes sociales internas para la fuerza de trabajo
Areitos es una plataforma de redes sociales que permite a los usuarios crear redes privadas en línea/móviles con características integradas de comunidad integrada y desarrollo de carrera. Saber más sobre Areitos
Social Networking and Information Sharing for Enterprises
Honey is a window into everything that’s interesting, timely and relevant to your company through a uniquely designed and personalized feed. Saber más sobre Honey
White Label Social Networking Software with APIs for Mobile
ONEsite Social Network Software Features, Activity Feed, Asset / Content Listings, Articles, Blogs, Calendars, Chat, Document Management, Extensible Profiles Facebook Status, Following, Friends, Forums, Groups, Mobile Layout, Photos, Podcasts, Points and Loyalty, Polls, Private Messaging, Wiki Saber más sobre ONEsite
Ten éxito con los procesos comerciales.
Gluu es una plataforma integrada que hace que los procesos de negocio sean más fáciles de entender, ejecutar y mejorar. Esto hace que sea más fácil que tengas éxito con el trabajo de tu proceso. Saber más sobre Gluu.biz
Colaboración digital en el trabajo y plataforma de intranet social
Happeo es una plataforma de personal digital integral que permite a comunicadores internos, equipos de TI y gerentes involucrarse, informar y conectarse con los empleados a través de una intranet unificada, redes sociales y herramientas de colaboración que funcionan a la perfección con Google Suite. Saber más sobre Happeo
Private social network creation for internal communication
Whaller enables businesses and organizations to build their own collaborative private social networks and share information, messages, images and videos Saber más sobre Whaller
Enterprise Social Collaboration Software
Communifire is an enterprise social collaboration platform which empowers employees to share ideas & collaborate on content while still retaining control over who can do & see what. Everything a group needs is in one place with updates on all groups coming to users in one place too. Saber más sobre Communifire
Mobile-first employee communication for large organisations
Staffbase is a employee communication platform for internal communications in large and distributed organizations. It is built for effective internal communication with a maximum of reach and relevance. The platform can easily be extended into a nimble, user friendly Mobile Intranet. Saber más sobre Staffbase
Social sales and marketing software
Hearsay Social helps companies to build stronger customer relationships, boost sales productivity and increase the reach of their marketing message. It allows you to connect with your costumers across top social media sites, including Facebook, Twitter, and LinkedIn. Saber más sobre Hearsay Social
All-in-one digital marketing platform
Captavi is a digital marketing platform that helps manage all inbound & outbound marketing efforts, as well as acquire and retain customers with a seamless CRM Saber más sobre Captavi Platform
Social networking solution for businesses of all sizes
Honeycommb is a cloud-based social networking solution that helps businesses, creators, influencers and communities manage customer interaction and brand visibility on multiple websites. The white-label solution lets users incorporate their trademarks and color themes across unlimited assets. Saber más sobre Honeycommb
Create a community app. No coding required.
Disciple is for building independent, valuable and trusted communities. Create your own unique social space today. Saber más sobre Disciple
Social Networking, Community
Ning for Businesses is a social website platform which provides users with the tools to create & control their own social network with blogs, forums & events Saber más sobre Ning for Businesses
Your ultimate online community.
Hoop.la online community is the easiest, most flexible way to communicate with your customers, fans, employees, franchise owners, influencers, and partners. Hoop.la's blogging, forums, calendar, surveys, chat, member management, and advanced reporting centralize conversations in a space you control. Saber más sobre Hoop.la
A digital experience cloud to unite your enterprise
Unily's Digital Experience Cloud is an award-winning digital experience platform that empowers modern businesses with the best tools to communicate, collaborate and innovate. Saber más sobre Unily
HyperOffice Online Collaboration Software offers growing businesses a single online stop of all the essential tools that teams need for successful collaboration, communication and information management from any browser on any desktop, laptop or mobile device. These applications include business class Email with spam and anti-virus protection,... Saber más sobre HyperOffice
Social intranet, task manager, knowledge base & more
Alma Suite is a cloud-based platform which combines a private social network, knowledge base, and tools for task management, training, idea generation, and more Saber más sobre Alma Suite
Plataforma de ecosistemas empresariales
Tallium Network es una plataforma personalizada de ecosistemas empresariales con etiqueta blanca que facilita el intercambio de conocimiento, la gestión de contenidos y la comunicación. Saber más sobre Tallium Network
Enterprise social networking & collaboration software
Socialcast improves communication and collaboration across the enterprise. It centralizes everything you need to connect with people, find information, work on projects and focus on the things that matter. Saber más sobre Socialcast
Scalable online social networking software
Jamroom is a social networking software that offers web community building, branding, and media sharing for media producers, schools, churches & more Saber más sobre Jamroom
Collaborative learning solution
tessello is a web-based learning management system that offers an effective platform for sharing ideas, connecting with colleagues, and learning about new industry trends. The solution enables multi-regional businesses to stay connected in a central virtual workspace. Saber más sobre tessello
Digital tools for event management
Connect Space provides an integrated suite of tools for event planning and management, designed for state associations and corporate planning teams of all sizes. The application provides modules for opportunity management, event planning, analysis, on-site event operations management, and more. Saber más sobre Connect Space
Social content marketing platform
Stackla is a social content marketing platform that enables brand marketers to discover, curate & engage with user-generated content asimply & effectively Saber más sobre Stackla
Social media management software
Oracle Social Cloud is a social media management and communication tool that serves multiple departments, including marketing, sales, customer service, and commerce. Oracle integrates its social media tools with a host of Customer Experience apps. Oracle enables marketers to generate awareness, drive demand and boost sales. It helps you to... Saber más sobre Oracle Social Cloud
Enterprise social software to enable collaboration and company networking
blueKiwi is a workplace collaboration platform and enterprise social network that provides a place to share and collaborate on work topics anywhere and anytime Saber más sobre blueKiwi
Intranet software suite
The most complete Intranet Suite for managing and distributing relevant content, connecting users across departments & offering an integrated enterprise search. Saber más sobre IntelliEnterprise
Top enterprise social collaboration platform for China users.
Mingdao.com is the top rated and used enterprise social collaboration platform in China. it provides a full set of enterprise social networking infrastructure, together with build-in task collaboration and knowledge sharing designs. Saber más sobre Mingdao.com (明道-企业社会化协作)
Community chat room with customized themes
RumbleTalk is a leader chat room platform for websites. With over 263,000 customers, RumbleTalk offers a unique html5 chat room with various chat themes and the ability to create your own css stylish skin. Saber más sobre RumbleTalk
Open source enterprise collaboration software
Cyn.in is an open source enterprise 2.0 collaboration software that inter-connects your people with each other and their collective knowledge, seamlessly. Cyn.in helps teams to communicate faster and build collaborative knowledge by sharing and discussing various forms of digital content within a secure, unified application. It combines the... Saber más sobre Cyn.in
Enterprise social network
YoolinkPro is a customizable social networking solution that allows you to create a private collaboration network for your company, and to easily moderate communities. Saber más sobre YoolinkPro
Connect employees to business processes
Neudesic Pulse is an enterprise social networking and internal communication platform connecting employees to operations. Neudesic Pulse lets your employees collaborate internal information and share documents with other employees, partners and customers. The Neudesic Pulse software supports word documents, excel spreadsheets, powerpoints... Saber más sobre Neudesic Pulse
Enterprise social network and social media app
tibbr is an enterprise social network and social media content application that provides a platform for in-company content sharing, collaboration and communication. tibbr allows you to keep updates on your colleague's statuses and activities, with the ability to post news and updates, make announcement and share ideas. You can use tibbr to... Saber más sobre tibbr
Enterprise social networking platform providing social intranet for your team
Offiria is a an enterprise social network built to improve communication and collaboration among team members. Key features of the open source software include file management and sharing, task tracking and work milestone management. Maxamize productivity by providing a social space for your team to collaborate and share ideas, information and... Saber más sobre Offiria
Team communication made easy. Android and iPhone app available!
Workhive is a system for team communication and collaboration. Get work done in groups within and outside the organization easily with Workhive. Sign up for FREE. Saber más sobre Workhive
Enterprise social networking tool
SAP Jam is a cloud-based enterprise social networking suite and collaboration tool to connect customers, partners and employees. SAP Jam can be used to protect corporate data by collaborating over a secure network. The solution enables employees to find experts and colleagues to collaborate with, as well as providing a place to organize and manage... Saber más sobre SAP Jam
Software de intranet social para pymes y grandes empresas.
Digital Employee Engagement Platform (DEEP™) es un software de intranet social basado en la nube que se conecta e implica a la fuerza laboral dispersa en factores geográficos y demográficos. Saber más sobre DEEP Intranet
The next generation knowledge base
Crowdbase is the single app you need to centralize, share and find your company's knowledge, all in one private and secure environment. Whether you're looking to centralize articles, links, files or questions, Crowdbase will allow you to share in a breeze, find instantly, stay in the know, and more importantly...save time! You can also let... Saber más sobre Crowdbase
OTT video adverting and monetization solutions
Piksel people create and manage OTT video monetization solutions for some of the world’s leading media brands: AT&T U-verse, BSkyB, Celcom, Channel 4, Mediaset, Sky Deutschland, Sky Italia, Televisa Mexico, Vodafone and more. Headquartered in New York City, Piksel offices can be found throughout Europe and the Americas, serving more than 1600... Saber más sobre Piksel
Collaboration, web conferencing, and file sharing
IBM® SmartCloud™ Engage is an integrated suite of collaboration tools that combine your business social network with web conferencing and collaboration capabilities, like file storing and sharing, instant messaging , online document editing and activity management. These affordable social collaboration tools provide ease of use and can help you... Saber más sobre IBM SmartCloud Engage
Plataforma de colaboración social
Plek es un software social y de colaboración que ofrece a las PYMES y a las grandes empresas una intranet social, un portal social para miembros y una plataforma segura de intercambio de conocimientos. Saber más sobre Plek
Lugar de trabajo digital para empresas y organizaciones
Lugar de trabajo digital para que tu empresa u organización administre de manera eficiente tu comunicación, colaboración, proyectos, documentos, conocimientos y más. Saber más sobre Jamespot